חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כל מה שרציתם לדעת על מצלמות מקצועיות

מאת: D.P.S צילום21/03/20101170 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מצלמות וידאו הפכו בעשור האחרון לפריט חובה בכל בית, מצלמות מקצועיות ינציחו רגעים כמו הטיול בהודו, מסיבת הפתעה לחבר, צעדים ראשונים של ילד ועוד.

עם מצלמות וידאו תוכלו לתעד כל אירוע בחייכם אך כיצד תדעו איזו מצלמה לבחור ?

שוק המצלמות הוא מתפתח ומתקדם במיוחד וכל יום ממציאים בו דבר חדש, מצלמת וידאו לא קונים כל יום ולכן זו צריכה להיות קנייה מושכלת.

ישנם כמה סוגים של מצלמות מקצועיות וניתן להתאים מצלמה לכל סוג של לקוח.

ישנן המצלמות הפשוטות שמשמשות צלמים חובבים לצילומי משפחה וחברים, ניתן לכוון מצלמות אלו בפשטות, לצלם באופן אוטומטי וכדומה.

אנשים שרוצים ליהנות ממגוון רחב יותר של אפשרויות צילום יכולים לקנות מצלמות חצי מקצועיות שמשלבות בין כל הטכנולוגיות של מצלמות רגילות יחד עם אפשרויות מתקדמות יותר.

מצלמות מקצועיות הן מצלמות DSLR – SLR. מצלמות אלו מאפשרות להתקין עדשת צילום שמתאימה לכל סוג של תאורה, פוקוס אוטומאטי מהיר, רצף תמונות גדול במיוחד, שליטה על רגישות האור על העדשה ועוד.  מצלמות מקצועיות היו פעם נחלתן של צלמים מקצועיים בלבד אך כיום כל מי שרוצה ליהנות מצילום מקצועי וברמה הגבוהה ביותר יכול להרשות לעצמו מצלמה דיגיטאלית מקצועית.

אז על איזה כללי ברזל יש לשמור כאשר בוחרים מצלמת וידאו דיגיטאלית ?

רצוי בכל מקרה להקפיד לקנות מצלמה מקצועית מחברה בעלת שם, חשוב לוודא גם שהתפעול הוא פשוט וידידותי למשתמש.

וודאו שיש למצלמה אחריות, רצוי של שלוש שנים או יותר. אחריות שווה כסף בעולם מתוחכם בו כל תיקון עולה ללקוח כמה מאות שקלים וחברה שמספקת אחריות על מוצריה ולטווח ארוך היא חברה שניתן לסמוך עליה כי היא מספקת מוצרים איכותיים.

מומלץ לבדוק את מסך ה – LCD ולוודא כי הוא איכותי, כמו כן רצוי לבדוק האם ישנה עינית ממנה ניתן לצפות ולצלם במידה ואם לא מעוניינים ל"שרוף" את הסוללה על זמן מסך.

דבר נוסף שיש לשים לב אליו הוא חיבורי המצלמה, וודאו כי יש חיבורי USB וחיבורי DVD כדי שתוכלו להוריד את התמונות באופן ישיר למחשב או לטלוויזיה.

מה חשוב לדעת לפני שקונים מצלמות מקצועיות ?

 מצלמות וידאו דיגיטאליות הן דבר נהדר כאשר יש להן את השכלולים הנחוצים לשם הפקת תמונה איכותית אך חשוב להבדיל בין מושגים בעת קניית מצלמה דיגיטאלית משום שמונחים מסוימים שנשמעים לנו כמגדילי איכות המצלמה עושים בדיוק את הפעולה ההפוכה.

מונח אחד שיש להבין את חשיבות הבדליו הוא הזום, אנשים נוטים לחשוב ובצדק כי הזום הוא אחד מהמרכיבים החשובים במצלמה אך יש להבדיל בין זום אופטי ובין זום דיגיטאלי.

זום אופטי מאפשר לנו להתקרב ולהתרחק מהצילום בלא תנועה, כמה שזום זה גדול יותר כך המצלמה איכותית יותר, ולעומתו זום דיגיטאלי רק מגדיל את התמונה כאילו השתמשנו בתוכנית עיבוד תמונה, ככל שנגדיל את התמונה יגדלו הפיקסלים וכך התמונה תהיה מטושטשת יותר ולא איכותית בכלל.





 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
אתר אחד המאגד בתוכו כל מה שתרצו לדעת על
מצלמות דיגיטליות וציוד נלווה. http://www.camera4less.co.il/
 
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת D.P.S

מאת: D.P.S צילום03/05/101273 צפיות
כבר זמן רב אתה חושב להחליף את המצלמה הדיגיטלית הישנה שלך בחדשה. מתלבט באיזו מצלמה דיגיטלית לבחור? כדאי לך להכיר את המצלמה הדיגיטלית של קנון, או באנגלית Canon. מצלמת קנון תענה על כל דרישותיך.

מאת: D.P.S צילום21/02/101368 צפיות
מצלמות דיגיטליות משמשות היום את כולנו. אנו משתמשים במצלמות דיגיטליות לשם צילומי סטילס ולשם צילומי וידיאו. מצלמות דיגיטליות דורשות לעיתים קרובות ציוד היקפי על מנת לשדרג את המצלמה, לשמור עליה ולשפר את איכותה.

מאת: D.P.S צילום18/01/101154 צפיות
מצלמות וידאו דיגיטליות הפכו לאביזר חובה בכל בית, לא רק כי הפכנו לעם חובב ריאליטי אלא בעיקר בשל הזמינות ונוחות השימוש. כאשר מדברים על מצלמת וידאו דיגיטלית, וודאי תשמעו הרבה הסברים ועצות, דבר אחד אתם חייבים לזכור . אסור בשום אופן להתפשר על איכות התמונה. איך נקבעת איכות התמונה, מהי דחיסת תמונה ולמה זה חשוב, הכול לפניכם.

מאת: D.P.S גאדג'טים24/12/091224 צפיות
כל יום מייצרים דגמים חדשים של מצלות דיגיטליות, עם יותר שכלולים ובגדלים שונים יש למעשה כה הרבה משתנים במצלמות, אז איך תדעו לבחור את המצלמה שמתאימה לכם. האם אתם מצלמים הרבה או רק ארועים? כמה כסף תרצו להשקיע במצלמה? מה תרצו לצלם? כשתדעו תשובות אלו, תוכלו להחליט בין מצלמה פשוטה למקצועית?

מאמרים נוספים בנושא צילום

מאת: דניסצילום16/01/182953 צפיות
תחום האטרקציות והצילום לחתונות צומת ותופס תאוצה רבה, איך נבחר מבין כל הספקים את הספק האיכותי ביותר?

מאת: ניב אבןצילום18/09/172908 צפיות
כמה זה עולה בסופו של דבר לשכור את השירותים הנאמנים של צלם אירועים מיומן שיודע את עבודתו במקצועיות רבה? קראו הלאה.

מאת: דניסצילום14/05/172212 צפיות
כשהמקרר שלנו מלא עד אפס מקום במגנטים הרגילים חשוב להעניק לאורחים באירוע שלנו סיבה לשים את המגנט שלכם על המקרר, עיצוב פולארויד הוא עיצוב רטרו משנות ה80 שידאג להבליט את המגנטים שלכם מהמגנטים האחרים.

מאת: moraleצילום18/04/172077 צפיות
חברות הייטק רבות דואגות להכין סרטי תדמית שמיועדים לצרכים שונים. סרטים אלו מבליטים את איכויות החברה, יעילות המוצר והשירות שהן מייצרות ומשווקות, הן לצרכים פנימיים, והן לצרכים חיצוניים, לקהל לקוחות מקומי וכן לקהל לקוחות בינלאומי.

מאת: moraleצילום26/03/173794 צפיות
הילדה הגיעה לגיל 12, זה הזמן לחגוג לה בת מצווה. היום לא מדובר יותר בחגיגה פשוטה וצנועה, היום כל חגיגת בת מצווה היא בעצם הפקה שלמה. אולם, קייטרינג, תקליטן, צלם, מגנטים, אטרקציות של אירועים, תלבושות ומה לא. לצד הפקת האירוע צריך גם לחשוב על הפקת בוק בת מצווה.

מאת: moraleצילום14/03/174045 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות, שלצד צילומים של תמונות משפחתיות אשר מבוצעות אצל צלמים מקצועיים, נערכים גם צילומים של נשים, כשהן בהיריון. בדרך כלל, נשים מבקשות לצלם את ההיריון הראשון שלהן, למרות שבמקרים רבים נשים חוזרות שוב ושוב לערוך צילומים אלו, גם בהריונות נוספים.

מאת: דניסצילום07/03/171775 צפיות
המחיר הוא לא הכל, כאשר ניגשים לבחור ספק עבור מגנטים לאירוע שלנו חשוב לשלב בין המקצועיות, האיכות והמחיר כמובן בלי להתפשר על אף אחד מהם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica