חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השמלה שלך - שמלות נשף

איפה ניתן למצוא את בגדי האירועים היפים והאיכותיים ביותר? האם קיימת חובה לרכוש שמלה לנשף או לאירוע גדול, או שניתן לשכור את הפריט לערב אחד? מהם הבדלי המחירים בין שמלה שכורה וקנויה, והאם יש דרך להוזיל את המחיר מבלי להתפשר על האיכות?

אין הרבה פעמים בחיינו שבהן אנו חשים את הצורך להתלבש בצורה מיוחדת, עם חליפה מחוייטת או שמלת ערב של מעצב על. אך בפעמים הנדירות הללו, בחתונה שלנו או בחגיגה אקסקלוסיבית אנחנו אוהבים ללכת עד הסוף – עם שמלות נשף יוקרתיות וסקסיות וחליפות שנתפרו בדיוק לפי מידותינו.

אכן, האירוע הגדול ביותר בחייו של כל אדם היא החתונה, אשר דורשת לבוש מיוחד שישקף את גודל המאורע. בארצנו הקטנה שבה גם באירועי יוקרה לא נדיר לראות את המוזמנים לבושים קז'ואל, החתונה היא תמיד יוצאת דופן ובהן הגברים עוטים על עצמם חליפות חתן מהודרות, והנשים, שמלות כלה צחורות ויפהפיות.

התפיסה היא שחתונה חוגגים רק פעם בחיים, ולכן בגדי ערב הם המושקעים והיקרים ביותר. עלות שמלת כלה מתחילה באיזור 5,000 השקלים, ויכולה בקלות להאמיר כדי 25,000 ₪, עבור שמלה שיש הזכות ללבוש פעם אחת ויחידה. בגדי חתן אמנם זולים יותר, אך גם הם עולים בממוצע מספר אלפים של שקלים, וזה עוד לפני האבזרים והאבנטים המקשטים כל חליפה שמכבדת את עצמה.

מתחתנים? אם תשובתכם לשאלה זו חיובית, אזי סביר להניח שכבר הספקתם להתוודע להיצע הקיים בחנויות המעצבים ונבהלתם מהמחירים. אולם קיימת האופציה לקצץ בהוצאות במעט על ידי שכירות של הבגדים,דבר שמוזיל את העלות ב-20-30 אחוז בממוצע. אולם יש לזכור שהמחיר הוא לא הכל, ושעבור ערב אחד מיוחד שווה לכם להשקיע לפעמים קצת יותר בעצמכם, כך שבעתיד תוכלו לפתוח את הארון, להביט ולמשש באותו פריט שהפך את הערב שלכם למיוחד אף יותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שושי אוחנה

מאת: שושי אוחנהזוגיות ואהבה15/09/101148 צפיות
אינספור סיבות יכולות להוביל לקשיים בזוגיות, מבעיה במיטה ועד פערים בתפיסת עולם. אך גירושין אינם הפתרון היחיד כי אם האחרון.

מאת: שושי אוחנהחתונות06/09/101966 צפיות
מעוניינים למצוא שירי סלואו לחתונה? לא יודעים איך מוצאים שירים חסידיים לחתונה? בחירת מקום לאירוע שלכם זו לא משימה קלה, אך אם, כמו ברוב המקרים, זו זאת ההוצאה המשמעותית ביותר, זוהי הסיבה שבגללה זה רק בסיסי שתדעו שאתם צפויים לקבל את השירות הראוי ואת כל הדברים שביקשתם ועליהם.

מאת: שושי אוחנהאירועים וחתונות – כללי05/09/101155 צפיות
מעוניינים למצוא מקום לאירוע שלכם? על איזה דברים אתם חייבים להתעכב מבעוד מועד ולאילו פרטים כדאי לשים לב מראש בזמן שאתם בוחרים גן אירועים לאירוע החשוב שלכם?

מאת: שושי אוחנהחתונות05/09/101250 צפיות
הרבה אולמות אירועים מציעים עסקאות חבילה ללקוחותיהם שכוללות צלם, תקליטנים ואפילו שירות עיצוב אירוע. זה עשוי לקצץ בהוצאה בצורה משמעותית, אבל יש לבדוק בנוסף עם נותני שירותים אחרים אם הדבר באמת משתלם והאם הצוות אכן מומלץ.

מאת: שושי אוחנהלימודי שפות15/07/101235 צפיות
כולנו זקוקים לאנגלית בחיינו הפרטיים כדי לתקשר עם אנשים בכל העולם, לשם גישה יותר טובה לידע ולהתנהלות טובה בחיי העסקים. ואכן, אין ספק, תחום העסקים כולו פועל בשפה האנגלית, ואנו עדים למגמה לפיה ככל שהתפקיד רם יותר, כך נדרש יותר שימוש באנגלית.

מאת: שושי אוחנהבניין ואחזקה - כללי28/06/101270 צפיות
יום קייצי, דמו בראשו של מי שיוצא מהבית מרוב שרותח, השמש כמו אש והזיעה הופכת הכל לדביק. השאיפה הכי נשגבת היא פשוט להגיע הביתה, לגשת למקרר ולשלוף מתוכו משהו קר לשתות. אבל מה אפשר לעשות אם המקרר מתקלקל?

מאת: שושי אוחנהצילום אירועים28/06/101176 צפיות
איזה זוג לא רוצה שסרט החתונה שלו לא יהיה ברמה גבוהה? כשמתכננים חתונה, צילום אירועים איכותי הוא אחד מן השרותים שבהם הכי מומלץ להשקיע.

מאמרים נוספים בנושא שמלות כלה ובגדי חתן

מאת: רוני הכהןשמלות כלה ובגדי חתן07/12/171509 צפיות
איפה מוצאים שמלה שכזו? עבור שמלות ערב תל אביב הוא המקום המושלם, כזה שחוסך הרבה התרוצצויות ברחבי עיר שלמה.

מאת: ניב אבןשמלות כלה ובגדי חתן27/06/171927 צפיות
איך יודעים לבחור את השמלה האחת שתיראה הכי טוב שאפשר על הגוף וגם תהיה נוחה למשך של כמה שעות טובות של אירוע? קראו את הדברים הבאים.

מאת: orya peryשמלות כלה ובגדי חתן03/05/162225 צפיות
חתונה, הינה הזדמנות נהדרת, עבור גברים רבים ללבוש חליפת חתן יוקרתית ולהיראות שונה, מאשר הם נראים במהלך היום יום. מדובר על יום מיוחד ומקודש שבו הם יכולים להראות לכל החברים ובני המשפחה

מאת: orya peryשמלות כלה ובגדי חתן03/05/162094 צפיות
אופנת גברים מתפתחת מדי יום בקצב מהיר, יותר ויותר גברים מקבלים מודעות למראה החיצוני שלהם ומתחילים להשקיע בו זמן וכסף רבים. אם מדובר בחתנים צעירים המחפשים חליפת חתן ייחודית ועשירה, ניתן ללכת דווקא על הסגנון של חליפות שחורות לחתן

מאת: orya peryשמלות כלה ובגדי חתן03/05/161869 צפיות
לא רק לכלה, מגיע ללבוש שמלה מפוארת אלא החצי השני שלה בן זוגה, חייב להיראות מרשים ואלגנטי. בחירה של חליפת חתנים, אינה קלה. יש מבחר רב של חליפות ויש להתאים אותן על פי מבנה גופו וטעמו האישי של החתן. ברים רבים, עשויים להיאבד בתוך שפע של מבחר בתחום החליפות. יש להגיע לחנויות המובחרות שבהן נמצא צוות מיומן של מוכרים שמתמחים באופנת גברים. יש למצוא חנויות שיש בהן הכל מחליפות, חולצות, עניבות, ואפילו חנויות עם נעליים.

מאת: orya peryשמלות כלה ובגדי חתן03/05/161887 צפיות
כיום, על מנת למצוא חליפות חתן זולות, קיימת מספר דרכים מובילות, כגון: חנויות אופנה רבות יוצאות מדי זמן מה, במיוחד בתקופת החגים במבצעי ענק עבור בגדי אופנה לגברים, אם אתם נישאים בתקופת האביב, תוכלו לקחת בחשבון כי בחג פסח תוכלו ליהנות ממגוון רחב של מבצעים והנחות בכל רחבי הארץ.

מאת: orya peryשמלות כלה ובגדי חתן03/05/161852 צפיות
בזמנים המודרניים של היום, ניתן למצוא חליפות גברים שמתאימות לאירועים השונים, אם לעסקים, לעבודה, לאירועים מיוחדים ואפילו חליפות חתן. חליפת גברים, נמדדת באיכות הבד, בהתאמתה למבנה הגוף, וישנן חליפות, המוזמנות בתפירה אישית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica