חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

וובקינז - הבובה שמשגעת את ילדי ישראל

מאת: פאונדרסביקורות מוצרים01/03/20096727 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

למי שאין ילדים, בטח לא יודע עד כמה בובות וובקינז משגעות את ילדי ישראל. הבובות הללו שהגיעו לארץ לא מזמן הפכו לטורנד הכי חם בשוק הצעצועים והבובות. שיחת היום בבתי הספר בישראל קשורה בעיקר לבובת וובקינז. הבובות האלו הביאו את שוק הצעצועים המקומי לפריחה ואת ההורים להרבה תהיות.

אז מה זה בעצם בובות הוובקינז הללו? הבובות האלו מגיעות בשלל דגמים, צבעים ושמות. כל ילד בוחר מראש את הבובה שאותה הוא רוצה לגדל.מרגע הקניה ואילך, הופל הילד להורה לכל דבר. הילד לומד להיות הורה ותוך כדי הטיפול בבובה עובר חוויות מסעירות שרק הורים יכולים לעבור. הילד מטפל בו, מאכיל אותו, מנקה אותו, שולח אותו לרופא, ועובד על מנת להביא כסף למשפחה שזה עתה הקים.

אז מה כל כך מיוחד בזה? אם לא הבנתם אז הבובה לא כל כך מיוחדת ולא נראה שיש בה משהו מדהים, אך עם זאת כל האנרגיה של הילדה מושקעת אך ורק במחשב. המשחק עם הבובה גורר את הילד לשחק במחשב בכל שעות הים ולנסות לגדל ולחנך אותו כפי שרק אבא טוב או אמא טובה יכולים.

אז מה הביקורות? מצד אחד מחנכים את הילד להיות הורה, מלמדים אותו כיצד לטפל בילד וכיצד לעזור לילד לגדול ולהתחנך אך מצד שני לעיתים קורה שהילד נלחץ ועומד במצבים אשר מקשים על חייו. איך ילד בן 10 אמור להתמודד עם גסיסה של חתול? הרי מצד אחד זו בובה ולא חתול אמיתי אך מצד שני הילד כבר נקשר אליהם והאניש אותו באופן אבסולוטי.

איזה דגמים יש? הבובה מגיעות משלל דגמים, מכל הסוגים והאפשרויות. יש כלבים, חתולים, דגים, דולפין, קוף צפרדע ועוד מגוון של חיות. חלקן אמיתיות לכאורה וחלקן פרי מוחם של היוצרים המוכשרים.

במידה ויש לכם תינוק כדאי שתתחילו ברכישת מוצרי תינוקות או ציוד לתינוקות ושיגדל תרכשו לו וובקינז

על כך יעידו בוגרי קורס הכשרת מאמני ילדים וגם בוגרי קורס ניהול גן ילדים

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פאונדרס

מאת: פאונדרסדיני עסקים21/07/111857 צפיות
אין זה חדש שלקנדה יש מה להציע מלבד טיולים ונופש מהנה. ענף הנדל"ן שומר על שגשוג ועל יציבות יחסית לאורך זמן רב. גם בזמני משבר כלכלי בעולם, קנדה הצליחה לשמור על כלכלה יציבה בניגוד למדינות אחרות שחוו משברים וגרעונות כלכליים, בעיקר הודות למשאבים הטבעיים - לנפט ולגז הטבעי שנמצאים על אדמתה, ובכך מאפשרת לתושבים איכות חיים גבוהה יחסית אל מול מחירי מחייה נמוכים

מאת: פאונדרסהשקעות04/03/102021 צפיות
בשוק ההשקעות כמעט ולא קיימות השקעות ללא כל סיכון, אך השקעת בנדל"ן הינה השקעה אשר הסיכון אשר נלווה לה הינו סיכון קטן ביותר באופן יחסי. בעקבות הסיכון הנמוך שבדבר, ההשקעה מתאימה לכל אדם, ללא תלות ברמת הכנסתו או במידת הונו הצבור, כל אחד יכול להשקיע ולהפיק תשואות נאות מדי חודש.הסיכוי הגבוה להשאת רווחים כתוצאה מהשקעה בנדל"ן צריך להעשות בצורה חכמה ומושכלת, על מנת להימנע מטעויות שיובילו להפסדים מיותרים. גם לאילו מאיתנו אשר אינם קונים ומוכרים נדל"ן באופן תדיר, הרי שקיימת האפשרות להיעזר באנשי מקצוע מהשורה

מאת: פאונדרסנדל"ן23/02/1019615 צפיות
השקעה בנדל"ן במדינות שונות בעולם הינו תהליך פופולרי אשר צובר תעוצה בשנים האחרונות. השקעות בנדל"ן מדומות לרוב לקניית ניירות ערך. כאשר קונים נדל"ן, הרוכש מקבל את ההזדמנות הוודאית להרוויח הון בשלב בו הנדל"ן שקנה יעלה בערכו. לפני הקנייה של נדל"ן מכל סוג שהוא חשוב לבצע את התהליך של הערכת נכס בכדי לדעת מהו שוויו וכמה ניתן להרוויח לאחר מכירתו. לפני המכירה ניתן להשכיר את הנכס וכך להרוויח על תשלומי השכירות.

מאת: פאונדרסנדל"ן23/02/102339 צפיות
פאונדרס מנצלת קשי נזילות של קרנות נדל"ן וחברות פיתוח ורוכשת מהם נכסים איכותיים במחירים אטרקטיביים המגלמים תשואה עודפת להשקעה. פאונדרס מגייסת את ההון העצמי לרכישת הפרויקטים ממשקיעים פרטיים ומוסדיים ולמעשה מצרפת אותם כשותפים להשקעה לכל דבר. התשואה הממוצעת בפרויקטים מניבים של פאונדרס עומדת על כ- 25%.

מאת: פאונדרסניתוחים פלסטיים30/04/092216 צפיות
לכל האנשים שלא מרגישים טוב עם עצמם וכל אלו שאין בטחון עצמי או אלו שהתפיסה שלהם לגבי עצמם היא מעוותת ישר מציעים לעשות ניתוחים פלסטיים. אני תמיד הייתי נגד ניתוחים פלסטיים אני לא מבינה למה מישהי עם חזה יפה אבל בגודל בינוני צריכה לעשות הגדלת חזה ולהפוך לאיזה מישהי עם שני בלונים ענקיים על הגוף וגן אחר כך לסבול מכאבי גב. אבל בזמן האחרון התחלתי לשנות את ההרגשה שלי לגבי ניתוחים פלסטיים וכל זה בגלל שהתחלתי את ההתמחות שלי בית החולים קפלן אחרי סיום לימודי אחיות.

מאת: פאונדרסספרות06/04/0913437 צפיות
סיפורה של גרייס פיילי "שיחה עם אבי" נכתב כסיפור בתוך סיפור. הסיפור החיצוני מתאר מערכת יחסים בין אב קשיש וחולה הנוטה כנראה למות לבין בתו הרוצה לרצותו. האב מבקש מבתו שתכתוב "סיפור פשוט עוד פעם אחת." סיפור זה הוא הסיפור הפנימי של הטקסט שלכאורה נראה מופרד לגמרי מהסיפור החיצוני. הסיפור מונע על ידי אידיאולוגיה פנימית אותה מעביר המחבר המובלע. השיחה המתנהלת בין האב לבת חושפת הבדלים עקרוניים בהשקפת עולם וסובבת סביב שאלות פילוסופיות עמוקות על החיים, על ערכי המסורת, על הגורל וחופש הבחירה ועל יחסי הורים

מאת: פאונדרסנדל"ן11/01/098028 צפיות
פאונדרס ממליצים על 10 הפרמטרים שבלי בדיקתם לא חותמים על עסקת נדל"ן בחו"ל. העלייה בביקוש להשקעות בנדל"ן בחו"ל בתקופה האחרונה, מחייבת את המשקיע הישראלי לערוך בחינה מדוקדקת של ההצעות השונות. יועצי בית ההשקעות חברת פאונדרס, המתמחים בהשקעות נדל"ן מניבות בחו"ל, מביאים את הפרמטרים שבלי בדיקתם לא חותמים עסקת נדל"ן בחו"ל:

מאמרים נוספים בנושא ביקורות מוצרים

מאת: אבי דוידיביקורות מוצרים02/01/192902 צפיות
מתי ואיפה כדאי לרכוש מזרונים זולים לשנת לילה נוחה ובריאה.

מאת: אלכס אדמוןביקורות מוצרים07/06/173199 צפיות
בישראל קיימות חנויות קוסמטיקה רבות בהן ניתן להשיג מוצרים ים המלח בזול. מה כדאי לכם לדעת על מוצרי קוסמטיקה ים המלח לפני קנייתם וכיצד להשתמש בהם כדי להפיק מהם תועלת מרבית?

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161828 צפיות
מזה שנים רבות כל אחד במדינת ישראל יודע כי לשתיית מים מהברז מתלווים לא רק טעם לוואי, אלא גם חלקים של חול, חלודה ואפילו אבנים קטנות. את כל אלו, אנחנו בוודאי שלא רוצים במי השתייה שלנו, ולכן, האופציה הטובה ביותר היא לשתות

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161686 צפיות
מים מסוננים של בר מים תמי 4 מספקים לנו לא רק את המים הטובים והבריאים ביותר לשתייה, אלא גם שומרים על הסביבה. אם התלבטתם פעם, מדוע עדיף ליהנות ממים טריים ואיכותיים ממכשיר בר המים של חברת תמי 4, לפניכם כל הסיבות.

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161650 צפיות
המים שאנחנו שותים עלולים להכיל לא מעט חיידקים, אשר חלקם עלולים לסכן אותנו. למרות שהחיידקים נמצאים בכל מקום, הרי שכאשר אנחנו

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161773 צפיות
כולנו יודעים כי מים הם הבסיס לחיים, אבל חשבתם פעם איזה מים אתם שותים? אם אתם רגילים לצרוך את מי השתייה שלכם מהברז, כדאי שתחשבו שוב. המים המגיעים אלינו מהברז מכילים לא פעם מזהמים, אשר בהחלט אינם ראויים לשתייה. אז מה עושים?

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161776 צפיות
איזה מים הכי כדאי לנו לשתות? זוהי שאלה שכל אחד שואל את עצמו. האם אפשר להסתפק בשתייה של מי ברז? או שאולי לקנות בקבוקי מים מינרלים? האם מים מסוננים של בר מים תמי 4 הם התשובה האופטימאלית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica