חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

המדריך לבחירת טבעת אירוסין

היהלום הוא חברה הטוב ביותר של האישה, אין ויכוח על כך, ובמיוחד נכון הדבר בבחירת טבעות אירוסין.
אתם כבר יוצאים תקופה לא קצרה, עברתם לגור ביחד והנה הגיעו המחשבות על הצעד המתבקש הבא. גבר יקר המדריך הבא בשבילך!
טבעת אירוסין (ויש כאלו שיגידו טבעת אירוסים) היא הסמל של התחלת החיים המשותפים, הנישואין הקרבים ובעיקר, הצהרה שלכם לעולם שאתה שלה והיא שלך.
יש בנות שמדמיינות כבר בילדותן וחולומות על טבעת אירוסין מיוחדת, כזאת עם יהלום ענקי בצורת סוליטר מודרני וכבר יודעות איזה זווית תהיה לה.
מצד שני, ישנם גם הבחורות הםספונטניות שיהיו פתוחות לקבל טבעת אירוסין שלאוו דווקא מיוחדת בעיצוב האישי ועל פי הזמנה, אלא יכולות להיות די סטנדרטיות אך עדיין מרהביות ביופיין.
קיימים בשוק מליוני סוגים, צורות, צבעים וגוונים של טבעות אירוסין. המשימה שלך היא למצוא את הטבעת המתאימה והנכונה ביותר לבת זוגתך.
מאיפה מתחילים?
שלב ראשון: לקחת מידה
אנחנו מניחים שהטבעת תהיה סוג של הפתעה ולכן כדאי לבדוק מהי המידה של האצבע של בת זוגתך. בדיקה קטנה זו יכולה לחסוך המון עוגמת נפש וקפיצה לחנות טבעות האירוסין שוב במטרה שלנות אתל מידת הטבעת
שלב שני: ברר מה הסגנון שלה
כל אישה היא מיוחדת במידה וכל אחת בעלת העדפות שונות. חשוב להתאים את טבעת האירוסין שבה תבוא הצעת הנישואין לאישה לה אתה מציע. אם בת זוגתך  (ויש שיגידו חברה שלך) היא עדינה וצנועה כנראה שטבעת עדינה ולא גדולה מדי תהיה מתאימה לה, אך אם בת זוגתך היא אישה עם נוכחות שחשוב לה ה"שואו אוף" בעיקר, טבעת עבה עם יהלום גדול או אבן מרשימה במיוחד תהיה מתאימה לה.
שלב שלישי:
מה כן מה לא?
אומנם בסופו של דבר טבעות האירוסין יכולות להיות די דומות במבנה שלהן אחת לשנייה, כולן עם חישוק ואבן כלשהי (יהלום, ספיר, רובי, טופז וכדומה )  אך לא תאמינו איזה הבדל יש ביניהן בעיני העונדת אותה. מבחינת צבעים אפשר לבחור טבעת אירוסין בצבע כסף, זהב לבן או זהב צהוב, עם אבן שהשכיחה בהן היא היהלום. לנועזים ולמי שרוצה להיות קצת יותר יוצא דופן אפשר לשלב אבן בצבע ורוד שנקראת רובי, אבן כחולה שהיא הספיר, או כל אבן יקרה אחרת שתראו מתאימה.חשוב שצבע הטבעת עצמה יתאים לאבן ושתהיה סימטריה ביניהם.
אם למשל האבן גדולה, רצוי שגם גוף הטבעת יהיה גדול ורחב, ואם האבן קטנה רצוי שגוף הטבעת יהיה עדין וצר.
שלב רביעי:
אז כבר הבנת שהמבחר של טבעות אירוסין הוא אינסופי, שהצבע , הצורה, האבן, המידה ושאר המשתנים האחרים יכולים להשפיע על הטבעת.
חשוב גם להתייחס לעניין התקציב. לא משנה מה התקציב שלך, ב
joome , תוכל למצוא  טבעת אירוסין מיוחדת ואישית לפי תקציב קבוע מראש. קיים מבחר גדול של טבעת אירוסין לפי תקציב, מטבעת האירוסין הזולה ביותר ועד לטבעת אירוסין יוקרתית וגדולה במיוחד.
חשוב גם לקנות טבעת אירוסין ולקבל המלצות על מקומות לקנות טבעת אירוסין. זה יכול להיות חנויות תכשיטים או חנויות המתמחות בעיצוב והתאמה אישית של טבעות אירוסין.
בכל מקרה, תוכלו לבוא לראות מבחר טבעות אירוסין המתאימות לתקציב ולטעם שלכם.

שיהיה במזל טוב!!!
צוות ג'ולמי

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת kerenina

מאת: kereninaשוק ההון08/02/214040 צפיות
דברי הסבר על חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, עיקרי החוק, על מי הוא חל, מי פטור מחוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, ההיסטוריה של החוק ועוד!

מאת: kereninaעסקים - כללי15/09/201177 צפיות
תקנות הגנת הפרטיות חלות על כל עסק שמנהל לקוחות או רשומות אחרות המנהל בעצם מאגר מידע. האם אתם יודעים מה הם כוללות ועל מי הן חלות?

מאת: kereninaעסקים - כללי08/09/201057 צפיות
מדוע חברות צריכות לקחת בודק שכר מוסמך ואיך הוא יכול לתרום להם? כל התשובות במאמר

מאמרים נוספים בנושא טבעות אירוסין ונישואין

מאת: אוהד פרקשטבעות אירוסין ונישואין09/08/205029 צפיות
מי מאתנו לא הייתה בקשר שנימשך שנים, ולבסוף כשאר האולטימטום היה על השולחן "או שמתחתנים או שנפרדים" זה נגמר בפרידה. ואז שנתיים אחרי את מוצאת את עצמך ללא זוגיות חדשה.

מאת: אוהד פרקשטבעות אירוסין ונישואין09/08/204989 צפיות
הצעת נישואין היא אחד מהרגעים הכי חשובים בכל מערכת יחסים, זה הצעד הגדול לקראת השלב הבא נישואין והקמת תא משפחתי.

מאת: שרון צרפתיטבעות אירוסין ונישואין04/12/182373 צפיות
כמה רעיונות מקוריים עבור הצעה של נישואין

מאת: כותבים תחלסטבעות אירוסין ונישואין01/10/161968 צפיות
הגיע הזמן ואתם בשלים להצעת נישואין, ההוצאות הגדולות מתקרבות ביניהם רכישת טבעת אירוסין. ההתלבטות היכן לרכוש טבעות אירוסין גורמת לכם כאב ראש לא קטן, מאחר שיש המון חנויות תכשיטים פזורים בכל הארץ. כאן נבהיר לפניכם כמה עובדות אותם לא שמעתם מעולם, הסוד היכן המקור לרכישת טבעות אירוסין בזול? זכרו זול לא בהכרח אומר שתרכשו טבעת אירוסין לא מכובד, זול במאמר זה יבהיר את פער המחירים בשיטת הקנייה הישירה.

מאת: רוני הכהןטבעות אירוסין ונישואין10/06/161888 צפיות
רוצים לגמרי להפתיע עם עיצוב שאפשר למצוא רק אצל חנות של תכשיטי מעצבים? כדאי שתדעו מה הסגנון של האישה שאותה אתם מעוניינים להפתיע על מנת שהסגנון המאוד ספציפי של מעצב תכשיטים יהיה רלבנטי עבורה.

מאת: Guy Dinayטבעות אירוסין ונישואין20/07/151970 צפיות
כאשר הנך מעוניין להפתיע את חברה שלך בהצעת נישואין עם טבעת אתה עלול לבחור טבעת שהיא לא תאהב. קיים מגוון עצום שלטבעות יהלומים בעיצובים שונים, סגנונות שונים ושילובים נהדרים. עכשיו השאלה- איך בוחרים?

מאת: Guy Dinayטבעות אירוסין ונישואין20/07/151906 צפיות
רוב טבעות האירוסין מתחלקות לשני סוגים עיקריים. סוג אחד הוא עיצוב קלאסי והסוג השני הוא עיצוב מיוחד. עיצוב קלאסי הוא עיצוב בו היהלום המרכזי נמצא במרכז הטבעת. עיצוב זה הוא מסורתי, נהוג לבחור בעיצוב זה עבור טבעת אירוסין כאשר עיצוב זה מסתדר יותר יחד עם תכשיטים נוספים או יחד עם טבעת הנישואין

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica