חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צימר חברתי בחוות כרמי עבדת

מאת: איל יזרעאלצימרים28/05/20171440 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

צימר חברתי בחוות כרמי עבדת

חוות כרמי עבדת – צימרים חברתיים - קונספט חברתי  חדש ומרענן המשלב שותפות בין חנה ואיל מחוות כרמי עבדת, אורחי הצימרים של החווה ועמותת א.י.ל - ארגון ישראלי לאפילפסיה.

ההתנדבות והתרומה לקהילה הם חלק בלתי נפרד מחיינו.
איל מתנדב ביחידת החילוץ המקומית כבר 25 שנים, 9 שנים מהן כמפקד היחידה,  חנה מקבלת קבוצות של חיילים ועמותות ללא כוונת רווח לסיור והדרכה בהתנדבות ואנו שותפים לתהליכים אזוריים ומשפיעים ככל יכולתנו על הקורה בנגב.
רק טבעי היה שנחשוב על רעיון הצימר החברתי ואנו מאמינים שעסקים נוספים יאמצו את המודל הזה לרווחת הקהילה.
הרעיון הוא פשוט ומבוסס על שותפות חברתית ביננו חנה ואיל, האורחים המתארחים בצימרים שלנו, ועמותת אי"ל – ארגון ישראלי לאפילפסיה.
לעלות של כל חדר מתווספים 25 ₪ לכל לילה, והם תרומת האורחים שלנו לשותפות. אנו מוסיפים את חלקנו וכך מתאפשר לנו לתרום  כמה עשרות לילות בשנה לעמותת אי"ל עמותה ישראלית לחולי אפילפסיה, הפועלת ועוזרת למשפחות של חולים במחלת האפילפסיה, חלק גדול מהם ילדים.
אנשי העמותה, מתנדבים בחלקם, מקצים לילות נופש חינם אין כסף למשפחות החולים על מנת שיוכלו לעצור את המרוץ הקשה בטיפולים האינטנסיביים  של מחלת האפילפסיה ולקחת הפוגה ולצבור כוחות להמשך.
כל אורח המתארח בצימרים של החווה שותף מלא לנתינה הזו.
אנו מאמינים שחופשה ב -  צימר חברתי, שיש לה ערך מוסף חברתי, שבסופה יש נתינה לאחר, ותרומה לרווחת הכלל, היא חופשה מהנה יותר.
בסוף החופשה מקבלים האורחים מתנה שפיתחנו לטובת הפרויקט, קופת המעשים הטובים, ובה מכתב המודה להם על תרומתם ומעודד אותם להמשיך לתרום ולהתנדב גם בהמשך.


חנה ואיל יזרעאל

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

איל יזרעאל חוות כרמי עבדת  צימרים בדרום 

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איל יזרעאל

מאת: איל יזרעאלצימרים14/01/161311 צפיות
חופשה במתנה היא מתנה מקורית לאנשים שאתם אוהבים, זו אינה רק מתנה זו הרפתקה, ניקוי ראש מילוי מצברים והכרות עם מקום נדיר שמעטים כמוהו בארץ, צימרים מיחודים, כרם ענבים ליין ויקב בוטיק משפחתי המייצר יינות משובחים.

מאת: איל יזרעאלצימרים29/12/121298 צפיות
מגוון אפשרויות לינה בדרום הולך גדל ומשבח עם השנים, לינה בחוות בודדים , צימרים בחוות, אכסניות נוער מלונות וחניוני לילה הם רק חלק מן האפשריות.

מאת: איל יזרעאלצימרים09/06/121419 צפיות
צימרים בשדה בוקר הפכו כבר מזמן שם דבר למטיילים הישראליים המבקרים במדבר ומטיילים במעיינות נחל צין המפורסמים, עין עבדת, עין עקב ועין זיק, חוקרים את העיר העתיקה עבדת או מטיילים במכתש רמון המפורסם או במכתש הגדול או הקטן. בשנים האחרונות גילו גם תיירים מחול את הצימרים בשדה בוקר ובליל של שפות נשמע ברחבי הנגב. אמרנו כבר שבן גוריון מאושר?

מאת: איל יזרעאלצימרים02/06/121691 צפיות
טקס סיום קורס קצינים בבה"ד 1 המתקיים מספר פעמים בשנה ואליו מגיעים אלפי אנשים יכול לשמש מנוף מצוין לחשיפה והכרות עם נגב חדש ומרתק ששינה פניו לחלוטין בשנים האחרונות ומציע צימרים ולינה, יקבים ומחלבות ועוד מגוון גדול של אטרקציות.

מאת: איל יזרעאלצימרים02/06/121579 צפיות
חוות חקלאיות קיימות כהר אלפי שנים ובעצם החקלאות הקדומה כולה התבססה על חקלאות חוות. מאז קום המדינה ובעיקר בשנים האחרונות בפרויקט דרך היין בנגב הופך נושא חוות הבודדים לסיפור מרתק כאשר החוות משלבות בעיסוקים החקלאיים המסורתיים גם עיסוק בתיירות כמו גם הכנת יין ביקבי בוטיק קטנים וגבינות משובחות במחלבות משפחתיות.

מאת: איל יזרעאלצימרים02/06/121197 צפיות
אפשרויות הלינה בנגב הולכות וגדלות וכך גם עולה הגיוון וגדל באופן משמעותי מספר המטיילים שבוחרים בנגב כמקום הטיול או החופשה המועדפים עליהם.

מאת: איל יזרעאלצימרים02/06/121564 צפיות
חוות בודדים משנות בשנים האחרונות את פני הנגב, לא עוד חוות בקר ענקיות אלא חוות חקלאיות תיירותיות המגדלות ענבים ומייצרות יין חלב וגבינות, מארחות בצימרים לא שגרתיים ומאפשרות לחוות את הדרכים הצדדיות והמרתקות של הנגב.

מאמרים נוספים בנושא צימרים

מאת: יוסי לויצימרים04/09/172090 צפיות
מדוע לבחור בוילת נופש מפוארת לכל המשפחה? מה היתרון בוילות בצפון למשפחות? כל התשובות לשאלות במאמר הבא.

מאת: רוןצימרים05/05/171513 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: רוןצימרים05/05/171478 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: נטלי הרוש צימרים24/01/171501 צפיות
נכון שיש הרבה דברים חשובים מאוד במהלך היום יום אך ישנם דברים שאין לדלג עליהם, מצטערים לא משנה מה התירוץ, זוגיות תישחק אם לא תעבדו עליה , אם לא תשקיעו זמן קצת בבן או בת הזוג רחוק מכל רעשי הסביבה. זמן לעצמכם, לפרטיות שלכם חייב להיות בראש סדר עדיפויותיכם.

מאת: נטלי הרוש צימרים31/12/161555 צפיות
איך נתכנן נכונה את החופשה שלנו? נסגור מקום נרכוש כמה כרטיסים לאטרקציות, קצת קניות, בריכה וכך זה ניראה בדרך כלל.. אך בדרך כלל זה לא כל כך יעבוד, לפחות לא כמו שהיינו רוצים שזה יעבוד.

מאת: נטלי הרוש צימרים30/11/161588 צפיות
למה למעשה יוצאים לחופשה...?

מאת: אלעד סאעת צימרים30/11/161411 צפיות
למה למעשה יוצאים לחופשה...?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica