חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כניסה לחופה מאמר מספר 3

מאת: דותן סופרחתונות15/04/20101318 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שבירת הכוס

אם היו בודקים את מפלס החרדה אצל חתנים לפני חופתם בנוגע לדברים שונים שיהיו באירוע, בוודאי הפרמטר הכי בעייתי היה שבירת הכוס,תתפלאו בנים, אבל אתם לא היחידים שחוששים משבירת הכוס בחתונה שלכם, לא מעט גברים שמתחתנים, חוששים מהמעמד ואפילו חוששים מאוד .

על פי רב החשש אינו מוצדק, שבירת הכוס היא מטלה די קלה לביצוע, אפילו על ידי הגברים הכי עדינים והכי לא אלימים שיש,אך עם זאת כדאי לשים לב לכמה דברים, כדי לעבור את הקטע של שבירת הכוס בקלות ובלי חלילה בעיות או חלילה פציעה.כמו שקורה לעיתים נדירות .

אז קודם כל אתם לא לבד, כולם שוברים את הכוס ולא רק אתם ואין סיבה שלא תעשו את זה בהצלחה, אחרי שבחרתם בת זוג מוצלחת והחלטתם לעשות את הצעד הכביר הזה של בניית בית משפחה וחתונה, לשבור את הכוס קטן עליכם .

כדאי לדאוג לכוס שבירה במיוחד לפני החתונה ככה זה ירגיע אתכם,ויוריד דאגה מלבכם.כוס דקה,רצוי לא כוס יין אלא כוס ארוכה ודקה. כוס יין יכולה להיות מאוד בעייתית, כי היא מתגלגלת וקצת קשה לשבור אותה בגלל הצורה המיוחדת שיש לה : רגל וכוס שאיננה אחידה בנפח שלה, כוס ארוכה ודקה מנגד שווה לכל אורכה, גם בנפח שלה וגם בצורתה. כדאי מאוד לעטוף את הכוס בנייר כסף כדי שהשברים לא יתפזרו או לבקש את זה ממנהל האירוע שלכם. עטיפה של הכוס עם נייר כסף מאפשרת לכם להשאיר שובל של נייר כסף, כך שהכוס לא תתגלגל ברגע האמת, אלא תעצר על ידי מעצור שתכינו בעצמכם עם השוליים של נייר הכסף.

את השבירה עצמה כדאי לעשות עם העקב ולא עם חלק אחר של כף הרגל. לא שברתם לא קרה כלום, יש לכם הזדמנות נוספת לשבירת הכוס.ממילא שבירת הכוס מסמלת חורבן. זה שלא שברתם אותה בפעם הראשונה, יעיד אולי על זה שאתם לא ממהרים להרוס אלא דווקא מאלה שאוהבים לבנות .

כשיושבים עם הדי ג'י וקובעים מה יהיה אופי המוסיקה לחתונה ,כדאי גם לבחור את הקטע המדויק בו יושמע השיר לאחר שבירת הכוס.
ובאותו מעמד של בחירת המוסיקה לחתונה  כדאי לבחור עוד כמה שירים שאתם אוהבים ורוצים שיהיו בקבלת הפנים או בזמן הריקודים

דותן סופר

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דותן סופר

4play . מוסיקה לאירועים 

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דותן סופר

מאת: דותן סופרחתונות05/12/102247 צפיות
עם העלייה הגדולה מחבר העמים , גדל הביקוש לאירועים וחתונות בהם יש מוסיקה רוסית.במאמר מספר דגשים לאירועים פרטיים וחתונות עם מוסיקה רוסית . 4play מתמחה במוסיקה רוסית לחתונה ומציעה ללקוחותיה, גם אפשרות להנחיה משולבת עברית, אנגלית רוסית באירועים.

מאת: דותן סופרתקליטנים04/12/101288 צפיות
במאמר נביא את הקשיים והדברים עליהם צריך לשים דגש כדי להגיע להצלחה באירועי חברה.4play מתמחה במוסיקה לאירועי חברה ובמהלך השנים עבדה עם גופים מוסדיים וחברות מובילים במשק. התקליטנים בחברה מנוסים באירועים כאלה ומבצעים אותם בהצלחה רבה.

מאת: דותן סופרחתונות03/12/101053 צפיות
מוסיקה לאירועים, היא דבר המשתנה בהתאם לאופי האירוע וסוג הקהל המגיע אליו במאמר זה מידע על סוגי המוסיקה השונים באירוע ולאיזה קהל הם מתאימים .4play מתמחה במוסיקה לאירועים וחתונות.

מאת: דותן סופרחתונות01/10/101648 צפיות
שיר היציאה מהחופה הוא שיר שכמעט אף אחד לא זוכר, אלא אם הוא ממש ממש יוצא דופן, 4play משיאה לכם כמה עצות לבחירה כייפית של שיר היציאה מהחופה שלכם.

מאת: דותן סופרחתונות20/07/101050 צפיות
מעגל מתופפים בחתונה מביא איתו הרבה אנרגיות שמחה והנאה לחתונה, מנגד מעגל מתופפים לא מקצועי יכול בהחלט להיות כאב ראש לא קטן.4play משתפת פעולה עם מעגלי מתופפים מובילים בתחום.

מאת: דותן סופרחתונות04/07/101164 צפיות
חתונה בחורף דורשת אומץ לא מבוטל מצד בני הזוג בגלל מזג האוויר שעלול לשבש את התוכניות ליום חתונה מושלם.4play מציעה לזוגות המתחתנים בחורף מספר טיפים בנושא חתונה בחורף.

מאת: דותן סופרחתונות03/07/101532 צפיות
לא מעט זוגות בוחרים להתחתן בדקה ה90,על היתרונות והחסרונות בהפקת חתונה כזו במאמר שלפניכם.4play מציעה לזוגות המתחתנים בדקה ה90 מחירים מיוחדים ושיתופי פעולה עם ספקים אחרים שיקלו עליכם את ארגון החתונה.

מאמרים נוספים בנושא חתונות

מאת: אבי דוידיחתונות23/12/182895 צפיות
היא רוצה לימוזינה ואתה רצת פחות. למה כדאי לך להשתכנע או מדוע היא שוב צודקת?

מאת: shiritחתונות11/06/181367 צפיות
כשאתם מתחתנים בקיץ או בחורף – ישנם הבדלים גדולים מאד בין 2 סגנונות החתונה.

מאת: רוני הכהןחתונות14/03/181503 צפיות
קראו הלאה את הדברים החשובים הבאים טרם ההחלטה לגבי השכרה של לימוזינה או כל רכב יוקרה אחר.

מאת: SEOMANחתונות16/01/181581 צפיות
מהו המקום המושלם לאירועים במרכז ואיך גם אתם יכולים לשריין לעצמכם מועד לחתונה באחד מאולמות האירועים המובילים בישראל מבלי לבזבז את זמנכם היקר בהתרוצצויות מיותרות בין גני אירועים.

מאת: בני דואניחתונות05/09/172056 צפיות
מה יכול להיות משמח, שונה ומיוחד כמו להחליט על איחוד עם בן הזוג ולהתחתן בצורה מכובדת ויפה?

מאת: moraleחתונות08/08/172175 צפיות
כל זוג שעומד להתחתן, לא משנה באיזה גיל, עומד בפני שורה של שאלות לגבי אופי האירוע אותו הוא רוצה לערוך. שאלות אלו, במקרים רבים, הן בסיסיות ומהותיות שכן הן יקבעו את כל אופי התכנון של האירוע, וכן את כל מהלך האירוע עצמו. במאמר זה ננסה לענות על השאלות השונות על מנת להעניק לזוגות מענה שלם וכולל, מענה אשר יאפשר להם לערוך אירוע כפי שהם רוצים וחולמים

מאת: שרון צרפתיחתונות08/06/172104 צפיות
כאשר מגיעים אל השלב הזה של החתונה מגלים עד כמה כל מה שהיה עד עכשיו נראה כמו משחק ילדים מפני שכל העבודה שצריכים לבצע עבור הקמה של חתונה מצריך התמקדות ביעד והבנה במורכבות של איך לארגן חתונה מבלי להגיע אל מצב של ריבים ופרידה סופית...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica