חפש מאמרים:
שלום אורח
08.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הסעות טיולים

מאת: נטתיקתיירות ונופש - כללי12/04/2010818 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בישראל פועלים מאות עסקים המספקים שירותי הסעות טיולים. קיימים עסקים ששירות הסעות טיולים הוא ההתמחות שלהם והשירות העיקרי. שיתוף פעולה בין סוכנויות התיירות בארץ ובחו"ל מביא לעסקים הללו קליינטים רבים. אך כמובן כל אדם יכול לפנות בצורה פרטית לעסק הסעות טיולים על מנת לארגן נסיעה כרצונו. לשירות הסעות טיולים מספר מאפיינים. בדרך כלל מדובר בנסיעה ארוכה של כמה שעות ולכן שירותי הסעות טיולים נדרשים להשתמש במיניבוסים ואוטובוסים ברמה גבוהה. חשוב להחזיק במזגן תקין, מושבים נוחים ושלמים, תא מטען גדול, מערכת כריזה פעילה וכ'ו.

קהל היעד של שירות הסעות טיולים יכול להיות מגוון. בעיקר מדובר בתיירים שמגיעים מחו"ל, בתי ספר ומקומות עבודה שמחליטים להוציא את העובדים להתרעננות וגיבוש. להסעות תלמידים יש כמה דרישות מחמירות. אפילו שמדובר בהסעה שמטרתה טיול, חובה על הנהג להחזיק ברישיון נהיגה עם חותמת רשאי להסיע ילדים וכן להצמיד שלט המודיע בבירור על מדובר בהסעות תלמידים.

שירותי הסעות רבים צברו ניסיון רב במתן הסעות לאתרי התיירות השונים ברחבי הארץ ולכן מומלץ להשתמש בהם. עסק שמחזיק בציי רכבים רחב ויכול לספק רכב חלופי במקרה של תקלה מהווה יתרון גדול יותר. לא נעים בכלל לדחות את הטיול בגלל תקלה של עסק הסעות. לצד פנייה לעסק הסעות טיולים ניתן כמובן להשתמש גם בשירותי מדריך טיולים.

לגבי אתרי התיירות, ניתן למצוא מלא רעיונות. אם אין לכם יכולת לארגן טיול באופן עצמאי, מומלץ גם לכם לפנות לסוכנות תיירות אשר תעשה את העבודה. אך כעת נפרט כמה אזורי תיירות עיקריים בארץ.

אילתהסעות לעיר הנופש הפופולארית בעולם הינו שירות נפוץ בקרב שירותי הסעות טיולים. באילת עשרות בתי מלון, מגוון רחב של אטרקציות, מרכזי קניות, בילוי ואוכל – הכול ללא מע"מ. באילת חופי ים מדהימים הכוללים פעילויות ספורט ימי.

ים המלח – המקום הנמוך והים המלוח ביותר בעולם מביאים תיירים סקרנים רבים לים המלח. גם באזור ים המלח מגוון בתי מלון. עצם הידיעה כי ניתן לשוט על המים בשכיבה בלי לשחות, מושכת תיירים רבים לביקור באזור. תיירים אשר עושים שירותי בהסעות לים המלח.

רמת הגולן – זאת כבר תיירות מסוג אחר אוהבי נופים מרהיבים יכולים ליהנות מאד מטיול ברמת הגולן. מדריך הטיולים מצידו יכול לספק לתיירים ידע רב בכל הנוגע להיסטוריה ומלחמות אשר שררו באזור.

ירושלים – בירת מדינת ישראל מהווה מורשת עולמית ואזור מקודש עבור שלוש הדתות. בעיר מגוון רחב של אתרים היסטוריים, ארכיאולוגיים, תרבותיים ועוד. מדובר במוזיאונים, פסטיבלים, מרכזי בילוי וכמובן מקומות גדושים כמו הכותל המערבי והעיר העתיקה. כל זאת מושך אליו תיירים רבים. בירושלים נמצאים רוב שירותי הסעות במדינת ישראל.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נטתיק

מאת: נטתיקצרכנות27/06/131093 צפיות
מדריך מצוין שיסייע לכם לבחור אוזניות ספורט שעונות על הצרכים האישיים שלכם...

מאת: נטתיקצרכנות19/01/13970 צפיות
איזה פונקציות ניתן למצוא בדיבוריות לרכב? המדריך שחובה לקרוא טרם בחירה דיבורית איכותית לרכב.

מאת: נטתיקצרכנות12/01/131841 צפיות
מוסיקה היא חלק בלתי נפרד מכל פעילות גופנית ממושכת. בזכות המדריך הבא תוכלו לבחור את האוזניות הטובות ביותר לפעילות הגופנית, בהתאם לצרכים שלכם.

מאת: נטתיקצרכנות18/09/121128 צפיות
מדריך אובייקטיבי אשר יסייע לכם לבחור דיבורית איכותית לאייפון. המדריך מתאים גם עבור דיבורית לרכב וגם עבור בלוטוס לאוזן.

מאת: נטתיקמחשבים ניידים14/07/121232 צפיות
עולם העסקים המודרניים כבר אינו מתנהל בין ארבעת כתלי המשרד. כיום כדי להצליח צריכים אנשי עסקים להיות ניידים, ולהגיע לכל מקום במהירות עם כל המידע הדרוש. מחשב נייד לעסקים הוא הכרח של ממש, אך לא כל מחשב נייד מתאים למשימה. בין הדרישות הרבות שצריך מחשב נייד לעסקים למלא אפשר למנות כמה דרישות בסיסיות והן ביצועים, נוחות, עמידות ואבטחה.

מאת: נטתיקבניין ואחזקה - כללי16/03/121207 צפיות
יואל יפרח ואהרון אטדגי מקימים את פרויקט "אהבה ראשונה" בחלק הצפוני החדש של "חצור הגלילית".

מאת: נטתיקקניות 03/01/121229 צפיות
השימוש במצלמות פילם כבר אינו מנת חלקו של הצרכן הממוצע בשל השימוש ההולך וגובר במצלמות דיגיטליות זולות ופשוטות לשימוש. אחד היתרונות הבולטים של מצלמות אלו הוא הקלות שבצפייה בתמונות, ללא צורך בפיתוח הפילם. יחד עם זאת, תליית תמונות של משפחה וחברים עדיין אהובה על רבים שמעוניינים ולהמשיך לעשות זאת אך מתקשים בכך כיוון שמדובר על תמונות הנמצאות במחשב. בדיוק לשם כך מיועדת מסגרת תמונות דיגיטלית.

מאמרים נוספים בנושא תיירות ונופש - כללי

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/205157 צפיות
כולנו אוהבים לטייל בצפון, אשר הוא חבל ארץ יפיפייה, המשאיר לנו טעם של עוד, כאשר אנחנו מבקרים בו, משום שיש בו אינספור מסלולי טיול יפים ומרהיבים וחוויה בלתי נשכחת. המיוחד באזור הצפון הוא בעצם הנחלים שיש בו, אשר אזור זה מוצף בנחלים מרהיבים ובמסלולי טיול מרתקים. טיול ג'יפים בצפון הינה חוויה ייחודית, המתאימה גם למשפחות עם ילדים. ניתן לטייל בג'יפים עם ילדים, כמו כן ניתן גם לטייל כזוג, אך חשוב לדעת כי יש מסלולי ג'יפים המתאימים לכל ימות השנה ויש כאלו שניתן לראות דווקא בחורף,אז במאמר זה נבחן את העונה ה

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/205044 צפיות
טיולי ג'יפים מאפשרים לכם לחוות חוויה מעניינת במיוחד, וכך תוכלו להגיע אל מקומות נידחים בארץ ובעולם.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי02/12/195503 צפיות
בישראל ישנה תרבות המעודדת צעידה בשטח ובמסלולים השונים הפרושים ברחבי הארץ, והאמת? בצדק. קשה למצוא מקומות אחרים בעולם שהנוף בהם מגוון כל כך, ולא בכדי היא מושכת אליה מאות אלפי תיירים מדי שנה. עם זאת, עבור הרבה מאד אנשים המעוניינים לבקר בטבע מסלולי ההליכה הללו אינה בהכרח מתאימה או אפשרית, אם בשל תנאי דרך קשים, אם בשל מצב בריאותי או מורכבות טכנית לערוך טיול למשפחה גדולה - וגם כמובן הרצון הפשוט לערוך טיול בטבע במסגרת שונה ומאתגרת בדרכה שלה. במיוחד במקרים בהם רוצים לגמוע שטח רב ולהכיר חלקים בארץ שלא הכ

מאת: yoni romתיירות ונופש - כללי22/10/195702 צפיות
איזו מזוודות מומלצות? בחירת המזוודה, תלויה במספר פרמטרים. לא משנה איזה סוג של מזוודה תבחרו - חשוב מאוד שלמזוודה, יהיה גלגלים. בין אם אתם זקוקים למזוודה לצורך טיול בארץ ובין אם אתם טסים לחו"ל, צריך שיהיה למזוודה גלגלים וידית אחיזה נוחה. אבל, עליכם לבחור מזוודה לפי כמות התכולה שתצטרכו, משקל וצבע.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי06/03/196451 צפיות
ישראלים הם בהחלט עם שאוהב לטייל ברחבי העולם וגם בארץ, ומעידים על כך אינספור המסלולים שיש במדינה הקטנה שלנו. בימים בהם אתם לא צריכים לעבוד ואין לכם חובות אחרות, אחת הדרכים הטובות ביותר למצות את החופש היא באמצעות טיולים ברחבי הארץ, כמו טיולי ג'יפים בצפון, שיראו לכם את הנופים המרהיבים בחלקה הצפוני של ישראל.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי04/12/182459 צפיות
אם חיפשתם בילוי מהנה קרוב לבית, בתוואי נסיעה נוח ומהיר ועם הבטחה להנאה מרבית בתוך פרק זמן של כמה שעות בודדות - תוכלו לסמן על כל אלה "וי" גדול, עם טיולי ג'יפים בגליל התחתון או אפילו רחוק מכך - בגליל העליון, בגלבוע או בגולן אם רק תרצו ותוכלו. למה טיולי ג'יפים, אתם שואלים? כי זו אולי האטרקציה שיכולה להתאים לכל סוג של מטייל, החל מגיל כמה שבועות ועד לגילאים מבוגרים (ומבוגרים מאד), והם יכולים להיות רגועים ורומנטיים לזוגות צעירים, או לחלופין אתגריים ומלאי אדרנלין למשפחות הרפתקניות או לקבוצות חברים שמחפ

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי05/08/181714 צפיות
בכל הנוגע אל רכישה של בקבוק מים חדש בעבורכם או בעבור בני המשפחה, דעו לכם כי אין מה לחשוב על העניין יתר על המידה. בסופו של יום זהו דבר שיהיה מאוד חיוני בעבורכם. בעזרתו של בקבוק מים יהיה ניתן לקבל גישה נוחה למדי לצריכה של מים ובכך בעצם תוכלו להיות בטוחים כי יתאפשר לכם לצרוך הרבה יותר מים מידי יום, דבר שללא ספק תרצו בו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica