חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קורס אנגלית בחינם ובתשלום

מאת: יורי פוחצ'בסקילימודי שפות12/04/20101174 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

במוקדם או במאוחר כל אחד מגיע להבנה שבעולם שבו אנו חיים לימוד שפה זרה הוא הכרח, מכיוון ש אם בעבר יכל אדם להעביר את רוב חייו במדינה אחת שבה מרבית האנשים דוברים את אותה השפה, אט אט אותם גבולות החלו נפרצים והעולם הפך למקום שבו כולנו מנהלים תקשורת ברמה בינלאומית על בסיס יומיומי.

אם אתם גולשים באינטרנט, אם אתם עוסקים בעבודה שבה יש לכם לקוחות או עמיתים מעבר לים, אם אתם מתכננים לצאת לטיול ארוך או אם אתם מתעתדים ללמוד במערכת ההשכלה הגבוהה, קרוב לוודאי שיהיה עליכם להשתמש בכישורי האנגלית שלכם. לכן רבים בוחרים ללמוד אנגלית באופן עצמאי, במסגרת בית ספרית או במסגרת של קורס אנגלית בתשלום, להתקדם עם הזמן ולפתוח אפשרויות רבות יותר לעתיד.

קורסי אנגלית שונים מיועדים לתלמידים בכל הרמות ובכל הגילאים, החל מילדים בגיל הגן שהוריהם מעוניינים להעניק להם יתרון לכשיתחילו את לימודיהם בבית הספר, וכלה בבוגרים שמעולם לא זכו ללמוד את השפה בגיל צעיר. קורסים נפוצים הם קורסי לימוד אנגלית בסיסית, אנגלית עסקית ואנגלית טכנית, אשר מיועדים להעניק לתלמידים כישורי בסיס השפה, שליטה טובה יותר בה או מקפצה בחייהם המקצועיים.

וכמובן שאי אפשר לדבר על לימוד אנגלית מבלי להזכיר את בחינת הבגרות. תלמידים רבים המתקשים בשפה הזקוקים לתגבור, וכאלה אשר לא ניגשו לבחינה ומעוניינים לקבל את תעודת הבגרות הנכספת בוחרים להירשם לקורס לימוד אנגלית לבגרות, ולהשלים אחת ולתמיד את חובותיהם מבית הספר התיכון.

בין אם הבחירה היא לשיפור בתחום המקצועי, הלימודי או האישי, כולם נוכחים לדעת שלימוד אנגלית הוא צעד אשר מועיל בהמשך – כי אין דבר שמשתווה ליכולתנו לתקשר עם אנשים מכל העולם, להבין ולהיות מובנים באופן אוניברסלי. אחרי הכל, יש סיבה לכך שקוראים לזה 'שפה משותפת'.

 

רוצים לשמוע עוד על לימודי אנגלית? בקרו באתר http://www.learnen.co.il/

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יורי פוחצ'בסקי

מאת: יורי פוחצ'בסקימסיבות רווקים ורווקות12/04/101477 צפיות
מה יותר כיף מהחתונה של החברה הכי טובה? מסיבת הרווקות שלה, כמובן! כי אם בערב הגדול כל הפוקוס הוא על הכלה המצודדת והחתן המסוקס בשמלה והחליפה הלבנות, במסיבת הרווקות הפוקוס הוא כולו עליכן, הבנות!

מאת: יורי פוחצ'בסקיבגרויות12/04/101370 צפיות
בערך חמישים אחוז מבין תלמידי התיכון מסיימים את לימודיהם ללא תעודת בגרות. חלק גדול מביניהם בוחרים בסופו של דבר להשלים את בחינות הבגרות ולהרוויח את התעודה בהזדמנות מאוחרת יותר, בין אם מהרצון למצוא עבודה טובה, או להתקבל ללימודים במוסד להשכלה גבוהה

מאת: יורי פוחצ'בסקיפסיכומטרי12/04/101437 צפיות
הרבה מאוד פעמים אנחנו חוששים ממה שאנו לא מכירים, וגם אם 700 בפסיכומטרי נשמע לכם כמו חלום רחוק נסו ותגלו שזה לא כל כך מסובך כמו שזה נראה בתחילה. איך מוציאים במבחן פסיכומטרי 700 לפחות?

מאת: יורי פוחצ'בסקיפסיכומטרי12/04/101452 צפיות
לפני שאפשר להתחיל לחשוב בכלל על לימודים גבוהים, צריך קודם כל להתקבל למוסד להשכלה גבוהה, ובשביל זה, צריך ציון פסיכומטרי טוב. מתחילים לתכנן לעתיד? מעולם לא למדתם לפסיכומטרי? להלן כמה דברים שחשוב לדעת לפני שניגשים לבחינה

מאת: יורי פוחצ'בסקילימודי שפות12/04/101114 צפיות
במהלך חמישים השנים האחרונות אנו עדים לעלייה מתמדת באחוז אנשי העסקים דוברי האנגלית ואלה אשר בוחרים להירשם לתכנית לימוד אנגלית במטרה לשפר את שליטתם בשפה ואיתה, את מעמדם בחברה שבה הם עובדים.

מאת: יורי פוחצ'בסקיקייטרינג12/04/101184 צפיות
כמו בחגים, גם אירועים תמיד מתקשרים אצלנו לאוכל – איך היה האוכל? האם היה הרבה מבחר או שהיה דל ביחס לאירועים אחרים? ולא אחת עולה לנו גם המחשבה הזדונית אך המקובלת, האם זה היה שווה את הצ'ק שנתנו בתחילת הערב?

מאת: יורי פוחצ'בסקיאירועים וחתונות – כללי12/04/101183 צפיות
בשנים האחרונות אנו עדים למגמה של מעבר תחום עיצוב האירועים מחוץ לעשירונים העליונים וכניסתו כשירות מקובל ואף בסיסי במרבית האירועים הגדולים. מהם השירותים הנפוצים ביותר שעבורם אנשים שוכרים מעצבי אירועים?

מאמרים נוספים בנושא לימודי שפות

מאת: נטלי אינטרדבלימודי שפות27/04/222624 צפיות
לא מעט הורים נתקלים במקרים של ילדים שלהם אין חשק, כח רצון או יכולות למידה של שפה חדשה אשר היא לא שפת אם. ובכן, מה אנו כהורים יכולים לעשות כדי לעודד את הילדים שלנו ללמוד את השפה האנגלית כשפה שניה ולגרום להם לאהוב את זה?

מאת: Daniel.Bלימודי שפות30/01/192099 צפיות
בעידן הגלובלי שבו אנו חיים, כמעט בלתי אפשרי להתקדם מקצועית מבלי ללמוד לדבר אנגלית ברמה גבוהה ביותר. תכניות הטלוויזיה שבהן אנו צופים, משחקי המחשב שאנו משחקים וכמובן, האינטרנט שבו אנו גולשים חלק ניכר משעות היממה משפרים באופן משמעותי את האנגלית שלנו - אך לא מספיק כדי לשדרג אותה לרמה שתאפשר לנו להתחרות בדוברי אנגלית כשפת אם במשרות המחייבות כישורים מסוג זה.

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/173219 צפיות
העברת מידע תיאורטי אינה מספקת

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/173484 צפיות
הטכנולוגיה מאפשרת לנו ללמוד מחוץ לכיתות

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/172979 צפיות
לעתים ניהול שיחה בסיסית הוא דבר מספק

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/172490 צפיות
השוק הישראלי גדול יותר מבעבר

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/171964 צפיות
עלות הלימודים מעניינת רבים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica