חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קייטרינג לאירועים - ההבדל באירוע יוצא דופן

קייטרינג לאירועים - ההבדל באירוע יוצא דופן

עבור מרבית הישראלים הקייטרינג הוא הדבר החשוב ביותר בכל אירוע. מרביתנו זוכרים בסופו של דבר איך היה האוכל ופחות מתייחסים לכל השאר, בין אם נודה בכך ובין אם לא. קייטרינג לאירועים צריך להיות מותאם לאופי האירוע ולקהל המוזמנים, והוא יכול להוות את ההבדל המוחץ בין אירוע סטנדרטי לאירוע יוצא דופן.

מה עושים לפני הזמנת קייטרינג לאירועים

ברגע שהחלטתם על הפקת אירוע, ולא ממש משנה איזה סוג של אירוע, עליכם לקחת כמה דברים בחשבון לפני הזמנת קייטרינג לאירועים. ראשית, בצעו סקירה קצרה על השוק - איזה סוגים של קייטרינג יש, מהן העלויות וכד'. במידה ואתם מפיקים אירוע עסקי בדקו מה עושים המתחרים ונסו לאפיין את קהל הלקוחות המוזמן לאירוע. לאחר שקיבלתם מושג כללי לגבי הקייטרינג קבעו תקציב בהתאם לסוג האירוע וקהל המוזמנים. אל תשכחו לקחת בחשבון אורחים צמחוניים, שומרי כשרות או בעלי רגישות מסוימת.

בחירת קייטרינג לאירועים

במידה ויש לכם עובדים או חברים שיכולים לעזור מומלץ להתייעץ איתם ולקבל המלצות שונות. בנוסף,בדקו באינטרנט וערכו השוואה בין המקומות השונים המציעים קייטרינג לאירועים. לאחר מכן, ערכו רשימה של מספר מקומות מצומצם העומד בסטנדרטים שלכם. קחו בחשבון את מיקומה של חברת הקייטרינג, לחברה הממוקמת רחוק עלול לקחת זמן רב להגיע והאוכל עלול להיות לא טרי. חשוב לבדוק האם חברת הקייטרינג עושה שימוש באוכל טרי או קפוא ובאיזה כלים משתמשים, חד פעמיים או רגילים. מרבית חברות הקייטרינג מעסיקות מספר מלצרים, מגישים וברמנים- בדקו את מספר האנשים בצוות ואופן עבודתם. מומלץ לראות את עבודתה של חברת הקייטרינג בעת אירוע ובמרבית החברות ניתן לעשות טעימות.

ישנן חברות קייטרינג רבות המציעות מגוון מאכלים בעיצובים והפקות ייחודיות. בדקו האם שירותי הקייטרינג כוללים עיצוב מיוחד. במידה וכן בדקו את אפשרויות העיצוב ונסו להטעימם לסוג האירוע וקהל המוזמנים. נסו להיות ייחודיים, אך לא יותר מדי. הפרזה בייחודיות האירוע וחוסר התאמה לקהל ולמקום עלולים להרוס לכם. זכרו כי קייטרינג לאירועים, מרשים וטעים ככל שיהיה, חייב להיות בראש ובראשונה מותאם לקהל המוזמנים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קייטרינג חווית הרוכביםמסעדת קאת בלו , בית אורן ,שירת גן עדן , חוף החלומות , קשת התבור , עמק המעיינות , קסם השרון.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלומי אוחנה - חווית הרוכבים

מאת: שלומי אוחנה - חווית הרוכביםהפקת אירועים28/02/101573 צפיות
בשנים האחרונות יותר ויותר ארגונים מבינים את המשמעות הרבה שיש לימי הכיף עבור החברה והעובדים. ידוע כי המשכורת אינה הפרמטר החשוב היחידי אצל העובדים, ופעמים רבות גורמים כמו סביבת העבודה והאווירה במקום העבודה הם אלו המכריעים האם העובד יישאר במקום עבודתו לזמן רב. חשיבותם של ימי כיף לעובדים היא כפולה- מצד אחד ימי כיף לחברות מעניקים מנוחה קלה מהפעילות היומיומית של העובדים ועוזרים להם לחדש אנרגיות ולצאת קצת מהקופסה, ומצד שני הם תורמים לגיבוש הצוותי, מעניקים מוטיבציה ומגבירים את האפקטיביות בעבודה.

מאת: שלומי אוחנה - חווית הרוכביםהפקת אירועים28/02/101342 צפיות
כל מנהל, בכיר או זוטר, יודע כי צוות עובדים מגובש מגביר את יעילות העבודה ואת תפוקת העובדים ומקל באופן משמעותי על תהליך העבודה של הצוות. זאת בעוד חוסר גיבוש עלול לגרום לבעיות רבות בצוות העובדים ובראשן למוטיבציה נמוכה שמשמעותה הישירה היא עבודה לא ואפקטיבית. גיבוש עובדים הוא תהליך מתמשך הכולל כמה יסודות שאותם יש להטמיע בעובדים תוך תהליך העבודה ובערבי גיבוש שונים.

מאת: שלומי אוחנה - חווית הרוכביםאטרקציות28/02/101584 צפיות
ימי כיף בחברות הם לא עניין של מה בכך. חודשים לפני שעת השין כבר ננעל על האתגר כוח משימה מיוחד, משאבים מוקצים, ימי חופש נרשמים והרבה חששות ותקוות תלויים בהצלחת האירוע. 'גאוות היחידה' עומדת על הפרק וההבדל בין הצלחה מסחררת לכישלון נמצא בסך הכל בהבנה שלכל אחד אופי משלו ובחירות אחרות, אך ביחד כקולקטיב, יש לכם אופי שמצריך בחירה נבונה של אטרקציות לקבוצות ולא ליחידים...

מאמרים נוספים בנושא קייטרינג

מאת: רוני הכהןקייטרינג18/03/192882 צפיות
אוכל גורמה וכשר

מאת: שרון צרפתיקייטרינג24/12/183088 צפיות
אוכל הוא לא משחק של ילדים, ועם ארוחה ברמה גבוהה שאותה מייעדים להגיש, זה בהחלט מותר לפנק ולהתפנק עם שירותי גורמה לאירוע שלא חוגגים בכל יום בחיים.

מאת: רועי כץקייטרינג16/12/182296 צפיות
בחיים ישנם אירועים רבים - ברית מילה, זבד הבת, בר מצוה, בת מצוה, חתונה, חנוכת בית, יום נישואים, ימי הולדת , הכנסת ספר תורה ולצערנו גם אזכרות.

מאת: עופר שלוקייטרינג30/06/181702 צפיות
פירות טריים וחתוכים לאירועים

מאת: דניאל מלמדקייטרינג20/06/181626 צפיות
באנגלית אומרים Everything's count – הכל נחשב, וזה בדיוק מה שאתם צריכים להבין לגבי האירוע הקטן שאתם עורכים – הכל נחשב, החל מזהות המוזמנים והקשר ביניהם ועד צבע המפיות והמפות על שולחנות האוכל. מעבר לכל מרכיבי ההפקה, ויש רבים כאלה, לאוכל ישנו תפקיד חשוב ומכריע בחוויה שתוכלו ליצור לאורחים שלכם באירוע קטן ואינטימי, ואם אתם הולכים על קייטרינג בסגנון בשרי מובהק, זה עוד יותר משמעותי.

מאת: רוני הכהןקייטרינג22/03/181450 צפיות
אם יש לך אירוע מיוחד כגון מסיבת רווקות הם יכולים לעשות מגשי אירוח לאירועים קטנים מדהים של מזונות אצבע בשבילך וכל החברות ייהנו כי מאירוע טעים לפי נושא נבחר ורלבנטי.

מאת: orya peryקייטרינג12/03/181507 צפיות
ישנם כל מיני סוגים של אירועים, אך באירועי חברה למשל, יש לשים דגש גם על הפרטים הגדולים אך גם על הקטנים. יש לקבוע תחילה את מטרת האירוע, כמה מוזמנים יגיעו, התקציב המתאים להפקת האירוע, מסרים שונים שאתם מעוניינים להעביר ועוד. המסגרת התקציבית, הינה קריטית לאירוע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica