חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתנות מיוחדות

מאת: אביבידור ופנאי - כללי04/04/20101115 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ובכן, פני הדברים היום הם שונים לגמרי ועם קצת מחשבה והשקעה כספית סבירה ניתן למצוא מבחר מתנות מקוריות ליום נישואין. והאמת, אין סיבה שזה לא יהיה כך. יום נישואין הוא יום מיוחד במינו בו חוגגים בני הזוג את אהבתם ואין שום סיבה שלא יפתיעו אחד את השני, ירגשו ויתנו ליום הזה את הכבוד הראוי לו. 
 
מתנות מקוריות ליום נישואין - חומר למחשבה
רבים סוברים כי בחירת מתנות מקוריות ליום נישואין כרוכות בהשקעה כספית גדולה, אך לא כך הם פני הדברים, בהכרח. בחירת מתנות כאלו היא בעיקר תוצר של השקעה בתכנון ובמחשבה מחוץ לקופסא. לכן גם אסור להשאיר קניית מתנות מעין אלו לרגע האחרון.
התחילו בתכנון זמן רב לפני יום הנישואין עצמו בכדי שתוכלו לתכנן מתנה יותר אישית שתתאים לבן או לבת הזוג, נסו לדובב אותם ולהוציא מהם את הפנטזיות הכי פרועות, חפשו באתרי האינטרנט הרבים המציעים רעיונות עבור מתנות מקוריות ליום נישואין ונסו לקבל מהם השראה. ככל שתשקיעו יותר זמן במחשבה והכנה כך המתנה תהיה מוצלחת יותר ותצליח באמת לרגש את הפרטנר שלכם. 

מתנות מקוריות ליום נישואין - הצעות והמלצות 
אז הכנו לכם כמה הצעות עבור מתנות מקוריות ליום נישואין:

אחת האפשרויות להפתיע ביום הנישואין הן מתנות חינם מסוג אקסטרים. טיולי טרקטורונים זוגיים או משפחתיים, טיולי סוסים, צניחה חופשית, סנפלינג, באנג'י ועוד. את כל אלו אפשר לשלב עם ארוחות רומנטיות בטבע. אין ספק שאלו הן מתנות שלא נשכחות כל כך מהר.

יום נישואים הוא גם יום נוסטלגי ולכן אחת האפשרויות להפתיע היא באמצעות תיעוד משפחתי מיוחד כמו פוסטר משפחתי. פוסטר בו ניתן לשלב קולאז' של תמונות של חיי המשפחה מכל הזמנים, להזמין מיניאטורה בהזמנה אישית המכילה פריטים אקטואליים מתוך ההווי המשפחתי להכין עץ משפחתי מושקע, מצגת או סרט שישמרו את זיכרונות המשפחה לזמן רב.

ניתן לנצל את יום הנישואים על מנת להעניק מתנות מעשירות כמו סדנאות בישול, סדנאות זוגיות שונות, סדנאות שוקולד, סדנאות מוזיקה ועוד. כאן חשוב להתאים את אופי הסדנה לתחומי העניין של הפרטנר.

עוד אפשרות עבור מתנות מקוריות ליום נישואין היא אפשרות של רומנטיקה באוויר. ניתן לקחת את הפרטנר לטיסה מפתיעה בכדור פורח בשילוב ארוחה זוגית, לצאת לטיסה רומנטית בשמי הארץ או אפילו להפוך את בני הזוג לטייסים ליום אחד.

כמובן שההצעות עבור דברים בחינם ליום נישואין המופיעות כאן הן רק קצה המזלג וניתן להגיע אל קצה גבול הדמיון. הכול שאלה של העזה, מקוריות ורצון להפתיע.

שיהיה במזל טוב ויום נישואין שמח

 



תגיות המאמר: מתנות מיוחדות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבי

מאת: אביבניית אתרים01/04/111382 צפיות
בניית אתרים במחירים הכי זולים באינטרנט

מאת: אביטלוויזיה07/11/101862 צפיות
הבורר עונה 3 יצאה לדרך כל הפרקים והעדכונים אפשר למצוא כאן!

מאת: אביעיצוב אתרים08/10/101325 צפיות
כיום בעידן האינטרנט יש עסקים רבים הרוצים לבנות אתר באינטרנט חברות בניית אתרים לוקחות סכומים גבוהים מה שמאפשר לבונה אתרים זול להרוויח

מאת: אביטלוויזיה01/10/101311 צפיות
הבורר עונה 3 יוצאת סוף כל סוף לעונה מרתקת ומענינת אחרי גל של שמועות שהתוכנית לא תעלה למסך הגיעה הזמן להגיד שהיא תעלה בחודש דצמבר

מאת: אביפרסום באינטרנט27/09/101964 צפיות
מתנות חינם באינטרנט כבר שמעתם? מהפכה חדשה חברות מציעות מתנות חינם אסור לפספס

מאת: אביעיצוב אתרים16/09/101275 צפיות
לרוב יוצא לנו בעלי העסקים לקבל הצעות שונות לבניית אתר לעסק מחירים בשמיים אז למה פשוט לא לפתוח אתר בזול ישנם כמה חברות שנותנות אתרים איכותיים במחירים מאוד זולים

מאת: אביעסקי מזון17/08/101292 צפיות
אכילת פיצה לא פעם גורמת לנו לרצות עוד ועוד פיצה תמיד היתה ותמיד תישאר הדבר החם בישראל מאמר שווה קריאה

מאמרים נוספים בנושא בידור ופנאי - כללי

מאת: עופר שלובידור ופנאי - כללי23/09/181614 צפיות
טיפים למטבח

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי10/11/165797 צפיות
ילדה שמגיעה לגיל חמש רוצה בדרך כלל שההורים יעשו לה הפתעה מיוחדת כי מדובר על גיל מיוחד. מצד אחד הילדות בדרך כלל מרגישות כבר גדולות כי יש להן חברים וחברות אך מצד שני כמובן שהן זקוקות להורים כדי להפיק אירוע מרגש ומיוחד.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי07/11/161985 צפיות
בכל מסיבה ובמיוחד בימי הולדת תקליטן ליום הולדת, הוא זה שייצור את האווירה המתאימה. על התקליטן, להתאים את המוסיקה על פי הסגנון שמקובל על הילדים , אם מוסיקה ידועה שהילדים מכירים ושתהיה הכי עדכנית שיש. די ג'יי שהוא בעצם תקליטן, יודע לעבוד עם כל שכבות הגילים, עליו להכיר את כל סוגי המוסיקה ולהתאים אותה לקהל היעד. ילדים יאהבו את השירים הכי שמחים ויש כאלה שיבקשו קרצת מוסיקה מזרחית שהפכה להיות לחביבת כל הגילאים בישראל.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי25/10/161998 צפיות
מתקרב התאריך המרגש של השנה והבת שלכם עומדת לחגוג יום הולדת? אם כך, אתם בוודאי רוצים לשמח אותה, כי איזה זוג הורים לא היה רוצה לראות את הבת שלו מתרגשת ומרוצה? עם זאת, רוב ההורים לא באמת יודעים איך להפיק ימי הולדת בראשון לציון ולעשות אותם שונים, אחרים ומהנים במיוחד. כולנו זוכרים את ימי ההולדת שההורים שלנו נהגו לעשות לנו ואשר במסגרתם בדרך כלל ילדי הגן או הכיתה היו מגיעים, משחקים קצת ביחד ובכך הייתה מסתיימת החגיגה.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי23/10/161926 צפיות
אם יום ההולדת של ילדיכם מתקרב, כדאי כי תארגנו לו בזמן, יום הולדת נפלאה שהוא וחבריו, לא ישכחו במהרה. ניתן למצוא מקומות רבים לעריכת יום ההולדת, אבל אם יש לכם בית מרווח, אולי יום הולדת בבית, תתאים לכם ותהי חסכונית יותר. מהבחינה הבטיחותית, אין סיכוי שילד יאבד בבית או שלא תהיה עליו השגחה כאשר מדובר בביתכם ואתם משגיחים על ילדי יום ההולדת כשהם באחריותכם. לרוב בימי החורף, רבים עורכים את יום ההולדת בביתו של בעל השמחה.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי26/09/162061 צפיות
ליצנים לידי הולדת הם אחת הבחירות המשובחות והקלאסיות ביותר לימי הולדת. היום הליצנים יודעים לא רק להצחיק את הילדים באמצעות מחוות גופניות וכדומה, אלא הם מסוגלים גם ללמוד קסמים, לנגן מוסיקה בכלים מוסיקליים שונים ומשונים, הם מסוגלים בנוסף להפעיל את הילדים בכל מיני פעילויות מגוונות ועוד דברים רבים אחרים.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי19/08/162754 צפיות
אתם שואלים את עצמכם מדוע ליצנית תהיה הבחירה הטובה ביותר שתוכלו לעשות לאירוע הקרוב? ובכן, עקב כך שמדובר בטרנד די נשכח הזמנה של ליצנית לאירוע יכול להיות דבר מפתיע ויוצא דופן. כך ניתן יהיה לגרום לכל האורחים באירוע ליהנות כפי שלא נהנו הרבה מאוד זמן. ליצנית איכותית תוכל גם לספק לכם מופע בידורי רחב היקף אשר יבטיח את הנאתם את הקהל הבוגר והצעיר גם יחדיו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica