חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מסגרת תמונות דיגיטלית – יתרונות טכנולוגיים

מאת: נטתיקקניות 03/01/20121225 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

במקום להדפיס תמונות הנמצאות במחשב באופן חובבני, לפתח תמונות בחנות צילום מקצועית או לוותר מראש על הרעיון בשל היעדר אוריינטציה טכנולוגית, מומלץ לרכוש מסגרת תמונות דיגיטלית אשר מהווה את הפתרון המושלם. מדובר בעצם על פלטפורמה אידיאלית להצגת התמונות באופן דיגיטלי שאינו מצריך פיתוח של התמונות או תלות בגורם שלישי שגובה על כך כסף. מסגרת דיגיטלית זאת מהווה מעין מחשב המיועד אך ורק להצגת תמונה אחת או יותר.

איכות גבוהה

מאפיין נוסף ומהותי של מסגרת תמונות דיגיטלית הוא הרזולוציה הגבוהה שבה מוצגות התמונות. כיוון שמדובר על תמונות דיגיטליות ניתן בהחלט לשלוט בגווני התמונה, לעצב אותה בסגנון רטרו או לצפות בה בשחור-לבן. כמו כן, ניתן להגדיל או להתמקד באובייקטים מסוימים בתמונה, כך שלמעשה ניתן להפיק כמה תמונות מצילום בודד אחד בשל אפשרויות העיצוב הרבות. בנוסף, ניתן להשיג מסגרות שכאלו במגוון גדלים, החל מגודל זעיר שיכול לשמש כמחזיק מפתחות ועד לגודל שיכול לשמש כתמונה הנתלית על הקיר.

מסגרת תמונות דיגיטלית קלה מאוד לתפעול, ומאפשרת למשתמש הממוצע להשתמש בה בפשטות ובמהירות בביתו, מבלי לפנות לגורם שלישי. יתרון זה חוסך פנייה לחנויות צילום ועלויות גבוהות שנדרשות בכל הקשור לפיתוח תמונות באמצעות פילם. זיכרון מסגרת תמונות דיגיטלית גדול מאוד, ומכיל בממוצע עשרות מגה בייט. מאפיין זה הופך את המוצר לפתרון אחסון אחיד עבור כל התמונות אשר מצולמות בדרך קבע. במקום להמתין לפיתוח של פילם, קל ומהיר להקרין, לצפות וליהנות מתמונות בדרך זאת.

אפשרויות נוספות

תוספת מוזיקה לליווי הקרנת התמונות, מצגת מתחלפת ואפשרות להעברת התמונות מהמסגרת לטלוויזיה באמצעות כבל הן כולן דוגמאות ליתרון הטכנולוגי של מסגרת תמונות דיגיטלית על פני האפשרויות המיושנות. אפשרות נוספת היא תפעול המסגרת באמצעות כרטיס USB  או קישור WI FI המחברים אותה למערכת הרשת הביתית. פשטות המוצר עומדת בסתירה למורכבותו הטכנולוגית, אשר שמה במרכז את חוויית הצילום והצפייה בתמונות.

בשל הפופולאריות של מסגרת תמונות דיגיטלית, ניתן למצוא אותה במגוון רשתות, חנויות או כמובן - ברחבי האינטרנט במגוון רחב של מחירים, דגמים, גדלים ואיכות טכנולוגית. המחיר הממוצע נע סביב 400 ₪ למסגרת בסיסית ועד 600 ₪ למסגרת שגודלה 11 אינץ' בקירוב. כך או אחרת, מדובר על עלות חד פעמית משתלמת עבור שימוש קבוע ואיכותי החוסך המתנה לפיתוח תמונות ומעודד תיעוד של רגעים מרגשים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נטתיק

מאת: נטתיקצרכנות27/06/131089 צפיות
מדריך מצוין שיסייע לכם לבחור אוזניות ספורט שעונות על הצרכים האישיים שלכם...

מאת: נטתיקצרכנות19/01/13965 צפיות
איזה פונקציות ניתן למצוא בדיבוריות לרכב? המדריך שחובה לקרוא טרם בחירה דיבורית איכותית לרכב.

מאת: נטתיקצרכנות12/01/131835 צפיות
מוסיקה היא חלק בלתי נפרד מכל פעילות גופנית ממושכת. בזכות המדריך הבא תוכלו לבחור את האוזניות הטובות ביותר לפעילות הגופנית, בהתאם לצרכים שלכם.

מאת: נטתיקצרכנות18/09/121122 צפיות
מדריך אובייקטיבי אשר יסייע לכם לבחור דיבורית איכותית לאייפון. המדריך מתאים גם עבור דיבורית לרכב וגם עבור בלוטוס לאוזן.

מאת: נטתיקמחשבים ניידים14/07/121227 צפיות
עולם העסקים המודרניים כבר אינו מתנהל בין ארבעת כתלי המשרד. כיום כדי להצליח צריכים אנשי עסקים להיות ניידים, ולהגיע לכל מקום במהירות עם כל המידע הדרוש. מחשב נייד לעסקים הוא הכרח של ממש, אך לא כל מחשב נייד מתאים למשימה. בין הדרישות הרבות שצריך מחשב נייד לעסקים למלא אפשר למנות כמה דרישות בסיסיות והן ביצועים, נוחות, עמידות ואבטחה.

מאת: נטתיקבניין ואחזקה - כללי16/03/121204 צפיות
יואל יפרח ואהרון אטדגי מקימים את פרויקט "אהבה ראשונה" בחלק הצפוני החדש של "חצור הגלילית".

מאת: נטתיקתחבורה ורכב - כללי03/04/112677 צפיות
לפניהם הדברים החשובים באמת בעת הקמת חברת הסעות.

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213712 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205169 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186763 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173163 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172920 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161589 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161706 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica