חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לא מפספסים את ההצעה

למצוא את האחת זה דבר די גדול, ולהגיע אל המעמד הזה של הצעה של נישואין זה הדבר הבא לעשות. רבים לא ממש יודעים איזו שיטה תביא אל התשובה המיוחלת, וכאן כמה רעיונות מקוריים שיכולים בהחלט לעזור.


מוציאים את הטבעת בצלילה

הצעת נישואין מסוג הזה היא כזו שלא מתאימה לכל אחד, אלא בייחוד עבור אנשים אשר חובבים את הצלילה ואולי אפילו נפגשו לראשונה בפעילות דומה. כאן צריכים לעשות הכנות מבעוד מועד ולהבין היכן בדיוק עם כל ציוד הצלילה יכולים להחביא את הטבעת של האירוסין, מי מצלם את המאורע וכיצד לשמור על הטבעת מפני היעלמות בתוך המים העמוקים. בין כל אלה אין כל ספק כי זו נמנית בין הצעות נישואין מקוריות שלא רואים בכל יום.


הצעת נישואין בחדר בריחה

אחד מן הטרנדים הכי פופולארי עבור בילוי הוא ללא כל ספק החדר של הבריחה. דבר זה מאפשר לתכנן את החדר בצורה שתתאים אל ההצעה, כשאר ההצעה עצמה יכולה להיות צופן שמוביל את הטבעת או כזה אשר מוביל אל ההצעה עצמה. כמובן שאת העניין יש לתכנן מראש עם בעל המקום, שקרוב לוודאי ישמחו לפרסום חינם שיהיה בכל רשת חברתית עבור הצעות נישואין מקוריות ועדכניות שמאוד מתאימות אל כל מה שקורה היום.


הצעת נישואין בטיסה

כולם מציעים נישואין לאחר שמגיעים אל היעד של הטיסה, אז למה שלא לשנות ולהפוך את הסדר על ידי הצעה שאשר נעשית כבר במטוס עצמו? הדבר לא רק יעיד על הצעה מאוד מקורית, אלא אפילו ירגש את כל האנשים במטוס שיכולים בשמחה רבה לשתף פעולה. מי יודע אולי אפילו ירצו לפנק את המאורסים עם כמה מתנות צנועות בעגלה של הדיוטי פרי אשר חולפת שם כמעט בכל טיסה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שרון צרפתי מתמחה בסקירה מתקדמת של שירותים צרכניים בישראל.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שרון צרפתי

מאת: שרון צרפתימתכונים ואוכל - כללי13/11/195906 צפיות
יש לשים את הדגש לגבי התוכן האישי על מנת לרדת מהר ובהצלחה

מאת: שרון צרפתיעיצוב פנים18/02/192211 צפיות
כעת צבעים הם ממלכה, וזה רק עניין של זמן עד אשר הם יוכלו לעשות אפילו יותר דברים מכל מה שקיים בתוכם כבר עכשיו.

מאת: שרון צרפתיקייטרינג24/12/183091 צפיות
אוכל הוא לא משחק של ילדים, ועם ארוחה ברמה גבוהה שאותה מייעדים להגיש, זה בהחלט מותר לפנק ולהתפנק עם שירותי גורמה לאירוע שלא חוגגים בכל יום בחיים.

מאת: שרון צרפתיאירועים וחתונות – כללי08/11/182444 צפיות
לפי הפרמטרים הללו מחליט איזה רב לחתונה הוא בסופו של דבר יבחר.

מאת: שרון צרפתיעיצוב פנים06/11/181815 צפיות
עבור כך יש לשקול עיצוב פנים לעסקים שנראים בדיוק אותו הדבר כמו לפני עשור ואף אחורה מכך, ולחשוב מחדש על כל מה שעבד עד כה וכל מה שיעבוד מאותו רגע והלאה.

מאת: שרון צרפתיבניין ואחזקה - כללי27/12/171052 צפיות
מכאן נוצרה ההבנה כי צריכים סוג של חלל נפרד שבו יכולים לאחסן בצורה מספקת את כל הפריטים הללו, וכאשר זקוקים להם לגשת ובצורה מהירה להוציא אותם מעל מדפים למחסן שעליהם הם נמצאים.

מאת: שרון צרפתיצילום אירועים14/12/171414 צפיות
איך מבצעים את הפעולה הלא פשוטה של מיון תחת לוח זמנים לא ממש רחב יריעה? קראו הלאה טרם הבחירה הסופית בצלם.

מאמרים נוספים בנושא טבעות אירוסין ונישואין

מאת: אוהד פרקשטבעות אירוסין ונישואין09/08/205022 צפיות
מי מאתנו לא הייתה בקשר שנימשך שנים, ולבסוף כשאר האולטימטום היה על השולחן "או שמתחתנים או שנפרדים" זה נגמר בפרידה. ואז שנתיים אחרי את מוצאת את עצמך ללא זוגיות חדשה.

מאת: אוהד פרקשטבעות אירוסין ונישואין09/08/204983 צפיות
הצעת נישואין היא אחד מהרגעים הכי חשובים בכל מערכת יחסים, זה הצעד הגדול לקראת השלב הבא נישואין והקמת תא משפחתי.

מאת: כותבים תחלסטבעות אירוסין ונישואין01/10/161966 צפיות
הגיע הזמן ואתם בשלים להצעת נישואין, ההוצאות הגדולות מתקרבות ביניהם רכישת טבעת אירוסין. ההתלבטות היכן לרכוש טבעות אירוסין גורמת לכם כאב ראש לא קטן, מאחר שיש המון חנויות תכשיטים פזורים בכל הארץ. כאן נבהיר לפניכם כמה עובדות אותם לא שמעתם מעולם, הסוד היכן המקור לרכישת טבעות אירוסין בזול? זכרו זול לא בהכרח אומר שתרכשו טבעת אירוסין לא מכובד, זול במאמר זה יבהיר את פער המחירים בשיטת הקנייה הישירה.

מאת: רוני הכהןטבעות אירוסין ונישואין10/06/161888 צפיות
רוצים לגמרי להפתיע עם עיצוב שאפשר למצוא רק אצל חנות של תכשיטי מעצבים? כדאי שתדעו מה הסגנון של האישה שאותה אתם מעוניינים להפתיע על מנת שהסגנון המאוד ספציפי של מעצב תכשיטים יהיה רלבנטי עבורה.

מאת: kereninaטבעות אירוסין ונישואין07/09/152684 צפיות
התארסתם ? מזל טוב! הנה המדריך המלא איך לבחור טבעת אירוסין

מאת: Guy Dinayטבעות אירוסין ונישואין20/07/151970 צפיות
כאשר הנך מעוניין להפתיע את חברה שלך בהצעת נישואין עם טבעת אתה עלול לבחור טבעת שהיא לא תאהב. קיים מגוון עצום שלטבעות יהלומים בעיצובים שונים, סגנונות שונים ושילובים נהדרים. עכשיו השאלה- איך בוחרים?

מאת: Guy Dinayטבעות אירוסין ונישואין20/07/151905 צפיות
רוב טבעות האירוסין מתחלקות לשני סוגים עיקריים. סוג אחד הוא עיצוב קלאסי והסוג השני הוא עיצוב מיוחד. עיצוב קלאסי הוא עיצוב בו היהלום המרכזי נמצא במרכז הטבעת. עיצוב זה הוא מסורתי, נהוג לבחור בעיצוב זה עבור טבעת אירוסין כאשר עיצוב זה מסתדר יותר יחד עם תכשיטים נוספים או יחד עם טבעת הנישואין

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica