חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בניית אתרים במחירים זולים

מאת: אביבניית אתרים01/04/20111380 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 האמנות של בניית אתר בזול באינטרנט באה לידי ביטוי לא רק בגרפיקה מרהיבה, אלא גם בקידוד נכון אשר גורם למנועי חיפוש לסרוק את הטקסט באתרך בצורה נכונה, קידוד לא נכון מאידך עלול לפגוע בתהליך קידום אתרך ברשת ובמנועי חיפוש.

בניית אתרים בזול נכון בא לידי ביטוי גם בפריסה נכונה של טקסט. מצד אחד לא לשעמם את הגולש יותר מידי ומצד שני להכניס את כל מכלול הדברים (שבכ"ד מתבטא בטקסט ארוך) בתוך עמוד הצגת השירות והפניה מהירה ליצירת קשר.

 מיקום אלמנטים אסטרטגיים בתהליך השיווק (כגון טופס "צרו קשר") בצורה נוחה לעין ונגישה לגולש לאורך כל תהליך הביקור באתר הינו תוצר של עיצוב אתרים נכון ומקצועי.

 מיקוד מהות האתר והשירות נעשה גם הוא ע"י עיצוב אתרים טוב, מקצועי ויצירתי אשר יודע לשלב נוחות גלישה עם מתן גדש על נקודות חשובות ללקוח.

אז לאחר שהוצגו בפניך הנקודות החשובות של אתרים בזול באינטרנט הינך מוזמן להתרשם מתיק העבודות עבור לקוחות עסקיים שכבר נהנים מאתר הממנף את העסק שלהם ברשת האינטרנט

ההבדל בין אתר דינאמי לאתר סטטי

קיים הבדל בין אתר דינאמי לאתר סטטי, אך ההבדל הוא אינו משמעותי מלבד דבר אחד פשוט,  מערכת ניהול ותוכן המערכת מאפשרת לכם לשלוט באתרכם באופן כמעט מלא, היא נותנת לכם את האפשרות לשלוט על הדפים של האתר, על התפריטים, ולעשות מעקב אחרי פניות וכל דבר אשר הגוף שבנה את האתר שלכם יאפשר לכם.

אתר סטטי לעומתו יראה אותו הדבר בדיוק, כמו אתר דינאמי - מבחינת המראה שלו ללקוח, אך בפועל לא תהיה לכם שליטה כלל על מראה האתר.

אז למה זה חשוב?

בניית אתרים איננה עסק פשוט, אך משתלם לטווח הארוך, נקח לדוגמא אתר אינטרנט של הצגת עבודות - כמו אופנת נשים.
ביציאת קטלוג חדש, בהתאם לשנה הנוכחית עם שימוש באתר דינאמי, כאשר נרצה לעדכן את אתר האינטרנט שלנו - נוכל לעשות זו בפשטות דרך מערכת ניהול התוכן שאותה קיבלנו, בעוד שעם אתר סטטי, נאלץ לבקש מהגוף אשר בנה עבורנו את האתר, לעדכן את האתר.


תוכלו להנות ממערכת ניהול תוכן ידידותית ופשוטה לניהול, המערכת מאפשרת לכם שליטה מלאה על האתר, עם הבנה שלנו על בניית אתרי אינטרנט עם מבנה נכון, על מנת שתוכלו לשפר את קידום האתר שלכם. כמו כן, תוכלו לקבל הצעת מחיר מאתנו על קידום אתרכם במנועי החיפוש

 



תגיות המאמר: בניית אתרים בזול


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבי

מאת: אביטלוויזיה07/11/101862 צפיות
הבורר עונה 3 יצאה לדרך כל הפרקים והעדכונים אפשר למצוא כאן!

מאת: אביעיצוב אתרים08/10/101323 צפיות
כיום בעידן האינטרנט יש עסקים רבים הרוצים לבנות אתר באינטרנט חברות בניית אתרים לוקחות סכומים גבוהים מה שמאפשר לבונה אתרים זול להרוויח

מאת: אביטלוויזיה01/10/101311 צפיות
הבורר עונה 3 יוצאת סוף כל סוף לעונה מרתקת ומענינת אחרי גל של שמועות שהתוכנית לא תעלה למסך הגיעה הזמן להגיד שהיא תעלה בחודש דצמבר

מאת: אביפרסום באינטרנט27/09/101963 צפיות
מתנות חינם באינטרנט כבר שמעתם? מהפכה חדשה חברות מציעות מתנות חינם אסור לפספס

מאת: אביעיצוב אתרים16/09/101274 צפיות
לרוב יוצא לנו בעלי העסקים לקבל הצעות שונות לבניית אתר לעסק מחירים בשמיים אז למה פשוט לא לפתוח אתר בזול ישנם כמה חברות שנותנות אתרים איכותיים במחירים מאוד זולים

מאת: אביעסקי מזון17/08/101290 צפיות
אכילת פיצה לא פעם גורמת לנו לרצות עוד ועוד פיצה תמיד היתה ותמיד תישאר הדבר החם בישראל מאמר שווה קריאה

מאת: אביעסקים - כללי17/08/101385 צפיות
כולם בטח שמעו שכבר אין טעם ללכת ולקנות מוצרי חשמל בחניות המובחרות האינטרנט הפך לכלי החשוב ביותר בכל בית.וכך במקום ללכת ולחפש בחוץ אפשר למצוא כאן בדיוק מה שמחפשים.

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213604 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194079 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175719 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174877 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172714 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172282 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162132 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica