חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דיבורית לרכב - פונקציות ופרמטרים

מאת: נטתיקצרכנות19/01/2013966 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

דיבורית לרכב הפכה בימינו לפריט חובה מאז ההבנה ששיחות ללא דיבורית אינן בטיחותיות וגם עלולות לגרור קנס כספי גבוה. בחירת הדיבורית היא עניין לא פשוט כיוון שהשוק מוצף בהמון אפשרויות, דגמים וחברות וחשוב מאוד לפני שהולכים וקונים דיבורית לרכב בסכום לא פעוט, לדעת מה אנחנו רוצים ולמה כדאי לשים לב.

קודם כל חשוב להחליט האם אנחנו מעוניינים בדיבורית קבועה, כזאת שדורשת זמן ויש צורך באיש מקצוע שיקדח חורים ויתקין את המכשיר באופן מקצועי או דיבורית ניידת שנצמדת לחלון או להגה ואפשר להוריד אותה בלי שיישארו חורים ולהעביר אותה מרכב לרכב. הכול תלוי בתכיפות השימוש שלכם. דיבורית קבועה לא דורשת טעינה כל פעם מחדש, לא נופלת או מתפרקת והיא עדיפה למי שמבלה שעות ארוכות בשיחות בזמן הנהיגה ברכב.

אחרי שהחלטתם אם מתאימה לכם דיבורית קבועה או ניידת הפרמטר שהכי חשוב להתייחס אליו הוא איכות השמיעה. יש טווח רחב מאוד של יכולות שידור וקליטה אבל לא כדאי להתפתות לדיבוריות שמבטיחות יכולות גם למרחקים מוגזמים, לא סביר  שתשבו עשרה מטרים מהדיבורית ובאמת תנסו לנהל שיחה עם מישהו. בחלק מהחנויות נותנים לנסות את הדיבורית וכדאי לשים לב לא רק שאתם שומעים את מי שבצד השני, אלא גם ששומעים אתכם היטב כשאתם מדברים.

ככל שהלך השוק והוצף בדגמים, הגיעו יותר דיבוריות משוכללות שמציעות פונקציות נוספות. דיבוריות חכמות יכולות היום להציג תכנים על מסך כגון: SMS, שיחה מזוהה, רשימות מתקשרים ובחלקן יש אפילו שקעי USB ואפשרות להשמיע מוזיקה. חיוג קולי למשל יכול להיות פונקציה שימושית מאוד בזמן שהצגה של תכנים רבים וכפתורים בשפע יכולים לבלבל ולגרוע מנוחות השימוש לכן חשוב להגיע לחנות כשאנחנו יודעים מה תדירות השימוש שלנו בדיבורית ומה הפונקציות שיועילו לנו, הרי לא נרצה להתפתות ולשלם כסף רב על אופציות נוספות שאנחנו לא צריכים וגלות מאוחר יותר שהן מסרבלות את השימוש כי ברור שמה שהכי חשוב בדיבורית לרכב: שנוכל לדבר בטלפון הנייד בזמן הנהיגה בלי להשתמש בידיים! סעו בזהירות!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נטתיק

מאת: נטתיקצרכנות27/06/131090 צפיות
מדריך מצוין שיסייע לכם לבחור אוזניות ספורט שעונות על הצרכים האישיים שלכם...

מאת: נטתיקצרכנות12/01/131836 צפיות
מוסיקה היא חלק בלתי נפרד מכל פעילות גופנית ממושכת. בזכות המדריך הבא תוכלו לבחור את האוזניות הטובות ביותר לפעילות הגופנית, בהתאם לצרכים שלכם.

מאת: נטתיקצרכנות18/09/121126 צפיות
מדריך אובייקטיבי אשר יסייע לכם לבחור דיבורית איכותית לאייפון. המדריך מתאים גם עבור דיבורית לרכב וגם עבור בלוטוס לאוזן.

מאת: נטתיקמחשבים ניידים14/07/121229 צפיות
עולם העסקים המודרניים כבר אינו מתנהל בין ארבעת כתלי המשרד. כיום כדי להצליח צריכים אנשי עסקים להיות ניידים, ולהגיע לכל מקום במהירות עם כל המידע הדרוש. מחשב נייד לעסקים הוא הכרח של ממש, אך לא כל מחשב נייד מתאים למשימה. בין הדרישות הרבות שצריך מחשב נייד לעסקים למלא אפשר למנות כמה דרישות בסיסיות והן ביצועים, נוחות, עמידות ואבטחה.

מאת: נטתיקבניין ואחזקה - כללי16/03/121204 צפיות
יואל יפרח ואהרון אטדגי מקימים את פרויקט "אהבה ראשונה" בחלק הצפוני החדש של "חצור הגלילית".

מאת: נטתיקקניות 03/01/121226 צפיות
השימוש במצלמות פילם כבר אינו מנת חלקו של הצרכן הממוצע בשל השימוש ההולך וגובר במצלמות דיגיטליות זולות ופשוטות לשימוש. אחד היתרונות הבולטים של מצלמות אלו הוא הקלות שבצפייה בתמונות, ללא צורך בפיתוח הפילם. יחד עם זאת, תליית תמונות של משפחה וחברים עדיין אהובה על רבים שמעוניינים ולהמשיך לעשות זאת אך מתקשים בכך כיוון שמדובר על תמונות הנמצאות במחשב. בדיוק לשם כך מיועדת מסגרת תמונות דיגיטלית.

מאת: נטתיקתחבורה ורכב - כללי03/04/112680 צפיות
לפניהם הדברים החשובים באמת בעת הקמת חברת הסעות.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214243 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204380 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205282 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194173 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193401 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193443 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182918 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica