חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפים להפקת יום הולדת

טיפים להפקת יום הולדת

 

הורים רבים מתמודדים לא פעם עם השאלה איזה אירוע יום הולדת לתכנן לילדיהם, האם לבחור בפתרון הקל ולהזמין מפעיל או ליצן שישעשעו את הילדים, אך יעלה ביוקר או לחילופין לארגן חגיגה באופן עצמאי, אך תדרוש מהם תכנון והפקה. "ריקי בילבי", מפיקת ימי הולדת, מציעה טיפים להורים שיבחרו באפשרות של ארגון יום הולדת באופן עצמאי:

  • מיקום מרווח: יש לבחור מקום מרווח, במידה והוחלט לעשות את האירוע בתוך הבית, רצוי לסדר את הסלון בצורת "ח" על מנת שיהיה מקום לפעילות ולמשחקים, במידה והחלטתם לחגוג בחוץ יש לבחור מקום קריר ומוצל, כמובן שלא קרוב לכביש ורצוי לא על חול, כמו כן מומלץ לוודא המצאות מקור חשמל במידת הצורך.
  • מומלץ לסמן את המתחם שבו אתם חוגגים את יום ההולדת, אם זה בבית, יש לשים בלונים בחוץ בכדי שהילדים יזהו ובמידה והחלטתם על מקום ציבורי, יש לסמן מסביב בכדי שיהיה קל להתמצא
  • קשטו עם ילדיכם: זו ההזדמנות שלכם לבלות עם הילד לפני מסיבת יום ההולדת ולשתף את הילד בעשייה וביצירת האירוע שלו- נפחו יחדיו בלונים, תלו אותם, ניתן לשלב שרשרות נייר ואפילו דקלים קטנים מפלסטיק.
  • אין צורך להפריז בכיבוד: ילדים נהנים מנקניקיה בלחמנייה, חצי פיתה עם שוקולד /חומוס. לגבי ממתקים, הכינו שקיות אישיות/ צלחות אישיות. מומלץ להימנע משולחן כיבוד עליו צפויים הילדים להתנפל.
  • שתייה של ילדים: מומלץ טרופיות, פטל, מיץ ענבים. לא מומלץ משקאות מתוקים מוגזים, הורים רבים מתנגדים שילדיהם יישתו משקאות אלו.
  • סבלנות עם המתנות: רצוי להכין מראש סלסלת מתנות ולהכין את הילד לכך שאת המתנות פותחים בסוף האירוע.
  • פרסים: אפשר לחלק בסוף האירוע פרס קטן לכל ילד, בכדי שיזכרו את היום לטובה. רצוי שלא להפריז, ניתן לרכוש מתנות מדליקות בחנויות של שקלים בודדים לפריט. כמו כן, לא מומלץ לקיים תחרויות נושאות פרסים, עצם ההנאה הינה פרס, כך תמנעו עוגמת נפש מילדים שלא זכו בפרס.
  • הפעלות: במידה ובחרתם במפעיל בחגיגת יום ההולדת, היעזרו בהמלצות חברים, היפגשו עם המפעיל הנבחר, בכדי לדעת מי הוא האדם, וודאו מספר ימים לפני כן שהוא זוכר להגיע לאירוע.
  • הפעלה עצמאית: במידה ובחרתם להפיק יום הולדת באופן עצמאי, יש לשים לב כי ההפעלות שאתם בוחרים הינן הפעלות שמתאימים לטווח הגילאים הנכון. לדוגמא לילדים בטווח גילאים של 5+, ניתן להתאים משחקים כמו בנים נגד בנות, מצא את המטמון, אם הילדים צעירים יותר כדאי להתמקד במשחקי יצירה, ריקודים וברכות.
  • ילדים מאבדים ריכוז מהר: לכן אם ישנם ילדים רבים בטווח גילאים משתנה, כדאי לחלקם לקבוצות ולתת לכל קבוצה משחק יומולדת אחר, או לחילופין לשחק משחקי חברה המתאימים לקבוצות גדולות.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נציג סופרפארם

מאת: נציג סופרפארםבריאות השן20/09/101080 צפיות
ד"ר אלברט ליאפיס מפריח או מחזק מיתוסים על משחות שיניים

מאת: נציג סופרפארםדיאטה ותזונה16/09/101066 צפיות
לקראת יום הכיפורים שירלי קטרון, דיאטנית ורוקחת ברשת סופר-פארם, מעניקה טיפים שימושיים שיסייעו לעבור את הצום בקלות: כיצד להתכונן לצום ? מאילו מאכלים רצוי להימנע לפני הצום ובארוחה המפסקת ? מה מומלץ לאכול ? ואילו רכיבים חייבים להיות בסעודה המפסקת ?

מאמרים נוספים בנושא משפחה וזוגיות - כללי

מאת: ערןמשפחה וזוגיות - כללי10/02/215176 צפיות
כאשר אדם הולך לעולמו נותר בזכרוננו כל מה שהיה עבורנו. בין אם מדובר בבן משפחה ובין אם מדובר בחבר קרוב, זהו זמן כאוב. בימים האלה שהמשפחה מתכנסת ומתכוננת להלוויה ולשבעה, ישנה רק עוד משימה אחת אחרונה. לכבד את זכרו של אותו אדם באמצעות מודעות בעיתון שיאפשרו למכרים הרחוקים יותר לקבל מידע חשוב על המקום שבו תהיה השבעה.

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי17/10/204684 צפיות
ייעוץ זוגי והקלקולים בהורות אחד ממוקדי המריבות העיקריים המופיעים במהלך ייעוץ זוגי זו ההתנהלות של בני הזוג מול ילדיהם. נראה שכל אחד מביא את הדעות והאמונות שלו, יחד עם השריטות והמגבלות שלו.

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי14/07/201172 צפיות
בני זוג לעיתים מביאים עימם תחושת חסך שחוו במהלך ילדותם והתבגרותם. הרצון למלא חסך שהיה, לפצות על מחסור שנחווה, הינו פעולה המשולה למי שמוזג מים בחבית ללא תחתית

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי13/04/201464 צפיות
כיצד מרגיש זוג בהגיעו ליועץ זוגי? קבלו הצצה לזווית קצת אחרת

מאת: דוד כהןמשפחה וזוגיות - כללי15/03/201425 צפיות
אחת הדילמות שעומדות בפנינו, כשאנחנו רוצים לערוך פיקניק עם חברים ובני משפחה או כשאנחנו רוצים לארח אירוע בבית או בכל מקום אחר, זה עם מה נארח אותם? באילו כלים ואמצעים נשתמש? בסד אריזות הביאו לכם כמה נקודות מחשבה

מאת: נטלי הרוש משפחה וזוגיות - כללי27/07/173103 צפיות
החופש הגדול בעיצומו, הילדים מתחילים קצת להתבגר ולקראת השנה החדשה אנחנו ההורים מנסים לקדם אותם מכל מיני בחינות...אם לימודיות או לקיחת אחריות, איך להתנהג חברתית ועוד. הנה לכם כמה אפשרויות שישפרו לילדים שלכם את חופשת הקיץ ובמקביל יכינו אותם מכל מיני בחינות לשנה החדשה.

מאת: רוןמשפחה וזוגיות - כללי04/05/173406 צפיות
מאמר על חברת ניקיון

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica