חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פאונדרס בית ההשקעות ממליצים על עסקת נדל"ן בחו"ל

מאת: פאונדרסנדל"ן11/01/20098025 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פאונדרס מביאים לכם מאמר חדש על השקעות נדל"ן

משקיעים בנדל"ן בחו"ל?  לא חותמים לפני שבודקים - מאמר מאת פאונדרס

יועצי בית ההשקעות "פאונדרס" ממליצים על  10 הפרמטרים שבלי בדיקתם לא חותמים על עסקת נדל"ן בחו"ל

העלייה בביקוש להשקעות בנדל"ן בחו"ל בתקופה האחרונה, מחייבת את המשקיע הישראלי לערוך בחינה מדוקדקת של ההצעות השונות. יועצי בית ההשקעות "פאונדרס", המתמחים בהשקעות נדל"ן מניבות בחו"ל, מביאים את הפרמטרים שבלי בדיקתם לא חותמים עסקת נדל"ן בחו"ל:

•1.       מיקום הנכס - יש לבצע תחקיר על הסביבה בה הנכס ממוקם.

תחקיר על העיר והשכונה יכלול בירור על איכות ורמת החיים בה, הסטטוס הסוציו-אקונומי של המתגוררים בה ומיקום השכונה ביחס לליבת העסקים של העיר. כמו כן, ממוצע עליית ערכי הנכסים בשנים האחרונות באזור שבו נמצא הנכס, בכמה עלה ערך הנכס (בחינת מגמה לגבי המשך העלייה שהיא אינדיקציה לגבי כדאיות ההשקעה בנכס).

•2.       מצב הנכס/פרוייקט - יש לבדוק האם מדובר בקניית נכס שהוא בבנייה (קנייה על הנייר) או נכס קיים. כמובן שקיימת עדיפות לנכס שכבר קיים, שכן הופחת הסיכון הקיים בשלב התכניות על הנייר שהוא בד"כ גם שלב גיוס הון לבנייה ע"י היזמים.

אם הנכס קיים, יש לברר אם הוא כבר מושכר, או האם הרוכש צריך לדאוג להשכרת הנכס (כדאי לוודא עם החברה המשווקת את נוהלי ההשכרה בעת הרכישה). המשמעות היא: האם הנכס כבר קיים ומושכר - הוא כבר "עובד" בשבילך, מיצר עבורך הכנסה מהרגע הראשון שהשקעת.

•3.       חברת ניהול- חברת הניהול דואגת לאחזקה, להשכרה ולגביית תשלומי דמי השכירות עבור בעל הנכס.  קיים יתרון משמעותי לפרוייקט בו קיימת חברת ניהול נכסים מקצועית. אם אינך מתכוון לגור בנכס - לא רק שלא תצטרך לדאוג להשכרת הנכס ולתחזוקתו, אלא שעבודה מקצועית זו היא בידי גורם מקומי המכיר את השוק והמגמות בו. חשוב לבדוק את זהותה והמוניטין של חברת הניהול, האם זו חברה מקצועית בעלת ניסיון וותק בשוק בו היא פועלת ובניהול סוג הנכסים שהם אתה משקיע.

•4.       שווי הנכס - מומלץ לערוך סקר שוק ולבדוק ערכם של נכסים דומים באיזור הסמוך לפרוייקט בו אתה משקיע. כדאי לבדוק ביקוש באזור הרצוי - הן מבחינת רכישה והן מבחינת השכרה - ויתרונות של הפרוייקט בו אתה בוחר לעומת תחרות באיזור.

•5.       הון עצמי - יש לבדוק מהו ההון העצמי הנדרש לרכישה והשיעור לעומת המימון הנלווה.

•6.       גובה התשואה- לבדוק כמה תשואה מניב הנכס ולכמה שנים.

•7.       ביטחונות - מהן הביטחונות שמציעה החברה עבור ההשקעה.

•8.       ליווי פיננסי - לבדוק את הפרופיל של הגוף המציע את הליווי הפיננסי (מתן המשכנתאות או ההלוואות), את בקיאותו בשוק בו נמכר הנדל"ן ותנאים המדויקים.

9.  בירורים לפני סגירת העסקה:

א.  בדיקת אמיתות תשואה - האם היא באמת תשואה או שגולמה בתוך המחיר    הראשוני שאתה משלם.

ב.  ערכים מוספים המגולמים בתוך העסקה - האם יש פרמטרים נוספים במבנה העסקה המוצעת מהם אתה יכול ליהנות כגון:

- הלוואות או משכנתא בתנאים מועדפים

- מהירות מימוש העסקה

Refinancing - - אפשרות לקיחת מימון מחדש

10. בעלות הפרוייקט/ הנכס - מומלץ לבדוק, בבעלות מי הפרוייקט, עדיף לקנות ישירות מהבעלים, לא באמצעות גורם מתווך. כך תוודא שהנך מקטין את הסיכון כי המגע עם המקור העיסקי הוא ישיר ואתה יודע בדיוק כיצד מושקעים כספיך. בנוסף, כדאי לברר מי הם השותפים עיסקיים של הבעלים במבנה העסקה - למשל, מי הבנק המלווה את העסקה (משכנתא) ומי חברת הניהול - המוניטין שלהם הוא בהחלט אינדיקטור לאיתנות העיסקית של הבעלים.

ובנוסף:

מחקר בקרב משקיעים מצא את 8 המשתנים לפיהם בוחרים

משקיעים בחברה הנכונה להשקעות נדל"ן בחו"ל:

) באמצעות חברת Market Watch עבור בית ההשקעות "פאונדרס")

 

1. ניסיון בשוק בו פועלת החברה מהווה גורם הכרחי.

2. בסיס כלכלי איתן בשוק בו פועלת החברה יתרון משמעות) כדי לקבל משכנתא).

3. גובה התשואה.

4. ניהול נכון של הפרוייקט ,האם מבטיחים במסגרת העסקה שירותי חברת ניהול.

5.  זיהוי מגמות ומיקומי השקעה בעלי פוטנציאל.

6. שירות לקוחות - ליווי לאורך כל הדרך ,שמירה על קשר שוטף עם הלקוח.

7. עמידה בלוחות זמנים של התשלומים.

8. בחינת התלהבות מהפרוייקט ,בקרב נציגי המכירות.

"פאונדרס" הינו בית השקעות לנדל"ן בחו"ל,שנוסד ב-1997 ומתמחה ביזום, פיתוח וניהול פרוייקטים בינלאומיים, כולל איתור מגמות חדשות של עלייה בערך נכסים והענקת כל היתרונות של השקעה בטוחה בנדל"ן מניב ללקוחות המשקיעים.

בין הפרוייקטים של 'פאונדרס' הנמכרים בארץ: הפרוייקט החדש - The Fairways בעיירה היוקרתית ליג סיטי שבמטרופולין יוסטון ופרוייקט בן 280 דירות שהסתיים - 'צ'אפל היל' בלאס וגאס.

 

למידע נוסף: 540 - 700 - 700 - 1  - התקשרו אל "פאונדרס"

אין לראות במידע ו/או התכנים המופיעים כמתן יעוץ ו/או מצג כלשהו מטעם פאונדרס. המידע המובא לעיל הינו אינפורמטיבי בלבד ולא נועד לשמש הצעה, המלצה או שידול לרכישה או השקעה. אין להסתמך על המידע ו/או התכנים לצורך קבלת החלטות בנושאים כלכלים ו/או כספיים ו/או אישיים ו/או ביטוחיים ו/או אחרים. עליך לפנות ליועץ מוסמך בכל תחום.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פאונדרס

מאת: פאונדרסדיני עסקים21/07/111856 צפיות
אין זה חדש שלקנדה יש מה להציע מלבד טיולים ונופש מהנה. ענף הנדל"ן שומר על שגשוג ועל יציבות יחסית לאורך זמן רב. גם בזמני משבר כלכלי בעולם, קנדה הצליחה לשמור על כלכלה יציבה בניגוד למדינות אחרות שחוו משברים וגרעונות כלכליים, בעיקר הודות למשאבים הטבעיים - לנפט ולגז הטבעי שנמצאים על אדמתה, ובכך מאפשרת לתושבים איכות חיים גבוהה יחסית אל מול מחירי מחייה נמוכים

מאת: פאונדרסהשקעות04/03/102018 צפיות
בשוק ההשקעות כמעט ולא קיימות השקעות ללא כל סיכון, אך השקעת בנדל"ן הינה השקעה אשר הסיכון אשר נלווה לה הינו סיכון קטן ביותר באופן יחסי. בעקבות הסיכון הנמוך שבדבר, ההשקעה מתאימה לכל אדם, ללא תלות ברמת הכנסתו או במידת הונו הצבור, כל אחד יכול להשקיע ולהפיק תשואות נאות מדי חודש.הסיכוי הגבוה להשאת רווחים כתוצאה מהשקעה בנדל"ן צריך להעשות בצורה חכמה ומושכלת, על מנת להימנע מטעויות שיובילו להפסדים מיותרים. גם לאילו מאיתנו אשר אינם קונים ומוכרים נדל"ן באופן תדיר, הרי שקיימת האפשרות להיעזר באנשי מקצוע מהשורה

מאת: פאונדרסנדל"ן23/02/1019613 צפיות
השקעה בנדל"ן במדינות שונות בעולם הינו תהליך פופולרי אשר צובר תעוצה בשנים האחרונות. השקעות בנדל"ן מדומות לרוב לקניית ניירות ערך. כאשר קונים נדל"ן, הרוכש מקבל את ההזדמנות הוודאית להרוויח הון בשלב בו הנדל"ן שקנה יעלה בערכו. לפני הקנייה של נדל"ן מכל סוג שהוא חשוב לבצע את התהליך של הערכת נכס בכדי לדעת מהו שוויו וכמה ניתן להרוויח לאחר מכירתו. לפני המכירה ניתן להשכיר את הנכס וכך להרוויח על תשלומי השכירות.

מאת: פאונדרסנדל"ן23/02/102338 צפיות
פאונדרס מנצלת קשי נזילות של קרנות נדל"ן וחברות פיתוח ורוכשת מהם נכסים איכותיים במחירים אטרקטיביים המגלמים תשואה עודפת להשקעה. פאונדרס מגייסת את ההון העצמי לרכישת הפרויקטים ממשקיעים פרטיים ומוסדיים ולמעשה מצרפת אותם כשותפים להשקעה לכל דבר. התשואה הממוצעת בפרויקטים מניבים של פאונדרס עומדת על כ- 25%.

מאת: פאונדרסניתוחים פלסטיים30/04/092216 צפיות
לכל האנשים שלא מרגישים טוב עם עצמם וכל אלו שאין בטחון עצמי או אלו שהתפיסה שלהם לגבי עצמם היא מעוותת ישר מציעים לעשות ניתוחים פלסטיים. אני תמיד הייתי נגד ניתוחים פלסטיים אני לא מבינה למה מישהי עם חזה יפה אבל בגודל בינוני צריכה לעשות הגדלת חזה ולהפוך לאיזה מישהי עם שני בלונים ענקיים על הגוף וגן אחר כך לסבול מכאבי גב. אבל בזמן האחרון התחלתי לשנות את ההרגשה שלי לגבי ניתוחים פלסטיים וכל זה בגלל שהתחלתי את ההתמחות שלי בית החולים קפלן אחרי סיום לימודי אחיות.

מאת: פאונדרסספרות06/04/0913421 צפיות
סיפורה של גרייס פיילי "שיחה עם אבי" נכתב כסיפור בתוך סיפור. הסיפור החיצוני מתאר מערכת יחסים בין אב קשיש וחולה הנוטה כנראה למות לבין בתו הרוצה לרצותו. האב מבקש מבתו שתכתוב "סיפור פשוט עוד פעם אחת." סיפור זה הוא הסיפור הפנימי של הטקסט שלכאורה נראה מופרד לגמרי מהסיפור החיצוני. הסיפור מונע על ידי אידיאולוגיה פנימית אותה מעביר המחבר המובלע. השיחה המתנהלת בין האב לבת חושפת הבדלים עקרוניים בהשקפת עולם וסובבת סביב שאלות פילוסופיות עמוקות על החיים, על ערכי המסורת, על הגורל וחופש הבחירה ועל יחסי הורים

מאת: פאונדרסביקורות מוצרים01/03/096726 צפיות
למי שאין ילדים, בטח לא יודע עד כמה בובות וובקינז משגעות את ילדי ישראל. הבובות הללו שהגיעו לארץ לא מזמן הפכו לטורנד הכי חם בשוק הצעצועים והבובות. שיחת היום בבתי הספר בישראל קשורה בעיקר לבובת וובקינז. הבובות האלו הביאו את שוק הצעצועים המקומי לפריחה ואת ההורים להרבה תהיות. אז מה זה בעצם בובות הוובקינז הללו? הבובות האלו מגיעות בשלל דגמים, צבעים ושמות. כל ילד בוחר מראש את הבובה שאותה הוא רוצה לגדל.מרגע הקניה ואילך, הופל הילד להורה לכל דבר.

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222662 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: רונית אלפסינדל"ן01/05/202510 צפיות
תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא להבטיח שהעסקה שאתם חותמים עליה בטוחה עבורכם ולשמור על כל הזכויות שלכם בעסקה, לכן, כשאתם מבצעים עסקת נדל”ן, רצוי לקחת עורך דין שמומחה בתחום הנדל"ן. עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן יוודא בעבורכם כי העסקה שאתם חותמים עליה משתלמת בעבורכם, וכך עשוי לחסוך לכם

מאת: טלנדל"ן04/09/183242 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183216 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183245 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: אור מחשביםנדל"ן01/07/182579 צפיות
אם גם אתה מעוניין להתחיל להרוויח סכומים גדולים באופן פסיבי ובלי להשקיע מאמץ וכוח, הרי שתחום הנדל"ן הוא האפיק הנכון להשקעה.

מאת: טלנדל"ן10/06/182248 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica