חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ריהוט גן - האם את יודעת כל מה שצריך

מאת: סחר עץ הרצליהריהוט 03/05/20101447 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כללי:

ריהוט גן , המכונה גם רהיטי גן או רהיטי פאטיו, הוא סוג של רהיטים מעוצבים ובנויים במיוחד לשימוש מחוץ לבית. ריהוט גן בנוי במיוחד מחומרים עמידים נגד פגעי מזג האויר.

ריהוט גן איכותי העשוי עץ מלא יכול להחזיק מעמד עשרות שנים עם הטיפול הנכון.

ריהוט גן מעץ הוא תוספת שיש בה גם התאמה וגם השלמה לטבע ולגינה. ריהוט גן מעץ נותן הרגשה של נופש כל השנה. לרהיטים הבנויים מעץ מלא, יתרונות רבים: הם חזקים, בעלי תוחלת חיים ארוכה, ניתן לחדש אותם בצביעה והם משווים לגינה אוירה כפרית טבעית וחמימה.

בעת בחירת ריהוט גן, אתה צריך לקחת בחשבון את סוג השימוש בגינה שלך. האם הגן שלך אמור להיות מקלט מרגיע רק עבורך ? מקום שבו תוכל לקרוא תוך כדי לגימת משקה קר, הרחק מן ההמולה של העולם המודרני והעסוק ? האם אתה אוהב לארח ?  האם יש בבית ילדים ?

כללים וטיפים לרכישת ריהוט גן:

רצוי מאד שתבצעו מחקר מקדים באינטרנט לגבי סוגי רהיטי הגן שאתם מתכוונים לרכוש: האם לרכוש שולחן וכסאות, כורסאות, מיטות שיזוף, שמשיות וכו'. האם הריהוט יהיה מעץ, אלומיניום וכו'. מה יהיה בערך גודלם של רהיטי הגן ועוד. בחירת ריהוט גן תושפע מהאוכלוסיה בבית, האם יש לכם ילדים, מה גודל הגינה, האם אם אתם נהנים לאכול בחוץ, מהו מזג האויר באיזור שלכם, האם אתם נוהגים לארח לפעמים, מה הוא התקציב שלכם ועוד.

הצטיידו במידות מדויקות של שטח הגן או המרפסת בהם אתם מתכוונים להציב את הריהוט, אלא אם כן מדובר בגינה גדולה שמידותיה רחבות מספיק להכיל כל סוג של רהיט גן. אם תרצו למשל להשתמש במרפסת שלכם כפינת אוכל מדי פעם, כדאי שתקנו שולחן עם חור עגול במרכזו ובו הציבו שמשיה, אם כי עדיף סוכך גדול המכסה את רוב שטח המרפסת. סוכך כזה הוא יעיל יותר בגלל שינויי הזוויות של קרני השמש לאורך שעות היום.

אם החלטתם לרכוש ריהוט גן למשל לבריכה שלכם, כדאי לבחור במיטות שיזוף וכסאות נוח בשילוב שמשיות רחבות.

כדאי לנסות ולבחור פרטי ריהוט דומים בסגנונם, בצבעיהם ובחומר שממנו הם עשויים.

סגנונות ושילובים חדשים חודרים כל הזמן לעולם העיצוב של ריהוט הגן ויש לקחת זאת בחשבון.

סוגים של ריהוט גן:

ריהוט גן נמכר לעתים קרובות כסטים, למשל, סט המורכב משולחן, ארבעה או שישה כסאות ולעיתים גם שמשיה. שמשיות גן הם סוג מיוחד של מטריות עמידות שנועדו לספק צל מקרינת השמש. לשמשיות יש חור מתאים במרכז השולחן והן לרוב מאובטחות בעזרת בסיס כבד המונע את העפת השמשיה ברוח. לעיתים גם נמכרים ספסלים ארוכים כחלק מהסט.

ניתן גם לרכוש ולהתקין תנורי חימום מיוחדים, הפועלים בעזרת מיכלי גז בוטאן או פרופאן, המשמשים לעתים קרובות כדי לאפשר לאנשים לשבת בחוץ בלילה או במזג אוויר קר. אפשר גם לצרף שולחן פיקניק המשמש לצורך אכילת ארוחה בחוץ.

חומרים שמהם עשוי ריהוט גן:

לרוב, ריהוט גן עשוי עץ, פלסטיק, זכוכית משולבת בעץ או מתכת, פיויסי, אלומיניום, קש (ראטן),נצרים או ברזל מחושל.

קיים מבחר עצום של רהיטי גן והחומרים שמהם הוא עשוי משתבחים עם הזמן. לכל סוג חומר שממנו עשוי ריהוט גן יש קיימים יתרונות וחסרונות.

בדק בית

ריהוט גן עשוי עץ:

ריהוט גן מעץ הוא תוספת שיש בה גם התאמה וגם השלמה לטבע ולגינה. לרהיטים הבנויים מעץ מלא, יתרונות רבים: הם חזקים, בעלי תוחלת חיים ארוכה, ניתן לחדש אותם בצביעה והם משווים לגינה אוירה כפרית טבעית וחמימה במיוחד אם הגינה מרובת עצים וצמחייה. עץ הוא חומר טבעי ולכן ריהוט גן מעץ עשוי להיפגע מהחשיפה לפגעי מזג האויר. משום כך העץ צריך מעת לעת טיפול על מנת לשמור על מראהו ועל איכותו. טיק למשל הוא חומר נפוץ עבור ריהוט גן. עץ הטיק מכיל חומר טבעי הנקרא סיליקה, מה שהופך אותו עמיד בפני ריקבון, פטריות, השפעות של חשיפה למים (כגון נפיחות או עיוות), כמו גם השפעה של כימיקלים. העץ הוא גם עמיד בפני אש, חומצות ועוד. יש שמנים מסוימים המיועדים באופן ספציפי לטיפול בעץ טיק כדי לסייע לו לעמוד מזג האוויר ובתופעות לוואי הנגרמות משהיה בחוץ.

את רהיטי העץ כדאי לשמר ולצבוע בצבעים מיוחדים המיועדים לטיפול ושימור עץ.

המוצרים המומלצים לטיפול הם מתוצרת Flood האמריקאית ו- Bondex הגרמנית. חברות אלו נחשבות המובילות בעולם בפיתוח מוצרי טיפול ושימור בעץ.

יש להסיר כל לכלוך, עובש, ריקבון וחלקים רופפים. יש להסיר שכבות צבע ישנות ע"י ליטוש או בעזרת מסיר צבע. העץ חייב להיות נקי ויבש לפני הטיפול.

ריהוט גן מאלומיניום ופלסטיק:

ריהוט גן עשוי אלומיניום הוא בעל תוחלת חיים ארוכה והוא קל ועמיד. עם זאת, אם ציפוי המגן נפגע הדבר עלול לגרום לקיצור משמעותי בתוחלת החיים של הרהיט. ריהוט גן עשוי פלסטיק עמיד בפני מים ושמש באופן טבעי, כך שהוא יכול להישאר בחוץ כל השנה וגם אחזקתו קלה וזולה. ניתן להשיג רהיטי פלסטיק איכותיים, צבעוניים ומעודנים, אך לפלסטיק תדמית של ריהוט זול.

ביקורת מבנים

בדי ריפוד:  

ניתן לרפד את ריהוט הגן, ולשלב גם מזרונים או כריות.  הבדים חייבים להיות עמידים לשמש ומים, וקלים להסרה לצורך כביסה.

אודות:

סחר עץ הרצליה היא חברה יבואנית מובילה של עצים משובחים מצפון אירופה. אצלנו תמצאו את טובי המומחים בתחומי בנית העץ השונים: ריהוט גן, פרגולות, ריהוט גן, דקים, גגות רעפים, רצפות עץ, בתי עץ ועוד.

אתר אינטרנט:  www.sahar-etz.co.il

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סחר עץ הרצליה היא חברה יבואנית מובילה של עצים משובחים מצפון אירופה. אצלנו תמצאו את טובי המומחים בתחומי בנית העץ השונים: ריהוט גן, פרגולות, דקים, גגות רעפים, רצפות עץ, בתי עץ ועוד...

כתובת:  שד` מנחם בגין הרצליה, בצמוד לשדה התעופה והמרכז הבינתחומי.
טל:   09-9507151

שעות פתיחה:   ימים א`-ה` 7:00-19:00, יום ו'  7:00-13:00

אתר אינטרנט:  www.sahar-etz.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סחר עץ הרצליה

מאת: סחר עץ הרצליהשיפוצים10/06/102399 צפיות
רעפים משמשים למטרת חיפוי גג המבנה בו אנו גרים. ישנם סוגי רעפים שונים, כגון: רעפים מתכנסים, גגות רעפים מעל גמלונים וגגות רעפים הבנויים על תקרת בטון. הרעפים מגיעים במגוון צורות וצבעים ומעניקים לחלק החיצוני של הבית מראה מסוגנן. חשוב מאוד שתבחרו בגגן בעל ניסיון ומוניטין שירכיב לכם את הרעפים.

מאת: סחר עץ הרצליהבניין ואחזקה - כללי10/06/102449 צפיות
כיום, ניתן לבחור פרגולות העשויות ממגוון חומרים, כגון: אלומיניום, פלדה, זכוכית ובמגוון צורות. ניתן גם לבחור בפרגולות ירוקות המורכבות מחומרים הניתנים למחזור וידידותיים לסביבה, פרגולות חשמליות אשר ניתן לסובב בהתאם לזווית ההצללה הנוחה לכם ופרגולות דקורטיביות. פרגולות כיום משמשות להצללה של אזורים מסוימים וכתוסף סגנוני דקורטיבי לחלק החיצוני של הבית.

מאת: סחר עץ הרצליהשיפוצים10/06/103076 צפיות
דקים הופכים ליותר ויותר פופולאריים ככל שהשנים עוברות. אם אתם מעוניינים בדקים שיורכבו בחצר ביתכם חשוב שתדעו מהו תהליך ההכנה שיש לבצע, כיצד מבצעים את בניית הדקים ומהם הדברים שחשוב שתשימו אליהם לב.

מאת: סחר עץ הרצליהריהוט 08/05/1010841 צפיות
לאחר התקנת מוצרי עץ כמו למשל פרגולות, דקים, ריהוט גן עשוי עץ, בתי עץ וכו', מומלץ מאד לבצע בהם טיפול ושימור בחומרים המייצבים את העץ ומגינים עליו מפני פגעים שונים. טיפול כזה גם משפר מאד את מראה המוצר ומאריך את חייו. חברות Flood האמריקאית ו- Bondex הגרמנית נחשבות המובילות בעולם בפיתוח מוצרי טיפול ושימור בעץ.

מאת: סחר עץ הרצליהבניין ואחזקה - כללי08/05/102436 צפיות
בתים מעץ מבודדים היטב, הם אטומים בפני גשם ואינם סובלים מרטיבות המחלחלת דרך הקירות והתקרה. כמו כן ניתן כיום לטפל בעץ בחומרים מעכבי בערה המבטלים באחוזים ניכרים את החשש משריפה. בניית בית העץ היא מהירה יחסית לכל סוג אחר של בניה, והביצוע הוא בדרך כלל בידי בעל מקצוע אחד המתמחה בבניה מסוג זה. מבחינת העיצוב, בתי עץ מאפשרים גמישות גדולה והתאמה קלה של הבית לדרישות ולמטרות שונות. מגורים בבית עץ נותנים אוירה של רוגע ושלווה, אוירה כפרית וחמימות, כאילו גרתם בצימר כל השנה.

מאת: סחר עץ הרצליהריהוט 21/04/102045 צפיות
במאמר זה מפורטים 4 השלבים לשמירה על מוצרי עץ, כמו למשל, פרגולות: הכנה וניקוי של העץ, מריחת שכבת צבע עליון, טיפול עם מוצרי הגנה על העץ ואחזקה.

מאת: סחר עץ הרצליהעסקים, מימון וכספים24/03/102043 צפיות
סחר עץ הרצליה היא חברה יבואנית מובילה של עצים משובחים מצפון אירופה. אצלנו תמצאו את טובי המומחים בתחומי בנית העץ השונים: ריהוט גן, פרגולות, דקים, גגות רעפים, רצפות עץ, בתי עץ ועוד... ניסיון של שנים בענף יצר אצלנו הבנה מעמיקה של התחום, עובדה המאפשרת לנו להדריך את הלקוחות הפרטיים באופן אישי וכן להתאים להם לפי בקשתם, את אנשי המקצוע הנכונים. כתובת: שד` מנחם בגין הרצליה, בצמוד לשדה התעופה והמרכז הבינתחומי. טל: 09-9507151 אתר אינטרנט: www.sahar-etz.co.il

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201573 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201152 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201708 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201794 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191604 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191584 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191583 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica