חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אתר משחקים חדש

מאת: Mikmakמשחקים באינטרנט03/05/20101541 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אתר משחקים חדש עלה לרשת האינטרנט והוא מציע מגוון מישחקים חדשים ומשחקים מוכרים ואהובים. ילדים שאוהבים לשחק במשחקים יוכלו למצוא באתר מיקמיק עולם וירטואלי הכולל עולם שלם של מישחקים אשר תוכנן במיוחד עבור הגולשים הצעירים, במטרה שכל משחק באתר ימצא חן בעיניהם. באתר מיקמיק יוכלו הגולשים הצעירים למצוא מבחר משחקים בהם יוכלו לשחק בכל שעה ובכל יום.

באתר מיקמיק עולם וירטואלי המשלב בין רשת חברתית המיועדת לילדים בגילאי 6-13 לבין סביבת משחקים משתנה המיועדת לילדים באותם הגילאים. האתר מאפשר לגולשים הצעירים לשחק במשחקים ובמהלכם להכיר חברים חדשים. באתר מיקמיק יוכלו הגולשים לבחור את הסביבה הוירטואלית בה ישחקו את המשחקים מתוך מבחר סביבות משחק שמציע האתר. הגולשים יוכלו לבחור בסביבות משחק שונות כמו ג'ונגל, כפר נופש, פארק שעשועים וסביבות וירטואליות אחרות. באתר מיקמיק עולם וירטואלי בו יכולים הגולשים הצעירים ליצור לעצמם דמות וירטואלית אישית ואיתה לשחק, לבצע משימות וגם לצבור מטבעות על מנת לזכות בפרסים.

באתר מיקמיק עולם וירטואלי המציע לגולשים הצעירים חוויה חדשה הכוללת סביבת מישחקים שפותחה במיוחד עבורם והזדמנות להכיר חברים חדשים. אתר מיקמיק אינו משאיר את חווית המשחקים רק בעולם הוירטואלי, אלא מעביר אותה גם אל העולם האמיתי. האתר מאפשר לגולשים הצעירים להכיר את החברים מהאתר במציאות. במסגרת אירועים, מסיבות והפתעות אחרות שמארגן האתר, יוכלו הגולשים לפגוש את החברים שהכירו באתר ונהנים מאותם המשחקים כמוהם.

אתר מיקמק הוא אתר מישחקים חדש וייחודי. האתר מציע לילדים בני 6-13 שילוב בין סביבת משחקים משתנה לבין רשת חברתית בעזרתה יוכלו להכיר גולשים אחרים שנהנים לשחק באותם המשחקים. בנוסף אל הפעילות בעולם הוירטואלי, יוצא אתר מיקמיק אל העולם האמיתי ומארגן אירועים, מסיבות והפתעות נוספות לקהל הגולשים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Mikmak

מאת: Mikmakמשחקים באינטרנט03/05/101203 צפיות
עולם חדש של משחקים נפתח ברשת והוא מציע מגוון מישחקים חדשים ומשחקים מוכרים ואהובים. באתר מיקמיק עולם וירטואלי המשלב בין סביבת משחקים משתנה לבין רשת חברתית המיועדת לילדים בגילאי 6-13. אתר מיקמיק מציע סביבה חדשה שפותחה במיוחד עבור הגולשים הצעירים ובה אפשר לשחק במגוון מישחקים וגם להכיר חברים חדשים.

מאת: Mikmakמשחקים באינטרנט03/05/102502 צפיות
אתר חדש של משחקים עלה ברשת ובו יכולים ילדים שאוהבים לשחק במשחקים למצוא מגוון משחקים חדשים ומשחקים מוכרים ואהובים. אתר מיקמיק מציע עולם חדש של מישחקים שתוכנן עבור ילדים, ובו יוכלו הגולשים הצעירים לשחק במשחקים בכל שעה ביום וגם להכיר חברים חדשים. באתר מיקמיק עולם וירטואלי המשלב בין סביבת מישחקים משתנה לרשת חברתית המיועדת לילדים בגילאי 6-13.

מאת: Mikmakמשחקים באינטרנט03/05/101202 צפיות
עולם חדש של משחקים באינטרנט נפתח. אתר מיקמיק הוא אתר מישחקים המיועד לילדים ומציע להם חוויה חדשה באינטרנט. באתר מיקמיק עולם וירטואלי המשלב בין סביבת מישחקים משתנה לבין רשת חברתית המיועדת לילדים בגילאי 6-13. ילדים שאוהבים לשחק במשחקים ברשת יוכלו למצוא באתר מבחר משחקים, בהם גם אווטר.

מאת: Mikmakמשחקים באינטרנט03/05/102130 צפיות
אתר חדש של מישחקים עולה באינטרנט ומציע לגולשים המון משחקים חדשים ומשחקים מוכרים ואהובים. באתר מיקמיק עולם מישחקים אשר תוכנן במיוחד עבור ילדים בגילאי 6-13, כך שכל המשחקים באתר ימצאו חן בעיניהם. באתר מיקמיק עולם וירטואלי שכולל לא רק מגוון משחקים, אלא מציע לגולשים הצעירים גם להכיר חברים חדשים.

מאת: Mikmakמשחקים באינטרנט09/04/102717 צפיות
עולם חדש של מישחקים ברשת עלה באינטרנט ומציע לילדים שאוהבים לשחק מישחקים ברשת, עולם תוכן חדש ומלהיב. באתר מיקמיק עולם וירטואלי הכולל עולם שלם של משחקים שתוכנן במיוחד עבור הגולשים הצעירים, כך שכל המשחקים באתר ימצאו חן בעיניהם. באתר מיקמיק יוכלו הגולשים למצוא מגוון מישחקים חדשים ומלהיבים וגם מישחקים מוכרים.

מאת: Mikmakמשחקים באינטרנט25/02/101534 צפיות
אתר משחקים חדש עלה לרשת והוא מציע המון מישחקים חדשים ומדליקים. אתר מיקמק מציע לגולשים הצעירים חוויה חדשה באינטרנט הכוללת עולם של מישחקים שתוכנן במיוחד עבור הגולשים הצעירים, כך שהמשחקים השונים באתר ימצאו חן בעיניהם. באתר יוכלו הגולשים למצוא מישחקים חדשים וגם מישחקים מוכרים ואהובים.

מאת: Mikmakמשחקים באינטרנט08/02/101567 צפיות
אתר משחקים חדש עלה לרשת ומציע לילדים חוויה חדשה באינטרנט. אתר מיקמק מציע לילדים סביבת מישחקים חדשה בה אפשר למצוא המון משחקים חדשים ומשחקים מוכרים ואהובים. במיקמק כל ילד יכול ליצור לעצמו דמות וירטואלית אישית ואיתה הוא יכול לשחק במשחקים השונים, לבצע משימות ולצבור מטבעות על מנת לזכות בפרסים. באתר ניתן למצוא עולם שלם של מישחקים לילדים שתוכנן כך שהמשחקים ימצאו חן בעיני הגולשים הצעירים.

מאמרים נוספים בנושא משחקים באינטרנט

מאת: רוני הכהןמשחקים באינטרנט27/09/143478 צפיות
משחקים לאקס בוקס יהיו מתנה נהדרת בעבור הילדים, אנו כהורים מוזמנים להכיר את עולם הילדים ולבלות זמן איכות עם ילדינו. זה הזמן ללמוד לחבב את התחביבים שלהם ולהפסיק להתנגד להם.

מאת: ארז חסוןמשחקים באינטרנט06/12/138289 צפיות
לרוב אנשים מעדיפים לשחק במשחקים במחשב ורואים את המשחקי רשת כמשחק זול ולא כייף כמו משחק מחשב מלא. במאמר זה הציג לכם את ההיתרונות שיש במשחקים ברשת ולמה לפעמים זה עדיף על פני משחק מחשב מלא.

מאת: איציקמשחקים באינטרנט27/10/138240 צפיות
למרות היתרונות השונים אשר טמונים בפריצה ל- xbox 360או לקונסולת משחקים אחרות, חשוב לציין שתהליך הפריצה הוא תהליך ארוך ומורכב אשר חייב להתבצע על ידי אנשים מיומנים ומקצועיים היודעים לבצע אותו על הצד הטוב ביותר ולא קיימת סכנה שהמכשיר ייהרס ולא יאפשר להשתמש בו יותר.

מאת: איציקמשחקים באינטרנט27/10/138178 צפיות
Playstation זאת קונסולת משחקים מבית חברת סוני הגדולה, אשר יוצר באמצע שנות התשעים של המאה הקודמת – הדגם הראשון של המכשיר יצא ביפן בשנת 1994 – מה שאומר שבקרוב מאוד תחגוג קונסולת הפלייסטיישן עשרים שנה להיווסדותה.

מאת: איציקמשחקים באינטרנט27/10/138178 צפיות
גם אם אתם לא עד כדי כך בתוך העניין של playstation 3 games, סביר להניח שבכל פרק זמן אתם מפנקים את עצמכם במשחק חדש ואטרקטיבי אשר ישדרג עבורכם את שעות הפנאי.

מאת: גיל סרברניקמשחקים באינטרנט01/10/132161 צפיות
אמצעי האכיפה בהן מתירות רשויות החוק להשתמש במקרים של הפרת זכויות יוצרים הם נוקשים במיוחד. הרי גם אתם ודאי שמעתם לא פעם על הקרנה ציבורית, בלתי מאושרת, של משחקי כדורגל בתשלום, השמעת מוזיקה ללא תשלום לאקו"ם ותשלום של עשרות אלפי דולרים על שימוש בתוכנות מחשב בלתי חוקיות.

מאת: אבירם מלולמשחקים באינטרנט20/07/138227 צפיות
משחקי ילדים, או משחקי הרפתקאות לילדים מספקים הנאה צרופה של חשיבה ומשחקיות ממכרת ככל האפשר. אם זאת, אתם צפויים להיתקל בשלבים מאוד מסובכים ומאתגרים. אשר יפעילו את החשיבה ואת היצרתיות הדמיונית שלכם כאחד. אתם צפויים למצוא המון משחקי ילדים המקוטלגים לקטגורית ההרפתקאות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica