חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אוריה חזקיה הצחוק מת מצחוק

מאת: מרטיןמוסיקה10/03/20102478 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אורי חזקיה- סקירה אומנותית

אורי חזקיה הוא אחד האנשים הכי מצחיקים שיצא לי לראות וראיתי הרבה מאוד בדרנים בחיי. יצא לי להיות בקהל באחת התוכניות בהן הוא משתתף "צחוק מעבודה", התוכנית הייתה לא רעה בכלל, אבל אורי חזקיה היה מפיל מהרגליים. חזקיה נתן קטע סולו של בערך 4 דקות, בהן הקהל היה על הרצפה. שוב, יש המון בדרנים מעולים שמספרים בדיחות על מערכות יחסים, רווקות ורווקים, אבל כשאורי חזקיה סיים את הקטע שלו, כל הקהל היה גמור מצחוק.

הוא לא הציג שום חומר מיוחד במינו, עוד רבים וטובים משתמשים בחומר דומה בצורה מעולה, למשל יעקב כהן, אבל הכול היה מציאותי מאוד. בדיחות בסגנון: "איך מסיימים שיחה עם בחורה? נותנים לה מטלות, תנוחי מותק, תתארגני, תאכלי משהו ואני אדבר איתך אחרי זה"... חומר מהחיים... גם העובדה שאורי חזקיה כמו כל שאר חברי הפאנל לבש חליפת שלושה חלקים מחויטת וכל כך לא מתאימה לישראל ולתרבות הישראלית, עזרה מאוד להפוך את כל הסיטואציה לקומית ומשעשעת. יכול להיות שראיתם את התוכנית, אבל תנסו לדמיין בכל זאת: אורי חזקיה הוא בחור צעיר, בן 31 לבוש בחליפה שחורה של שלושה חלקים, עם שיער ענקי שעומד לו על הראש, רזה מאוד, יושב על הבמה על כיסא קטן ומדבר בטלפון דמיוני עם בחורה שהוא יצא איתה, אתם מבינים את הכוונה.

מעבר לזה שאורי חזקיה הוא בדרן מעולה ומפיל מצחוק, הוא מאוד מנוסה יחסית לגילו הצעיר. עד גיל 31, אורי חזקיה הספיק להשתתף באין ספור תוכניות מצליחות בטלוויזיה וברדיו הישראלי. אזכיר רק את השתתפותו של חזקיה בפספוסים המיתולוגית, אקדמיה לצחוק, רדיו 99 ועוד הרבה. כנראה שהניסיון יחד עם הגיל הצעיר נותנים לו את התכונות להיות הוא עצמו. בניגוד לאומנים אחרים רבים, מעולים גם כן, כמו יעקב כהן, נראה שלאורי חזקיה אין שום גבולות כשהוא נמצא על הבמה, אם יראה לו לנכון, הוא יקפוץ, ישתולל, יזנק על הקהל ואפילו יתחיל לשיר. אין לו שום גבולות. יכול להיות שזה מה שמבדיל אותו מאומנים מעולים אחרים, כמו יעקב כהן, שאותו אני אוהב מאוד.

לדעתי הלא מקצועית, אורי חזקיה נולד להיות בדרן, יש אנשים שנולדו לעסוק במקצוע מסוים, אתם מכירים את האנשים האלו, אלה שרואים אותם בעבודתם וזה נראה כאילו זה מה שעשו כל החיים וגם בגלגול הקודם. אורי חזקיה הוא אחד האנשים האלה. אני לגמרי חושב שכל מקצוע ניתן ללמוד ושכל הגדולה בבני אדם זה להתגבר על כל מכשול בדרך. אבל קשה לי להאמין שאדם רגיל מהשורה יכול להחליט שהוא רוצה להיות אורי חזקיה, להתאמן כמה שנים ולהפוך לבדרן ברמה של חזקיה. כישרון כמו של אורי חזקיה כנראה לא מגיע לעולם כל יום. הבחור הזה נולד להצחיק אנשים. למרות שאתם בטח יודעים, אבל כרטיסים להופעות שלו נגמרים שבועות רבים לפני יום ההופעה.

 



תגיות המאמר: הופעה, שיר, זמר, מופע, בדרן, סטנד אפ


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קידום אתרים בגוגל יחסי ציבור

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מרטין

מאת: מרטיןרהיטים28/08/11951 צפיות
. האם נוח לכם על הריהוט הזה- יצא לי להיתקל בזה כמה פעמים ואני עדיין לא מאמין שזה באמת קיים בעולם, אנשים שבוחרים ריהוט יפה אבל ממש לא נוח. כדי להביא דוגמה קלה להבנה: תחשבו לשבת במשרד על כיסאות בר. האם הבנתם את הרעיון?

מאת: מרטיןאימון אישי23/01/111255 צפיות
כאשר מתחילים תהליך אימון אישי, אחד הדברים החשובים ביותר שלומדים זה להכיר בחשיבות של אמירת תודה. למה להגיד תודה זה כל כך חשוב? כדי להניע את הדינמיקה של העולם הזה לטובתך. שמתם לב שאנשים מתלוננים, ממשיכים להתלונן כל החיים? אל תהיו האנשים האלו, תגידו תודה ותלמדו את החשיבות של הכרת התודה.

מאת: מרטיןהגירה22/01/111500 צפיות
לעיתים נדמה שהדרך לקבלת אזרחות פולנית היא ארוכה ומפרכת, האמת היא באמת לא פשוטה בכלל. השורה התחתונה היא שזה לגמרי שווה את זה. אני באופן אישי זכיתי באזרחות פולנית לפני כשלוש שנים ואני מאוד מרוצה. האפשרויות הן בלתי מוגבלות, אני יכול ללכת לכל מקום שאני רוצה, לטייל בכל מקום שאני רוצה ולעשות כל דבר שאני רוצה. בעיני, אין יותר חופש מזה.

מאת: מרטיןעסקים - כללי22/01/111389 צפיות
משכנתא היא כנראה אחד הדברים הגדולים ביותר שאנחנו נוכל להשיג בחיים שלנו. קניית בית היא ככל הנראה החלום הגדול של כל הישראלים. נכון שבמקומות אחרים בעולם, אנשים לא מתרגשים כל כך מקניית בית, אבל בישראל- זה החלום הגדול ביותר שיכול בן אדם להגשים. משכנתא- היא בעצם מילה קסומה, שכולנו נהנים להעלות על הלשון.

מאת: מרטיןצרכנות11/06/101019 צפיות
אחד הדברים הכי קשים בעולם זה לחפש רעיונות למתנות, לא משנה איזה מתנה מחפשים או למי, ברגע שמתחילים את החיפוש אחר רעיונות למתנות,

מאת: מרטיןצרכנות11/06/101159 צפיות
מחפשים רעיון מקורי למתנה מגניבה ויוצאת דופן שעוד לא קיבלו מיליון אנשם לפני זה? אנחנו שמחים שהגעתם למאמר הזה, כי יש לנו רעיון מעולה בשבילכם.

מאת: מרטיןצרכנות11/06/10960 צפיות
איזה כיף לקבל מתנות, אין מישהו שלא אוהב את זה, אפילו האנשים שעושים פרצופים, כאשר הם מקבלים מתנה, אוהבים את זה. זה אומר שחושבים עלינו

מאמרים נוספים בנושא מוסיקה

מאת: רויטל ל מוסיקה02/12/204795 צפיות
אחת מצורות הבילוי הפופולריות בשנים האחרונות היא הקריוקי אשר מקורו במדינת יפן ופרושו "תזמורת ריקה". אנשים מסתבר מאוד אוהבים לשיר, ולכן כל אירוע בו תהיה הפעלה אקטיבית, כזו שהאורחים יוכלו להביע עצמם ולהתבטא בשירה, יהפוך למשהו מוצלח.

מאת: חיים נוימוסיקה12/08/205267 צפיות
הסינגל החדש של הזמרת והיוצרת יעלה אלישיב, CRAZY TIMES הוא מצמרר, מרגש ומבליט את יכולותיה הווקאליות והמוזיקליות. את השיר כתבה והלחינה יעלה בתקופת סגר הקורונה והוא כבר זכה לתהודה רבה בקרב מאזיניה וציבור נרחב.

מאת: חיים נוימוסיקה26/07/205269 צפיות
גם זה הגיע: המנון לקורונה, המגפה שנחתה על העולם, זוכה גם לשיר קליל וקצבי ולסינגל חדש של הזמר יהודה אברון.

מאת: אידובמוסיקה29/12/195918 צפיות
הייתה תקופה לפני הרבה מאוד זמן שראש-הממשלה שלנו, ביבי נתניהו, השתמש במשפט הבא בשביל להגדיל לעצמו את כמות המצביעים - לכל ילד יהיה מחשב בבית. ביבי השתמש במשפט הזה בתור כלי שכנוע. מכוון שהייתה תקופה שלא היה מחשב בכל כיס והגישה לאינטרנט הייתה מאוד מצומצמת. לעומת התקופה של היום שבו לכל ילד כבר יש גישה כמעט בלתי-מוגבלת בשביל לגלוש באינטרנט.

מאת: אידובמוסיקה13/12/193566 צפיות
אם היינו חיים עשור אחורה והייתם רוצים לבנות אולפן-הקלטות הייתם צריכים לעבוד כלכך הרבה שעות בשביל להקים את האולפן הכי פשוט. אבל היום, ההוצאה הכי יקרה שלכם כנראה תהיה מחשב ואם אתם קוראים את המאמר הזה אז אני מניח שיש לכם מחשב. במאמר הזה אני רוצה להסביר מה הם כוחם של פלגינים.

מאת: אידובמוסיקה09/12/193521 צפיות
כיום אנחנו חיים בתקופה שמאוד קל לשמוע שירים. בלחיצת כפתור אנחנו יכולים לשמוע איזה שיר שאנחנו רוצים או אלבום שלם מבלי לחשוב יותר מדי. אנחנו כלכך רגילים לשמוע שירים לפי בחירה שלא קיים אתר אחד, אלה כמה אתרים שתהליך הורדת שירים מיוטיוב או מכל אתר אחר היא מאוד פשוטה. למרות שאיכות השירים פחותה מזו של השירים שהופקו באלבום, אנחנו בתור צרכנים מעדיפים את הנוחות של לשמוע מתי שאנחנו רוצים מאשר לשמוע שירים באיכות גבוהה.

מאת: אידובמוסיקה02/12/193802 צפיות
מי מאיתנו לא שומע היום שירים דרך יוטיוב? היום הדרך המקובלת לשמוע שירים היא דרך שירות סטרימינג כלשהו כשהדרך הכי פופולרית היא מיוטיוב. אני נתקל בהרבה מקרים שבהן כל קבל עם ועדה מבקש ממני להסביר לו איך מורידים שירים מיוטיוב. בדר"כ אני גם שואל "למה צריך להוריד את השירים מיוטיוב? הרי מאוד נח וקל פשוט להיכנס ליוטיוב ואז לשמוע את השירים שאנחנו רוצים", התשובה הקבילה שאני מכבד היא דווקא מזמרים שרוצים להתאמן על שירים מסויימים אבל הם לא תמיד נמצאים במקום שהטלפון שלהם קולט וויפי (wifi) בשביל להפעיל יוטיוב...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica