חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ריהוט גן לצימרים

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/20191608 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

עיצוב הגינה במתחם צימרים:

עיצוב הגינה צריכה להתאים לקונספט של הצימרים עצמו. צימרים הבנויים בקונספט של דיסני למשל יהיו צבעוניים יותר, משלבים פסלים של דיסני, תמונות, חריטות ומוצרים נוספים המוקדשים לעולם המופלא הזה. צימרים הבנויים כמו מערות, יהיו חלק מקונספט המחובר יותר לאדמה ולטבע ויכלול הרבה סלעים, חול, דשא וכמובן שבילי אבנים וצבע חום בגוונים שונים. ישנם צימרים הבנויים בסגנון כפרי, אחרים בנויים בסגנון מודרני יותר, חלקם בנויים כאטרקציה מסוימת וחלקם פשוט מכילים אטרקציות שונות כדי לאפשר את השהות האיכותית ביותר במקום.

בחירת ריהוט גן לשטח צימרים:

לאחר שאפיינתם את הקונספט של הצימרים שלכם יהיה קל יותר לבחור את הציוד והריהוט בגינה שלכם. ריהוט גן הוא עולם מגוון ותוכלו למצוא מגוון רחב של פריטים העשויים מחומרי גלם שונים, החל מ: נדנדות, ספסלים, כיסאות, אדניות לפרחים, מזרקות, מעמדים שונים ועוד. ריהוט לשטח של הצימרים שונה מריהוט גינה רגילה, זאת משום שבצימרים צריך להתחשב בכמות הצימרים בגינה, בכמות האורחים המקסימלית שיכולים להיות שם ולהתאים לכולם מקומות ישיבה, מיטות שיזוף ליד הבריכה אם יש, כיסאות נוחים לישיבה ליד הג'קוזי ועוד.

תוספות ואטרקציות נוספות:

מומלץ לשלב בצימר שלכם ריהוט וציוד שיהוו אטרקציות ללקוחות שלכם. כך למשל אם תוסיפו מיטות שיזוף אלה יכולות להתאים לנופש שלכם גם אם אין לכם בריכה בחצר. פטריות חימום יכולות לסייע להם לשבת באוויר הצח בשעות הערב בנחת, ליהנות מהאווירה והשקט, לשבת בחברותה עם אנשים אחרים השוכרים צימרים סמוכים וכל זה תחת פטריית החימום שתספק להם אזור ישיבה חמים ונעים. שולחן סנוקר אינו משהו שתוכלו למצוא בכל חברה לריהוט גן, אולם כהמלצה שלנו – כדאי להוסיף אותו לגינה שלכם ולבנות מתחת מחסה עם תאורה, כדי שהאורחים שלכם יוכלו ליהנות מאטרקציה נוספת.

לסיכום; ריהוט גן לצימרים שונה מריהוט שתבחרו לגינה הרגילה שלכם. כדאי להתאים את הריהוט לקונספט העיצובי של הצימרים והשטח, כמו גם לדאוג שיהיו מספיק מקומות לישיבה, אכילה והנאה בנחת מהמקום. מי שמגיע לצימר מגיע לנפוש בעיקר, לנוח וליהנות מהאטרקציות שבמתחם הצימר עצמו.

 



תגיות המאמר: ריהוט גן לצימרים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיזם גרופ פתרונות אינטרנט בע"מ - שיווק באינטרנט, קידום אתרים באינטרנט, בניית אתרים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוד כהן

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213626 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211347 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211226 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: דוד כהןאדריכלות22/04/212183 צפיות
מחפשים מנוף לקומות גבוהות, מנוף לקומה 20 או יותר? המאמר הזה יסכם לכם כל מה שחשוב לכם לדעת.

מאת: דוד כהןעיצוב פנים27/11/202889 צפיות
עיצוב חלל הבית יכול להעשות באמצעות שילוב תמונות יפות לחדרי השינה והסלון. אפשר לבחור תמונות מסוגים שונים וזה המקום לעשות סדר.

מאת: דוד כהןרפואה23/09/201468 צפיות
בימינו, כשהבריאות עולה לראש סדרי העדיפויות, חשוב לדעת לבחור רופא מומחה לרפואת אוזן גרון, כדי למנוע בעיות עתידיות, כדי לטפל בבעיות קיימות וכדי לשלול מחלות.

מאת: דוד כהןאומנות - כללי23/09/205177 צפיות
דווקא בתקופה הנוכחית כשכולנו בבתים, מבלים ויוצאים פחות, זה הזמן לשדרג את ניראות הבית. ככה בוחרים היום תמונות לחדרי הבית.

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201579 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201164 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201716 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201799 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191588 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191589 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

מאת: רוני הכהןריהוט 14/10/181583 צפיות
דלתות פנים מעוצבות יכולות להיות מכל מיני סוגים ועם טווח שונה של מחירים, שכדאי לבדוק לעומק לפני שמתקדמים אל בחירה ורכישה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica