חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רוצה לקנות קטנוע? מידע חובה על קטנועים - מהונדה ועד קטנוע סאן יאנג

מאת: גל שושןאופנועים07/03/20105176 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אני רוצה לחלוק את הידע שלי על קטנועים;  מידע על סוגי קטנועים וכמו כן על קטנועים למכירה וטיפים על קניית קטנוע, בין אם זה דרך אתרי יד שניה או אתרי מכרזים. להלן מפרט על קטנוע הונדה, סוזוקי, פיג'ו, קטנוע סאן יאנג וימאהה.

קטנוע הונדה - בקטנוע כמו הונדה New Lead יש דגם מנוע של צלינדר אחד ,קירור מים, 4 פעימות, 2 שסתומים נפח מנוע של כ-108 סמ"ק, 9 כוח סוס, מערכת הזרקת דלק אלקטרונית והתנעה חשמלית. לרוב אחריות לשנה ללא הגבלת קילומטרים.

קטנועי סוזוקי- בקטנוע כמו סוזוקי Burgman AN400 יש מנוע עם צילינדר אחד, 4 פעימות,  נפח מנוע של כ-400  סמ"ק, התנעה חשמלית ותיבת הילוכים אוטומטית.  

קטנוע פיג'ו- קטנועי פיג'ו, פיג'ו V-clic לדוגמא, יש קטנוע קטן וחסכוני. 50 סמ"ק, 4 פעימות, מקורר אוויר חדש. הוא מכונה V-Clic, . מתאים מאוד לאנשים נמוכים.

קטנועי ימאהה- בקטנוע ימאהה מג'סטי 400 יש 250 סמ"ק, נפח איחסון, 35 כוח סוס, מערכת הזרקת דלק, 4 פעימות, צילינדר אחד.לרוב אחריות ל-24 חודשים.

קטנוע סאן יאנג- קטנוע סאן יאנג ג'וי רייד 125 -נפח מנוע 124 סמ"ק, 4 פעימות, צילינדר אחד. קטנוע סאן יאנג ג'וי רייד 125 היה אחד הקטנועים הכי נמכרים בישראל כמה שנים ברצף.

טיפים לקניית קטנוע - קטנועים למכירה

  • לפני שאתם רוכשים קטנוע חשוב שתנסו מספר דגמים, ככה תוכלו לשקלל מספר גורמים אשר חשובים לכם בקטנוע ותדעו איזה סוג אתם צריכים.
  • בלמים - אנחנו בכל זאת חיים במדינת ישראל, יש לבדוק את נושא הבלמים בקטנועים ובמיוחד אם אתם שוקלים לקנות קטנוע ישן או יד שניה. תוודאו שיש לכם בלם דיסק אשר מופעל מלחץ הידרואלי, ליתר ביטחון.
  • מלבד קניית קטנועים יד שניה, אפשרות חסכונית נוספת היא להצטרף לאתר מכרזים ולהציע הצעות מחיר מוזלות בהרבה ממחירי השוק על מכרז קטנוע. לפעמים אפשר להוריד את המחיר בהרבה, שווה לנסות.
  • אם אתם קונים קטנוע יד שניה תעבירו אותו טיפול אצל המוסכניק הקרוב.
  • תקחו בחשבון את נושא הנוחות - אם אתם תצטרכו להרכיב עוד בן אדם או האם אתם מעוניינים בקטנוע ליחיד?
  • אם אתם לא יודעים את מחירי השוק אז תדאגו להכנס לאתרים הרשמיים של החברה של הקטנוע אותו אתם רוצים לרכוש, אתרי יד שניה ופורומים וגלו כמה עולה קטנוע חדש לעומת ישן יותר.

בין אם אתם קונים סוזוקי או קטנוע סאן יאנג, תוודאו שאתם שלמים עם הקנייה שלכם, היו חכמים, בטוחים וכך תוכלו לקנות קטנוע בטיחותי מוזל.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גל שושן

מאמרים נוספים בנושא אופנועים

מאת: תום ווירטאופנועים04/08/143318 צפיות
טיולי אופנועי שטח מומלצים

מאת: ענת סאופנועים19/08/131856 צפיות
אם בעבר היה נדיר יותר לראות אופנועים על הכביש, הרי שכיום כבישי הארץ והעולם מלאים בהם. מעבר להיותו כלי תחבורה, אופנוע כיום משמש גם לשימושים נוספים כמו רכב שטח, רכב ביטחון ורכב פנאי.

מאת: עו"ד דנה דודאופנועים05/05/131541 צפיות
בישראל מתרחשות מדי שנה בממוצע מעל 700 תאונות פגע וברח עם נפגעים, מתוכם כ-20 תאונות קטלניות בהן נהרג אדם וכ-70% מן הנהגים אשר ביצעו עבירה תאונה קטלנית והפקירו אדם, נתפסו או הסגירו את עצמם. אין ספק, כי לא יהיה זה נכון, להקל ראש בעבירת ההפקרה, מאידך, ישנם לא מעט נהגים שהפקירו אדם מתוך לחץ נוראי, פחד, היסטריה וחוסר אונים ובוודאי שלא מתוך כוונה ברורה להשתמט מעונש.

מאת: טובה שטייגאופנועים10/04/131663 צפיות
על פי הוראות משרד התחבורה, בחינת התיאוריה לרכב פרטי ולאופנוע היא אותה בחינה. המסקנה היא כי נכון להיום אין בבחינת התיאוריה ללומדי אופנוע שאלות ייחודיות לאופנוע והם נדרשים לעבור את אותה בחינה שמחויב בה נהג רכב פרטי. האם זה טוב?

מאת: משה יוריאופנועים15/11/128675 צפיות
אם נזקקתם למתרגמים בתקופה האחרונה, בלי ספק אתם יודעים שהפעולה הזו הנה דבר מהותי. ההתמצאות החיונית בניבים ושפות היא בלי ספק אנה נושא מובן. הנושא מורכב מ לא מעט מאפיינים:

מאת: טלי גלאופנועים12/11/121772 צפיות
רכישת חלקי חילוף לאופנועים לעיתים מתגלה כעסק יקר מאוד. דבר זה מוביל אנשים רבים לחיפוש אחר חברה אשר מציע להם חלקי חילוף זולים וכן חלקי חילוף משומשים. כאן חשוב מאוד להבין כמה דברים וזאת על מנת שלא תגלו זמן קצר לאחר שימוש בחלק כי מכרו לכם חלק לא איכותי אשר מסכן את חייכם.

מאת: טלי גלאופנועים16/10/121665 צפיות
אם אתם מתגוררים באחת הערים הגדולות בישראל אם בוודאי יודעים כי רוב האנשים מעדיפים לרכוש קטנוע מאשר להתחיל ולחפש במשך שעות מקום חניה בעיר, במיוחד כאשר מדובר בערים תל אביב או ירושלים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica