חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפול זוגי ואהבה

מאת: שושי אוחנהזוגיות ואהבה15/09/20101148 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


מתי כדאי לפנות לטיפול זוגי? זוגיות בריאה משמשת הדבר הבסיסי הדרוש לחיי אושר. אם מצב היחסים אינו כשהיה הרי שיש לאחות את הסדקים שנבקעו במערכת היחסים לפני שסוגרים את הבאסטה. זוגות רבים במשבר שואלים את עצמם האם ניסו כל דרך אפשרית להצלת הזוגיות? האם זה אבוד, או שאולי עוד אפשר לבנות מחדש את הזוגיות הפגומה? סדנת זוגיות יכול לתפקד בתור מסגרת מעודדת וטובה למציאת עמק השווה בקשר הזוגי. ייעוץ או אימון זוגי נותן לזוג את הכלים לסיוע להם להתמודד הבעיות שנוצרו במערכת היחסים הזוגית.

אינספור סיבות יכולות להוביל לקשיים בזוגיות, מבעיה במיטה ועד פערים בתפיסת עולם. אך גירושין אינם הפתרון היחיד כי אם האחרון. לפני שהולכים על צעד דרסטי כמו פגישה ברבנות, תמיד ניתן לקבוע תור לאדם מקצועי אשר יכול לסייע בפתרון משברים בחיי הזוגיות.

חשוב מאוד לדעת כי ייעוץ זוגי אינו תחליף להשקעה יומיומית וזה לא אומר שכל בעיה במערכת היחסים חייבת וניתנת לפתרון במסגרת הטיפולית. מדובר במאמץ משותף תחת הכוונה של איש מקצוע, המכוונת לפתרון משברים ולגישור על פערים. בכל מקרה הייעוץ הזוגי לא מסוגל לתת מענה לסיטואציות שבהן זוגות פשוט לא מתאימים האחד לשני, אך מגלים זאת לאחר שמנהלים שנים של קשר זוגי.

אולם חשוב שתזכרו שאילו אתם לא מאושרים ומסופקים מהקשר הזוגי שאתם מנהלים, היעדר החלטה אתם עלולים להגיע לסיטואציה שבה לא יישאר מה לשקם בקשר, עד המצב שבו כבר אין בסיס לטיפול. אולם אם תחליטו בעקבות הטיפול דווקא לפרק את הזוגיות, ייעוץ נישואין יוכל לפחות לסייע לכם להגיע לפרידה חלקה ככל האפשר, וגם זה לא הולך ברגל.

בעיה בזוגיות? אז אם מתחשק לכם לקרוא עוד בנושא גירושין או יועץ זוגיות שובו אל הבלוג שלנו ותזכו להזדמנות לקרוא את המאמרים האחרים שלנו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שושי אוחנה

מאת: שושי אוחנהחתונות06/09/101967 צפיות
מעוניינים למצוא שירי סלואו לחתונה? לא יודעים איך מוצאים שירים חסידיים לחתונה? בחירת מקום לאירוע שלכם זו לא משימה קלה, אך אם, כמו ברוב המקרים, זו זאת ההוצאה המשמעותית ביותר, זוהי הסיבה שבגללה זה רק בסיסי שתדעו שאתם צפויים לקבל את השירות הראוי ואת כל הדברים שביקשתם ועליהם.

מאת: שושי אוחנהאירועים וחתונות – כללי05/09/101156 צפיות
מעוניינים למצוא מקום לאירוע שלכם? על איזה דברים אתם חייבים להתעכב מבעוד מועד ולאילו פרטים כדאי לשים לב מראש בזמן שאתם בוחרים גן אירועים לאירוע החשוב שלכם?

מאת: שושי אוחנהחתונות05/09/101251 צפיות
הרבה אולמות אירועים מציעים עסקאות חבילה ללקוחותיהם שכוללות צלם, תקליטנים ואפילו שירות עיצוב אירוע. זה עשוי לקצץ בהוצאה בצורה משמעותית, אבל יש לבדוק בנוסף עם נותני שירותים אחרים אם הדבר באמת משתלם והאם הצוות אכן מומלץ.

מאת: שושי אוחנהלימודי שפות15/07/101235 צפיות
כולנו זקוקים לאנגלית בחיינו הפרטיים כדי לתקשר עם אנשים בכל העולם, לשם גישה יותר טובה לידע ולהתנהלות טובה בחיי העסקים. ואכן, אין ספק, תחום העסקים כולו פועל בשפה האנגלית, ואנו עדים למגמה לפיה ככל שהתפקיד רם יותר, כך נדרש יותר שימוש באנגלית.

מאת: שושי אוחנהבניין ואחזקה - כללי28/06/101271 צפיות
יום קייצי, דמו בראשו של מי שיוצא מהבית מרוב שרותח, השמש כמו אש והזיעה הופכת הכל לדביק. השאיפה הכי נשגבת היא פשוט להגיע הביתה, לגשת למקרר ולשלוף מתוכו משהו קר לשתות. אבל מה אפשר לעשות אם המקרר מתקלקל?

מאת: שושי אוחנהצילום אירועים28/06/101178 צפיות
איזה זוג לא רוצה שסרט החתונה שלו לא יהיה ברמה גבוהה? כשמתכננים חתונה, צילום אירועים איכותי הוא אחד מן השרותים שבהם הכי מומלץ להשקיע.

מאת: שושי אוחנהאירועים וחתונות – כללי28/06/101220 צפיות
במהלך השנים האחרונות עולם החתונות בישראל התפתח באופן כזה שניתן להציע לכל אחד אירוע שקולע בדיוק לטעמו. זה אומר שאתם יכולים לבחור אפילו את סט הצלחות ואת סידורי הפרחים באירוע שלכם!

מאמרים נוספים בנושא זוגיות ואהבה

מאת: אמורזוגיות ואהבה14/12/206402 צפיות
כולם אוהבים סקס. זה מהנה, זה מענג וזה עושה נעים בגוף ובנפש. אך האם ידעתם שבקרב הציבור הדתי קיום יחסי מין הוא בגדר חובה?

מאת: משה סויסהזוגיות ואהבה07/11/204904 צפיות
במגזר החילוני מה עדיף להירשם למשרד שידוכים לחילונים או לאתר הכרויות? רבים מהחילונים מחפשים בת זוג והאופציה הראשונה הינה אתר הכרויות! הבעיה מתחילה בהצא וביקוש בתחום זה וגם בתחום של שידוכים לחילונים!

מאת: אבי דוידיזוגיות ואהבה17/10/204687 צפיות
איך לרגש את בני הזוג עם ארוחה רומנטית בתקופת הקורונה. ארוחה טעימה ורומנטית אצלכם בבית.

מאת: אמורזוגיות ואהבה14/09/192803 צפיות
הפעם מנקודת מבט של מארחת בשם ענבר, בת 36 מאזור המרכז, העובדת כחדרנית במתחם צימרים וחדרים לפי שעה. ענבר שיתפה אותנו לאחרונה בחוויות משעשעות מעבודתה, כחדרנית היא מוצאת לא פעם "מציאות" בחדרים, למשל כסף, משקפי שמש, מפתחות, תכשיטים וכמובן לא מעט

מאת: אמורזוגיות ואהבה13/06/182310 צפיות
הזמנה דיסקרטית- בעבר אנשים היו צריכים ללכת לחנות סקס באזורים נידחים ומפוקפקים בשולי הערים ולכן חוויה זו הייתה מלווה במבוכה רבה עד כדי הימנעות כוללת. חוסר הדיסקרטיות, המפגש עם המוכרים, רכישה של מוצרים שונים והתעניינות בהם, הייתה דבר שקשה מאוד לרוב האוכלוסייה לעשות

מאת: אמורזוגיות ואהבה05/06/182749 צפיות
אמור חנות אביזרי מין דיסקרטיים הינה יבואנית של אביזרי מין גדולה ומקצועית ולה ניסיון רב שנים. כתוצאה מכך ניתן למצוא בחנות מגוון רחב של אביזרי מין ומוצרי סקס, כאלו שלא ניתן למצוא בחנויות סקס אחרות וכן מוצרים ייחודיים שונים כמו הלבשה סקסית

מאת: אמורזוגיות ואהבה26/03/181903 צפיות
ויברטורים חיצוניים לאישה ( רוקט פוקט , מסג'ר ) הם מוצרי סקס פופולריים לצורך אוננות בקרב נשים רבות ה-ויברטורים חיצוניים עוצבו כדי להעניק גירוי לדגדגן ועוזרים לנשים רבות להגיע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica