חפש מאמרים:
שלום אורח
15.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עוזרות בית

עוזרות בית

מי מאיתנו לא אוהב להגיע לבית נקי ומסודר? אך לרובנו אין את הזמן או הכוח לנקות ולסדר כל הזמן. אנחנו עסוקים בעבודה, עם הילדים, החברים וסידורים נוספים ואנחנו לא מוצאים זמן לניקיון הבית. לכן, עוזרות בית הפכו לחלק בלתי נפרד ממשקי הבית בישראל. עוזרות בית דואגות לניקיון הבית, לכביסה ולעיתים גם לקניות והבישולים.

עוזרות בית – היכן מוצאים?

בארץ קיימות עוזרות בית רבות, איך נדע במי לבחור? לא קיימת הכשרה עבור עוזרות בית, אך עדיין ישנן עוזרות בית טובות יותר מאחרות. עוזרות בית מקצועיות מנקות ביסודיות ויודעות כיצד לעשות זאת ביעילות ובמהירות, הן יודעות באילו חומרי ניקיון יש להשתמש בכל מצב (לדוגמא חומר ניקוי מיוחד שלא יהרוס את ריצפת הפרקט). עוזרות בית טובות נזהרות לא להרוס או לשבור את כלי הבית ולא זורקות שום דבר לפני אישור בעלי הבית.

עוזרות בית מקצועיות ניתן למצוא על ידי המלצה של חבר או שכן, בחברות השמה ובאתרי האינטרנט השונים של עוזרות בית. באתרי האינטרנט כותבים הגולשים המלצות על עוזרות בית המנקות בבתיהם.

מומלץ לערוך ראיונות (ממש כמו כל ראיון עבודה רגיל), לשאול את כל השאלות הרלוונטיות עבור צרכי הניקיון שלכם, מכיוון שישנן עוזרות בית שלא מוכנות לנקות כל דבר.

עוזרות בית נמצאות בדרך כלל לבד בבית בזמן הניקיון. לכן, חשוב לבדוק את אמינותן (הדרך הטובה ביותר היא על ידי המלצות של מכרים שעובדים איתן). בפעמים הראשונות כדאי להיות יחד עם העוזרת בבית ולראות גם כיצד היא עובדת וגם כדי לבדוק את אמינותה.

עוזרות בית – עלויות

עוזרות בית דורשות בין 30 ל- 60 ₪ לשעת עבודה, המחיר משתנה בעקבות הניסיון, ההמלצות ומקום המגורים. מחיר זה לא כולל את התשלום לביטוח לאומי.

עוזרות בית – תנאים סוציאליים

עוזרות בית צריכות לקבל כמו כל עובד במקום אחר – ימי חופש, הבראה ופיצויים (במקרה של פיטורין לאחר שנה ומעלה). כמו כן, עוזרות בית המועסקות על ידיכם מחויבות בתשלום ביטוח לאומי ומס בריאות, תשלום זה חל על המעסיק (עליכם), עוזרות בית שלא משלמים עבורן ביטוח לאומי עלולות לתבוע במקרה של פציעה בזמן העבודה, ברוב המקרים השופט יפסוק לטובתן. ניתן לפנות ל חברות השמה של עוזרות בית ואז להימנע מחובת התשלום ישירות לביטוח הלאומי, במקרה זה, חברות ההשמה הן המעסיקות שאחראיות לתשלומי המס של עוזרות בית.

 



תגיות המאמר: עוזרות בית, עוזרת בית


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת ask4web מתמחה בתחום הקמת אתרים וקידום אתרים בגוגל אתרים

אתרים מומלצים נוספים:

 דיאטה 

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ask4web חברת קידום בגוגל

מאת: ask4web חברת קידום בגוגלגינון14/02/10985 צפיות
עיצוב גינות הוא תחום חדש שהולך ותופס תאוצה בתחום הגינון. אם עד לפני מספר שנים, היינו נוהגים לראות גינות שיש בהן צמחייה רבה, אך ללא סדר, בשנים האחרונות עם התפתחות עיצוב גינות כתחום פופולרי ניתן למצוא יותר ויותר גינות בהן ניתן לראות את ההשקעה והמחשבה המוקדמת בתכנון.

מאת: ask4web חברת קידום בגוגלגינון14/02/10896 צפיות
אדריכל נוף הוא האחראי על תכנון המרחב הפתוח, כמו גינות, טיילות, פארקים וכד'. רבים חושבים כי אדריכל נוף הוא מקצוע חדש, אך זה לא נכון כלל, מקצוע אדריכל נוף היה קיים כבר בתקופת הרנסנס בה היו משלבים את הבנייה עם הגינות ובונים אגמים מלאכותיים במטרה ליצור שיקוף המבנה על המים.

אינסטלטורים הם לא אנשים מחוסרי עבודה. ידוע כי בעיות רטיבות שכיחות יותר מבעיות אחרות. הבתים הישנים, הצנרת החלודה או חוסר היכולת להתמודד עם מזג אוויר סוער בישראל, כל אלה סיבות מספיק טובות לגרום לקבוצת אינסטלטורים לחייך מפה לאוזן.

מה היינו עושים ללא הייתה לנו אספקת המים בבית? לא היה ניתן להתרחץ, לנקות, לכבס, לשתות ועוד הרבה פעולות נוספות שאנו עושים מדי יום. במקרים של תקלות אינסטלציה, עד שמגיע לביתנו אינסטלטור, אנחנו מגלים עד כמה חשובה אספקת המים בביתנו ועד כמה חשוב שיהיה בידנו מספר טלפון של אינסטלטור טוב שיבוא לתקן את התקלה במהירות.

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: tiloniניקיון01/03/222984 צפיות
שואב אבק תעשייתי - ניקיון יעיל בזמן קשצר תוך שימוש בטכנולוגיית ניקיון מנצחת.

מאת: yoni romניקיון14/11/191648 צפיות
מהי קרדית האבק ואיפה היא מופיעה? איך מנקים את קרדית האבק?

מאת: yoni romניקיון22/07/191689 צפיות
מחפשים שירות ניקוי ספות בכפר סבא? מומלץ לכם להכיר מעט יותר את עולם הטקסטיל. חשוב גם להכיר את סוגי הכתמים והריחות שנוצרים על הספות. כאשר תכירו את סוגי הבדים השונים, תדעו מה לצפות מצוות הניקיון.

מאת: yoni romניקיון11/07/182105 צפיות
נוחות, עיצוב, שלווה. מה עוד אפשר לבקש מהספה העומדת בסלון? פעמים רבות איננו מתייחסים לספה שלנו בהגינות. בעוד היא מאפשרת לנו להתרפק עליה בסיומו של עוד יום עבודה עמוס, הרי שאנחנו נוטים לזלזל מעט בניקיונה

מאת: yoni romניקיון25/06/181648 צפיות
ניקוי הבית נחשב לאחד המשימות המורכבות ביותר המצריכות שימוש בשואב אבק איכותי. בשנים האחרונות ניתן לראות את השינוי אשר חל במוצרים לניקיון הבית .

מאת: רוני הכהןניקיון02/05/181537 צפיות
בכל בית ומקום עבודה יש שלל של מוצרי ניקיון חשובים, אבל איך בוחרים את הנכונים? קראו את אלה הדברים.

מאת: רוני הכהןניקיון08/04/181436 צפיות
במה תלוי העיצוב של גינה במרפסת של דירה שנמצאת אפילו בגובה של 50 מטר ומעלה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica