חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בגרות באזרחות בפעם השניה

מאת: יורי פוחצ'בסקיבגרויות12/04/20101370 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בערך חמישים אחוז מבין תלמידי התיכון מסיימים את לימודיהם ללא תעודת בגרות. חלק גדול מביניהם בוחרים בסופו של דבר להשלים את בחינות הבגרות ולהרוויח את התעודה בהזדמנות מאוחרת יותר, בין אם מהרצון למצוא עבודה טובה, או להתקבל ללימודים במוסד להשכלה גבוהה.

השלמת בגרויות – מהן המכשלות בנושאים השונים?

בגרות במתמטיקה – מעולם לא הצלחת למצוא את הקשר בין פונקציות טריגונומטריות לחיים האמיתיים ואמרת שלא נראה לך שאי פעם תרצה להיות מתמטיקאי? הסימן המתמטי שמשמעותו 'דומה ל' תמיד נתן לך את ההשראה ללכת לתפוס גל ולא למצוא פתרון של בעיית גיאומטריה אוקלידית? כמוך יש עוד רבים נוספים, כאשר בראש משלימי הבגרויות הם אלה שמשלימים בגרות במתמטיקה.

בגרות באנגלית – אנגלית קשה שפה, במיוחד בגלל שהיא כל כך שונה מהעברית שבפי כולנו. למי יש סבלנות להתחיל ללמוד שפה חדשה כשיש עולם כזה גדול מחוץ לכותלי בית הספר. הבעיה היא שאוכלוסיית העולם הגדול הזה ברובה דוברת אנגלית, ושמשרד החינוך רואה את הוראת השפה הזרה הזאת כתנאי בסיסי לסיום הלימודים...

בגרות בלשון – נכון, לא כל פעם שפותחים את הפה מנתחים מהו שורש הפועל במשפט, או חושבים על אופן ניקודה של כל מילה, אבל אם השפה הרשמית של רוב האוכלוסיה במדינת ישראל היא עברית, יש צורך להכיר אותה יותר לעומק.

בגרות באזרחות – אזרח טוב לא ממלא פקודות רק כי אמרו לו, אזרח טוב מנסה להבין את המשמעות שמאחורי החוקים והערכים שמנחילה לו החברה מגיל צעיר. לא ניגשתם לבגרות באזרחות? ניגשתם ולא עברתם? בואו להשלים את הבגרות באזרחות ולהעמיק את הידע שלכם בנוגע למדינת ישראל והעקרונות שעל בסיסם היא נוסדה.

בסופו של דבר, ניתן לעבור את החיים ללא תעודת בגרות מלאה, אך האמת הפשוטה היא שהדרך נעשית פשוטה יותר כאשר יש את אותו מסמך חתום ביד. לכן השלמת בגרויות היא דבר שנתון לבחירה, אבל ברוב המקרים מתברר שזוהי הבחירה הנכונה.

 

למאמרים נוספים בנושא השלמת בגרויות ולימודים היכנסו לאתר http://www.bgt.co.il/

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יורי פוחצ'בסקי

מאת: יורי פוחצ'בסקימסיבות רווקים ורווקות12/04/101478 צפיות
מה יותר כיף מהחתונה של החברה הכי טובה? מסיבת הרווקות שלה, כמובן! כי אם בערב הגדול כל הפוקוס הוא על הכלה המצודדת והחתן המסוקס בשמלה והחליפה הלבנות, במסיבת הרווקות הפוקוס הוא כולו עליכן, הבנות!

מאת: יורי פוחצ'בסקיפסיכומטרי12/04/101437 צפיות
הרבה מאוד פעמים אנחנו חוששים ממה שאנו לא מכירים, וגם אם 700 בפסיכומטרי נשמע לכם כמו חלום רחוק נסו ותגלו שזה לא כל כך מסובך כמו שזה נראה בתחילה. איך מוציאים במבחן פסיכומטרי 700 לפחות?

מאת: יורי פוחצ'בסקיפסיכומטרי12/04/101452 צפיות
לפני שאפשר להתחיל לחשוב בכלל על לימודים גבוהים, צריך קודם כל להתקבל למוסד להשכלה גבוהה, ובשביל זה, צריך ציון פסיכומטרי טוב. מתחילים לתכנן לעתיד? מעולם לא למדתם לפסיכומטרי? להלן כמה דברים שחשוב לדעת לפני שניגשים לבחינה

מאת: יורי פוחצ'בסקילימודי שפות12/04/101114 צפיות
במהלך חמישים השנים האחרונות אנו עדים לעלייה מתמדת באחוז אנשי העסקים דוברי האנגלית ואלה אשר בוחרים להירשם לתכנית לימוד אנגלית במטרה לשפר את שליטתם בשפה ואיתה, את מעמדם בחברה שבה הם עובדים.

מאת: יורי פוחצ'בסקילימודי שפות12/04/101175 צפיות
בין אם הבחירה היא לשיפור בתחום המקצועי, הלימודי או האישי, כולם נוכחים לדעת שלימוד אנגלית הוא צעד אשר מועיל בהמשך – כי אין דבר שמשתווה ליכולתנו לתקשר עם אנשים מכל העולם, להבין ולהיות מובנים באופן אוניברסלי.

מאת: יורי פוחצ'בסקיקייטרינג12/04/101184 צפיות
כמו בחגים, גם אירועים תמיד מתקשרים אצלנו לאוכל – איך היה האוכל? האם היה הרבה מבחר או שהיה דל ביחס לאירועים אחרים? ולא אחת עולה לנו גם המחשבה הזדונית אך המקובלת, האם זה היה שווה את הצ'ק שנתנו בתחילת הערב?

מאת: יורי פוחצ'בסקיאירועים וחתונות – כללי12/04/101183 צפיות
בשנים האחרונות אנו עדים למגמה של מעבר תחום עיצוב האירועים מחוץ לעשירונים העליונים וכניסתו כשירות מקובל ואף בסיסי במרבית האירועים הגדולים. מהם השירותים הנפוצים ביותר שעבורם אנשים שוכרים מעצבי אירועים?

מאמרים נוספים בנושא בגרויות

מאת: בגרויות31/01/214078 צפיות
מכללת נשיא טכנולוגיות - המטרה הראשית של לימודי הכשרה מקצועית אונליין היא שבסוף הלימודים תוכלו למצוא ולהשתלב בעבודה מתאימה לכישורים שלכם.

מאת: בגרויות31/01/214026 צפיות
מכללת נשיא טכנולוגיות - המטרה הראשית של לימודי הכשרה מקצועית אונליין היא שבסוף הלימודים תוכלו למצוא ולהשתלב בעבודה מתאימה לכישורים שלכם.

מאת: רונית שמאי שורץבגרויות19/06/173110 צפיות
אם הילד סיים כתה י' והידע שלו בלשון לא מדהים, נצלו את החופש הגדול לשיפור המצב. העניקו לו חמישה - שישה שעורים פרטיים והבטיחו לו יותר בטחון וציון גבוה יותר בבגרות המצפה לו בשנה הבאה, בתום כתה יא'. האתר scoolers.online יעזור לכם בקלות וביעילות.

מאת: בוגי אונלבגרויות06/01/149555 צפיות
בגרויות במתמטיקה דורשת הכנה יסודית, אין כל מקום להסחת דעת. ריכוז נחוץ לפתירת התרגילים המורכבים והתמדה לאורך זמן. אחת לשעה כדאי יהיה לקום, להתרענן ולחלץ עצמות. פינת הלימוד הזו תשמש אתכם להכנת שיעורי בית, תרגול אישי, שינון נוסחאות וחיזוק התחומים החלשים.

מאת: חיים קסלרבגרויות08/10/132232 צפיות
ישנם לא מעט ניגשים לבחינת פסיכומטרי המתקשים לעמוד במתכונתה הרגילה, לא עקב היעדר יכולות שכלית אלא בשל מגבלות מנטאליות או פיזיות. עבור מעומדים אלו מוצעות בחינות פסיכומטרי מותאמות בתנאים מיוחדים, שעל מנת להיות זכאים להן יש צורך בהרשמה מיוחדת ובהוכחת המוגבלות בפני יחידת במו"ת, שהינה מחלקה מיוחדת במרכז הארצי האמונה על מקרים אלו.

מאת: חיים קסלרבגרויות27/08/131918 צפיות
בגרות במתמטיקה מתקיימת במועדי חורף בין החודשים ינואר לפברואר, ובמועדי קיץ בין החודשים מאי ליולי. על מנת להצליח בבגרות זו הנחשבת בעיני רבים לקשה מכולן, חשוב להגיע מוכנים, ועדיף בעזרת קורס הכנה המתחיל כארבעה חודשים לפני הבגרות.

מאת: ליטל כץבגרויות18/08/131874 צפיות
מחירי ההשכלה הגבוהה ותנאי הקבלה הנוקשים גורמים לישראלים רבים לחפש תוכניות לימודים בארצות אחרות. בעיקר בתחומי ההיי טק, רפואה ומקצועות יוקרתיים נוספים קיים מספר קטן של מקומות ולכן לימודים בחו"ל הם פתרון יעיל, ולעתים אף זול יותר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica