חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לימוד אנגלית לקריירה

מאת: שושי אוחנהלימודי שפות15/07/20101234 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אז מדוע בעצם כל כך חשוב ללמוד אנגלית?

מחקרים אחרונים מצביעים על כך שכמעט שני מיליארד מתוך כל האנשים בעולם בקיאים באנגלית ברמה כזו או אחרת. מתאים לכם להצטרף לכל אלה ולשפר את שליטתכם בשפה האנגלית על ידי לימוד אנגלית?

כולנו זקוקים לאנגלית בחיינו הפרטיים כדי לתקשר עם אנשים בכל העולם, לשם גישה יותר טובה לידע ולהתנהלות טובה בחיי העסקים. ואכן, אין ספק, תחום העסקים כולו פועל בשפה האנגלית, ואנו עדים למגמה לפיה ככל שהתפקיד רם יותר, כך נדרש יותר שימוש באנגלית.

אז מדוע ללמוד את השפה? היתרונות בלימוד השפה הם רבים, כולל:

- ידיעת אנגלית משפרת את מידת הצלחתנו בלימודים, ובייחוד באוניברסיטה, במסגרתה צריכים להיעזר במאמרים הכתובים באנגלית.

- למטרות שיפור אפשרות ההעסקה בעולם והשמה בתפקידים אשר מתנהלים בצורה חלקית או מלאהבשפה האנגלית. האנגלית משמשת לנו כלשון הבינלאומית המקובלת על מרבית האנשים ברחבי העולם, בפגישות עם שותפים ולקוחות מחו''ל, במיילים עם חברות ממדינות זרות ולשם השמה בסניפים במדינות אחרות. לעתים קרובות, ני שאינו דובר אנגלית ברמה גבוהה נוטה להישאר מאחור.

- לימוד שפה נוספת על שפת האם מהווה אימון למוח האדם ותרומה נאה לשיפור פעולתו.

- הרחבת הידע התרבותי בעזרת סרטי קולנוע ותכניות טלוויזיה, יצירות ספרות, מגזינים ומאמרים המתפרסמים באנגלית. זה כך במיוחד במסגרת האינטרנט שם הרוב הגדול של האתרים השונים כתובים כולם בשפה האנגלית.

אלה רק מעט מן היתרונות שבלימוד השפה האנגלית, שאליהם ניתן להוסיף את היכולת לטייל בחו''ל בביטחון וסיבות נוספות כגון שאיפתנו הטבעית לשיפור עצמי.

אז אם אתם רוצים להירשם לקורס אנגלית, תוכלו למצוא בקלות מגוון תוכניות ובתי ספר שיעזרו לכם להעמיק ולשפר את ידיעותיכם ושליטתכם בשפה. בין אם אתם צריכים לימודי אנגלית למבוגרים או ללמוד לדבר אנגלית, פשוט מצאו מה מתאים לכם וגשו לעבודה. תתפלאו לגלות באיזו מהירות משתפרים!

ואם כבר אתם מתעניינים בלימוד אנגלית, אולי יעניינו אתכם גם אתר לימוד אנגלית במחשב או אנגלית למתחילים. גלישה מהנה!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שושי אוחנה

מאת: שושי אוחנהזוגיות ואהבה15/09/101148 צפיות
אינספור סיבות יכולות להוביל לקשיים בזוגיות, מבעיה במיטה ועד פערים בתפיסת עולם. אך גירושין אינם הפתרון היחיד כי אם האחרון.

מאת: שושי אוחנהחתונות06/09/101965 צפיות
מעוניינים למצוא שירי סלואו לחתונה? לא יודעים איך מוצאים שירים חסידיים לחתונה? בחירת מקום לאירוע שלכם זו לא משימה קלה, אך אם, כמו ברוב המקרים, זו זאת ההוצאה המשמעותית ביותר, זוהי הסיבה שבגללה זה רק בסיסי שתדעו שאתם צפויים לקבל את השירות הראוי ואת כל הדברים שביקשתם ועליהם.

מאת: שושי אוחנהאירועים וחתונות – כללי05/09/101155 צפיות
מעוניינים למצוא מקום לאירוע שלכם? על איזה דברים אתם חייבים להתעכב מבעוד מועד ולאילו פרטים כדאי לשים לב מראש בזמן שאתם בוחרים גן אירועים לאירוע החשוב שלכם?

מאת: שושי אוחנהחתונות05/09/101250 צפיות
הרבה אולמות אירועים מציעים עסקאות חבילה ללקוחותיהם שכוללות צלם, תקליטנים ואפילו שירות עיצוב אירוע. זה עשוי לקצץ בהוצאה בצורה משמעותית, אבל יש לבדוק בנוסף עם נותני שירותים אחרים אם הדבר באמת משתלם והאם הצוות אכן מומלץ.

מאת: שושי אוחנהבניין ואחזקה - כללי28/06/101270 צפיות
יום קייצי, דמו בראשו של מי שיוצא מהבית מרוב שרותח, השמש כמו אש והזיעה הופכת הכל לדביק. השאיפה הכי נשגבת היא פשוט להגיע הביתה, לגשת למקרר ולשלוף מתוכו משהו קר לשתות. אבל מה אפשר לעשות אם המקרר מתקלקל?

מאת: שושי אוחנהצילום אירועים28/06/101176 צפיות
איזה זוג לא רוצה שסרט החתונה שלו לא יהיה ברמה גבוהה? כשמתכננים חתונה, צילום אירועים איכותי הוא אחד מן השרותים שבהם הכי מומלץ להשקיע.

מאת: שושי אוחנהאירועים וחתונות – כללי28/06/101219 צפיות
במהלך השנים האחרונות עולם החתונות בישראל התפתח באופן כזה שניתן להציע לכל אחד אירוע שקולע בדיוק לטעמו. זה אומר שאתם יכולים לבחור אפילו את סט הצלחות ואת סידורי הפרחים באירוע שלכם!

מאמרים נוספים בנושא לימודי שפות

מאת: נטלי אינטרדבלימודי שפות27/04/222627 צפיות
לא מעט הורים נתקלים במקרים של ילדים שלהם אין חשק, כח רצון או יכולות למידה של שפה חדשה אשר היא לא שפת אם. ובכן, מה אנו כהורים יכולים לעשות כדי לעודד את הילדים שלנו ללמוד את השפה האנגלית כשפה שניה ולגרום להם לאהוב את זה?

מאת: Daniel.Bלימודי שפות30/01/192099 צפיות
בעידן הגלובלי שבו אנו חיים, כמעט בלתי אפשרי להתקדם מקצועית מבלי ללמוד לדבר אנגלית ברמה גבוהה ביותר. תכניות הטלוויזיה שבהן אנו צופים, משחקי המחשב שאנו משחקים וכמובן, האינטרנט שבו אנו גולשים חלק ניכר משעות היממה משפרים באופן משמעותי את האנגלית שלנו - אך לא מספיק כדי לשדרג אותה לרמה שתאפשר לנו להתחרות בדוברי אנגלית כשפת אם במשרות המחייבות כישורים מסוג זה.

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/173220 צפיות
העברת מידע תיאורטי אינה מספקת

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/173484 צפיות
הטכנולוגיה מאפשרת לנו ללמוד מחוץ לכיתות

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/172979 צפיות
לעתים ניהול שיחה בסיסית הוא דבר מספק

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/172490 צפיות
השוק הישראלי גדול יותר מבעבר

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/171965 צפיות
עלות הלימודים מעניינת רבים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica