חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מוסיקה לאירועי חברה.

מאת: דותן סופרתקליטנים04/12/20101288 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הנושא  ברשומה זו בתחום המוסיקה לאירועים, הוא מוסיקה לאירועי חברה, זהו נושא מאוד חשוב שלא תמיד מייחסים אליו תשומת לב רבה ולא בצדק. מוסיקה לאירועי חברה מאוד חשובה, מפני שהיא במידה רבה מכתיבה את הצלחת הערב, ישנן לא מעט חברות שמזמינות תקליטנים לאירועי החברה  שלהם וזה דבר מה שמשקיעים בו לא מעט ולא בכדי.

אירוע חברה שבו הדי ג'י מצליח לאחד את קהל האורחים שהם בדרך כלל עובדי החברה ובני הזוג שלהם, הוא אירוע שנותן המון אנרגיות לעובדים, מגביר את ההזדהות של העובדים עם החברה שלהם ואת הרצון שלהם להשקיע בהצלחת החברה. כמובן שהמניע  של העובדים בחברה איננו תלוי רק בהצלחת ערב חד פעמי , אבל הצלחה של מסיבת חברה באירוע כזה משאירה את אותותיה בחברה למשך זמן רב, מאחדת את השורות  וגורמת לעובדים גם תחושת גאווה, שהם עובדים בחברה המשקיעה בהם מעבר לשכרם.

בניגוד למוסיקה לאירועים אחרים כמו מסיבת צעירים או מסיבה בקיבוץ, או מוסיקה לחתונה המשימה של הדי ג'י באירוע כזה קשה הרבה יותר. מדוע? מפני שבדרך כלל עובדים בחברות, אלא אם זה עובדים בחברות גדולות שיש בהם הרבה עובדים צעירים כמו בסלקום או אורנג', אינם יוצאים יחדיו לאירועים ומסיבות ואינם ברגיל, מסתובבים יחד, בניגוד למוסיקה לחתונה בה לדי ג'י יותר קל, שם יש צעירים שמכירם אחד את השני מילדות, עברו יחד הרבה מאוד דברים, חלקם ממש כתף אל כתף, שלא לדבר על אורחים בחתונה שהיו חברים של החתן ביחידה הקרבית שבו הוא שירת, או גדלו איתו יחד בשכונת המגורים שלו. או למדו עם החתן והכלה יחד באוניברסיטה וזה משנה לגמרי את הצלחת הדי ג'י באירוע כזה. מבחינת המוסיקה לחתונה מול מוסיקה למסיבת חברה. כאן זה מעט שונה, מידת ההיכרות בין עובדים בחברה איננה  אינטימית ועמוקה ואף בחברה בדרך כלל, יש היררכיה. על כל המגבלות האלה, די ג'י טוב צריך לדעת להתגבר. חלק מהדרכים להתגבר על מצב כזה, הן להביא עזרים נוספים לאירוע. זה בהחלט מה שלא מעט אנשי משאבי אנוש עושים באירועי חברה: בר שתייה מושקע, או מעגל מתופפים כל שהוא או מסיבת נושא. הדי ג'י צריך  למצוא דרך בה הוא יוכל  לשבור את הקרח ולהניע את האורחים לפעולה. שיחה עם אחד מנהלים או אחד העובדים, עשויה  להקל על הדי ג'י בפעולה, כך שיוכל לדעת אלה שירים אהובים על העובדים, אם יש איזה שהוא שיר אהוב במיוחד, אם ישנה קבוצה מובילה של עובדים שייענו למוסיקה מסוימת וכדו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דותן סופר

4play . מוסיקה לאירועים 

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דותן סופר

מאת: דותן סופרחתונות05/12/102248 צפיות
עם העלייה הגדולה מחבר העמים , גדל הביקוש לאירועים וחתונות בהם יש מוסיקה רוסית.במאמר מספר דגשים לאירועים פרטיים וחתונות עם מוסיקה רוסית . 4play מתמחה במוסיקה רוסית לחתונה ומציעה ללקוחותיה, גם אפשרות להנחיה משולבת עברית, אנגלית רוסית באירועים.

מאת: דותן סופרחתונות03/12/101054 צפיות
מוסיקה לאירועים, היא דבר המשתנה בהתאם לאופי האירוע וסוג הקהל המגיע אליו במאמר זה מידע על סוגי המוסיקה השונים באירוע ולאיזה קהל הם מתאימים .4play מתמחה במוסיקה לאירועים וחתונות.

מאת: דותן סופרחתונות01/10/101650 צפיות
שיר היציאה מהחופה הוא שיר שכמעט אף אחד לא זוכר, אלא אם הוא ממש ממש יוצא דופן, 4play משיאה לכם כמה עצות לבחירה כייפית של שיר היציאה מהחופה שלכם.

מאת: דותן סופרחתונות20/07/101051 צפיות
מעגל מתופפים בחתונה מביא איתו הרבה אנרגיות שמחה והנאה לחתונה, מנגד מעגל מתופפים לא מקצועי יכול בהחלט להיות כאב ראש לא קטן.4play משתפת פעולה עם מעגלי מתופפים מובילים בתחום.

מאת: דותן סופרחתונות04/07/101164 צפיות
חתונה בחורף דורשת אומץ לא מבוטל מצד בני הזוג בגלל מזג האוויר שעלול לשבש את התוכניות ליום חתונה מושלם.4play מציעה לזוגות המתחתנים בחורף מספר טיפים בנושא חתונה בחורף.

מאת: דותן סופרחתונות03/07/101532 צפיות
לא מעט זוגות בוחרים להתחתן בדקה ה90,על היתרונות והחסרונות בהפקת חתונה כזו במאמר שלפניכם.4play מציעה לזוגות המתחתנים בדקה ה90 מחירים מיוחדים ושיתופי פעולה עם ספקים אחרים שיקלו עליכם את ארגון החתונה.

מאת: דותן סופרחתונות26/06/101113 צפיות
אלכוהול הפך בשנים האחרונות פאקטור מאוד משמעותי לחתונה מוצלחת. 4play מספקת לכם מידע שיעזור לכם לצלוח את ערב החתונה גם בהיבט זה בהצלחה.

מאמרים נוספים בנושא תקליטנים

מאת: רויטל ל תקליטנים29/11/204604 צפיות
אם יש משהו ברור שכולנו יודעים ורוצים זה שאירוע הוא דבר שמח, משמח ומרגש. את זה תבטיחו לי שאתם לא מפספסים את מה שיעשה לכם את הערב, זו התכנית שתעזור לכם להרים את הערב בו הזמנתם את האהובים לכם מכל לביתכם להתרגש איתכם ולשמוח.

מאת: רוני הכהןתקליטנים10/01/171516 צפיות
רוצים שבאמת כולם ירגישו הכי מחוברים אל הערב ואל המוזיקה שבחרתם לשים במערכת הסאונד שלכם? עברו על הטיפים הבאים.

מאת: aviתקליטנים13/11/161626 צפיות
לאירוע טוב , צריך תקליטן טוב. בשעה טובה ומוצלחת החלטתם לעשות אירוע משמח, מזל טוב!! עכשיו אתם צריכים לבחור תקליטן שישמיע לכם את המוזיקה האהובה עליכם באירוע שלכם. כידוע תקליטן זה אחד המקצועות הכי מבוקשים בארץ ובכלל בעולם כולו בענף האולמות והאירועים. כיום כמעט בכול אולם אירועים בעל האולם שוכר לעצמו שירותי מוסיקה. ולא רק באירועים כמו חתונה או ברי מצווה אלא גם באירועים של חברה או אירוע ערב שונים. שגם להם יש צורך שירותי תקליטן ומוסיקה

מאת: יחי - מאיץ האתריםתקליטנים10/03/152374 צפיות
בשעה טובה החלטתם לערוך אירוע ולהתחתן, מזל טוב. בחירת אולם היא אמנם מהלך מורכב וקשה, להחליט על המיקום, צבע התפאורה והאוכל שיוגש, אולם לעומת תקליטן לחתונה המאזניים נוטות לכיוון התקליטן לחתונה מסיבה אחת פשוטה

מאת: אווה מוגילבסקיתקליטנים31/08/142636 צפיות
אם אתם מתכננים אירוע בזמן הקרוב, אתם בודאי שואלים את עצמכם איך תצליחו להשאיר רושם עז בקרב האורחים שלכם. אחד המאפיינים החשובים ביותר בחתונות הוא בחירת די ג'יי לחתונה שיהיה מתאים לקהל, מלהיב ואיכותי.

מאת: איציקתקליטנים11/05/145029 צפיות
הכלל הראשון והחשוב ביותר ברכישת אוזניות DJ הוא לבדוק את נוחות האוזניות. כאשר אתם מנגנים סט במסיבה או עורכים מוזיקה בבית חשוב לעבוד בנוחות ולכן יש לבחור היטב את האוזניות

מאת: tkidumתקליטנים09/12/137886 צפיות
כאשר מתכננים אירוע וחשוב לנו שהאירוע יהיה איכותי ובלתי נשכח. אחרי שבחרנו צלם טוב ואוכל משובח, מאוד חשוב למצוא תקליטן לחתונה. היום כאשר אירועים מסתיימים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica