חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אדיר מילר ההיסטוריה וההיסטריה

מאת: מרטיןמוסיקה09/03/20101689 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אדיר מילר היסטוריה והיסטריה

אדיר מילר הוא ללא ספק אחד האנשים הכי מצחיקים והמוכשרים שאי פעם היה לי הכבוד לפגוש ולראות בפעולה. הסדרה שלו שהוא יצר וגם משחק בה "רמזור", היא פשוט מדהימה. למי שלא מכיר מדובר על קומדיה המתארת את חייו של אדיר מילר, את מערכת היחסים שלו עם חברתו שגם הופכת לאשתו, את חבריו המצחיקים וההזויים וכל הדברים הקורעים שעוברים עליהם. איך להגיד את זה בלי להישמע אוהד מדי, הסדרה אלופה. חובה לצפות. העלילה גאונית, הטקסטים מצחיקים רצח, המשחק, הן של אדיר מילר וגם של השחקנים והשחקניות האחרות פשוט מעולה. ראיתי  כמה פעמים כל פרק. תותח.

המילה שבעזרתה ניתן להגדיר את אדיר מילר יותר מהכול, היא סטנדאפיסט, הרבה יותר משחקן, הרבה יותר מיוצר או כותב סדרות. אדיר מילר בעיני הוא קודם כל סטנדאפיסט. הבן אדם הזה הוא פשוט מצחיק, מעבר לתוכן של הבדיחות שלו, מבנה גופו הגבוה והגמלוני, הבטן שקצת בולטת, הפרצוף המצחיק, הופכים אותו לדמות, שקשה להסתכל עליה מספרת בדיחות על הבמה ולא להישפך מצחוק. תחשבו אתם, נניח באתם ממדינה אחרת ואתם לא מכירים את אדיר מילר(קשה לי להאמין שיש דבר כזה באמת), חבר מקומי מספר לכם שיש בחור גבוה, גמלוני, נראה מצחיק שעומד על הבמה ומספר בדיחות על החיים, על מערכות יחסים, זה כבר נשמע מצחיק. הרי תשימו לב, האנשים הכי מצחיקים הם אלה שיש להם מראה חיצוני מצחיק. תיזכרו רגע בילד המצחיק של הכיתה בבית ספר או בכל מקום אחר, תמיד הוא בעל מראה מצחיק ומשעשע. תחשבו למשל על נאור ציון, הוא והמראה שלו מזמינים אותך לצחוק, בלי שנאור ציון עצמו, אמר אפילו מילה אחת. אני מאמין שזה חלק ממה שהופך אדם מצחיק לאדם שעובד ומצליח בתור סטנדאפיסט, כנראה שזה חלק מהחבילה, גם מילר וגם ציון, התברכו במראה מצחיק ומשעשע.

מעבר לכישרון האדיר של אדיר מילר, הוא קודם כל בן אדם, מהיכרותי עם הרבה אנשים בתעשיית הבידור, אני יכול וחייב לפרגן למילר על כך שלמרות ההצלחה והקריירה הארוכה בתור בדרן, בכל הבמות האפשריות, כולל פריים טיים בערוץ שתיים, הוא עדיין נשאר מחובר לקרקע לחלוטין ואדם טוב. תקרא סיפור אמיתי שקרה לי. הייתי טירון טרי בגבעתי, וקיבלתי בתור פרס לצאת להופעה של אדיר מילר באיזה מקום בחולון, כבר לא זוכר את השם. כמובן עד שנתנו לי לצאת, הייתי כבר באיחור(הרי יצאתי מרמת הגולן). אני עומד תקוע באחד הצמתים הגדולים של תל אביב, מנסה לתפוס טרמפ להופעה של אדיר מילר שמתחילה עוד רבע שעה. אני לא יודע איפה אני או לאן ללכת(אני במקור מהדרום הרחוק ולא מכיר את תל אביב ואזוריה בכלל). אחרי המתנה של כ20 דקות, נהייתי מתוסכל, שתבינו, לא הכרתי את אדיר מילר ולא את נאור ציון שהופיע מיד אחריו, אבל כן רציתי קצת להתאוורר מהצבא. פתאום עוצר לי אוטו סקודה, די ישן ובחור גבוה, שכמעט נוגח חור בתקרה שואל אותי לאן אני צריך. אני מסביר לו שאני נוסע להופעה של בדרן בשם אדיר מילר, שאמרו לי עליו דברים טובים, אבל אני לא יודע איפה זה. לשמחתי הרבה הוא אומר לי שגם הוא נוסע להופעה וישמח לקחת אותי לשם. אני מזנק לתוך הרכב ונוסע עם הבחור הכי מצחיק שפגשתי בחיים שלי, הוא היה כל כך מצחיק שרציתי להציע לו את הכרטיס להופעה בתור תודה על ההופעה הפרטית. הוא עוצר לי מול דלת של מה שאני זוכר עכשיו כתיאטרון קטן או משהו כזה ומאחל לי ליהנות בהופעה. אני נכנס לעולם, די בטוח שיותר מצחיק ממה שהיה הבחור מהאוטו, אדיר מילר לא הולך להיות. בקהל כולם מתלחששים על כך שהוא כבר מאחר. אחרי כמה דקות, אדיר מילר עולה על הבמה ומתחיל לתת מופע, הוא כן היה מצחיק בהיסטריה, אבל לא יותר מהבחור שנתן לי טרמפ, כי הם אותו אדם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קידום אתרים בגוגל יחסי ציבור

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מרטין

מאת: מרטיןרהיטים28/08/11951 צפיות
. האם נוח לכם על הריהוט הזה- יצא לי להיתקל בזה כמה פעמים ואני עדיין לא מאמין שזה באמת קיים בעולם, אנשים שבוחרים ריהוט יפה אבל ממש לא נוח. כדי להביא דוגמה קלה להבנה: תחשבו לשבת במשרד על כיסאות בר. האם הבנתם את הרעיון?

מאת: מרטיןאימון אישי23/01/111255 צפיות
כאשר מתחילים תהליך אימון אישי, אחד הדברים החשובים ביותר שלומדים זה להכיר בחשיבות של אמירת תודה. למה להגיד תודה זה כל כך חשוב? כדי להניע את הדינמיקה של העולם הזה לטובתך. שמתם לב שאנשים מתלוננים, ממשיכים להתלונן כל החיים? אל תהיו האנשים האלו, תגידו תודה ותלמדו את החשיבות של הכרת התודה.

מאת: מרטיןהגירה22/01/111500 צפיות
לעיתים נדמה שהדרך לקבלת אזרחות פולנית היא ארוכה ומפרכת, האמת היא באמת לא פשוטה בכלל. השורה התחתונה היא שזה לגמרי שווה את זה. אני באופן אישי זכיתי באזרחות פולנית לפני כשלוש שנים ואני מאוד מרוצה. האפשרויות הן בלתי מוגבלות, אני יכול ללכת לכל מקום שאני רוצה, לטייל בכל מקום שאני רוצה ולעשות כל דבר שאני רוצה. בעיני, אין יותר חופש מזה.

מאת: מרטיןעסקים - כללי22/01/111389 צפיות
משכנתא היא כנראה אחד הדברים הגדולים ביותר שאנחנו נוכל להשיג בחיים שלנו. קניית בית היא ככל הנראה החלום הגדול של כל הישראלים. נכון שבמקומות אחרים בעולם, אנשים לא מתרגשים כל כך מקניית בית, אבל בישראל- זה החלום הגדול ביותר שיכול בן אדם להגשים. משכנתא- היא בעצם מילה קסומה, שכולנו נהנים להעלות על הלשון.

מאת: מרטיןצרכנות11/06/101019 צפיות
אחד הדברים הכי קשים בעולם זה לחפש רעיונות למתנות, לא משנה איזה מתנה מחפשים או למי, ברגע שמתחילים את החיפוש אחר רעיונות למתנות,

מאת: מרטיןצרכנות11/06/101159 צפיות
מחפשים רעיון מקורי למתנה מגניבה ויוצאת דופן שעוד לא קיבלו מיליון אנשם לפני זה? אנחנו שמחים שהגעתם למאמר הזה, כי יש לנו רעיון מעולה בשבילכם.

מאת: מרטיןצרכנות11/06/10960 צפיות
איזה כיף לקבל מתנות, אין מישהו שלא אוהב את זה, אפילו האנשים שעושים פרצופים, כאשר הם מקבלים מתנה, אוהבים את זה. זה אומר שחושבים עלינו

מאמרים נוספים בנושא מוסיקה

מאת: רויטל ל מוסיקה02/12/204796 צפיות
אחת מצורות הבילוי הפופולריות בשנים האחרונות היא הקריוקי אשר מקורו במדינת יפן ופרושו "תזמורת ריקה". אנשים מסתבר מאוד אוהבים לשיר, ולכן כל אירוע בו תהיה הפעלה אקטיבית, כזו שהאורחים יוכלו להביע עצמם ולהתבטא בשירה, יהפוך למשהו מוצלח.

מאת: חיים נוימוסיקה12/08/205268 צפיות
הסינגל החדש של הזמרת והיוצרת יעלה אלישיב, CRAZY TIMES הוא מצמרר, מרגש ומבליט את יכולותיה הווקאליות והמוזיקליות. את השיר כתבה והלחינה יעלה בתקופת סגר הקורונה והוא כבר זכה לתהודה רבה בקרב מאזיניה וציבור נרחב.

מאת: חיים נוימוסיקה26/07/205270 צפיות
גם זה הגיע: המנון לקורונה, המגפה שנחתה על העולם, זוכה גם לשיר קליל וקצבי ולסינגל חדש של הזמר יהודה אברון.

מאת: אידובמוסיקה29/12/195919 צפיות
הייתה תקופה לפני הרבה מאוד זמן שראש-הממשלה שלנו, ביבי נתניהו, השתמש במשפט הבא בשביל להגדיל לעצמו את כמות המצביעים - לכל ילד יהיה מחשב בבית. ביבי השתמש במשפט הזה בתור כלי שכנוע. מכוון שהייתה תקופה שלא היה מחשב בכל כיס והגישה לאינטרנט הייתה מאוד מצומצמת. לעומת התקופה של היום שבו לכל ילד כבר יש גישה כמעט בלתי-מוגבלת בשביל לגלוש באינטרנט.

מאת: אידובמוסיקה13/12/193566 צפיות
אם היינו חיים עשור אחורה והייתם רוצים לבנות אולפן-הקלטות הייתם צריכים לעבוד כלכך הרבה שעות בשביל להקים את האולפן הכי פשוט. אבל היום, ההוצאה הכי יקרה שלכם כנראה תהיה מחשב ואם אתם קוראים את המאמר הזה אז אני מניח שיש לכם מחשב. במאמר הזה אני רוצה להסביר מה הם כוחם של פלגינים.

מאת: אידובמוסיקה09/12/193521 צפיות
כיום אנחנו חיים בתקופה שמאוד קל לשמוע שירים. בלחיצת כפתור אנחנו יכולים לשמוע איזה שיר שאנחנו רוצים או אלבום שלם מבלי לחשוב יותר מדי. אנחנו כלכך רגילים לשמוע שירים לפי בחירה שלא קיים אתר אחד, אלה כמה אתרים שתהליך הורדת שירים מיוטיוב או מכל אתר אחר היא מאוד פשוטה. למרות שאיכות השירים פחותה מזו של השירים שהופקו באלבום, אנחנו בתור צרכנים מעדיפים את הנוחות של לשמוע מתי שאנחנו רוצים מאשר לשמוע שירים באיכות גבוהה.

מאת: אידובמוסיקה02/12/193802 צפיות
מי מאיתנו לא שומע היום שירים דרך יוטיוב? היום הדרך המקובלת לשמוע שירים היא דרך שירות סטרימינג כלשהו כשהדרך הכי פופולרית היא מיוטיוב. אני נתקל בהרבה מקרים שבהן כל קבל עם ועדה מבקש ממני להסביר לו איך מורידים שירים מיוטיוב. בדר"כ אני גם שואל "למה צריך להוריד את השירים מיוטיוב? הרי מאוד נח וקל פשוט להיכנס ליוטיוב ואז לשמוע את השירים שאנחנו רוצים", התשובה הקבילה שאני מכבד היא דווקא מזמרים שרוצים להתאמן על שירים מסויימים אבל הם לא תמיד נמצאים במקום שהטלפון שלהם קולט וויפי (wifi) בשביל להפעיל יוטיוב...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica