חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

קישורים נוספים
חפתים
תכשיטים
   
 

תכשיטים

זה קרה לי ביום אחד. לפני כן לא התעניינתי בתכשיטים יותר מאשר רפרוף מהיר על פני חלונות ראווה נוצצים של חנויות עיצוב תכשיטים. אפילו חברתי - מעצבת תכשיטים מדופלמת לא הצליחה להחדיר בי את הרגש הטמון בנשים כלפי תכשיטים.

עד שיום אחד, בעודי עוברת חלוף על פני חלון מרהיב של מעצבת תכשיטים, נתפסו עיניי אחר טבעת שלימים תהייה טבעת האירוסין שלי. מאותו הרגע ידעתי שאני בחורה של תכשיטים למרות הכול.

הטבעת הייתה רק ההתחלה לעידן חדש של בחורה שלא רק מרפרפת בחלונות ראווה של חנויות עיצוב תכשיטים, אלא גם נכנסת לחנות מודדת ובוחנת אותם שעות. אחר כך מפזרת רמזים בבית איזו מעצבת תכשיטים אני אוהבת במיוחד ובאילו תכשיטים ספציפיים מדובר.

אז יש כאלו שכבר בגיל חמש מזהות בעצמן את הרצון, האהבה, ממש תשוקה אפשר לומר לפריטים האלה הנקראים תכשיטים, ויש מי שמגלה זאת על עצמה בהמשך החיים. גם אלו המתיימרות להציג חזות של "אותי דברים כאלה לא מעניינים" בסוף נראות עם איזה תכשיט או שניים ברחוב.

חברות שאומרות לי שחוץ מהחוט האדום על ידן שהן קוראות לו צמיד, אין להן כל עניין בעיצוב תכשיטים קצת יותר מתוחכמים, אני מחייכת לעצמי ובטוחה שיום אחד גם להן זה עוד יקרה. אם לא מעצמו אז בשלב החתונה, שזו הזדמנות טובה לבנות לעצמך בסיס תכשיטים ראוי להמשך החיים והדורות.

עיצוב תכשיטים קיים בכל העולם, בכל התרבויות והחל ככל הנראה על פי מחקרים ארכיאולוגים לפני כ-40,000 שנים. תכשיטים אלו כמובן עשויים היו מחומרים שונים (צדפים, חמר וקליפות ביצים), אך כבר אז שימשו לזיהוי השתייכות חברתית וסטאטוס.

כשאני כותבת תכשיטים, אני מתכוונת לכל פריט יופי לכל איזור בגוף שיכול להיות: שרשראות, עגילים, צמידים, טבעות, צמידים, חפתים, סיכות ראש וכל דבר נוסף שעולה על דעתכם שמטרתו קישוט הגוף.

מלבד האלמנט האסתטי, תכשיטים הם סמל סטטוס, הם משמשים לשמירה ולצבירת ממון, וכן דרך להעניק לדורות הבאים במשפחות דבר מן העבר.

כשאני בוחרת לעצמי תכשיטים אני בוחרת את מה שיפה בעיני אך לא מתעלמת כמובן מאיכותו וערכו (אם מדובר בתכשיט יקר) על מנת  שישמר לי (או לנינות) לשנים ארוכות.

עיצוב תכשיטים הוא לא משחק ילדים. מעצבת תכשיטים טובה מבינה בחומרים שונים ואת האפשרויות הטובות לשילוב בניהן.

בין אם את אוהדת תכשיטים מושבעת ובין אם את "חדשה" בתחום, כדי תמיד לברר ממה עשויים תכשיטים שאת קונה וכן מומלץ להגיע למעצבת תכשיטים שתוכל לכוון אותך כראוי ולהתאים תכשיט לאופייך ורצונותיך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אקסטרה - קידום אתרים

מאת: אקסטרה - קידום אתריםעסקים - כללי12/05/141138 צפיות
שוק המנעולנים הינו מגוון מאוד - הוא מכיל מנעולנים מקצועיים, מוסמכים ומלאי ניסיון אך גם מנעולנים חסרי ניסיון אשר עלולים לגרום לנזקים ולבזבוז כספים. מנעולן טוב יהיה בעל מקצוע שסיים קורס מנעולנות, עבר הכשרות, הסמכות, קיבל אישור מטעם משטרת ישראל (כך שאין לו עבר פלילי), וצבר ניסיון. כאשר מחפשים מנעולן, חשוב לפנות אל מנעולן באזור קרוב. מנעולן אשר מספק שירותים בעיר אחרת או במקום רחוק יותר, עשוי לגבות מחיר גבוה יותר מהמחיר הסטנדרטי.

מאת: אקסטרה - קידום אתריםרפואה סינית22/05/131250 צפיות
רפואה סינית מהווה תחליף לרפואה המערבית שכולם מכירים. הטיפול ברפואה הסינית הוא שילוב של מזרח ומערב, ולכן מטופלים יכולים ליהנות משני העולמות. מעבר לשיפור במצבם של המטופלים רפואה סינית תורמת גם לשמירת מצב הרוח של המטופלים. במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא כיצד טיפול ברפואה הסינית מסייע הן לסטודנטים הלומדים את התחום והן למטופלים.

מאת: אקסטרה - קידום אתריםבריאות ורפואה כללי20/05/131394 צפיות
גסטרוסקופיה נחשבת לאחת הבדיקות השכיחות ביותר ברפואה המבוצעת לצורך אבחון וטיפול במחלות של מערכת העיכול העליונה. מטרת הבדיקה היא הסתכלות רחבה באיברי מערכת העיכול העליונה. בנוסף לצפייה בפרטים של מערכת העיכול ניתן לבדוק גידולים , לשלוף גופים זרים. מה כוללת הכנה לבדיקת גסטרואנטרולוגיה- המידע במאמר שלפניכם.

מאת: אקסטרה - קידום אתריםאדריכלות פנים19/05/131182 צפיות
בעת בניית בית יש להיעזר בבעלי מקצוע מומחים בתחום הבנייה והעיצוב. עיצוב בית יפה מתחיל במחשבה תחילה. כיום ניתן למצוא מגוון דרכים שונות לעצב את הבית ולהשאיר רושם על אורחים ובני משפחה. מיהם בעלי המקצוע שיסייעו לכם לעצב את הבית- כל התשובות במאמר שלפניכם.

מאת: אקסטרה - קידום אתריםניקיון16/05/131185 צפיות
רוב האוכלוסייה לא מבינה את החשיבות של ניקוי פריטי ריהוט שונים בצורה מקצועית ולא בבית. ניקוי פריטי ריהוט למשל, שטיח אצל חברה מקצועית יכול לחסוך לכם זמן וכסף, בייחוד כאשר מדובר במקרה של שריפה ובו אין לכם את הכלים המתאימים לניקוי שטיחים או וילונות.

מאת: אקסטרה - קידום אתריםניקיון16/05/131079 צפיות
רוב האוכלוסייה לא מבינה את החשיבות של ניקוי פריטי ריהוט שונים בצורה מקצועית ולא בבית. ניקוי פריטי ריהוט למשל, שטיח אצל חברה מקצועית יכול לחסוך לכם זמן וכסף, בייחוד כאשר מדובר במקרה של שריפה ובו אין לכם את הכלים המתאימים לניקוי שטיחים או וילונות.

מאת: אקסטרה - קידום אתריםביטוח דירה09/05/132897 צפיות
לעתים אנשים מחליטים לשפץ את הדירה שלהם שיפוץ מקיף או חלקי.עבודות שיפוצים יכולות להיות רחבות ולכלול החלפה של המטבח הישן בחדש, שבירת קירות , בניית מחיצות. ההחלטה לשפץ את הבית היא החלטה שמתקבלת בכובד ראש כתוצאה מהרצון לחלק את שטח הדירה בצורה טובה יותר. שיפוץ הבית מחייב אתכם להודיע לחברת הביטוח שלכם על הצורך בביטוח דירה על מנת להגן עליכם מפני נזקים של רטיבות.

מאמרים נוספים בנושא טבעות אירוסין ונישואין

מאת: אוהד פרקשטבעות אירוסין ונישואין09/08/205018 צפיות
מי מאתנו לא הייתה בקשר שנימשך שנים, ולבסוף כשאר האולטימטום היה על השולחן "או שמתחתנים או שנפרדים" זה נגמר בפרידה. ואז שנתיים אחרי את מוצאת את עצמך ללא זוגיות חדשה.

מאת: אוהד פרקשטבעות אירוסין ונישואין09/08/204979 צפיות
הצעת נישואין היא אחד מהרגעים הכי חשובים בכל מערכת יחסים, זה הצעד הגדול לקראת השלב הבא נישואין והקמת תא משפחתי.

מאת: שרון צרפתיטבעות אירוסין ונישואין04/12/182371 צפיות
כמה רעיונות מקוריים עבור הצעה של נישואין

מאת: כותבים תחלסטבעות אירוסין ונישואין01/10/161965 צפיות
הגיע הזמן ואתם בשלים להצעת נישואין, ההוצאות הגדולות מתקרבות ביניהם רכישת טבעת אירוסין. ההתלבטות היכן לרכוש טבעות אירוסין גורמת לכם כאב ראש לא קטן, מאחר שיש המון חנויות תכשיטים פזורים בכל הארץ. כאן נבהיר לפניכם כמה עובדות אותם לא שמעתם מעולם, הסוד היכן המקור לרכישת טבעות אירוסין בזול? זכרו זול לא בהכרח אומר שתרכשו טבעת אירוסין לא מכובד, זול במאמר זה יבהיר את פער המחירים בשיטת הקנייה הישירה.

מאת: רוני הכהןטבעות אירוסין ונישואין10/06/161888 צפיות
רוצים לגמרי להפתיע עם עיצוב שאפשר למצוא רק אצל חנות של תכשיטי מעצבים? כדאי שתדעו מה הסגנון של האישה שאותה אתם מעוניינים להפתיע על מנת שהסגנון המאוד ספציפי של מעצב תכשיטים יהיה רלבנטי עבורה.

מאת: kereninaטבעות אירוסין ונישואין07/09/152683 צפיות
התארסתם ? מזל טוב! הנה המדריך המלא איך לבחור טבעת אירוסין

מאת: Guy Dinayטבעות אירוסין ונישואין20/07/151969 צפיות
כאשר הנך מעוניין להפתיע את חברה שלך בהצעת נישואין עם טבעת אתה עלול לבחור טבעת שהיא לא תאהב. קיים מגוון עצום שלטבעות יהלומים בעיצובים שונים, סגנונות שונים ושילובים נהדרים. עכשיו השאלה- איך בוחרים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica