חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הסוד של הפחדים - חרדות - מהו הסוד שאותו -לא- יודעים -כל- הפסיכולוגים?

הסוד של הפחדים / חרדות - מהו הסוד שאותו *לא* יודעים *כל* הפסיכולוגים?

במאמר הזה נבאר את הסיבה האמיתית שבגללה יש לכל בני האדם בעולם שלנו סוגים שונים של פחד. החל מרמה של חשש קטן ועד לרמה של פוביות ושל חרדות קיומיות. כי גם חשש קטן וגם פחד וגם פוביה וגם חרדה רגילה או חרדה כרונית וחרדה קיומית, בסופו של דבר זה הכל אותו הדבר, וההבדל הוא רק ברמות השונות של הפחד. וכאן במאמר נבאר את שורש הפחד האנושי, את השורש שאותו לא יודעים גם לא טובי וגדולי הפסיכולוגים בעולם.

ואם נתבונן נראה כי בעולם שלנו יש שיטות שונות לטיפול בחרדות. ואף אחת מהשיטות האלו לא טובה באמת. משום שכל השיטות כולן אף אחת מהן לא יכול להתחייב על כך שהיא תגרום לאדם להתמודד עם כל סוגי החרדות שיש לו, שהיו לו ושיהיו לו גם בעתיד. כי גם כאשר האדם מקבל טיפול כלשהו נגד חרדה מכל סוג שהוא, הרי שעדיין האדם לא מאבד את חוש הפחד לגמרי, אלא האדם רק חווה רמת מינון אחרת של חרדה.

וגם כאשר האדם לוקח טיפול תרופתי וכיו"ב, יש כאלו שאחרי זמן כלשהו הם צריכים להחליף את התרופות שלהם לתרופות אחרות, משום שגם התרופות עצמן כבר לא עוזרות. ושום שיטת טיפול בחרדה ובפחד, לא באמת עוזרת בשלמות.

וכאשר רוצים לבדוק על שיטה כלשהי האם ועד כמה היא טובה, הדרך המהירה והפשוטה ביותר לעשות זאת, היא על ידי זה שהאדם בודק האם השיטה הזאת מתאימה לכל סוגי המצבים, והאם השיטה הזאת אכן יעילה להתמודדות עם כל סוגי הפחד של כל בני האדם בעולם בכל מצב אפשרי שהוא. וכמובן שכל השיטות בעולם לגבי טיפול בחרדות, אף אחת מהן לא מסוגלת להתמודד עם *כל* סוגי החרדות. שזה כמובן מעיד על כך שכל השיטות הן לא יעילות.

כי אם השיטה לא עובדת בכל המקרים, הרי שזה מעיד שהשיטה לא עובדת כפי מה שהיא אמורה לעבוד, גם במקרים שבהם נראה שהיא כן עובדת. כי השיטה האמיתית לטיפול בחרדות, היא עובדת בכל המקרים מכל הסוגים בעולם של כל החרדות וכל הסוגים של כל הפחדים והחששות בעולם בכל הרמות. אבל בנוסף היא גם עובדת *בשלמות* בכל המצבים.

כי כל שיטת טיפול נגד חרדה, גם כאשר היא כאילו עובדת, הרי שהיא לא עוזרת לאדם להעלים מעצמו את כל תחושת הפחד שלו בשלמות. אבל השיטה האמיתית לטיפול בחרדות, שהיא השיטה שנובעת מהבנה אמיתית של המציאות ושל שורש כל החרדות, השיטה הזאת עובדת *בשלמות* ו*בכל* סוגי המצבים האפשריים.

וכפי שכבר התבאר, אף אחד בעולם לא יכול למכור את מה שאין לו. וכל אלו בעולם שמוכרים שיטות שונות לטיפול בפחד ובחרדה, הם עצמם עוד לא יצאו *לגמרי* מכל סוגי הפחד האפשריים, ולכן גם זה עצמו מעיד על כך שכל השיטות לטיפול בפחדים ובחרדות, הכל זה רק שיטות שמנסות להיות כמו השיטה האמיתית (שתתבאר בהמשך), אך לא עולה בידם לעשות זאת.

כי על האדם לשאול את עצמו, אם לפסיכולוג / מורה רוחני / מאמן אישי וכיו"ב, יש באמת נוסחא כלשהי איך לצאת מחרדות ומפחדים, אז איך זה שהוא עצמו עוד לא יצא מ*כל* הסוגים של כל הפחדים שיש בעולם? הרי אם השיטה הזאת כ"כ טובה, אז מדוע היא לא מתאימה להתמודד עם *כל* סוגי המצבים שיש בעולם.

כי יש שני סוגים של יועצים / מאמנים / מטפלים וכיו"ב, יש את אלו שיודעים את הנוסחא האחת שלפיה פועלת כל המציאות. ויש כאלו שהם רק מגששים באפלה לגבי מה לייעץ לאדם שבא לבקש מהם סיוע ועצה.

וכאשר האדם יודע ומבין את החוק האחד שלפיו פועלת כל המציאות, אז ברגע שהוא נותן לאדם עצה איך להתמודד עם פחד, הרי שהעצה הזאת מתאימה עבור כל סוגי הפחדים. משום שיש נוסחא אחת ויחידה איך להתמודד עם פחדים. ומי שמבין את המציאות בשלמות, הוא גם מכיר את הנוסחא איך להתמודד עם כל סוגי הפחד שיש בעולם בכל רמה שהיא.

וכאשר האדם מבקש עצה ממישהו שמבין את המציאות בשלמות ושמכיר את הנוסחא האחת לאיך מתמודדים עם כל סוגי הפחד שיש בעולם, אז החכם האמיתי נותן לאדם עצה כזו, שמתאימה לכל סוגי הפחדים שיש בעולם. גם לפחדים שיש לאדם כרגע, וגם לפחדים שהאדם עוד יתקל בהם בהמשך חייו. כי העצה נובעת מהבנת השורש של המציאות.

אבל כאשר הפסיכולוג / המאמן האישי / היועץ, לא באמת מבין את המציאות בשלמות, ולא באמת מכיר את הנוסחא האחת של איך מתמודדים עם חרדות ופחדים, אז גם העצה נראית בדיוק כמו השכל של נותן העצה. דהיינו העצה היא פגומה בדיוק כמו רמת הפער שיש בין השכל האמיתי של המציאות, לבין השכל של זה שנותן את העצה.

ויש בזה עוד רמת עומק נוספת, והיא שלהתמודד עם פחדים, פירושו להתמודד עם הפוטנציאל של הפחד. כי יש פחד בפועל ויש פחד בפוטנציאל. כי *כל* השיטות שיש בעולם, כולם מתמודדות אך ורק עם פחד בפועל. דהיינו, כי כאשר האדם חווה סוג של פחד וחרדה, אז יש כל מיני שיטות שונות ומשונות, שמנסות לגרום לאדם איך לא לפחד בפועל.

אבל אין אפילו שיטה אחת בעולם, שמתמודדת עם השורש של הפחד, דהיינו עם פוטנציאל הפחד של האדם. כי גם אם השיטה עוזרת לאדם לא לפחד בפועל, הרי שהשיטה לא יכולה להתחייב על כך שהיא פתרה לאדם גם את הפוטנציאל האנושי שלו לפחד. כי כפי שאמרנו, כל השיטות שהן לא נובעות מהבנת המציאות בשלמות, הן כולן טובות רק מן השפה ולחוץ בלבד.

ויש גם את השיטה האמיתית של איך להתמודד עם חרדות ופחדים. והשיטה הזאת נובעת מהבנת המציאות בשלמות, והבנת השורש העמוק ביותר ממנו נובעים כל סוגי הפחד והחרדה והחששות שיש לאדם מכל סוג שהוא.

וכאן במאמר נבאר מהו השורש האמיתי שממנו נובעים כל הפחדים של האדם מכל סוג שהוא. וככל שהאדם יבין טוב יותר מהיכן מגיעים כל הפחדים שיש לאדם ומהי מהותם, כך האדם ממילא יבין טוב יותר את הדרך איך להתמודד עם פחדים וחרדות מכל סוג שהוא. וכפי שכבר התבארו כל העניינים האלו במאמרים אחרים.

ואת השורש של הפחד ניתן לבאר אותו בדרכים שונות, שכולן מהותן אחת. והדרך הראשונה לבאר את שורש כל הפחדים שיש בעולם, היא שכל מהותו של הפחד היא חוסר ידיעה וספק. כי אם נתבונן נראה, כי פחד שייך רק במקום שיש בו ספק וחוסר ידיעה.

כי כאשר יש לאדם ספק כלשהו וחוסר ידיעה בוודאות של האמת, על ידי זה נוצר פחד. ואם האדם יודע את האמת לגבי איזה דבר, אז הפחד של האדם נעלם לגמרי לגבי אותו הדבר. וגם אם האדם יודע בוודאות שיהיה נגד רצונו, הרי שאף פעם האדם לא מפחד לגבי מה שהוא יודע שיקרה לו בוודאות, אלא האדם מפחד אך ורק לגבי החלק של מה שהוא לא יודע בוודאות מה יקרה לו.

ובאפשרותו של האדם לקחת כל סוג של פחד שיש בעולם, ולראות שהפחד קיים רק כאשר קיים ספק כלשהו לגבי המצב בעתיד. אבל אם יש לאדם וודאות לגבי העתיד, אז הפחד של האדם נעלם. ואם לדוגמא היה האדם יודע בוודאות שהוא ימות בתאריך כלשהו, בהנחה שזה בוודאות מוחלטת, הרי שבמקרה כזה האדם כבר לא היה מפחד מכך שהוא ימות, אלא אם הוא היה ממשיך לפחד מהמוות, זה היה רק פחדים לגבי ספקות שיש לאדם, לגבי מה יקרה אחרי שהוא ימות וכיו"ב.

כי הפחד שייך תמיד אך ורק במקום שיש בו ספקות. ובמקום שיש וודאות, ולא משנה מה סוג הוודאות, במקום כזה אין שום פחד כלל.

ולכל הספקות שיש בעולם יש להם שורש. היינו כי יש דבר אחד בעולם שהוא אחראי לתחושת הספק של האדם. והדבר הזה הוא זה שאחראי לכך שיש לאדם פחדים. כי הוא יוצר אצל האדם ספקות, והספקות יוצרות אצל האדם את כל סוגי החרדות והפחדים שלו.

והדבר הזה שהוא השורש של כל הספקות שיש בעולם, הוא בעצם השאלה של כל השאלות. כי יש שאלה אחת ויחידה, שהיא השורש של כל השאלות שיש בעולם. והשאלה הזאת נוגעת לגבי כל הדברים שיש בעולם. וכפי שכבר התבאר, כאשר האדם מגיע לשאלה הזאת, השאלה הזאת יוצרת אצל האדם ספק לגבי כל דבר שהוא יודע בכל תחום שהוא. כי השאלה הזאת נוגעת במהות של כל הדברים שיש בעולם.

ולא נציג כאן את השאלה הזאת, אך כן נעטוף את השאלה הזאת בדרך הבאה, והיא השאלה של מהי הסיבה הראשונה של כל הסיבות, שבגללה ושלמענה מתרחשים כל האירועים שיש בעולם. כי העולם שלנו פועל לפי חוקיות מסוימת. ויש חוק אחד שלפיו פועלים כל החוקים שיש בעולם. וגם החוק הזה עצמו, גם הוא פועל לפי חוק אחר כלשהו. ושי גם חוק ראשון שלפיו פועלים כל החוקים שיש בעולם.

ומי שמבין את החוק הזה שלפיו פועלת כל המציאות, הוא ורק הוא יודע להתמודד עם כל סוגי הפחדים וכל סוגי החרדות שיש בעולם. כי ברגע שהאדם מבין את החוקיות שלפיה פועלת המציאות, על ידי זה האדם לעולם לא נמצא בתחושה של ספק.

כי גם אם האדם לא יודע מה בדיוק יקרה בעתיד, הרי שהאדם מבין את החוקיות של המציאות, וממילא האדם יודע בוודאות את סך כל המצבים האפשריים של מה שיכול לקרות במציאות. ומאחר שהאדם מבין את הסיבה שבגללה הכל כפי מה שהוא, על ידי זה לא שייך שהאדם יפחד כלל משום דבר שהוא.

כי להבין את הסיבה של המציאות, פירושו להבין אותה ברמה כזאת שיש הזדהות רגשית בין האדם לבין כל המצבים של המציאות. כי אם האדם חושב שהוא מבין את הסיבה שבגללה המציאות פועלת בכל התחומים כפי מה שהיא, ועדיין האדם לא מרוצה מהמציאות, הרי שזה אומר שהאדם עוד לא הבין את הסיבה האמיתית של המציאות.

כי מצד האמת יש כאן סוד גדול וקושיא גדולה. כי ע"פ ההיגיון האנושי האדם לא יכול להבין את הסיבה הראשונה של כל האירועים שיש בעולם. משום שעל כל סיבה תמיד ניתן לשאול מהי הסיבה שלה עצמה. ובכל פעם שהאדם ינסה להגדיר חוק כלשהו שלפיו פועלת כל המציאות, הרי שתמיד יהיה ניתן לשאול לפי מה החוק הזה עצמו פועל. וע"פ ההיגיון האנושי אין אפשרות להבין את השכל של המציאות.

אבל אף על פי כן, בפועל קיימת דרך להבין את השכל של המציאות. וכפי שהתבאר כל זה במקום אחר. וכאשר האדם כן מבין את השכל של המציאות בשלמות, דהיינו כאשר האדם כן תופש במחשבות את הסיבה הראשונה של כל הסיבות, על ידי זה כל תחושת הפחד והחרדה של האדם נעלמות.

כי מצד האמת, גם תחושת הפחד וגם תחושת חוסר הפחד, בשורשן שתיהן מגיעות מאותו המקום. כי פחד וחרדה וגם חוסר פחד וחרדה, שתיהן סוגים שונים של רגשות. ולרגש של האדם יש מהות אחת, שפעם אחת היא באה לידי ביטוי בתחושה של פחד וחרדה, ופעם היא באה לידי ביטוי בתחושה של חוסר פחד ושל ביטחון עצמי וודאות.

וכאשר האדם יודע ומבין את המהות של המציאות כולה, על ידי זה האדם מבין בשכל שלו וממילא גם ברמה הרגשית שלו, את המהות הפנימית של הפחד ושל חוסר הפחד. והאדם מסוגל להכיל בתוכו את הפחד ואת חוסר הפחד, בדיוק באותה המידה ממש.

כי כאשר הרגש של הפחד בא לידי ביטוי אצל האדם, האדם חווה אותו אחרת מאשר האדם חווה את התחושה של חוסר הפחד. כי שתי התחושות האלו הן מנוגדות אחת לשנייה. אבל שתי התחושות האלו, מצד השורש שלהן, הן ביטוי של אותו הדבר בדיוק. שפעם אחת הוא בא לידי ביטוי בצורה אחת ופעם בצורה אחרת.

וכאשר האדם מבין את השורש של המציאות ומבין את הסיבה הראשונה של כל הסיבות, אז במצב כזה גם כאשר האדם חווה סוג של פחד וגם כאשר האדם חווה סוג של חוסר פחד, בכל אחד מהמקרים האדם רואה בעיני שכלו את ההתגלות של הסיבה של כל הסיבות, ברגש שלו. ומצד הסיבה של כל הסיבות, שהיא באה לידי ביטוי בכל דבר, מצידה אין הבדל בין פחד לבין חוסר פחד.

כי להבין את הסיבה של כל הסיבות, זה לא איזה דבר רחוק שקשור להתחלת רצף כל האירועים שמתרחשים בעולם, אלא המשמעות של זה היא, שעל האדם להבין גם כן כיצד נקודת ההתחלה של רצף כל האירועים שמתרחשים בעולם, כיצד היא קשורה לכל אירוע ואירוע שמתרחש בעולם.

כי יש כאלו שיש להם השערות שונות לגבי מהי הסיבה שבגללה הכל קיים והכל מתרחש כפי מה שהוא בכל רגע מחדש. אבל כאשר קורה להם איזה דבר, הם לא רואים בו עין בעין את נקודת ההתחלה ואת ההתגלות של הסיבה הראשונה של כל הסיבות.

וברמת ההיגיון ניתן להבין, שכל אירוע שקורה בעולם, הוא תוצאה של סיבה שקדמה לו. וכל האירועים הם תוצאה של סיבה אחת ראשונה שאותה האדם לא מסוגל להבין, כי האדם לא מסוגל להגיע במחשבתו לנקודת ההתחלה של האירוע הראשון. כי על כל נקודת התחלה, תמיד נוכל לשאול מה קדם לה ומה הסיבה שלה.

אבל כן ניתן להבין שכל האירועים שיש בעולם מכל סוג שהוא, הם כולם תוצאה ישירה של סיבה אחת ראשונה, גם אם האדם לא מסוגל להבין אותה. ומי שהוא חכם אמיתי, אז בכל דבר שקורה לו בעולם, הוא מבין כיצד הוא קשור לסיבה הראשונה של כל הסיבות.

כי השכל האחד שלפיו הכל פועל, הוא בא לידי ביטוי בכל האירועים שיש בעולם. והחכם האמיתי רואה את התגלות השכל של המציאות, בכל דבר ודבר שקורה בעולם. וכאשר יש לאדם הבנה, על ידי זה תחושת הספק והפחד והחרדה של האדם נעלמות. כי האדם מבין היטב את המשמעות האמיתית שבגללה יש את תחושת הפחד, והאדם מתייחס אליה בדיוק כפי שהוא מתייחס לתחושת חוסר פחד. והכל ע"פ מה שהוא מבין את השכל של המציאות.

וכפי שאמרנו, כל הפחדים והחרדות והחששות, כולם נובעים מחוסר וודאות. וכל זמן שיש לאדם ספק כלשהו לגבי הבנת המציאות בשלמות, הרי שהאדם עדיין לא יכול לחיות ללא כל פחד. כי כאשר האדם מבין את המציאות בשלמות, על ידי זה כל תחושת הספקות של האדם נעלמת. וכאשר אין לאדם שום ספק, על ידי זה גם אין לאדם שום פחד משום דבר בעולם.

כי האדם מבין את המהות ואת השכל ואת הסיבה של כל הדברים שיש בעולם. והאדם מבין את זה ברמת וודאות מוחלטת, שממלאת את האדם בכל הרמה הרגשית ובכל הרמה השכלית שלו. וכאשר האדם מבין את המציאות בשלמות, אז האדם מבין את הסיבה הטובה שבגללה יש לאדם גם את האפשרות להרגיש תחושה של פחד וחרדה.

וכאשר האדם מבין את המציאות, אז אצלו הוא חווה את תחושת הפחד, בדיוק כפי שהוא חווה את תחושת חוסר הפחד. כי שתיהן הן צורות שונות של התגלות אותה הסיבה הראשונה, שמבחינתה הכל זה אותו הדבר בדיוק.

ונמצא אם כן, כי כל החרדות והפחדים שיש לאדם בעולם מכל סוג שהוא, כולם שורשם בתחושה של ספק. כי הספק יוצר אצל האדם את החרדה ואת הפחד. וכל הספקות שיש לאדם בחיים, כולם שורשם בכך שבתוך האדם יש את הספק הגדול ביותר, לגבי מהי התכלית של החיים.

כי מי שמבין את הסיבה הראשונה, הוא כמובן מבין גם את התוצאה הסופית, דהיינו מבין את תכלית החיים. ומי שלא מבין את הסיבה הראשונה, הוא גם לא יכול להבין את התכלית של החיים. ובתוך ליבו של האדם תמיד יש את השאלה של מהי התכלית של החיים ושל המציאות כולה. והתשובה לשאלת תכלית החיים, היא כמובן הבנת הסיבה הראשונה הנ"ל.

וכל זמן שהאדם לא מוצא את התשובה לשאלה של מהי תכלית החיים, ובשביל מה הוא חי ומתאמץ וכולי, הרי שהאדם תמיד ממשיך לחיות עם תחושת ספק כלשהי. כי יש וודאות. והוודאות היא האמת. ויש את שורש האמת. ושורש האמת, הוא להבין את המציאות בשלמות. ומי שמגיע להבנת המציאות, הוא חווה תחושה של וודאות מוחלטת בשלמות. כי האמת היא מוחלטת וודאית בשלמות.

ובכל מקרה, כל זמן שיש לאדם ספקות לגבי תכלית המציאות בכלל ולגבי תכלית חייו בפרט, הרי שתמיד תחושת הספק תמשיך ללוות את האדם. ואיתה גם תחושות הפחד והחרדות ימשיכו ללוות את האדם.

ולמרות שאולי האדם לא מבין את הקשר שיש בין הבנת תכלית החיים והמציאות לבין זה שיש לו איזו חרדה מאיזה דבר, הרי שיש קשר מוחלט. כי יש שכל אחד והבנה אחת. שכאשר יש אותו לאדם, אז האדם בבת אחת מבין את כל המציאות, ואין לו שום תחושת פחד וחרדה.

והדרך של החכם האמיתי לגרום לאדם להגיע אל השכל הזה, היא על ידי זה שהחכם נותן לאדם רמזים שדרכם הוא יוכל להתקרב אל השכל הזה. והשאלה של תכלית החיים, היא רק הקדמה שבאמצעות ההתבוננות בה, האדם יכול להגיע אל השכל של המציאות וממילא להיפטר מכל החרדות והפחדים שיש לו.

ונסכם: לכל דבר יש שורש. והשורש של כל הפחדים והחרדות, הוא חוסר הבנת האדם את המציאות בשלמות. כי כאשר יש הבנה, ממילא אין ספקות ואין חרדות ואין פחדים.

כי אם האדם יתבונן על העניין בעין אמיתית, הוא יראה שלא שייך שום סוג של חרדה או פחד, כאשר האדם מבין את הסיבה שבגללה הדבר הוא כפי מה שהוא. כי הפחד הוא רק כאשר האדם מפחד שיקרה נגד רצונו. אבל אם האדם מבין את הסיבה של כל דבר, ממילא אין כאן שום תחושה של פחד או חרדה.

והדרך להגיע לשכל הגדול הזה של המציאות, היא על ידי זה שהאדם מתקרב לעצות ולשכל של החכם האמיתי שכבר הגיע אל השכל הזה. ועל ידי זה האדם מקבל את צורת החשיבה שעוזרת גם לו בסופו של דבר להיות הוא עצמו חכם אמיתי שמבין את המציאות באמת. ועל ידי זה האדם חי חיים טובים באמת.

ראה גם:

* הסוד של האושר - מהו הסוד שאותו *לא* יודעים פסיכולוגים / מורים רוחניים? - 2 חלקים.

* הסוד של מהות האושר - מהו הסוד שאותו *לא* יודעים מורי הדרך אל האושר? - 4 חלקים.

* הסוד של ההפכים - מהו הסוד שאחראי ל*כישלון* של *כל* השיטות הרוחניות שיש בעולם?.

* הסוד של משחק החיים - מהו הסוד שאותו *לא* יודעים מורים רוחניים? 2 חלקים.

* הסוד של כל הסודות - מהו הסוד שאותו *לא* יודעים גם לא חכמי החכמים? - 9 חלקים.

* הסוד של חוסר השכל - מהו הסוד שעצר את *כל* חכמי החכמים / מורים רוחניים?.

* הסוד מאחורי הסוד / חוק המשיכה / The secret The law of attraction- הסוד של הסוד.

* הסוד האמיתי - רשימת כל המאמרים....

* חרדות קיומיות ופחדים / חרדת מוות - האם אפשר לצאת מ*כל* סוג של פחד ושל חרדה?.

* פחד / חרדה - ממה נובעים פחד וחרדה? איך להתמודד עם חרדות ופחדים?.

* פחד מהפחד / חרדה - איך לא לפחד מפחד? איך להתמודד עם פחדים וחרדות?.

* חרדות / פחדים / פוביות - ממה הם נובעים? איך להתמודד עם חרדות ועם פחדים?.

* דמיונות / פוביות / מחשבות טורדניות - איך להתמודד עם דמיונות שקריים?.

* דמיונות / פוביות - איך להתמודד עם פוביות / מחשבות טורדניות / דמיונות מציקים?.

* חרדות - איזו עזרה ראשונה לתת לאדם חרדתי? איך להרגיע חרדה ופחד?.

* פחד מידיעת האמת - למה האדם מפחד לדעת את האמת? איך לא לפחד לדעת את האמת?.

* התמודדות / פחדים / חרדות - איך לא לפחד להתמודד עם חרדה או פחד?.

* חרדות / פחדים - ממה נובעים חרדות ופחדים? איך לצאת מחרדות ופחדים?.

* פחד להשתגע / פחד מפני שיגעון. מה הפתרון? איך לא להשתגע מרוב לחץ?.

* התמודדות / פחד מהתמודדות עם קשיים - איך לא לפחד מהתמודדות עם קשיים?.

* כל העולם כולו גשר צר מאוד והעיקר לא לפחד כלל! מדוע? ואיך?.

* חרדות / פחדים / חששות - ממה נובעת חרדה? מה יוצר פחד? איך להתמודד איתם?.

* פחד מוות / פחד ממוות - ממה נובע פחד מהמוות? איך להתמודד עם פחד מוות?.

* לחץ נפשי / פחד להשתגע / איזון נפשי - איך להתמודד עם לחץ ועם פחד להשתגע?.

* פוביות / מחשבות טורדניות / חרדות - איך להתמודד עם פוביות ופחדים דמיוניים?.

* פחד מוות / שלמות עצמית - כיצד חוסר שלמות עצמית יוצר פחד מהמוות?.

* פחד / חרדה - איך לחיות ללא פחד וללא חרדה? איך להתמודד עם חרדות ופחדים?.

* חרדת בחינות / פחד ממבחנים / בלק אאוט / חישכון - איך לעבור מבחנים בשלום?.

המאמר מאת אליעד כהן, מחבר הספר להצליח בכח המחשבה www.EIP.co.il

הכנס לאתר ותהנה מעוד מאמרים על תחושות, חוכמה, התנגדות / ניגודים, אימון אישי, שאלות למחשבה ועוד ...

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאת: אליעד כהן - היחיד בעולם שמתחייב - 100% אושר אמיתי בשלמות מוחלטת בכל תחומי החיים - נסו ותראו! 

הכנס עכשיו לאתר EIP.co.il ותהנה מאלפי מאמרים + הרצאות וידאו על כל נושאי החיים בכלל, ועל האושר שלך בפרט ...

מאמן אישי / אימון אישי / חרדה / פחד / הפרעת חרדה / טיפול בחרדה / פחדים / דיכאון - EIP.co.il ועוד...

ידע - להצליח

תכנסו ותהנו ...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מאמן אישי אליעד כהן אימון אישי Eip.co.il

איך לחנך ילדים, איך לשכנע אנשים, איך לגרום למישהו לחשוב כמוך, איך לגרום למישהו להסכים איתך, כושר שכנוע, איך להסביר משהו, טיפול הוליסטי, מאמן אישי: עכשיו העניין הוא כזה למה לפעמים בן אדם רוצה להסביר משהו למישהו והוא לא מצליח להסביר לו, אתה רוצה להסביר משהו למישהו ואתה לא מצליח להסביר לו. עכשיו יש תיאוריה שאומרת אם אתה רוצה לדעת אם הבנת לך תסביר למישהו ואנחנו נשדרג את זה ותבקש ממנו גם להסביר מה הוא הבין ותראה שהוא באמת הבין ואפילו תסביר למישהו מפגר וככל שהוא יותר מפגר והצלחת להסביר ...

הכשרת עובדים, ניהול מנהלים בארגון, איך להכשיר עובדים, איך לנהל מנהלים, איך לנהל עובדים, פיתוח עובדים, קואצ'ר מומלץ, טיפול נפשי: עכשיו הנושא הוא כזה אחת הטעויות שעושים מנהלים, יש בעיקרון בארגון שני סוגי עובדים יש עובדים שיש להם מטרה מאוד מוגדרת וספציפית שהם בעצם התחליף הכי זול לרובוט כאילו זאת אומרת יש איזה עבודה מסוימת שהם צריכים לעשות עושים אותה רק פשוט במקום להביא רובוט כי אין רובוט שיעשה את זה אז הם עושים את זה, עכשיו זה עובדים שאין צורך שיהיה להם שכל אפילו יש צורך שלא יהיה ...

הערכה עצמית רעה, עודף ערך עצמי, דימוי עצמי גבוה מידי, חוסר ביטחון עצמי, הסרט הסוד, מפחד להתחיל עם בחורה, אימון אישי לחיים, אימון אישי מומלץ: עכשיו הנושא הוא כזה לפעמים דימוי עצמי גבוהה וערך עצמי גבוהה דופק את הבן אדם, עכשיו מראש בא נגיד שאם היה לו לבן אדם דימוי עצמי באמת גבוהה זה לא היה דופק אותו בסדר אבל בא נדבר על דימוי עצמי כאילו גבוהה, גבוהה אבל דופק את הבן אדם. מה לדוגמא נגיד בן אדם בוא ניתן דוגמא קלאסית נגיד בן אדם מפחד להתחיל עם בחורה כי יש לו דימוי עצמי מאוד גבוהה שהוא ...

אימון אישי, ממי ללמוד, איך לבחור מטפל, איך לבחור מאמן, איך לבחור יועץ, אימון עסקי, מורה רוחני, מאמן אישי לחיים: אז עשו כדלקמן יש את הנושא שאומר שיש בן אדם שיביא לך דגים ויש בן אדם שילמד אותך לדוג, מכירים את הנושא אם מישהו רוצה לשלוט בך הוא יעדיף לתת לך דגים ככה אתה צריך לחזור מחר לקחת עוד דגים, אם הוא רוצה להיפטר ממך כי נמאס לו לראות אותך אז הוא לא ייתן לך לא דגים ולא ילמד אותך לדוג כדי שתמות ברעב והוא לא יראה אותך יותר. אבל אם הוא יודע שזה בלתי אפשרי, סתם פשוט ניסיתי להפוך כאילו ...

לא רוצה לפחד מהמוות, ניסיונות התאבדות, מחשבות אובדניות, התגרות במוות, חרדה מהמוות, מחשבה טורדנית, מטפל רגשי, יועץ טיפולי: עכשיו השאלה היא כזאת יש מישהי נגיד לצורך העניין, מישהי מישהו לצורך העניין זאת מישהי שהתופעה המתוארת היא כדלקמן נניח היא ראתה בטלוויזיה משהו בחדשות "מישהי התאבדה, התאבדה עם צעיף", אוקי היא עכשיו נכנסה למחשבה טורדנית היא צריכה לבדוק אם אפשר להתאבד עם צעיף או לא היא הולכת נגיד עכשיו לא היה לה צעיף אז נגיד היה לה בבית כבל של טלפון סלולרי, היא לקחה את הכבל קשרה ...

הססנות, מה זה fomo, חשש מהחמצה, תחושת החמצה בחיים, התמודדות עם תחושת החמצה, fear of missing out, אימון אישי לחיים, מטפל אישי: עכשיו יש תופעה שנקראת FOMO. ש: מה זה FOMO? אליעד: FOMO זה ראשי תיבות fear of missing out אתה מפחד להחמיץ דברים. ש: פחד מלהחמיץ דברים. אליעד: כן. ש: מוכר לי. אליעד: אתה אומר לבן אדם "אולי תצא עם זאתי, לא אני מפחד להחמיץ את האחרות, אולי תעשה ככה למה שלא תהנה בסרט, אני מפחד להחמיץ סרט אחר". ש: אוקי החמצה כלשהי. אליעד: נכון, מה עושים עם זה אתה בא לעשות תרגיל ...

שיפור הישגים, פתרון בעיות, התפתחות אישית, כמה לתרגל, תרגול מיומנות, פיתוח מיומנות, מטפל רוחני, הכוונה אישית: מה אתה אומר? ש: אוקי הבנתי אז בסופו של דבר מתי באמת התרגול עובד? אליעד: התרגול עובד כשהבעיה מלכתחילה הייתה פונקציה של חוסר תרגול זאת התשובה, אם מלכתחילה הבעיה המקורית נבעה מכך שאתה לא מתרגל מספיק אז אם תתרגל זה יעבוד ואם הבעיה לא נבעה מזה זה לא יעבוד. ש: אז אם כך אז נשאלת השאלה אז מה הייתה הבעיה מלכתחילה זה מובן מאליו. אליעד: לא מובן מאליו יש אנשים שחושבים שתרגול יפתור ...

מאמרים נוספים בנושא רוחניות - כללי

מאת: בתיה כץרוחניות - כללי12/11/191195 צפיות
בעת שהספינה היקרה בעולם טבעה בים, לא היה בכוחו של שום כסף שבעולם להציל חיי אדם. עשירים לא קבלו יחס מועדף. עשירים ועניים פלסו דרכם יחד, ונדחפו יחד לסירות ההצלה ללא הבחנה.

מאת: בתיה כץרוחניות - כללי29/04/19103196 צפיות
כתיבת ספר תורה הינה מצווה נעלה וחשובה עד מאד, מצווה זו הינה מצוות עשה מהתורה, האחרונה במניין תרי''ג המצוות. מי שזוכה לקיים את המצווה הזו, מעלה עליו הכתוב כאילו קיבל את התורה בהר סיני.

מאת: עופר שלורוחניות - כללי02/10/182149 צפיות
ספרי חומש

מאת: רוני הכהןרוחניות - כללי01/07/181845 צפיות
כולם מחפשים אחר הכוונה, והדת היא כבר לא הכלי היחיד אשר זמין על מנת להגיע אל איזון הנפש מלבד רפואה.

מאת: SEOMANרוחניות - כללי22/01/181422 צפיות
אם תמיד רציתם לדעת איך לאזן את הגוף בקלות ולהתחיל להכניס יותר שפע אל חייכם, הרי כי עכשיו גם אתם תוכלו לעשות זאת בעצמכם. כל שעליכם לעשות זה לאמץ לכם את אחת מהשיטות עתיקות היומין אשר הגיעו אלינו היישר מן המזרח. על מנת שאנרגיית הצ'י תוכלו לזרום בחייכם, תוכלו להתחיל ולהתאמן בטאי צ'י, צ'י קונג, סו ג'וק ,מדיטציות, רייקי, הילינג, יוגה ושיטות נוספות. היום נדבר על הדרכים האפקטיביות ביותר לריפוי הגוף והנפש אשר יתחילו לגרום לכם להרגיש שינוי משמעותי בחייכם ולאורך זמן.

מאת: דוד דרומררוחניות - כללי14/08/162322 צפיות
הכותל המערבי (בקיצור: הכותל) הוא אחד מארבעת קירות התמך המקיפים את הר הבית זה כאלפיים שנה, משלהי תקופת בית שני ועד ימינו. במסורת היהודית מיוחסת לכותל המערבי קדושה יתרה,

איך לקבל אנרגיה למכור, איך למכור עם חשק, איך להרגיש טוב למכור, למה עבודה במכירות שוחקת, איך לאהוב למכור, איך ליהנות לעבוד במכירות, תמיכה נפשית, מאמן אישי מומלץ: וכאן תתבאר עוד נקודת מבט, לאיך וכיצד איש המכירות אמור לקבל אנרגיה למכור את המוצר שלו ללקוחות. והדרך לכך היא, על ידי זה שאיש המכירות ישאל את עצמו, האם הייתי מוכר את המוצר הזה לאנשים, גם אם לא היית מרוויח מכך כסף?! ז"א שעל איש המכירות לדמיין לעצמו מצב, שבו הוא כאיש מכירות לא צריך כסף, משום שיש לו מספיק כסף, אבל מצד שני ...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica