חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

זוגיות ורומנטיקה בלב מדבר

מאת: seowebזוגיות ואהבה11/03/20101482 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כבר יותר מחצי שנה שאנחנו גרים ביחד, ונדמה היה לי שהזוגיות בינינו פורחת בצורה שלא תיאמן. אחרי שעזבנו יחד את עיר מכורתנו ועברנו לעיר זרה, רק בשביל שהיא תוכל ללמוד, הרומנטיקה הרגישה לי בשיאה. כל זה התנפץ לי בפנים כשבסוף השבוע שעבר חברתי הושיבה אותי לשיחה וטענה בכל תוקף: איבדנו את הרומנטיקה, אין לנו יותר ספונטניות. הכל מתוכנן מראש ויפה שעה אחת קודם.

יכולתי להיעלב, להתחיל להאשים את תקופת המבחנים העמוסה שלה, שיחד עם העבודה לא משאירים לה זמן לנשום. יכולתי למצוא אלף ואחד תירוצים אחרים, אבל אז פשפשתי בזיכרון וגיליתי שהפעם האחרונה שעשינו משהו סופר רומנטי הייתה כשחגגנו שנתיים יחד - וזה היה די מזמן. יכול להיות שבאמת איבדתי את הרומנטיקה?

אני רוצה לחשוב שלא איבדתי, שכחתי. למען האמת השיתוף הזה קצת פגע בי, בכל זאת אני גבר שמחשיב את עצמו לסופר-רומנטי. אז במקום לחשוב יותר מדי החלטתי לקחת אותה לחופש ספונטני מהיום למחר. היעד שנבחר היה מצפה רמון, גם בגלל שאחרי סריקה קצרה באינטרנט הצימרים שמצאתי שם היו הכי אטרקטיביים, בעיני, וגם בגלל האפשרות של המדבר הרומנטי.

אז באמת הסיבה הראשונה לבחור במצפה רמון, וחשובה בהחלט, הייתה מתחם צימרים שמצאתי די בקלות - "על גג המדבר". אחד הדברים שהכי משכו אותי בהם הייתה העובדה שהם צימרים חדשים יחסית, פחות או יותר בני שנה, כך שהכל יהיה שם חדש, ולא משומש ושחוק עד היסוד כמו שקורה לפעמים כשמגיעים בצימרים.

המשך הקריאה ביסס את ההחלטה שלי כשראיתי שנכתב שם שכשנגיע יחכו לנו בצימר כל הפינוקים הקטנים שישלימו לנו את החופשה - אם זה בקבוק יין או מים מינרלים, סלסלת פירות, וכמובן ג'קוזי מפנק. בקיצור, כל מה שאנחנו צריכים כדי להעלות את מפלס הרומנטיקה.

בכל מקרה, הייתי מוותר על הפינוקים אם היו מכריחים אותי לבחור ביניהם לבין אטרקציה אחרת שהציעו - טלסקופ שבו נוכל להשתמש כדי לתצפת על הכוכבים בשמיו הנקיים של המדבר.

קבעתי עם חברתי לאסוף אותה אחרי הלימודים, ובמקום לנסוע הביתה עליתי על הכביש שמוביל דרומה למצפה רמון. היא בהתחלה לא כל כך הבינה מה קורה ואז כשכבר קלטה, חייכתי אליה ואמרתי "הפתעה". זה היה מספיק בשביל שהיא תבין מה קורה. אחרי הכל, היא כבר מכירה את הראש שלי. "הייתי צריכה לנחש" היא חייכה אלי בחזרה.

כשהגענו כל היופי שעליו קראתי באתר האינטרנט נגלה לפנינו - מהמרצפות החדשות, דרך ספות העור השחורות וכלה בטלוויזיה. אני חוזר על העניין הזה של ה"חדש" כי הוא לא מובן מאליו.

נכון שהרבה צימרים משתדלים לשמור על ניקיון ועל מראה מסודר, אבל מה לעשות - תמיד רואים את נזקי הזמן - קרע פה, בלאי קטן שם. כאן הכל נראה כאילו אנחנו הראשונים שמשתמשים בו.

כזכור, צימרים במדבר היו בעצם רק תירוץ בשביל הסיבה המרכזית שלשמה נבחר היעד - העצמת הרומנטיקה. כל הפינוקים והניחוח החדיש הם רק עוד כלי להעלאת את הרומנטיקה, או לפחות בעיניי חברתי.

אחרי ערב סופר-רומנטי ולילה של תצפית על השמיים, עם עוד כמה דברים שאי אפשר לכתוב עליהם, לקחתי אותה לטיול רומנטי בלב המדבר. רק אנחנו והשקט שמסביב. עכשיו אני רוצה לראות אותה אומרת עלי שאני לא מספיק רומנטי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קידום אתרים SEOweb

אינטרנט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת seoweb

מאת: seowebבעלי חיים - כללי27/12/1018517 צפיות
לא כולם יודעים מה הכלב שלהם אוכל, אבל לכל מי שיש כלב בבית, יש אוכל לכלבים מועדף. אז באמת הכלב שלך אוכל?

מאת: seowebאופניים11/10/101957 צפיות
בואו לשמוא ולקרוא על טור דה תרום - מסע אופניים למען כולם!

מאת: seowebנדל"ן ומקרקעין16/09/102472 צפיות
רוצים לעשות הרחבות בניה בבית או בעסק? בואו לקרוא ולהבין איך ניתן להשיג היתר בניה במינימום זמן ומאמץ...

מאת: seowebפרסום באינטרנט11/07/101774 צפיות
קצת מידע על לימודי פרסום באינטרנט בקורס של הבצפר בחסות גוגל ישראל

מאת: seowebמוסדות לימוד14/06/101740 צפיות
בואו ללמוד הנדסת מכונות ברשת אורט - הרשת המדעית המובילה בישראל!

מאת: seowebדיוור אלקטרוני14/06/102183 צפיות
הקמת ועדת מדרוג לאינטרנט באישור הממונה על ההגבלים העסקיים...

מאת: seowebהריון ולידה04/05/102185 צפיות
בואו לקרוא פרטים על מטרנה בפארק וכל מילה נוספת מיותרת...

מאמרים נוספים בנושא זוגיות ואהבה

מאת: אמורזוגיות ואהבה14/12/206413 צפיות
כולם אוהבים סקס. זה מהנה, זה מענג וזה עושה נעים בגוף ובנפש. אך האם ידעתם שבקרב הציבור הדתי קיום יחסי מין הוא בגדר חובה?

מאת: משה סויסהזוגיות ואהבה07/11/204908 צפיות
במגזר החילוני מה עדיף להירשם למשרד שידוכים לחילונים או לאתר הכרויות? רבים מהחילונים מחפשים בת זוג והאופציה הראשונה הינה אתר הכרויות! הבעיה מתחילה בהצא וביקוש בתחום זה וגם בתחום של שידוכים לחילונים!

מאת: אבי דוידיזוגיות ואהבה17/10/204691 צפיות
איך לרגש את בני הזוג עם ארוחה רומנטית בתקופת הקורונה. ארוחה טעימה ורומנטית אצלכם בבית.

מאת: אמורזוגיות ואהבה14/09/192804 צפיות
הפעם מנקודת מבט של מארחת בשם ענבר, בת 36 מאזור המרכז, העובדת כחדרנית במתחם צימרים וחדרים לפי שעה. ענבר שיתפה אותנו לאחרונה בחוויות משעשעות מעבודתה, כחדרנית היא מוצאת לא פעם "מציאות" בחדרים, למשל כסף, משקפי שמש, מפתחות, תכשיטים וכמובן לא מעט

מאת: אמורזוגיות ואהבה13/06/182311 צפיות
הזמנה דיסקרטית- בעבר אנשים היו צריכים ללכת לחנות סקס באזורים נידחים ומפוקפקים בשולי הערים ולכן חוויה זו הייתה מלווה במבוכה רבה עד כדי הימנעות כוללת. חוסר הדיסקרטיות, המפגש עם המוכרים, רכישה של מוצרים שונים והתעניינות בהם, הייתה דבר שקשה מאוד לרוב האוכלוסייה לעשות

מאת: אמורזוגיות ואהבה05/06/182749 צפיות
אמור חנות אביזרי מין דיסקרטיים הינה יבואנית של אביזרי מין גדולה ומקצועית ולה ניסיון רב שנים. כתוצאה מכך ניתן למצוא בחנות מגוון רחב של אביזרי מין ומוצרי סקס, כאלו שלא ניתן למצוא בחנויות סקס אחרות וכן מוצרים ייחודיים שונים כמו הלבשה סקסית

מאת: אמורזוגיות ואהבה26/03/181904 צפיות
ויברטורים חיצוניים לאישה ( רוקט פוקט , מסג'ר ) הם מוצרי סקס פופולריים לצורך אוננות בקרב נשים רבות ה-ויברטורים חיצוניים עוצבו כדי להעניק גירוי לדגדגן ועוזרים לנשים רבות להגיע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica