חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בחירת מתנות לגבר אהוב - מתנה שהיא סוף שבוע מפנק בצימר

מאת: פורטל המתנות לגברצימרים13/04/20101451 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

השנה החלטת סתם כך או לרגל מאורע שצריך וניתן לחגוג אותו שסוף שבוע בצימר בצפון יהיה האופציה הראויה שגם את תוכלי להנות ממנה, גם לך מגיע !

יש את אלו שהולכות על בטוח ומסתפקות בהמלצות של חברים ומכרים, אך במקרה זה תמיד צריך לזכור כי איש אינו דומה לרעהו, וארוחת הבוקר המפנקת שסמי ושושי דיברו עליה, היא עבורך לא יותר משוקו ולחמניה בקייטנה. אז במקרה זה היזהרי ובדקי כל מקום באופן פרטני ואל תסצפקי בתשובות כוללניות כמו ארוחת בוקר מפנקת....

ויש את אלו שנוברות בכל האתרים המציעים מגוון רחב של בתי לינה וצימרים בצפון, ופה מתחילים ללכת לאיבוד...

כולם נמצאים על איזה או בקרבת הר פורח ושקט מוקף ירק עם נוף פנורמי פסטורלי...בקתת אבן, מערת טיט, צימר מעץ פיני...והשמות כולם שכונות בגן עדן....מערות התשוקה..אהבה ביער...וכדומה... וכשחושבים על זה...ראשוני העולים ישנו בבקתות עץ..נכון לא היה שם ג'קוזי...ובכל זאת...

לכן, פעמים רבות כשצופים בתמונות הצימרים צריך לזכור כי התמונות לא תמיד משקפות את המציאות, ומאחורי הנוף היפה מסתתר כביש שבינות לשיחים ניתן לצפות עליו ולספור מכוניות נודדות - לכן בררי גם מכשולים ומפגעים פוטנציאליים שעלולים להעכיר את החופשה.

לילה שכזה בד"כ מתחיל ב 500 ש"ח לזוג עם ארוחת בוקר... הדלק והנשנושים מסביב עולים יותר....לכן אם הרבה זמן לא נפשתם יחדיו כדאי וניתן לשקול את האופציה של מלונות בוטיק ספא כדוגמת מצפה הימים והוילה בגליל, שם אך כי המחיר כפול ואולי משולש תרגישי לגמריי בפרובאנס עד כמה שניתן ....ותוותרי על חווית הטיול השנתי של כיתה ד' באוהל מעץ...ויציאה לשדות ועצים...

מילה נוספת, כיום כיוון שתחת כל לול ומטע רענן צמחו צימרים הקריאטיביות והתחרות רבה - סאונות יבשות ורטובות, בריכות בטמפרטורה של 34 מעלות, מערכות קולנוע ביתי ועוד שפע פינוקים..אל תתביישי לשאול מדוע מקום אחד טוב ממשנהו.

פורטל המתנות לגבר איגד עבורך את כל הרעיונות לבחירת מתנות לגבר, ובינהם האופציה הרומנטית לנופש משותף בצפון

www.gifts4man.com

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פורטל המתנות לגבר איגד את כל כל הרעיונות לבחירת מתנות לגבר בפורטל אחד, באופן שכל אחד יכול למצוא מתנה מקורית ליקרים לו.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פורטל המתנות לגבר

מאמרים נוספים בנושא צימרים

מאת: יוסי לויצימרים04/09/172093 צפיות
מדוע לבחור בוילת נופש מפוארת לכל המשפחה? מה היתרון בוילות בצפון למשפחות? כל התשובות לשאלות במאמר הבא.

מאת: איל יזרעאלצימרים28/05/171444 צפיות
שותפות בין אורחי חוות כרמי עבדת לאורחי הצימרים מאפשרת למשפחת יזרעאל לתרום כמה עשרות לילות בשנה לעמותת אי"ל לחולי האפילפסיה. משפחות הילדים החולים מוזמנים לנפוש בחווה ולאגור כוחות מן היום יום המורכב של התמודדות עם המחלה הקשה וזאת בחינם. אנו מקווים שבעלי עסקים נוספים יאמצו מודל זה לרווחת החברה והקהילה.

מאת: רוןצימרים05/05/171517 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: רוןצימרים05/05/171481 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: נטלי הרוש צימרים24/01/171503 צפיות
נכון שיש הרבה דברים חשובים מאוד במהלך היום יום אך ישנם דברים שאין לדלג עליהם, מצטערים לא משנה מה התירוץ, זוגיות תישחק אם לא תעבדו עליה , אם לא תשקיעו זמן קצת בבן או בת הזוג רחוק מכל רעשי הסביבה. זמן לעצמכם, לפרטיות שלכם חייב להיות בראש סדר עדיפויותיכם.

מאת: נטלי הרוש צימרים31/12/161560 צפיות
איך נתכנן נכונה את החופשה שלנו? נסגור מקום נרכוש כמה כרטיסים לאטרקציות, קצת קניות, בריכה וכך זה ניראה בדרך כלל.. אך בדרך כלל זה לא כל כך יעבוד, לפחות לא כמו שהיינו רוצים שזה יעבוד.

מאת: נטלי הרוש צימרים30/11/161590 צפיות
למה למעשה יוצאים לחופשה...?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica