חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בוטוקס – מתיחת פנים ללא ניתוח

רוצים עור מתוח וצעיר יותר, מתלבטים מה כדאי לעשות? כיום לא חייבים לפנות אל ניתוח מתיחת פנים מיד, בוטוקס מאפשר לקבל עור פנים חלק במהירות ובקלות.

למה בוטוקס מיועד?

הזרקת בוטוקס אינה פיתרון כולל להעלמת קמטים מכל אזורי הגוף או אפילו הפנים, בגלל אופן פעולתו של בוטוקס הוא מתאים להעלמת קמטי הבעה שמושפעים ונוצרים בעקבות תנועת שרירים בפנים. קמטים טבעיים עקב נשקי הזמן, קרינת שמש ועוד קמטים שאינם תוצאה של תנועת שרירים טבעית אינם מתאימים לטיפול בוטוקס.

אם כך, קמטי חיוך, קמטים מעל ובין הגבות, "רגלי עורב" לצידי העניים ושאר קמטי ההבעה הרגילים בהחלט יכולים להיעלם ולהיפתר באמצעות הזרקת בוטוקס בנקודות ספציפיות בפנים.

פעולתו של בוטוקס

בוטוקס הוא למעשה שמו המסחרי של החומר המקורי שהמוצא לצרכי העלמת קמטים, כיום קיימים כמה מוצרים בעלי תפקוד זהה. בוטוקס מופק מרעלן מסוים שגורם לשיתוק שרירים, ולכן בוטוקס שמכיל כמובן ריכוז נמוך ביותר של הרעלן גורם לשרירי הפנים להיחלש או להיות משותקים ובכך הקמטים נעלמים כי השרירים מותחים חזרה את העור באופן טבעי.

יתרונות של בוטוקס

אז נכון שטיפולי בוטוקס אינם מיועדים לכל סוגי הקמטים שקיימים אך הם מציעים יתרונות וערך מוסף רב מהרבה בחינות.

· טיפול בוטוקס אינו פולשני

· אין צורך בהרדמה כי הטיפול אינו כואב

· ללא אשפוז

· אחוזי הצלחה כמעט מוחלטים

· ללא זמן התאוששות

· הליך הפיך לאחר מספר חודשים

יתרונות אלו מתייחסים כמובן לטיפול בוטוקס והזרקה על ידי גורם מוסמך בלבד במוסד טיפולי מוכר ומאושר.

תופעות לוואי אפשריות של בוטוקס

ראשית כל, עצם העובדה שבוטוקס אינו פיתרון קבוע אלא זמני לתקופה של כמה חודשים, תופעות הלוואי האפשריות פחותות וחלשות מטיפולים אחרים, וגם אם מטופל אינו מרוצה מתוצאות הטיפול, לאחר חודשים ספורים השפעת הבוטוקס פגה ו הקמטים יחזרו בחזרה כפי שהיו לפני הטיפול.

תופעות לוואי אפשריות בעקבות טיפול בוטוקס הן נדירות מאוד יחסית, כאמור, בגלל שהטיפול אינו פולשני ולא מסובך מבחינת מערכות הגוף.

  • יתכן דימום מועט בנקודת ההזרקה - בעקבותדם דליל או כלי דם חלשים למשל
  • נפיחות באזור ההזרקה
  • תגובה אלרגית לחומר - טיפול מקצועי ימנעזאת מראש כי יערכו בדיקות אלרגיה לפני הזרקת בוטוקס
  • חולשת שרירים שעלולה לגרום לגבות לאסימטריות בגובהן או לצניחה של העפעפיים למשל
  • הרגשה של שפעת גם אפשרית או חולשה באיבריםואזורים רחוקים מהפנים - תופעות אלו נדירות ביותר וכמעט אין מקרים שדווחו.

בוטוקס הוא טיפול שמאושר על ידי הגופים המחמירים ביותר בעולם, חשוב לקבל טיפול מקצועי במקום מוסמך ומקצועי ובכך להבטיח סיכונים מינימאליים והצלחה מעולה ומהירה של הטיפול. פנקי את עצמך בעור פנים צעיר ורענן!

 



תגיות המאמר: בוטוקס, הזרקת בוטוקס


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בחסות אתר ניתוחים פלסטיים - ואתר ללא בושה - ניתוחים פלסטיים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ניתוחים פלסטיים

מאת: ניתוחים פלסטייםבריאות העין27/03/101011 צפיות
ניתוח הסרת משקפים בלייזר מתאים ויכול לתקן ולשפר מספר בעיות ראיה שונות, מרבית האנשים הסובלים מהבעיות שונות יימצאו מתאימים להסרת משקפים בלייזר כיוון שקיימות טכנולוגיות מתקדמות וכמה שיטות לייזר שמתאימות למבנים שונים של העין והקרנית

מאמרים נוספים בנושא ניתוחים פלסטיים

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161786 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161676 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים22/06/161784 צפיות
הצרת היקפים הינו הליך חיובי למדי אשר מאפשר לרבים לשפר באופן ניכר את איכות החיים. מדובר בהליך אשר במרכזו הסרה של כמות שומן גדולה מגוף האדם, שומן אשר לא ניתן להסירו בשום דרך אחרת.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים21/06/161619 צפיות
מעוניינים להיות יפים יותר ולגרום לסובבים אתכם לקנא ולרצות בקרבתכם? בעזור שיפור היופי שלכם תוכלו ליהנות מאורח חיים משופר וטוב יותר.

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים29/10/152276 צפיות
לטיפול בבוטוקס יש היבטים רבים ומועילים. מלבד להחלקת קמטים ובעיות עור, בוטוקס יכול לעזור גם לאלה מאתנו הסובלים מתופעת הזעת יתר. קראו כאן איך!

מאת: ד"ר רעות גליניקניתוחים פלסטיים23/06/151782 צפיות
חוטי סילואט משמשים: - לתקן את סימני ההזדקנות, קמטים, לשחזר הגדרת קו לסת תחתונה, מיצוק עור שאיבד את גמישותו וקבלת פנים צעירות ורעננות; - מטופלים שעברו מתיחת פנים בעבר וכעת רוצים לרענן את המראה ולהחזירו למצב כמו של מיד לאחר הניתוח;

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים11/06/152308 צפיות
חושבים לעבור ניתוח מתיחת פנים? דעו כי כיום מדובר בניתוח פופולרי מאד. יש שמבצעים את הניתוח משיקולים קוסמטיים ויש כאלו שזקוקים לו מבחינה רפואית (העור הנפול גורם לקושי בראייה ואפילו לקשיי נשימה). אך רוב המבקשים ומבקשות לעבור אותו הם אנשים רבים המעוניינים חזרה במראה פנים רענן, צעיר ובעיקר מתוח ולא מקומט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica