חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מספרת כלבים ניידת

מאת: אוריבעלי חיים - כללי21/04/20101760 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מספרת כלבים ניידת

תספורת כלבים זה דבר חשוב ביותר הן עבור הכלבים והן עבור הבעלים שלהם. הכלבים נהנים מזה שלא חם להם, והבעלים לא סובלים מהנשירה של הכלבים. פרט לכך, זו הדרך הטובה ביותר לדאוג לניקיונו של הכלב שלכם. תספורת עושים כמובן במספרת כלבים, הבעיה היא שהכלבים אינם טיפשים, והם לא אוהבים ללכת למספרת כלבים. בדרך כלל צריך להביא אותם לשם ברכב, וזה לא נוח, לא לבעל הכלב ולא לכלב עצמו, שבמרבית המקרים צופה מה הולכים לעשות לו, ומתחיל להתפרע. פרט לכך, לקחת את הכלב למספרת כלבים זה לא מעט זמן, ולא כולם מחזיקים רכב, מה שמסבך עוד יותר את כל המצב. החדשות הטובות הן שלא צריך ללכת למספרת כלבים, אנחנו נגיע עד אליכם עם מספרת כלבים ניידת שלנו. ספא-דוג מספקת שירותי תספורת כלבים באמצעות מספרת כלבים ניידת בקרבת מקום המגורים שלכם.

מתברר שמספרת כלבים ניידת זה המצאה גאונית ממש, היות ולא צריך להעביר את הכלב למרחקים גדולים, הוא ממושמע יותר במהלך התספורת. אנו מבצעים לא רק את התספורת אלא ממש מארגנים יום כיף לכלב שלכם. הכלב מקבל גם אמבטיה מפנקת. בטח חלקכם מרימים עכשיו גבה, כי חלקם הגדול של הכלבים ממש שונאים מקלחת. הסוד שלנו במספרת כלבים ניידת הוא שאנו יודעים להתאים גישה נכונה לכל כלב כדי לעשות לו אמבטיה. כמובן גזיזת ציפורניים זה חלק מהטיפול שמעניקה מספרת כלבים ניידת. הרבה לכלוך נכנס מתמת לציפורניים, אז מדי פעם צריך לדאוג לחידושם של ציפורני הכלבים.

מספרת כלבים ניידת מספקת שירותי תספורת גם לחתולים. החתולים שזקוקים לטיפול זה במיוחד הם החתולים הפרסיים שסובלים מחום עד כדי כך, שהאופי שלהם משתנה בחודשי הקיץ. הם הופכים להיות אפתיים כמעט לחלוטין. הבעיה עם תספורת חתולים היא שהיא מתבצעת בדרך כלל בהרדמה מלאה של החתול, שכן שום חתול לא ייתן לאדם זר להתקרב אליו, ועוד עם מכשיר בלתי מזוהה. בעלי החתולים הפרסיים נמנעים הרבה פעמים מתספורות לחתול בגלל ההרדמה, המזיקה לבריאות החיה שלהם. העובדים שלנו במספרת כלבים ניידת בעלי ידע ומומחיות גבוהים מאוד, ולכן מסוגלים לבצע את הטיפול ללא טשטוש.

יש בעלי כלבים וחתולים החוששים מתספורת כי הם פוחדים שהספר יגרום לפצעים ולזיהומים לחיה שלהם. אין לכם מה לחשוש ממצבים כאלה כשאתם מביאים את החיה שלכם לטיפול במספרת כלבים ניידת מקצועית. יש לציין שבמספרת כלבים אין וטרינר וזה דבר שונה. ספר כלבים אינו אמור להיות וטרינר.

חדשות טובות נוספות הן שבמפרת כלבים ניידת תוכלו למצוא הרבה מעבר לתספורות ופינוקים לחיות שלכם, אלא גם את המוצרים שחסר לכם בשביל החיה שלכם, בין אם זה מזון או טיפול נגד פרעושים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורי

מאת: אוריבריאות נשים04/11/161783 צפיות
בין אם זהו ההיריון הראשון שלך או שכבר הבאת ילדים לעולם, חשוב שתדעי על כלי פשוט ויעיל שנמצא ברשת האינטרנט. מדובר במחשבון שמאפשר לך לדעת מייד מהו גיל ההיריון שלך,...

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161789 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריבריאות נשים02/11/161661 צפיות
עד לפני מספר שנים, מידע מקצועי על הריון ולידה ניתן היה להשיג רק מרופאי הנשים. כמו כן, כל אישה השיגה מידע מחברות ובנות משפחה, שאמנם לא היה תמיד בחזית הקדמה הרפואית אך בכל זאת הועיל. ואולם, כיום ישנה עוד דרך חשובה לאיתור המידע הרלוונטי דרך אתרי בריאות שונים שפועלים ברשת האינטרנט.

מאת: אוריבריאות ורפואה כללי21/10/161371 צפיות
קשה למצוא אנשים שאוהבים לבקר אצל רופא שיניים, ולא בגלל השירות או היחס המקצועי. האמת היא שהישיבה לאחור על הכורסא, והעובדה שמחדירים מכשירים שונים ומשונים לתוך הפה – יוצרות חוויה לא נעימה. אמנם, מרבית האנשים מצליחים להסתדר עם התחושות הללו ולשאת אותן בהצלחה...

מאת: אוריבריאות נשים14/09/161916 צפיות
במאמר זה אסביר על כל שבועות ההריון בכלליות. נשים אשר נכנסות להריון, נתונות למעקבים בכל שלבי ההריון אצל רופא הנשים שלהן. מה צריך לבדוק? מנתי ניגשים לרופא? אילו דברים יכולים לצוץ בדרך? כל זה ועוד במאמר הבא על הריון, לידה, ביוץ ועוד'.

מאת: אוריטלפונים סלולריים11/09/163889 צפיות
אם יש לך חיבה לטכנולוגיה, לגדג'טים ובעיקר למכשירים ניידים, למה לא להפוך תחום מעניין למקצוע מבוקש ומכניס. כדי להשיג את המטרה צריך להשתתף בקורס טכנאי סלולר וטבלטים במכללת אינטלקט אקדמון, שיקנה לך בתקופה קצרה את כל הכלים הנחוצים.

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161680 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאמרים נוספים בנושא בעלי חיים - כללי

מאת: בתיה כץבעלי חיים - כללי03/12/195960 צפיות
אך מה יהיה ניתן לומר על מנגנון המשלב בו מספר חלקים מופרדים הפועלים בתיאום? הרי כדי שאבולוציה תשמור מקרה כלשהו, עליו לתת יתרון הישרדותי משמעותי בו ברגע, אחרת היצור לא "ישרוד יותר טוב מאחיו". מסתבר שקיימים מנגנונים בטבע המראים של"אבולוציה" ניחנה גם בראיית העתיד, או במילים אחרות, עובדה נוספת לקיומו של גורם אינטלגנטי חיצוני.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/173628 צפיות
הרחקת יונים באמצעות רשת להרחקת יונים, הינה שיטה נפוצה ואופטימלית, אשר קיימת במס' רב של מבנים ובניינים ומספקת פתרון מקיף למניעת קינון ומטרד רב של היונים. רשת נגד יונים ניתנת להתקנה באזורים שונים של הבית, בגדלים שונים ובסוגים שונים.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/173370 צפיות
לא רבים יודעים כי קיים מקצוע בשם "מרחיק יונים". מרחיק יונים כשמו כן. מרחיק יונים משתמש בשיטות שונות להרחקת היונים מהאזור המבוקש .

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/173179 צפיות
הרחקת יונים הינו תחום גדול בו קיימים חברות ובעלי מקצוע רבים ושונים, אשר נותנים מגוון פתרונות לכלל סוגי האוכלוסייה, החל מלקוחות פרטיים, וועדי בתים, ועד ללקוחות עסקיים וחברות. בתחום זה חשוב להבין מהו צרכיכם ולהכיר את השיטות השונות הקיימות להרחקת יונים, וכן למצוא בעל מקצוע אמין ומנוסה, אשר יוכל לספק לכם שירות הרחקת יונים כמו שצריך.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/172827 צפיות
הרחקת יונים מאזורי קינון ביתיים, מצריכה לנקוט במספר דרכים מסוימות אשר באמצעותם ניתן להרחיק את היונים ולהיפטר מהם אחת ולתמיד. אין זה מספיק לגרש את היונים ולקוות שלא יחזרו, נדרשות כאן שיטות מיוחדות להרחקת יונים וכן הקדשת זמן והשקעה רבה בכדי להשיג פתרון יעיל בהרחקת היונים.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/172739 צפיות
הרחקת יונים משלטים הינה שיטה חדשה ויעילה אשר נותנת מענה למטרד היונים אשר מביאות עימם לכלוך ורעש כאשר הם מקננות על גבי שלטי פרסום של עסקים וחנויות. מטרד זה יכול לעורר סלידה אצל הלקוחות המבקרים במקום ואף חלילה להרחיק אותם, דבר אשר יכול לפגוע בפרנסתו של העסק או בעל החנות.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/172446 צפיות
הרחקת יונים ניתנת לביצוע באופן עצמאי על ידי מס' שיטות מסוימות להרחקת יונים משטח ביתכם או מבית העסק שלכם, אך, בכדי להשיג תוצאות טובות יותר, המאפשרות הרחקת יונים לצמיתות, כדאי שתשקלו פניה אל חברה מקצועית להרחקת יונים, אשר מומחית בכלל סוגי העבודות הרחקת היונים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica