חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גיבוש עובדים - הדרך להצלחה עסקית

גיבוש עובדים - הדרך להצלחה עסקית

כל מנהל, בכיר או זוטר, יודע כי צוות עובדים מגובש מגביר את יעילות העבודה ואת תפוקת העובדים ומקל באופן משמעותי על תהליך העבודה של הצוות. זאת בעוד חוסר גיבוש עלול לגרום לבעיות רבות בצוות העובדים ובראשן למוטיבציה נמוכה שמשמעותה הישירה היא עבודה לא ואפקטיבית. גיבוש עובדים הוא תהליך מתמשך הכולל כמה יסודות שאותם יש להטמיע בעובדים תוך תהליך העבודה ובערבי גיבוש שונים.

אז מה עושים בכדי להפוך את הצוות שלכם למגובש ואפקטיבי יותר?בראש ובראשונה, גיבוש עובדים משמעותו היכרות בסיסית של העובדים עם ההנהלה ואחד עם השני. מומלץ לעשות תרגילי היכרות במסגרות פורמאליות או לא פורמאליות ולנהל שיחות אישיות עם העובדים בנוגע לרקע המקצועי והאישי, למשפחתם ולהשכלה שלהם. לאחר שהעובדים וההנהלה מכירים אחד את השני ברמה האישית מומלץ לנסות וליצור גאווה משותפת סביב רעיון, מוצר, סמל או שירות. גורם חשוב התורם לגיבוש עובדים ולגאווה משותפת הוא אינטרס משותף של כלל צוות העובדים.

גיבוש עובדים דרך ערבי גיבוש

ערבי גיבוש תורמים ללכידות בצוות ומשפרים את מערכות היחסים בין העובדים. הערבים הללו נעשים באווירה נינוחה ורגועה, ללא הלחץ וההישגיות שיש במקום העבודה. גיבוש עובדים בערבים מסוג זה יכול להתבצע על ידי מגוון פעילויות ואירועים. מומלץ לתאם פעילויות וסדנאות בהם העובדים משתתפים באופן אקטיבי. ערבי גיבוש יעניקו כוחות מחודשים לעובדים ויגבירו את המוטיבציה בצוות.

גיבוש עובדים בזמן העבודה

מעבר לימי הכיף והגיבוש, גיבוש עובדים נכון מתבצע גם ביומיום, בזמן העבודה. מומלץ לשתף את העובדים שלכם בהחלטות הנוגעות לארגון ועל ידי כך לגרום להם להרגיש מעורבים בתהליכי קבלת ההחלטות. עבודה בקבוצות ובצוותים לרוב אפקטיבית יותר מעבודה עצמאית של כל עובד בנפרד. פרויקטים המחולקים לצוותים המשתפים פעולה תורמים לגיבוש העובדים על ידי התמודדות עם אחריות וגיבוש סביב מטרה אחת משותפת. מומלץ בשלב ראשון להנחות את הצוותים ולוודא שהעבודה מתרכזת סביב הדברים החשובים ושאין הסחות דעת מיותרות. בנוסף, גיבוש עובדים נכון כולל פעמים רבות גם מערכת תמריצים. תמריצים חיוביים הכרחיים לגיבוש הצוות סביב מטרה מסוימת ולהגברת היעילות בעבודה, כמובן תוך פיקוח והקצאה יעילה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קייטרינג חווית הרוכביםמסעדת קאת בלו , בית אורן ,שירת גן עדן , חוף החלומות , קשת התבור , עמק המעיינות , קסם השרון.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלומי אוחנה - חווית הרוכבים

מאת: שלומי אוחנה - חווית הרוכביםהפקת אירועים28/02/101574 צפיות
בשנים האחרונות יותר ויותר ארגונים מבינים את המשמעות הרבה שיש לימי הכיף עבור החברה והעובדים. ידוע כי המשכורת אינה הפרמטר החשוב היחידי אצל העובדים, ופעמים רבות גורמים כמו סביבת העבודה והאווירה במקום העבודה הם אלו המכריעים האם העובד יישאר במקום עבודתו לזמן רב. חשיבותם של ימי כיף לעובדים היא כפולה- מצד אחד ימי כיף לחברות מעניקים מנוחה קלה מהפעילות היומיומית של העובדים ועוזרים להם לחדש אנרגיות ולצאת קצת מהקופסה, ומצד שני הם תורמים לגיבוש הצוותי, מעניקים מוטיבציה ומגבירים את האפקטיביות בעבודה.

מאת: שלומי אוחנה - חווית הרוכביםקייטרינג28/02/101169 צפיות
עבור מרבית הישראלים הקייטרינג הוא הדבר החשוב ביותר בכל אירוע. מרביתנו זוכרים בסופו של דבר איך היה האוכל ופחות מתייחסים לכל השאר, בין אם נודה בכך ובין אם לא. קייטרינג לאירועים צריך להיות מותאם לאופי האירוע ולקהל המוזמנים, והוא יכול להוות את ההבדל המוחץ בין אירוע סטנדרטי לאירוע יוצא דופן.

מאת: שלומי אוחנה - חווית הרוכביםאטרקציות28/02/101585 צפיות
ימי כיף בחברות הם לא עניין של מה בכך. חודשים לפני שעת השין כבר ננעל על האתגר כוח משימה מיוחד, משאבים מוקצים, ימי חופש נרשמים והרבה חששות ותקוות תלויים בהצלחת האירוע. 'גאוות היחידה' עומדת על הפרק וההבדל בין הצלחה מסחררת לכישלון נמצא בסך הכל בהבנה שלכל אחד אופי משלו ובחירות אחרות, אך ביחד כקולקטיב, יש לכם אופי שמצריך בחירה נבונה של אטרקציות לקבוצות ולא ליחידים...

מאמרים נוספים בנושא הפקת אירועים

מאת: קרוסלה הריון ולידההפקת אירועים27/01/211611 צפיות
חשבתם לעשות אירוע קטן בפורים, להזמין כמה חברים או משפחה ואתם רוצים שיהיה כיף ושמח במיוחד? שילוב כלים חד פעמיים באירוע יכול בהחלט לתרום לאווירת החג והשמחה הגדולה.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים23/07/202352 צפיות
דמיינו שהייתה לך אפליקציה שבה ניתן היה לכוון את מכשיר האיפון / האנדרואיד לערב צוות מושלם. או למצוא היכן יש מסעדות ואולמות אירועים עם חדרי אירוח קרובים. הצלחת ערב גיבוש תלויה במיקום, בתכנים, בציפיות ובתקשורת בין העובדים. להלן רעיונות לערב גיבוש איכותי:

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים02/09/195888 צפיות
מה הופך ערב גיבוש עובדים לאירוע בלתי נשכח? אווירה משוחררת, אוכל טעים, הפעלה מתאימה וקונספט שמוביל את הערב למקומות מפתיעים. ערב גיבוש יווני יכול להפוך לטוויסט מעניין.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים06/02/191781 צפיות
שנת 2019 משופעת באירועי לילה כמו חוגי בית לגיבוש בזמן בחירות, ערבי גיבוש משפחתיים עם הכלה מאיסטנבול ואירועים כמו הקמתו של מפעל אינטל החדש. הרצאה מצחיקה לערב גיבוש קבוצת עובדים היא חלק חשוב מאוד משמירת התלכיד הקבוצתי ושמירה על הצביון הייחודי של צוות עובדים.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים28/01/191564 צפיות
הפקת יום כיף לעובדים בדרום מפסטיבל "דרום אדום" ועד ים המלח -אילת. זאת הזדמנות לשלב בין ערכי ציונות לבין אטרקציות לעובדים, פעילות גיבוש בשטח, טיולים ולינה.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים27/01/191676 צפיות
כאשר בנו את החומה הסינית בין המאה החמישית לפני הספירה ועד המאה השש עשרה לא בטוח שעשו שם סדנאות גיבוש לעובדים החומה משתרעת על פני 8851 ק"מ. סדנאות גיבוש לצוותים הם חלק מהז'רגון התרבותי של חברות, מוסדות וארגונים במדינה ובעולם.

מאת: עידן אברהמיהפקת אירועים21/02/181677 צפיות
אצל איזו חברה כדאי לשכור אוהלי אבלים? צריכים לשכור אוהל אבלים? חשוב לדעת כי יש מספר חברות שמציעות שירות בתחום זה. כמה חשוב לכם לבחור בחברה טובה ומומלצת בה תקבלו שירות מושלם שעונה על הצורך שלכם. כאשר נזקקים לשכור מוצר חשוב למצוא את נותן השירות שיש בידו את היכולת לספק את המוצר ואת השירות בצורה מושלמת. שימו לב שזה נכון גם באשר לשכירת אוהלי אבלים. ניתן לברר ולמצוא את החברה המומלצת בה תוכלו לקבל מענה מושלם לצורך שלכם. קראו על כך בשורות הבאות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica