חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אומנות הפיתוי

מאת: ירון כהןדייטינג15/03/20103762 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

במאמר זה נתרכז בכמה עובדות ופתרונות לגבי אומנות הפיתוי בקשר של ידידות עם בחורות.

קודם כל חשוב לי שתבינו שלהיות של ידיד של בחורה שאתם חושקים בה זו היא טעות אוימה!

זה כמו שאני אבוא ואומר לכם: בואו תהיו חברים של מישהו אבל הוא לא באמת רוצה להיות חבר שלכם.

אחת הטעויות הגדולות של רוב הגברים היא להיכנס לקשרי ידידות עם בחורות בציפייה שאולי יום אחד יהפכו מידיד לחבר. השאלה הנשאלת מכאן היא האם אתם מעדיפים להיות ידיד שלה או חבר שלה? האם אתם מעדיפים לראות אותה עם בחורים ולאכול את הלב מבלי לעשות כלום?

כמובן שלא! אז למה לעזאזל אתם מכניסים את עצמכם לקשרים הללו?

ידיד הינו בחור שמנסה כל הזמן לרצות את הבחורה, להיות נחמד אליה כל הזמן, להצחיק אותה, להיות זמין לשמוע את כל ההתבכיינות שלה בטלפון, עושה מה שהיא אומרת לו, אין לו כל קשר מיני איתה, הוא חבר נפש שלה ולא יותר מכך וזה אחד הדברים הראשונים שאנו מלמדים בקורס של אומנות הפיתוי.

צייד, הוא בחור שלא מנסה כל הזמן לרצות את הבחורה אלא מרצה גם את עצמו, הוא גם נחמד לבחורה אבל מצד שני קשוח איתה כשיש צורך, הוא לא עושה כל מה שהיא אומרת לו והיא עושה מה שהוא אומר לה, יש לו קשר מיני איתה! והוא חבר לנפש וגם חבר שלה ולא ידיד שלה!

כשאנו מדברים על הגישות הנכונות של אומנות הפיתוי אנחנו מדברים על הגישה הזו.

איך מיישמים את טכניקות אומנות הפיתוי על מנת להיות צייד ולא ידיד?

  • תפסיק לרצותאותה ותתחיל לרצות גם את עצמך.
  • התחל ליישם מגע ידידותי אבל גם מגע מעבר לכך.
  • נשק אם בא לך לנשק אותה.
  • אל תעשה כל דבר שהיא אומרת לך.
  • נצל הזדמנויות.

אם הבחורה עושה בעיות, אין טעם להיות ידיד שלה, בשביל מה לחכות חצי שנה כדי לאכול את הלב? בשביל מה לחיות בציפיות ואשליות? אם לא מתאים לה פשוט המשך הלאה.

במידה ואתה נמצא עכשיו בקשר של ידידות, כיצד אתה יכול להפוך לצייד?

פשוט נפץ את הקשר, קח סיכון, ותקבע איתה לדייט, ותיישם את כל מה שציינתי. אם לא ילך, לא קרה כלום, וכרגע עומדות בפניך שתי אפשרויות:

1. או שתשמור איתה על קשר ידידותי, אבל חשוב שתבין שלא יהיה מעבר לכך שום דבר, אז אין טעם שתקנא לה, פשוט תמשיך להתחיל עם חברות שלה, ונצל את הקשר הזה לכך שאתה יכול להכיר חברות שלה.

2. נתק לגמרי את הקשר, אין לך מה לעשות איתה, אתה סתם תגרום לעצמך לרגשות של קנאה, אשם וכו'... לכן המשך בחייך והמשך להכיר בחורות אחרות שרוצות אותך לקשר אמיתי, כנה וכייפי!

חשוב שתבינו אחד שמנטרה של אומנות הפיתוי הוא לא נגד ידידות, אבל הוא נגד ידידות מהסוג שאתם רוצים אותם מעבר לידידה.

אתה רוצה אותה מעבר לידידה נסה ללכת על זה, לא הלך, תבחר אחד משני האפשרויות שרשמתי לך למעלה! אתה רק תרוויח מכך!

 



תגיות המאמר: אומנות הפיתוי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ירון כהן

מאת: ירון כהןתיירות ונופש - כללי28/11/11963 צפיות
ארצות הברית תמיד היתה ותמיד תהיה חלומם של אנשים רבים להזדמנות לקבל חיים יותר טובים ועתיד טוב יותר.

מאת: ירון כהןתיירות ונופש - כללי26/10/111561 צפיות
ישנן 36 מדינות אשר אזרחיהן אינם נדרשים לשאת ויזה לארה"ב באם ברצונם לבקר במדינה, וזאת מתוקף חתימה על הסכם ויתור בין ארצות הברית למדינה שלהם. תוקף השהייה המריבי הוא לשלושה חודשים, מעבר לכך יש להוציא ויז

מאת: ירון כהןתיירות ונופש - כללי08/09/112504 צפיות
השיקול באם מדינה נכללת בהסכם זה או לא תלויה במספר סיבות, ובינן שימוש בדרכון ביומטרי (אשר אינו בשימוש בישראל), אחוז השוהים ללא אשרה מתאימה (כגון עובד ללא אשרת עבודה) בשטח ארצות הברית, כל אלו משפיעים באם אזרחי אותה מדינה נדרשים להוציא ויזה לארה"ב.

מאת: ירון כהןצרכנות23/05/101566 צפיות
מצנן, לעומת זאת, מורכב ממניפה פנימית שסביבה מותקנות רפידות מים, הספוגות באופן תמידי במים קרים. סיבוב המניפה מבעד לרפידות גורם ליציאת האוויר החם דרך הרפידות המקוררות, וליציאת אויר רענן וצונן.

מאת: ירון כהןבידור ופנאי - כללי21/05/104468 צפיות
ימית 2000 הינו פארק המים המתקדם בישראל , שמידי יום מציפות אותו משפחות כדי לבלות ולהנות מהמתקנים של אותו פארק מים , פארק המים המדובר נמצא בעיר חולון אשר נמצאת באיזור המרכז , מיקום נהדר , בדרך כלל מזג אוויר חם שדורש אטרקציות מסוג זה וכמובן כי מתחשבים בצפון ובדרום באותה מידה .

מאת: ירון כהןתיירות ונופש - כללי14/04/102407 צפיות
אחת מאשרות הנסיעה המבוקשות ביותר בעולם כיום הינה ויזה לארה"ב. מכירים מישהו שלא מעוניין לבקר בארצות הברית? ארצות הברית היא מדינה ענקית, אפשר למצוא בה כל דבר בין אם מטרת הנסיעה שלכם היא לצורך טיול, עבודה או לימודים, על כן אין זה מפליא שהיא נקראת ארץ האפשרויות הבלתי נגמרות, ועל כן היא מושכת מדי שנה אליה מליוני תיירים מכל רחבי העולם, וגם תיירים מישראל.

מאת: ירון כהןאימון למערכות יחסים07/04/103343 צפיות
אז כן ריקודים יוסיפו לך המון בקרב הבחורות, אבל מה שאתם שוכחים שמי שיודע לרקוד טוב לאו דווקא יודע איך להתחיל עם בחורה בצורה הנכונה. אז תצא מהסרט שאתה צריך להיות רקדן המאה או מייקל ג'קסון, הריקודים הם רק תוספת! יש המון אנשים שמצליחים עם בחורות במועדונים ויודעים איך להתחיל עם בחורה מבלי לדעת תנועה אחת בריקוד. אז תצאו מהסרט שאתם צריכים להיות רקדנים!

מאמרים נוספים בנושא דייטינג

מאת: orya peryדייטינג29/10/152546 צפיות
לעיתים לזוגות חסרה פרטיות אם זה בשל העובדה שהם עוד צעירים וגרים בבית ההורים או שיש עיסוק מתמיד בילדים שנמצאים בבית, לפעמים פשוט מתחשק לקחת כמה שעות הפסקה ולהירגע מכל הלחץ בפרטיות באיזו פינת חמד. אך חדרים בבתי מלונות שוכרים ללילה שלם ומשלמים על כך סכום נכבד, כדי לחסוך בעלות גבוה שכזו ניתן להשכיר חדר לפי שעה. חדרים אלו לרוב כוללים סוויטות רחבות ידיים עם שלל פינוקים אך עם מחיר שעתי קבוע כך שאפשר להתפנק לחזור הביתה וכל זה במחיר סביר ביותר.

מאת: orya peryדייטינג15/10/151896 צפיות
רוצים להפתיע את בן הזוג שלכם? מרגישים שהזוגיות שלכם זקוקה לריענון? יום הנישואין מתקרב? בדיוק עבור מצבים כאלו, הפתרון המומלץ הוא השכרת חדרים לפי שעה.

מאת: orya peryדייטינג15/10/151915 צפיות
את ובן זוגך שוכבים על מיטה זוגית נוחה, על מצעים רכים במיוחד, מתכרבלים מול הטלוויזיה עם כוסות יין משובח ביד. כמה זמן עבר מאז הרשיתם לעצמכם להעניק חוויה רומנטית שכזו?

מאת: orya peryדייטינג15/10/151933 צפיות
המשפחה היא הדבר החשוב ביותר עבורך, כך שכמעט בכל יום, הנושא הזה מעסיק אותך- אתה מתעניין איך היה לילדים היום בבית ספר, את לוקחת את הקטן לרופא אם הוא חולה ושניכם דואגים להורים שלכם, אם חלילה קרה להם משהו, או שהם חולים.

מאת: orya peryדייטינג15/10/151865 צפיות
זוגות רבים מחפשים דרכים לגוון ולהעשיר את הזוגיות שלהם- השגרה היומיומית המתישה והמשעממת, עלולה להביא לשחיקה בזוגיות

מאת: orya peryדייטינג15/10/152128 צפיות
חיי זוגיות מוצלחים, פירושם השקעה בלתי פוסקת- בתשומת לב, בדאגה, בהבנה ובהפתעות מיוחדות שיוסיפו לה גיוון וצבע. אין ספק, שחופשה בצימר מושלג ברמת הגולן בחורף, או נופש חלומי באי מבודד יוסיפו מאוד לחוויה האישית והזוגית שלכם

מאת: orya peryדייטינג09/10/151800 צפיות
זקוקים לכמה שעות של רוגע עם הבת זוג? מעוניינים בסוויטה דיסקרטית עם פינוקים וג'קוזי? מאמר זה בהחלט יפשט לכם את הדברים וכך תקלו בבחירת המקום שבאמת מתאים לכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica