חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפולי בוטוקס

טיפולי בוטוקס הם שם כולל לטיפולים שונים בהם נעשה שימוש בחומר בוטולינום טוקסין (הידוע יותר בשם "בוטוקס"), החומר פועל על שרירים מסויימים ומחליש את פעילותם. בתחילת שנות ה- 70 נכנס הבוטוקס לעולם הרפואה, אבל מאז שהבוטוקס ניכנס לעולם הקוסמטיקה בתחילת שנות ה -90 הוא חולל מהפכה של ממש בכל הקשור לאסתטיקה רפואית, רבים רואים בו מעיין נעורים, חומר קסום, אשר גורם להשבת מראה צעיר ורענן, ומשיב לנשים וגברים את נעוריהם. אולם למרות כל ההילה שיש סביב טיפולי בוטוקס הרבה אנשים לא יודעים אליו דבר, הרי מעבר לטיפולים שאנו מכירים יש לבוטוקס עוד שימושים קוסמטיים ורפואיים רבים. מעבר לכך רוב האנשים שעוברים טיפולי בוטוקס אינם יודעים ממה עשוי הבוטוקס ושהוא בעצם סוג של רעלן.

כפי שהזכרנו בתחילת שנות ה – 70 ניכנס הבוטוקס לשימוש בעולם הרפואה, הבוטוקס – בוטולינום טוקסין הוא רעלן קטלני מאוד, אשר בריכוז מאוד נמוך יכול לגרום לשיתוק המערכות ומוות על ידי החלשת פעילות השרירים,( הבוטוקס חוסם את החומר המביא לפעילות השרירים). המדע גילה שדווקא הפעולה הזו של הבוטוקס יכולה להביא תועלת כאשר נעשה שימוש בחומר במינונים מבוקרים ונמוכים מאוד, במקרים שונים של פעילות לא רצונית של השרירים (לדוגמא פזילה בעיניים).

בתחילת שנות ה – 90 החלו להשתמש בטיפולי בוטוקס גם בטיפולים אסתטיים בעיקר בשביל העלמת קמטים, ומאז הבוטוקס נהיה כל-כך נפוץ ופופולארי. טיפולי בוטוקס גרמו לרבים להראות צעירים ורעננים יותר, הטיפול כל כך קצר ופשוט שרבים לא שמים לב בדיוק מה השתנה הם רק רואים שהאדם שעומד מולם נראה הרבה יותר טוב. טיפולי בוטוקס נהיו מבוקשים מאוד, ובמקומות רבים החלו לקיים מסיבות בוטוקס, בהן מרכז העניין מעבר למפגש החברתי היה לצאת מהמסיבה הזו עם עם עור חלק וזוהר והרגשת נעורים וביטחון עצמי לאחר טיפולי בוטוקס.

שימושים שונים של טיפולי בוטוקס

לאחר שהבוטוקס אושר לשימוש קוסמטי, הביקוש היה היסטרי. טיפולי הבוטוקס נקשרים בעיקר בנושא של העלמת קמטים בפנים. את הבוטוקס מזריקים לאיזורים שונים בפנים. השרירים שגורמים לקמטים נחלשים בגלל פעילותו של הבוטוקס, וכך הקמטים נעלמים. חשוב לציין כי זריקות הבוטוקס אינן עובדות על קימטוטים של העור אילא עובדות על קמטי הבעה הנגרמים מפעילות יתר של שרירי הפנים, מדובר בעיקר על איזור המצח, הגבות ואיזור הפה והאף – החיוך. נוסף על כך השפעתן של זריקות בוטוקס אינה לטווח ארוך. לאחר כמה חודשים יש לעבור שוב טיפול של הזרקת בוטוקס כדי לשמר את המראה. דבר נוסף שכדאי לדעת הוא שטיפולי הבוטוקס לשפתיים אינם משמשים לעיבוי ומילוי השפתיים, טיפולי בוטוקס בשפתיים נעשים להרמת שפתיים שמוטות ובשביל להעלים קמטים באיזור השפתיים. שימוש נוסף בבוטוקס הוא מניעת הזעת יתר. טיפולי בוטוקס להזעת יתר נעשים תחת הרדמה מקומית, ניתן לבצע את הטיפול באיזורים שונים אשר מועדים להזעת יתר כמו בית שחי, כפות ידיים וכפות רגליים. גם פה הטיפול הוא זמני, אך מחזיק קצת יותר, לאחר כעשרה חודשים כדאי לחזור על הטיפול בשביל לשמר את התוצאה.

כאשר מבצעים את הטיפול אצל מומחה, טיפולי הבוטוקס הם טיפולים בטוחים , יעלים, אין כמעט מצב של תופעות לוואי, והטיפול אינו כרוך בכאבים. השפעת החומר בכל אחד ממגוון טיפולי הבוטוקס, אם מדובר על מילוי בוטוקס או או על טיפולי כאב ע"י בוטוקס, היא זמנית לכן בשביל לשמור על תוצאות טובות כדאי כל כמה חודשים לחזור על הטיפול. בכל מקרה לפני שניגשים לטיפול בוטוקס כדאי להתייעץ עם רופא מומחה בתחום ולשאול על כל היבט שקשור לטיפול, השפעות, אחוזי הצלחה, סיכונים ותופעות לוואי. ולא להתפתות לכל מיני טיפולים זולים אצל כל מיני מטפלים שאינם מוסמכים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פורטל אסתטיקה המקיף בישראל!

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ניתוחים פלסטיים

מאת: ניתוחים פלסטייםבריאות השן13/02/12962 צפיות
היום, בעידן בו האסתטיקה תופסת מקום נכבד, טיפולי יישור שיניים הופכים נפוצים יותר ויותר. חשוב לדעת כי טיפולי היישור מוכרים גם בשם טיפולי אורתודונטיה

מאת: ניתוחים פלסטייםניתוחים פלסטיים12/02/12944 צפיות
תחום כירורגיה פלסטית הינו סקטור רפואי לכל דבר, העוסק בשני תתי תחומים עיקריים. האחד הינו כירורגיה לשם שחזור והשני הינו כירורגיה למטרות קוסמטיקה ויופי

מאת: ניתוחים פלסטייםבריאות השן05/09/11911 צפיות
יישור שיניים למבוגרים אפשרי בכל גיל ואף פעם לא מאוחר לטפל בשיניים. למרות שמקובל לחשוב שרק ילדים מיישרים את השיניים, קיימים פתרונות אלגנטיים וייחודיים למבוגרים שמספקים טיפול אסתטי ויעיל, בטווח מחירים רחב ולבעיות שונות ומגוונות

מאת: ניתוחים פלסטייםהסרת שיער31/08/111223 צפיות
כל אחת ואחד ששוקלים הסרת שיער בלייזר מעוניינים לעשות את ההחלטה הנכונה: לבחור במקום הנכון, בשיטה הכי מתאימה שמבטיחה תוצאות הכי טובות ולוודא שהמקום בו הם בוחרים יסיר את השיער בלבד, באופן אופטימלי ומירבי, ולא יגרום שום נזק אחר

מאת: ניתוחים פלסטייםניתוחים פלסטיים22/08/111045 צפיות
הגדלת חזה הינה הליך נחשק מאוד שמאפשר יתרונות רבים. בין אם לגוף רזה, בינוני, מלא או אפילו מלא מאוד, הגדלה של החזה משפרת את הפרופורציות וגורמת לכל גוף להיראות נשי ויפה יותר

מאת: ניתוחים פלסטייםניתוחים פלסטיים21/08/111185 צפיות
הקטנת חזה ידועה גם בשם ממופלסטיקה והיא אחד הניתוחים השכיחים בקרב נשים. גם גברים יכולים להקטין חזה, אך מדובר בתופעה אחרת ובניתוח שנקרא גינקומסטיה

מאת: ניתוחים פלסטייםבריאות העין16/08/111193 צפיות
הסרת משקפיים בלייזר מיועדת למגוון רחב של בעיות ראיה: קוצר ראיה, רוחק ראיה, צילינדר ועוד. ניתן להסיר משקפיים בלייזר או בשיטה אחרת וישנן דרכים רבות שמאפשרות להגיע למצב בו אין צורך במשקפיים או מושג שיפור בראייה

מאמרים נוספים בנושא יופי וטיפוח - כללי

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/06/185560 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע קיץ, מהווה הזדמנות לקבלת שיניים ישרות. יישור השיניים, יכול להתבצע בכל הגילאים (מבוגרים, ילדים, בני נוער). יישור השיניים, גורם להעלאת הדימוי העצמי, של המטופל. יישור שיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי10/04/183979 צפיות
אורתודנט בעל ידע, מבצע טיפולי יישור שיניים מוצלחים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שבנוסף לכך, עבר בהצלחה, התמחות בטיפולי יישור שיניים. אחרי סיום ההתמחות, הוא חייב לעבור בהצלחה, מבחן של משרד הבריאות בישראל.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/02/184128 צפיות
יישור שיניים בסיוע אורתודנט, מתבצע באופן מוצלח, ופותר בעיה של שיניים שאינן ישרות. אורתודנט הנו רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור שיניים. רק אורתודנט, רשאי לבצע טיפולי יישור שיניים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי15/01/184251 צפיות
יישור שיניים למבוגרים על ידי מומחים, מבוצע בהצלחה רבה. יישור שיניים למבוגרים, מאפשר למי שלא קיבל בעבר טיפול כזה, לקבל שיניים ישרות.

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/173012 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/172310 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: רוני הכהןיופי וטיפוח - כללי10/10/172303 צפיות
ניתן לבחור תוספות שיער טבעי שאותן מחברים בשיטות שונות אל השיער המקורי ולקבל שיער שופע ואפילו ארוך יותר די בקלות. ללא קשר אל האורך המקורי וללא סבל שנותר שכמות שיער שפחתה לאורך השנים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica