חפש מאמרים:
שלום אורח
07.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תאורת לדים נגד תאורת פלואורסנט round one fight

מאת: מרטיןביקורות מוצרים30/03/20101083 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תאורת לדים נגד תאורת פלואורסנט round one fight

גבירותיי ורבותיי הקרב הגדול בתחום התאורה יוצא לדרך, במשקל כבד מאוד בצד ימין של הזירה ניצבת לנו תאורת הפלואורסנט, שחולשת על חלק גדול מאוד של שוק התאורה בישראל ובעולם, זוהי טכנולוגיה ותיקה, אמינה שכל העולם משתמש בה, אני בטוח שכל מקום עם קורת גג או אפילו בלי, שהייתם בו אי פעם, היו מנורות כאלו. בצד השני של הזירה, מתחרה במשקל קל מאוד, אך עם המון מוטיבציה ורצון ניצבת לנו תאורת לדים, שיטה המוכרת פחות, אך למרות הכול, תאורת לדים הולכת וכובשת כל חלקה טובה בתחום התאורה.

די בדומה לקרב אגרוף, ניתן לעשות השוואות בין שתי טכנולוגיות התאורה, כשאנו מדמים את הטכנולוגיות למתאגרפים בזירה, כל אחד עם יתרונותיו וחסרונותיו. אז בואו נצא לדרך. בתאורת לדים אתייחס לכל היתרונות והחסרונות, במתחרים אתייחס לכל המתחרים בכללי, כדי לחסוך לכם קריאה מיותרת.

תאורת לדים- מנצחת באורך חיים:

בתחום אורך החיים, תאורת לדים מנצחת בענק, מנורה הפועלת בטכנולוגיית ledמחזיקה ב40 אחוז יותר זמן, מכל מנורה מתחרה. סיכום העניין: אם תשתמשו בתאורת לדים, לא תצטרכו להחליף מנורות בכלל, גם אם תחיו עד 120, אמן ואמן. אוסיף גם שתאורת לדים, אינה תלויה במספר ההדלקות, בניגוד לכל נורה אחרת. הרי נורת פלואורסנט, ככל שמדליקים ומכבים יותר פעמים, כך אורך חייה מתקצר, תאורת לדים לא סובלת מהבעיה הזו בכלל, כך שניתן לכבות ולהדליק מיליון פעם ביום, בלי לקצר את אורך חיי הנורה.

תאורת לדים- מפסידה במחיר:

בתחום המחיר, תאורת לדים היא יקרה יותר. מנורה בטכנולוגיית הled תעלה כ15 אחוז יקר יותר. לדעת כל המומחים בתחום, שווה בהחלט לשלם את החמישה עשר אחוז הללו, כדי לזכות בכל היתרונות האדירים, אך העובדות היבשות הן, שתאורת לדים היא יקרה יותר.

תאורת לדים מנצחת בחיסכון בחשמל:

בהתחשב בכך, שזהו הפרמטר החשוב מכולם, אנחנו מעניקים ניצחון בנוק אאוט בגאווה רבה לתאורת לדים. תאורת לדים היא חסכונית במיוחד. היא צורכת כחמישים אחוז פחות אנרגיה, כדי לנצל את אותה כמות האור כמו כל תאורה אחרת. איך זה קורה? תאורת לדים בנויה על טכנולוגיה של ניצול אנרגיית הגבישים, אשר מהווים את הבסיס של תאורת לדים. בשנים האחרונות, רוב משרדי הממשלה והעסקים מחליפים את התאורה שלהם לטכנולוגיית לדים, כדי לחסוך רבות בצריכת החשמל. הניצחון הולך לפינה האדומה של תאורת לדים על פני מתחרה כבד ועייף.

 



תגיות המאמר: אור, תאורה, תאורת לדים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קידום אתרים בגוגל יחסי ציבור

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מרטין

מאת: מרטיןרהיטים28/08/11956 צפיות
. האם נוח לכם על הריהוט הזה- יצא לי להיתקל בזה כמה פעמים ואני עדיין לא מאמין שזה באמת קיים בעולם, אנשים שבוחרים ריהוט יפה אבל ממש לא נוח. כדי להביא דוגמה קלה להבנה: תחשבו לשבת במשרד על כיסאות בר. האם הבנתם את הרעיון?

מאת: מרטיןאימון אישי23/01/111263 צפיות
כאשר מתחילים תהליך אימון אישי, אחד הדברים החשובים ביותר שלומדים זה להכיר בחשיבות של אמירת תודה. למה להגיד תודה זה כל כך חשוב? כדי להניע את הדינמיקה של העולם הזה לטובתך. שמתם לב שאנשים מתלוננים, ממשיכים להתלונן כל החיים? אל תהיו האנשים האלו, תגידו תודה ותלמדו את החשיבות של הכרת התודה.

מאת: מרטיןהגירה22/01/111506 צפיות
לעיתים נדמה שהדרך לקבלת אזרחות פולנית היא ארוכה ומפרכת, האמת היא באמת לא פשוטה בכלל. השורה התחתונה היא שזה לגמרי שווה את זה. אני באופן אישי זכיתי באזרחות פולנית לפני כשלוש שנים ואני מאוד מרוצה. האפשרויות הן בלתי מוגבלות, אני יכול ללכת לכל מקום שאני רוצה, לטייל בכל מקום שאני רוצה ולעשות כל דבר שאני רוצה. בעיני, אין יותר חופש מזה.

מאת: מרטיןעסקים - כללי22/01/111395 צפיות
משכנתא היא כנראה אחד הדברים הגדולים ביותר שאנחנו נוכל להשיג בחיים שלנו. קניית בית היא ככל הנראה החלום הגדול של כל הישראלים. נכון שבמקומות אחרים בעולם, אנשים לא מתרגשים כל כך מקניית בית, אבל בישראל- זה החלום הגדול ביותר שיכול בן אדם להגשים. משכנתא- היא בעצם מילה קסומה, שכולנו נהנים להעלות על הלשון.

מאת: מרטיןצרכנות11/06/101025 צפיות
אחד הדברים הכי קשים בעולם זה לחפש רעיונות למתנות, לא משנה איזה מתנה מחפשים או למי, ברגע שמתחילים את החיפוש אחר רעיונות למתנות,

מאת: מרטיןצרכנות11/06/101165 צפיות
מחפשים רעיון מקורי למתנה מגניבה ויוצאת דופן שעוד לא קיבלו מיליון אנשם לפני זה? אנחנו שמחים שהגעתם למאמר הזה, כי יש לנו רעיון מעולה בשבילכם.

מאת: מרטיןצרכנות11/06/10966 צפיות
איזה כיף לקבל מתנות, אין מישהו שלא אוהב את זה, אפילו האנשים שעושים פרצופים, כאשר הם מקבלים מתנה, אוהבים את זה. זה אומר שחושבים עלינו

מאמרים נוספים בנושא ביקורות מוצרים

מאת: אבי דוידיביקורות מוצרים02/01/192909 צפיות
מתי ואיפה כדאי לרכוש מזרונים זולים לשנת לילה נוחה ובריאה.

מאת: אלכס אדמוןביקורות מוצרים07/06/173206 צפיות
בישראל קיימות חנויות קוסמטיקה רבות בהן ניתן להשיג מוצרים ים המלח בזול. מה כדאי לכם לדעת על מוצרי קוסמטיקה ים המלח לפני קנייתם וכיצד להשתמש בהם כדי להפיק מהם תועלת מרבית?

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161840 צפיות
מזה שנים רבות כל אחד במדינת ישראל יודע כי לשתיית מים מהברז מתלווים לא רק טעם לוואי, אלא גם חלקים של חול, חלודה ואפילו אבנים קטנות. את כל אלו, אנחנו בוודאי שלא רוצים במי השתייה שלנו, ולכן, האופציה הטובה ביותר היא לשתות

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161692 צפיות
מים מסוננים של בר מים תמי 4 מספקים לנו לא רק את המים הטובים והבריאים ביותר לשתייה, אלא גם שומרים על הסביבה. אם התלבטתם פעם, מדוע עדיף ליהנות ממים טריים ואיכותיים ממכשיר בר המים של חברת תמי 4, לפניכם כל הסיבות.

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161656 צפיות
המים שאנחנו שותים עלולים להכיל לא מעט חיידקים, אשר חלקם עלולים לסכן אותנו. למרות שהחיידקים נמצאים בכל מקום, הרי שכאשר אנחנו

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161780 צפיות
כולנו יודעים כי מים הם הבסיס לחיים, אבל חשבתם פעם איזה מים אתם שותים? אם אתם רגילים לצרוך את מי השתייה שלכם מהברז, כדאי שתחשבו שוב. המים המגיעים אלינו מהברז מכילים לא פעם מזהמים, אשר בהחלט אינם ראויים לשתייה. אז מה עושים?

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161782 צפיות
איזה מים הכי כדאי לנו לשתות? זוהי שאלה שכל אחד שואל את עצמו. האם אפשר להסתפק בשתייה של מי ברז? או שאולי לקנות בקבוקי מים מינרלים? האם מים מסוננים של בר מים תמי 4 הם התשובה האופטימאלית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica