חפש מאמרים:
שלום אורח
08.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דרושים הייטק

מאת: השמה בהייטק - Seevהשמה29/04/20101046 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קורות חיים ומשרות דרושים הייטק

בעולם חיפוש העבודה סף הקבלה הראשוני לבחינת מועמד למשרה אלו קורות החיים שלו.

קורות החיים הם הכלי שמייצג כל מחפש עבודה ומשקפים בתמצית את ההשכלה שרכש עם השנים, את ניסיונו המקצועי אם קיים ואת היכולות שהוא מביא עימו מעבר לניסיון הנלמד והנרכש שיכולים לתרום לכל מי שיעסיק אותו לתפקיד בו הוא מעוניין.

על מנת להתקבל למשרות דרושים הייטק, יש לשלוח אליהן קורות חיים מסודרים ותקינים על פי כל הפרמטרים הנכונים. יתרה מזאת, קורות חיים שנשלחים למשרות המתמקדות ספציפית בעבודה בתחום דרושים הייטק, יש הכרח שיהיו ממוקדים ומדויקים ושישקפו בצורה המקסימאלית והטובה ביותר את ניסיונו של המועמד למשרה, באופן כזה שיגביר את סיכוייו לעבור את השלב הראשון בדרך להשגת המטרה שהיא: התחלת עבודה במשרה בה הוא מעוניין לעבוד.

דגשים בקורות החיים

על מנת שיהיה ניתן לשלוח קורות חיים שיהיו מתאימים לאופי משרות דרושים הייטק בהן מעוניין המועמד, ראשית כל, עליו לתת תמצית קצרה שתתאר את כישוריו המתאימים לסוג המשרה שאותה הוא מחפש. לדוגמא, מחפש עבודה שמחפש משרות דרושים הייטק בתפקיד ניהולי בהייטק, צריך לכתוב תכונות שמתאימות לאופיו של אדם בעל אופי ניהולי בקורות החיים. מעבר לכך, תכונות אישיות חיוביות כגון: אמביציה, חריצות, ממוקדות מטרה הן לא פחות חשובות לציון ומראות את יכולות המועמד להתאים למשרה.

בכתיבת ההשכלה בקורות החיים, יש לפרט מה ההשכלה האקדמית שתואמת לתכונות המשרה, מה סוג התעודה שיש למועמד והיכן למד. ההשכלה חשובה ומעידה למעסיק על יכולות המועמד להבין וללמוד ביתר קלות את סוג התפקיד אליו הוא מציע את מועמדותו.

רצוי שהניסיון המקצועי של המועמד יהיה מותאם אף הוא לסוג משרות דרושים אליהן הוא מציע את מועמדותו. בכל תפקיד שעשה בעברו, אם בתחום ההייטק ואם בחברה אחרת שאינה חברת הייטק, חשוב לפרט מה כלל התפקיד מבחינת יכולות ההתנהלות בו, יכולת ההתמקצעות האישית של המועמד ובנוסף, יכולת עבודת הצוות במסגרת הניסיון שנרכש.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

השמה בהייטק - Seev - חברת השמה לתחום ההייטק , אשר מבצעת את עבודתה בצורה יעילה ופשוטה ומצליחה לענות על צרכיהם של חברות ההייטק ומבקשי העבודה בצורה הכי טובה תוך שמירה על כל הפרטים הקטנים ותהליך עבודה נקי ומסודר. השמה בהייטק מעולם לא הייתה קלה יותר.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת השמה בהייטק - Seev

מאת: השמה בהייטק - Seevדרושים21/03/101411 צפיות
חיפוש עבודה בתחום ההייטק מתאפשר היום ביתר קלות, הודות להיצע הרחב של מודעות דרושים הייטק בשוק אשר מופיעות במקורות רבים. אתרי אינטרנט, עיתונים ומקומונים מפרסמים מודעות דרושים בתחום ההייטק. בעבר, משרות הנוגעות לתחום ההייטק "הסתתרו" בתוך היצע רחב של משרות דרושים מכל הסוגים, בעיקר בתחומי התוכנה והחומרה וכיום המצב הפוך. מקורות רבים לחיפוש עבודה מגדילים לעשות ויוצרים לוח דרושים הייטק פרטני ונפרד משאר התחומים שבהם אנשים מחפשים עבודה. לצד הגדרות חיפוש של תפקידים כגון: אדמיניסטרציה ומזכירות, שיווק ופרסום,

מאמרים נוספים בנושא השמה

מאת: אסף דוריהשמה19/01/174142 צפיות
רבים בני האדם שלהם שאיפות גדולות, רעיונות מדהימים ויצירתיות מפותחת, לעיתים קרובות לאנשים יש מספר רעיונות ומספר תחומים בהם הם בעלי כישורים רבים וטובים ובכל אחד הם יכולים להצטיין ולהיות הטובים ביותר, הבעיה מתחילה כאשר לא יודעים במה להתמקד או לחילופין שמנסים לזרוק "חכה" לכל הכיוונים ולקוות שיעלה משהו מתוך מעמקי האפשרויות.

מאת: מועדפת בעירהשמה02/09/152744 צפיות
עבודה באחת מתחנות הדלק הרבות הפזורות ברחבי הארץ עשויה להיות אפשרות נוחה ומהנה. תוכלו לעבוד בתחנות הדלק של "פז", "סונול", "דור אלון", "טן" ואחרות, בתור מתדלקים או בתור מוכרים בחנויות הנוחות.

מאת: מועדפת בעירהשמה14/08/151920 צפיות
מה לא נאמר על העיר תל אביב. שהיא עיר בלי הפסקה, שהיא עיר לצעירים, שיש בה תרבות, עושר, כלכלה וספורט. אבל משום מה לא מדברים על עבודה מועדפת בתל אביב.

מאת: arielcהשמה17/04/151833 צפיות
טיפים למציאת עבודה באנגליה.

מאת: tanga2השמה10/04/152032 צפיות
עבודה במכירות מדלת לדלת במגוון יעדים.

מאת: taliyacovsonהשמה04/04/151654 צפיות
אירופה היא יבשת שמושכת ישראלים רבים שבוחרים לעבוד בה.

מאת: yossi dהשמה26/03/151775 צפיות
קשה שלא לשמוע על עבודה בחול אם אתה חי בישראל. הטרנד הזה ששטף המוני צעירים הופך לנפוץ ביותר. ישראלים רבים עולים על המטוס לאחר השירות הצבאי ובוחרים לחפש עבודה טובה ורווחית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica