חפש מאמרים:
שלום אורח
16.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מספרת כלבים

מאת: אוריחיות מחמד18/02/20101177 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מספרת כלבים

מספרת כלבים הנה מספרה המתמחה במתן טיפולי יופי, טיפוח והיגיינה לכלבים. מספרות  הכלבים מתמחות גם בהכנת הכלבים למגוון תחרויות יופי בינלאומיות. משך הטיפול בכלב במספרה נע בן שעה וחצי לשעתיים, זמן התלוי בגודל הכלב ובסוג פרוותו. הטיפול שמקבל הכלב במספרה מסייע, בין היתר, להבחין בכל מיני מזיקים ובעיות עור שלא היו מתגלים לולא תספורת כלבים. כלבים מהגזעים האסקי סיבירי וסמויאד, רצוי לא לספר, כי ייתכן שפרוותם לא תחזור אליהם לעולם.

בארץ ישנם שלושה בתי ספר ללימוד מקצוע ספרות הכלבים: 'בולדוג', 'ארבע על ארבע' ו'מגן דוד ירוק'. בארץ ישנן מספר חברות, המציעות שירותי מספרות כלבים ניידות עד הבית. מספרות כלבים אלו חוסכות את הזמן הנדרש מבעלי הכלבים לצורך נסיעה למספרת הכלבים והטיפול בניידת נעשה קרוב למקום שהכלב מכיר, ועל כן כולם רגועים ומרוצים. נוכחות בעלי הכלבים בתהליך התספורת של הכלב הוא שנוי במחלוקת, כי מצד אחד, נוכחות הבעלים יכולה ליצור אפקט מרגיע, כאשר הכלב למשל פוחד ממכשירי התספורת, אך מצד שני, כאשר הכלב לא מחבב את הספר/ית, נוכחות הבעלים יכולה לתת לכלב ביטחון להתנהג בצורה אגרסיבית כלפי הספר/ית.

שירותי המספרה

מספרת הכלבים מספקת מגוון טיפולים לכלבים, הכוללים את הטיפולים הבאים: ניקוי הכלב מקרציות ומפרעושים באמצעות חומרים מיוחדים ושולפי טפילים, גזיזת ציפורני הכלבים בכלים מיוחדים, בישום הכלבים, טיפולים מיוחדים לכלבים עם בעיות בעור הכוללים תספורת נוחות לכלב, ניקוי לכלוך שהצטבר באוזניים בעזרת נוזלים מיוחדים, ניקוי הפרשות מהעיניים בעזרת מקלות מיוחדים, שטיפה וחפיפה יסודית של הכלבים הכוללת הברשת פרוותם וניקוי הלכלוך בין אצבעות רגליהם, ייבוש הכלבים עם מגבות מיוחדות ופן לשיער, וכן התרת קשרים בשיער לכלבים עם פרווה ארוכה וסמיכה בעזרת שימוש בכלים מיוחדים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורי

מאת: אוריבריאות נשים04/11/161788 צפיות
בין אם זהו ההיריון הראשון שלך או שכבר הבאת ילדים לעולם, חשוב שתדעי על כלי פשוט ויעיל שנמצא ברשת האינטרנט. מדובר במחשבון שמאפשר לך לדעת מייד מהו גיל ההיריון שלך,...

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161792 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריבריאות נשים02/11/161668 צפיות
עד לפני מספר שנים, מידע מקצועי על הריון ולידה ניתן היה להשיג רק מרופאי הנשים. כמו כן, כל אישה השיגה מידע מחברות ובנות משפחה, שאמנם לא היה תמיד בחזית הקדמה הרפואית אך בכל זאת הועיל. ואולם, כיום ישנה עוד דרך חשובה לאיתור המידע הרלוונטי דרך אתרי בריאות שונים שפועלים ברשת האינטרנט.

מאת: אוריבריאות ורפואה כללי21/10/161373 צפיות
קשה למצוא אנשים שאוהבים לבקר אצל רופא שיניים, ולא בגלל השירות או היחס המקצועי. האמת היא שהישיבה לאחור על הכורסא, והעובדה שמחדירים מכשירים שונים ומשונים לתוך הפה – יוצרות חוויה לא נעימה. אמנם, מרבית האנשים מצליחים להסתדר עם התחושות הללו ולשאת אותן בהצלחה...

מאת: אוריבריאות נשים14/09/161919 צפיות
במאמר זה אסביר על כל שבועות ההריון בכלליות. נשים אשר נכנסות להריון, נתונות למעקבים בכל שלבי ההריון אצל רופא הנשים שלהן. מה צריך לבדוק? מנתי ניגשים לרופא? אילו דברים יכולים לצוץ בדרך? כל זה ועוד במאמר הבא על הריון, לידה, ביוץ ועוד'.

מאת: אוריטלפונים סלולריים11/09/163892 צפיות
אם יש לך חיבה לטכנולוגיה, לגדג'טים ובעיקר למכשירים ניידים, למה לא להפוך תחום מעניין למקצוע מבוקש ומכניס. כדי להשיג את המטרה צריך להשתתף בקורס טכנאי סלולר וטבלטים במכללת אינטלקט אקדמון, שיקנה לך בתקופה קצרה את כל הכלים הנחוצים.

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161683 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאמרים נוספים בנושא חיות מחמד

מאת: דודישחיות מחמד29/03/1810507 צפיות
הגידול במספר בתי האב בהם יש חיות מחמד (כלב או חתול) הוביל להתפתחות מטורפת בענף המזון לחיות. היום כשאתם נכנסים לחנות יש כמות רבה של מותגים על המדפים וכל כך קשה לבחור.

מאת: דודישחיות מחמד19/09/175304 צפיות
יש לא מעט דברים שיש להיערך אליהם כשמחליטים לצרף למשפחה חבר חדש בדמות כלבלב. כלומר, כל חיית מחמד דורשת היערכות מסוימת, אבל אני חושב שיסכימו איתי רוב האנשים, שכלב בבית דורש קצת יותר הערכות ונכונות והשקעה

מאת: דודישחיות מחמד07/05/176194 צפיות
הכלב הוא לא רק חברו הטוב ביותר של האדם, הוא גם אוכל השאריות שהאדם מגניב לו מתחת לשולחן הטוב בעולם. ואוכל דברים שנפלו על הרצפה במטבח הטוב בעולם.

מאת: נטלי הרוש חיות מחמד03/11/162016 צפיות
על גידול תוכי קוקטייל כחיית מחמד

מאת: נטלי הרוש חיות מחמד01/08/163212 צפיות
תופעת נטישת חיות המחמד גדלה עם הזמן מזמינים אתכם לקרוא קצת מה עובר עליה שם בחוץ...אחרי שהתרגלה לתנאי בית חום ואהבה..

מאת: דודישחיות מחמד22/03/167809 צפיות
אנחנו אוהבים את הכלב שלנו כמו ילד. אנחנו משחקים אתו, מפנקים אותו, מדברים אליו, מתכרבלים אתו ורוצים את הטוב ביותר בשבילו

מאת: דודישחיות מחמד14/03/167936 צפיות
אימצתם גור? איזה כיף! תתחדשו בחבר החדש והכי טוב שיהיה לכם! בטח חשוב לכם שהוא יתפתח ויגדל בצורה הבריאה והנכונה ביותר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica