חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לבחור חדר שינה?|דורן רהיטים

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/20191584 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חדר השינה הוא החדר הכי חשוב שלנו בבית. זהו המבצר שלנו ומקום המפלט שלנו כשיש לנו לחץ ואנו רוצים להניח את הראש לרגע, להירגע ולחשוב. זהו המקום אליו אנו הולכים מדי לילה כדי לישון ולתת לגוף שלנו אנרגיות מחודשות ליום חדש. החדר הזה צריך להיות נוח, מרגיע ולהשרות עלינו תחושה נעימה שכיף לבוא אליה. על מנת שהוא בעצם יהיה כזה, הרי שלכל פרט בחדר יש השפעה רבה על התחושות בו. במדריך זה תקבלו מספר טיפים לסידור המחשבה של איך לבחור חדר שינה אולטימטיבי.

בחירת המיטה והמיקום שלה:

המיטה היא האזור הקדוש ביותר עבורנו בחדר השינה. על המיטה להיות מספיק מרווחת וגדולה מצד אחד וכזו שלא תופסת את כל המקום בחדר מצד שני. המזרן צריך להיות נוח ונעים עבורנו כמו גם הכרית כיוון שכל אלה ישפיעו כיצד נישן במהלך הלילה. חשוב למקם את המיטה בצורה כזו שתאפשר לנו לשמור על חדר מרווח ונעים ככל האפשר. השתדלו לא למקם את המיטה בסמוך לקירות החיצוניים כיוון שאלה פולטים קור בחורף ואם אין ברירה אז דאגו שתהיה מחיצה שתפריט בין הקיר לראש שלכם וגם שזו תשתלב בעיצוב החדר.

ריהוט ונוחות:

לריהוט תפקידים רבים בחדר השינה שלכם. אתם רוצים רהיטים שמצד אחד ישתלבו עם צבעי הקירות, הרצפה והשטיח אם יש כזה, ומצד שני יהיו פרקטיים עבורכם. אתם ככל הנראה תצטרכו שידת מגירות לאחסון דברים, נשים יצטרכו פגודה + מראה לאיפור ובישום, ארון בגדים גדול גם כן חשוב אם אין לכם חדר ארונות נפרד וכמובן השידות הקטנות הצמודות למיטה שתמיד יש להן שימוש, אם לא למנורת הלילה, הרי שלשלטים של הטלוויזיה, הטענת הטלפון ואחסון ציוד קטן שתצטרכו אולי בסמוך אליכם במהלך הלילה.

הצבעים בחדר:

לצבעים יש השפעה מכרעת על התחושות והרגשות שלכם. הצבעים יכולים להרגיע אתכם ולהשרות עליכם אווירה נעימה ושליווה או להלהיט עוד יותר את היצרים שלכם ולגרום לתחושת כעס, מרץ בלתי נשלט, מחנק או אפילו דיכאון. וודאו כי אתם אוהבים את הצבעים בחדר שלכם, שהם מרגיעים אתכם ומאפשרים לכם לישון בצורה נעימה ובטוחה, שהם מאפשרים לכם את ההרגשה שתמיד רציתם וחלמתם עליה שאתם נכנסים לחדר השינה שלכם.

תאורה:

כדאי לדאוג לתאורה ראשית ותאורה משנית בחדר. התאורה הראשית תהיה במרכז החדר ותאיר את החדר כולו, בעוד התאורה המשנית תהיה לרוב מנורת הלילה שליד המיטה שתוכלו להאיר בה במהלך הלילה או ברגעים בהם אתם זקוקים למעט אור ולא מעוניינים להדליק את האור בחדר.

 



תגיות המאמר: איך לבחור חדר שינה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיזם גרופ פתרונות אינטרנט בע"מ - שיווק באינטרנט, קידום אתרים באינטרנט, בניית אתרים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוד כהן

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213604 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211342 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211222 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: דוד כהןאדריכלות22/04/212177 צפיות
מחפשים מנוף לקומות גבוהות, מנוף לקומה 20 או יותר? המאמר הזה יסכם לכם כל מה שחשוב לכם לדעת.

מאת: דוד כהןעיצוב פנים27/11/202884 צפיות
עיצוב חלל הבית יכול להעשות באמצעות שילוב תמונות יפות לחדרי השינה והסלון. אפשר לבחור תמונות מסוגים שונים וזה המקום לעשות סדר.

מאת: דוד כהןרפואה23/09/201459 צפיות
בימינו, כשהבריאות עולה לראש סדרי העדיפויות, חשוב לדעת לבחור רופא מומחה לרפואת אוזן גרון, כדי למנוע בעיות עתידיות, כדי לטפל בבעיות קיימות וכדי לשלול מחלות.

מאת: דוד כהןאומנות - כללי23/09/205152 צפיות
דווקא בתקופה הנוכחית כשכולנו בבתים, מבלים ויוצאים פחות, זה הזמן לשדרג את ניראות הבית. ככה בוחרים היום תמונות לחדרי הבית.

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201575 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201152 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201710 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201796 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191604 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191584 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

מאת: רוני הכהןריהוט 14/10/181576 צפיות
דלתות פנים מעוצבות יכולות להיות מכל מיני סוגים ועם טווח שונה של מחירים, שכדאי לבדוק לעומק לפני שמתקדמים אל בחירה ורכישה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica