חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתנות לאירועים – זיכרון מתוק

חלק אינטגרלי מניהול טוב של צוות או מחלקה בארגון הוא הענקת פידבקים ותמריצים על ידי המנהל או צוות ההנהלה. מתנות לעובדים ניתנות בדרך כלל במסגרת חגים או אירועים, אך אין להתעלם מהשפעה הרבה שיש לכך על הצוות. מתנות יכולות לשמש גם כתמריץ חיובי על עבודה טובה של עובד מסוים או צוות בארגון, והן משדרות את המסר המבוקש לאו דווקא ביחס ישיר לעלותם. מתנות ייחודיות ומתחשבות אינן חייבות לעלות הרבה כסף והן תמיד יעניקו לעובדים את ההרגשה שההנהלה מעריכה אותם. מתנות לעובדים, גם הקטנות ביותר, מגבירות את תחושת השייכות של העובד לארגון ומגבירות את המוטיבציה והיעילות בעבודה.

מתנות לעובדים בחג

הכלל הראשון כאשר רוציםלבחור מתנות לעובדים בחג הוא הגדרת תקציב. הגדרת התקציב מאפשרת לכם להישאר עם היד על הדופק ולא להיגרר למתנות יקרות מדי. בדרך כלל חברות העוסקות בתחום זה מעניקות מספר אפשרויות רחב יותר מהחנויות, ולרוב גם הן גם זולות יותר. אל תרוצו ישר לרכוש תלושים לעובדי החברה, השקיעו הרבה מחשבה במתנה ותראו לעובדים שאכפת לכם. מומלץ גם להוסיף ברכה לחג החתומה באופן אישי על ידי המנהל או צוות ההנהלה. אל תשכחו את הפרטים הקטנים- הימנעו מלתת מתנות הדומות מדי או זהות למתנות שנתתם בעבר והקפידו על כשרות במידה ויש עובדים השומרים על כך.

מתנות לעובדים כתמריץ חיובי

מעבר להענקת שי לחג, מתנות לעובדים המוענקות על עבודה טובה או אירוע אישי כדוגמת יום הולדת יגבירו את תחושת השייכות של העובד לארגון. ישנם סוגים רבים של מתנות וגימיקים שונים שיגרמו לעובדים שלכם להרגיש כך, כמו חבילת ספא, ממתקים, מגבות ומצעים, ארנקים, מוצרי חשמל, תיקים, כלי מטבח ועוד. הקפידו לבנות תקציב מסודר והיעזרו באינטרנט לקבלת רעיונות והשוואת מחירים. אם אתם רוצים להשקיע בעובדים שלכם, ניתן להעניק מתנות לעובדים שהן אישיות וייחודיות יותר, על ידי תכנון המתנות בעצמכם. במידה ואתם מעוניינים במתנה ייחודית ובלתי רגילה ניתן לקבל רעיונות וייעוץ מחברות העוסקות בתחום זה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דפוס אישי , מוצרי קידום מכירות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלומי אוחנה - דפוס אישי

חלק אינטגרלי מניהול טוב של צוות או מחלקה בארגון הוא הענקת פידבקים ותמריצים על ידי המנהל או צוות ההנהלה. מתנות לעובדים ניתנות בדרך כלל במסגרת חגים או אירועים, אך אין להתעלם מהשפעה הרבה שיש לכך על הצוות. מתנות יכולות לשמש גם כתמריץ חיובי על עבודה טובה של עובד מסוים או צוות בארגון, והן משדרות את המסר המבוקש לאו דווקא ביחס ישיר לעלותם. מתנות ייחודיות ומתחשבות אינן חייבות לעלות הרבה כסף והן תמיד יעניקו לעובדים את ההרגשה שההנהלה מעריכה אותם.

מאמרים נוספים בנושא עובד-מעביד


מאת: vodplaceעובד-מעביד21/04/162839 צפיות
לא צריך לחכות לפסח בשביל לנקות את המשרד, חברות רבות מספקות שירותי ניקיון לעסקים בכל ימות השנה ובמיוחד לקראת החגים על מנת שהמשרד יהיה כחדש כל הזמן. זה טוב גם בשביל העובדים וגם בשביל המעביד.

מאת: ירון בוניעובד-מעביד24/09/153435 צפיות
אחד הכלים הכי חזקים לקבל שת"פ מלקחות , עובדים -הוא באמצעות ההומור ! אבל, איך עושים את זה?.. ..הו ..

מאת: yossi dעובד-מעביד26/03/151618 צפיות
קליפורניה היא יעד מועדף לעבודה בחו"ל. אנשים רבים בוחרים לטוס למדינה זו בשביל להרוויח כסף טוב ולהנום מהחופים והאווירה.

מאת: snunitעובד-מעביד13/03/148245 צפיות
אם אתם מחפשים דרך לשבור את השגרה באירוע חברה ולהוסיף קצת פלפל, שווה לכם לשקול להוסיף לאירוע שאתם מארגנים גם סדנא.

מאת: snunitעובד-מעביד12/03/148191 צפיות
כיצד תשמרו על בריאות העובדים בחברה שלכם?

מאת: אלירון קוגןעובד-מעביד06/11/138543 צפיות
על עבודה כאופר בחו"ל, איך לעבוד כאופר, איך למצוא עבודה כזאת, האם זה מתאים לכולם? הכל במאמר הזה!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica