חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

משחקים ברשת

                                                 משחקים ברשת

 "משחקים ברשת" הוא סרט שבו צפינו אמש. סרט זניח למדי העוסק בתחום חשוב, מיוחד, מרתק ומעורר מחשבה על הסכנות הטמונות באינטרנט. סכנות העלולות להביא לכדי מקרי רצח של אנשים אשר אינם כה שפויים והמוצאים במרחבים האין סופיים של רשת האינטרנט כר נרחב למימוש כל החוליים שלהם.

 אין צורך להרחיק נדוד לסרטים כדי להבין את הסכנות הטמונות באינטרנט במגוון כה רחב של נושאים אליהם אנו נחשפים יותר ויותר. כיום, כל זאטוט יכול להיחשף לכל סטייה אפשרית. לכל שקר הקונה לו מקום באמצעות שימוש  ב"מידע" שאינו נכון. החשיפה הבלתי נגמרת של אתרי האינטרנט, היכולת לכתוב כמעט כל דבר ללא בקרה וללא פיקוח היא בעייתית מעין כמוה.

 ילד או ילדה, נער או נערה נחשפים במרחבי המדיה הוירטואלית למציאות מדומה. אתה ואני, קוראי המאמר הזה יודעים זאת. הם לא יודעים זאת, הם אינם מבינים זאת ולכן ייתכן מצב שבו ה"אמת" אליה הם נחשפים שונה לחלוטין מהאמת שאנו מכירים. האמת כפי שמקובלת בחיי היום יום.

 הפיתויים האין סופיים אליהם אנו נחשפים מביאים למצבי קיצון ובעיקר להתמכרות בלתי נגמרת שלנו לאינטרנט. התמכרות להימורים מקוונים אליה יותר ויותר נערים ונערות נחשפים ומשחקים שם. מידע שאינו נכון, מטעה ולעתים מסוכן בהכוונת המחשבה בכל הקשור לבגרות, למחויבות ובעיקר למותר ולאסור ביחסים שבין המינים.

 רשתות חברתיות שונות הפכו להיות המובילות העיקריות בהכוונה של כולנו ובעיקר של הדור הצעיר. לא נדירים הם המקרים שבהם הרשת החברתית היא זו שתכתיב את הטון ואת ההתייחסות לחיי הצעיר או הצעירה ביום יום. לא נדירים המקרים שבהם חרם וירטואלי גולש לו במהירות הבזק לחרם מציאותי בבית הספר, בשכונה ובכל תחום חיים אחר.

 לא לכולנו ובוודאי שלא לצעירים יש את הכלים להפריד ולבחון בין מידע, התייחסות וצפייה ברשת. היכולת שלנו כהורים, כמחנכים כמובילים הולכת וקטנה. זריזי אצבעות ובעלי יכולות טכנולוגיות המבינים ברזי המחשב והאינטרנט הם הקובעים כיום, הם המכוונים, הם המובילים.

 איני סבור שניתן לשנות את המצב. ככל הנראה אי אפשר לעצור את הקידמה. ניתן להיות מעורבים יותר, משגיחים יותר למען טובת ילדינו. למען טובתנו. למען מקום מעט טוב יותר, מעט שמרן יותר אך נכון יותר לחיים האמיתיים.

ד"ר אבי זלבה

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

 סגן ד"ר אבי זלבה דובר אק"מ

משטרת ישראל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סגן ניצב ד"ר אבי זלבה

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהעזרה והתנדבות15/03/111739 צפיות
אני מבקש לציין במיוחד את דבריו החמים של הממ"ז על מתנדבי המחוז, האק"מ בהחלט כיכב בנאומו כמו גם בסרט שהוקרן על המחוז, את הכנס כיבדו בנוכחותם מספר ראשי ערים הנמצאות בתחומי המחוז, מפכלי"ם לשעבר וממ"זים לשעבר,

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהעזרה והתנדבות15/03/112237 צפיות
שומרים על הקהילה ועל הבית- אגף קהילה ומשמר אזרחי, מספק מסגרת חברתית קהילתית המאפשרת לכל אזרח לשמור על ביתו, על משפחתו ועל המדינה. האגף מפעיל מערך של כ 40,000 מתנדבים מהם 36,000 בגירים. מידי יום מעורבים 2,000 אזרחים בעשייה קהילתית מאתגרת, במגוון תפקידי שיטור בליבת העשייה של משטרת ישראל, כתף אל כתף עם שוטרי משטרת ישראל.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהעזרה והתנדבות15/03/112062 צפיות
בשנים האחרונות התפרסמו דו"חות ביקורת וסקרים רבים, שהעידו על הצורך בביצוע שינויים מהותיים בפעילות האגף. תכנית העבודה של אגף קהילה ומשמר אזרחי לשנת 2011 מהווה תוצר של תהליך עיבוד וניתוח מורכב של צורכי העבודה, כפי שעלו בממצאי הדו"חות, ולאור דיונים מקיפים עם יחידות השטח ובמטות.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהאקטואליה13/03/111865 צפיות
הכיכר היחודית והיחידה בארץ "כיכר המישמר האזרחי "הוקמה על ידי ובמימון עמותת"ידידי המישמר האזרחי "באר שבע שגם היא בודדה מסוגה בישראל. הח"מ היה בין מקימיה (של הכיכר)בסיוע של הרשות . הכיכר נחנכה במסגרת ארועי 35 שנה לאק"מ שהתקיימו בעירי.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהאקטואליה13/03/111755 צפיות
הכיכר היחודית והיחידה בארץ "כיכר המישמר האזרחי "הוקמה על ידי ובמימון עמותת"ידידי המישמר האזרחי "באר שבע שגם היא בודדה מסוגה בישראל. הח"מ היה בין מקימיה (של הכיכר)בסיוע של הרשות . הכיכר נחנכה במסגרת ארועי 35 שנה לאק"מ שהתקיימו בעירי.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהשיווק מגזרים13/03/119197 צפיות
רפ"ק חן ערך סקירה מסכמת על הפעילות האכיפתית בשנה שחלפה ושם דגשים לגבי האכיפה בשנה הנוכחית. השנה הכריז ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי על כל רובעי העיר כאיזור סטרילי מבחינת ההתייחסות לתרבות הנהיגה. משטרת התנועה של אשדוד תשים דגשים של אכיפה עם הסברה ומניעה תוך הסתייעות בתגבור של משטרת התנועה הארצית.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהעזרה והתנדבות13/03/112538 צפיות
המתנדבים עיכבו את הנהג לצורך זיהוי ובעוד שהם ממתינים לניידת שבדרך הנ"ל החל לפתע לרוץ לעבר שדה החיטה הרטוב והחשוך. המתנדבים דלקו אחריו בריצה והצליחו לתפוס אותו מנסה לשכב ולהסתתר בחיטה, כמובן שהבחור נעצר ואז הוחלט לערב גם את מתנ"א דרום בתמונה

מאמרים נוספים בנושא פורומים וקהילות

מאת: בנימין קלינגרפורומים וקהילות24/08/222492 צפיות
עבירות נגד חוקי התכנון והבניה הפכו לחזון נפרץ, ורבים וגם טובים איש הישר בעיניו יבנה. זוהי פגיעה חמורה וקשה בשלטון החוק, המזולזל לעין השמש, ואין איש שם אל לב לאזהרת הגורמים המוסמכים ולפסקי-הדין של בית-המשפט. תיקון מס' 116 מביא בכנפיו מהפיכה רבתי של אכיפת חוקי הבניה פועל יוצא של עבירות הבניה הרבות. זאת ועוד, בעקבות תיקון מס' 116 ותיקונים אחריו תוקנו בהתאמה גם פרקי החוק בנושא רישוי בניה ועוד. השינויים הדרמטיים הן בתחום האכיפה והן בתחום הרישוי לרבות הלכה פסוקה הנסמכת כבר על הוראות החדשות סוקרו בספר תוך הצגת הדין הישן (ההלכה הפסוקה מן העבר עדיין ישימה גם לעניין הוראות החוק ובהתאמה).

מאת: בנימין קלינגרפורומים וקהילות01/08/222484 צפיות
בני זוג מבאר שבע הואשמו בשימוש אסור במקרקעין בגין הוספת מחסן, חניה ודלת כניסה נוספת לדירתם ללא היתר בנייה. הם טענו להגנתם שבכל הרחוב נבנו מבנים דומים ורק נגדם הוגש כתב אישום, כך שמדובר באכיפה בררנית שמקימה להם הגנה מן הצדק. לדבריהם, הם אפילו לא זומנו קודם לחקירה. השופטת זהר דולב להמן מבית המשפט לעניינים מקומיים בעיר קיבלה את הטענות והחליטה לזכות את האישה. האישום נגד בן זוגה לא בוטל לנוכח מעורבותו הדומיננטית יותר בביצוע העבירה, אך נקבע כי שיקולי ההגנה מן הצדק יישקלו לטובתו במסגרת גזר הדין.

מאת: וסא מסהפורומים וקהילות03/06/152962 צפיות
קחי רגע, כבר לא לקרוא וראיתי את המטרות שלהם בשירותי ליווי. נסו עכשיו את העיקרון לאתר של המטרות ליווי שלהם.!.! המטרות כי הינם מדידים. יעדים שירותי ליווי מדידים מאפשרים לנו לפעול עם הרבה יותר בקלות. מה אתה יכול למדוד, אתר ליווי אתה יכול לנהל למדוד את ההתקדמות שלהם. בדוגמה הקודמת, הגדרה של 15 ק ג היא הוקמה יעדים להצלחה. לכן, אם בנקודה שירות ליווי מסוימת, הצלחנו להוריד, אפשר ליעד הסופי שלנו, הרי אנחנו בהחלט התקדמנו.

מאת: golan seoפורומים וקהילות11/05/152303 צפיות
אינדקס אתרים,עסקים מהמובילים בישראל, בעל עסק הרשם עכשיו

מאת: צחי רוזנטלפורומים וקהילות14/03/132147 צפיות
כיצד אפשר להרוויח כסף מפייסבוק בלי בעיה?

מאת: מיקיפורומים וקהילות18/02/131878 צפיות
פורומים מלאים ביתרונות, אך קודם כל צריך להזהר.

מאת: דניאל seoפורומים וקהילות16/04/128432 צפיות
Champions League matches one of the most popular and most-watched sporting events each year. Right from the first match, demand for Champions League tickets is huge since obviously, the real joy in watching these games is being in the stadium where it is all happening

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica