חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חבר מביא חבר גם בדור הפייסבוק - מקרה מבחן

מאת: איתי ברנרפרסום מקוון05/05/20101555 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פרק סיום העונה השביעית של ארץ נהדרת נהנה ללגלג על כך שהפכנו ממדינת "כולם מכירים את כולם" למדינת הפייסבוק בה הכול נעשה דרך הרשת, אין שום מחאה אמיתית ואין שום ניסיון לעשות משהוא משמעותי חוץ מאשר דרך כפתור הLike . למרות שלארץ נהדרת יש בעיקר אופי של סאטירה פוליטית,  לפייסבוק יש חשיבות מכרעת היום גם בכל מה שקשור לשיווק ופרסום. לא מעט מילים נכתבו על כך שהיום כל ארץ רוצה להיות מומחה מדיה חברתית ובעצם המונח הזה כבר הפך בעצמו לסוג של בדיחה.

למרות שאי אפשר לבטל את החשיבות של פייסבוק, אני רוצה להוכיח שלקשרים אמיתים ופרסום מפה לאוזן בעולם "האמיתי" עדיין יש חשיבות מכרעת בכל מה שקשור לשיווק וקידום של עסקים ואפילו אתרי אינטרנט.

את אתר מקום טוב הקמתי אני ושותף נוסף לפני כמה חודשים. מדובר באתר אשר מפרסם עסקים מקומיים מאזור זכרון יעקב - פרדס חנה באמצעות וידאו. בהתחלה היינו בטוחים כי החדשנות של האתר (אין כמעט אתרים אשר מציעים פרסום עסקים בוידאו בארץ) תגרום לאנשים להירשם בלי לחשוב יותר מדי. הוצאנו לא מעט כרטיסי ביקור וביקשנו מכמה חברים טובים לחלק אותו בין עסקים שונים מהאזור. במקביל פרסמנו הודעות כמעט בכל הקבוצות הרלוונטיות בפייסבוק.

למרבה הפלא , התוצאות היו רחוק ממזהירות, רוב בעלי העסקים אמנם התלהבו מהאתר ומהקונספט החדשני שלו, אבל לא מיהרו להירשם למרות שהרישום הבסיסי הוא בחינם ונעשה בצורה אוטומטית. בשלב הזה החלטנו לנסות משהוא קצת אחר, הבטחנו לתת הטבה לכל עסק אשר ימליץ על עסק אחר. מכאן ואילך חל מהפך של 180 מעלות ועסקים החלו להירשם בקצב גבוה הרבה יותר. באחד הימים כמות הכניסות לאתר כמעט שילשה את עצמה בגלל כניסות ישירות בלבד (כאשר היו לאתר יחסית מעט דפים מאונדקסים בגוגל)

מהניסיון הזה למדנו שעור חשוב: למרות כל המהפכות הטכנולוגיות , הפייסבוק, הטוויטר ואפילו הלינקדין, ההמלצה הטובה ביותר היא עדיין מפה לאוזן בקרב אנשים שמכירים אחד את השני במציאות ולא רק  במרחב הוירטואלי . כתבתי בהתחלה שלא אכנס לקלישאות, אבל אולי באמת יש משהוא בטענה הגורסת כי 1000 חברים בפייסבוק עדיין לא שווים חבר אחד אמיתי.

 



תגיות המאמר: פייסבוק, עסקים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איתי ברנר

מאמרים נוספים בנושא פרסום מקוון

מאת: בני דואניפרסום מקוון08/05/162514 צפיות
הפרסום באפליקציית הניווט וויז הינו פרסום משתלם מכל הבחינות !

מאת: לילה בן הרוש פרסום מקוון16/04/152402 צפיות
אם רוצה רוצה ליצור לעצמך פוקס, סדר ובהירות בשיווק , להפסיק לבזבז כספים על פרסום ושיווק שלא תמיד מביא תוצאות ולייצר זרם לקוחות קבוע והכנסה קבועה ויציבה. כספים מיותרים על שיווק ופרסום לא אפקטיבי זו הסדנא בשבילך כל הסודות לחשיפת העסק שלך באינטרנט ובתקשורת.

מאת: דויד מנשהפרסום מקוון19/04/146141 צפיות
לא פעם אנו מתלבטים בשאלה איך לקדם את האתר שלנו, או איך למכור את המוצר או השירות שלנו. כאן אציג את האופציה של פירסום בתשלום לגוגל. בניגוד לקידום האורגני, המחייב עבודה וזמן רב, פירסום בגוגל פונה רק לקהל שמעניין אתכם והתשלום הוא רק אם הגולשים נחשפו לפירסום, או לחצו על המודעה ואף נוכל להחליט באיזה סוג אתרים יופיע הפירסום שלנו ואפילו באיזה אתרים ספציפיים היא תתפרסם – לרבות הימים והשעות וכן בהתאם

מאת: כתיבת מומחיםפרסום מקוון27/03/147959 צפיות
דומיין, או בשמו העברי- שם מתחם, הוא השם שמשמש את האתר ככתובת ברשת האינטרנט. לדומיינים מגוון סיומות במשמעויות שונות, המשמשים עבור ארצות שונות. הסיומות הישראלית היא il. צמד האותיות co מצביע על חברה פרטית או אדם עצמאי, ואילו האותיות org משמשות עבור מוסדות וארגונים.

מאת: גלעד ורשבסקיפרסום מקוון05/08/132297 צפיות
האינטרנט כבר מזמן תופס חלק נכבד מחיינו. כבר זמן רב הוא אינו רק כלי בידורי או תקשורתי, אלא פשוט "מקום" שאנחנו נמצאים בו רוב הזמן. אפשר לשמוע מכל עבר ביטויים שמחזקים את התחושה הזאת- "אני באינטרנט", "כנס לגוגל", "לא נכנסתי לפייסבוק כבר יומיים" וכן הלאה. ברור לכל ילד שהדרך להיות "מחובר" היא דרך האינטרנט ולכן פרסום באינטרנט הוא אחד מכלי הפרסום החזקים ביותר.

מאת: דרור הראלפרסום מקוון19/03/131778 צפיות
מאז כניסתו של אינטרנט, פרסום ברשת האינטרנט העולמית היה מאוד פופולרי. תאגידים רבים, חברות ועסקים נצלו את זה ואתה יכול לראות מודעות על כל דפי אינטרנט בם אתה מבקר. הצרכן יכול ללכת לכל מנוע חיפוש והקלד את מילת המפתח הנוגעת למה שהם מחפשים ופגעו חיפוש והם יהיו מסופקים עם רשימה ענקית שממנו הם יכולים לבחור. זו שיטה יעילה ומאוד זמן עלות הצלה של פרסום.

מאת: אקסיומה פרסום ואינטראקטיבפרסום מקוון13/03/131902 צפיות
עולם האינטרנט שינה את הכללים בעולם השיווק והפרסום והפך לאחד הכלים הפרסומיים האפקטיביים ביותר. באמצעות האינטרנט יכולים המפרסמים לפלח את קהל היעד ולייעד את הפרסומות על פי מיקוד של נושאים וקהל יעד. בנוסף, הטכנולוגיה האינטרנט הפכה את הפרסום להרבה יותר ממוקד ויעיל הודות לטכניקות של משיכת תשומת הלב של הגולש ו"אילוצו" לצפות בתכנים הפרסומיים בשיטות שונות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica