חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איפור וקוסמטיקה

מאת: דניאל גלעדאיפור13/05/20101381 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כל כלה רוצה את הפנים המושלמות והיפות ביותר בערב החתונה?

כיצד ניתן לשפר את המראה?

הנה כמה עצות

1 - לכי לקוסמטיקאית לטיפול וניקוי - אבל הטיפול האחרון צריך להתרחש לכלהמאוחר כשבוע לפני האירוע. הפנים שלך צריכות גם לנוח. את לא רוצה עוראדמומי ומגורה מטיפול קוסמטי ביום האירוע עצמו.

בשום פנים לא לעשות טיפול קוסמטי ביום החתונה עצמו.

2 - גם אם את לא נוהגת לנקות את פנייך באופן קבוע עם תכשירים קוסמטיים(מעבר למקלחת), מומלץ כחודש לפני האירוע להיכנס למשטר ניקוי.

עור נקי הוא הבסיס הטוב ביותר למראה מושלם.

3 - יש להתאים את התכשיר ניקיון לסוג העור:

לעור יבש מומלץ ניקוי בתכשיר הידרופילי שלא יסיר שומן ולחות מן העור -תחליב זה תכשיר מתאים. קרם לחות עשיר יסייע להחדרת לחות לאחר הניקוי.

לעור שמן עדיף תכשיר ניקוי הדורש שטיפה במים - כך יוסר השומן העודףוהניקוי יהיה יסודי ביותר. גם כאן חשוב להשיב לעור את הלחות שנלקחה ממנובניקוי - אך יש להתאים קרם קליל.

4 - ניקוי באלכוהול או ספירט מגרה את העור ולכן לא מומלץ.

5 - זכרי - מקלחת טובה מרככת את העור, ופותחת את הנקבוביות. סבון המכיללחות יכול להיות התכשיר הקוסמטי הטוב ביותר. כך שאם אין לך תקציב או משמעתלמשטר ניקיון קוסמטי מיוחד, הסתפקי בשטיפת בפנים בבוקר ובערב ובמקלחתיומית.

6 - לא ללכת לישון עם איפור, לדאוג להסירו ולנקות את הפנים.

7 - דאגי להתאפר רק כשעורך נקי. המראה יהיה אחיד ויפה יותר גם ליום יוםלעבודה. וכמובן שבחתונה עצמה.

8 - דאגי לבצע ניקוי עמוק שבועי עם מסכה שמתאימה לסוג עורך ולפי עונתהשנה.

9 - אמבטיה מרגיעה יומיים לפני האירוע תתרום גם להסרת מתח נפשי שהתפתחבארגון של החתונה

ולפרוק את ההתרגשות המותחת שלפני בסמיכות ליום הגדול. המים יפתחו אתנקבוביות העור וינקו אותו. שלבי מסכה מרגיעה ושמנים אתרים.

זהו הטיפול האינטנסיבי האחרון שתעניקי לעצמך ולעורך לפני החתונה - אזתיהני ממנו עד הסוף (אבל לא לדחות את התענוג לערב לפני האירוע - שלא תהייאדמומית ביום למחרת).

10 - איפור כלות ביום החתונה ישלים לך את המראה  המושלם ולא יזיק להמליץ גם לחתןהמיועד לעשות משטר ניקיון לפניו. כך גם הוא ייראה זוהר יותר ורענן ביוםהחתונה -

וחוץ מזה למה שרק את תתאמצי? אולי תעשו טקס ניקיון פנים יומי בבוקרובערב ביחד?

גם רומנטי וגם תורם למראה...

ולא לשכוח ליהנות מן התהליך.

בהצלחה ומזל טוב,

עפרה, יועצת איפור ויופי

פורטל שמלות כלה - הבית של המעצבים והמעצבות.

 



תגיות המאמר: איפור, קוסמטיקה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל גלעד

מאת: דניאל גלעדשמלות כלה ובגדי חתן26/08/102086 צפיות
שמלת הכלה שלך משקפת את אישיותך ו/או את המראה אותו את רוצה להעביר לאורחים בערב החתונה. במידה ומדובר על חתונת קונספט יכולה השמלה שלך להוות השלמה של המראה העיצובי בערב הזה. אם חלמת על חתונה רומנטית, סולידית בניחוח של פעם ייתכן שהשמלה המתאימה לך תהיה שמלת כלה כפרית.

מאת: דניאל גלעדאופנה01/05/102662 צפיות
שמלות כלה צנועות כאשר 20% אחוז מהאוכלוסייה הם דתיים, רצוי ואף מומלץ לקחת בחשבון את המגזר הדתי ולעצב עבורו שמלות כלה צנועות, נשים דתיות על פי ההלכה מחויבות ללכת בליבוש צנוע ובפרט ביום החתונה. במגזר הדתי מקובל להפגיש בין בני זוג באמצעות שידוך ונדרשת הסכמת ההורים לשידוך, חתונה חרדית דתית שונה בכך שיש הפרדה מוחלטת בין גברים ונשים. לכן יש קודים מוסכמים גם בענייני ליבוש ואופנה.

מאמרים נוספים בנושא איפור

מאת: אלי, מינרלזאיפור09/12/195920 צפיות
ככל שרבים מאיתנו מתוודעים יותר למה שאנחנו מכניסים לגופנו (שייק ירוק! מזון ללא גלוטן!) ולתהליכי ריפוי והחלמה טבעיים, אנו הופכים להיות מודעים יותר גם לגבי מה אנו שמים על העור שלנו.

מאת: ליאוראיפור03/11/162266 צפיות
קורס איפור מקצועי, מאפשר השתלבות בתעשיית האופנה, היופי, הקולנוע, והטלוויזיה. בוגרי ובוגרות הקורס, משתלבים בעבודה במגזינים, רשתות איפור, עיתונים, טלוויזיה וכדומה.

מאת: אילה כהן איפור17/05/162048 צפיות
אני מאפרת מקצועית כבר כמעט 14 שנה , רציתי ואני רוצה להגדיל את קהל הלקוחות שלי , איך אני עושה את זה בצורה הכי טובה ? כנסו למאמר הבא

מאת: אבי דוידיאיפור09/05/161885 צפיות
טיפים שימושיים לאיפור נכון ובריא עם עדשות מגע באופן יומיומי.

מאת: אילה כהן איפור28/02/161857 צפיות
רוצה להראות הכי טוב ביום הולדת שלך .? כנסי למאמר ותראי איך לעשות את זה.

מאת: אילה כהן איפור21/12/152195 צפיות
אני מאפרת הרבה בחורות דתיות ,ואני רוצה לתת כמה טיפים לבחורות כאלה אייך הן יכולות לאפר את עצמן ,בצורה כזאת שהכיסוי ראש ישתלב יפה עם האיפור

מאת: אילה כהן איפור19/11/152378 צפיות
היי לי קוראים אילה כהן ואני כותבת הרבה על הצלחה בעולם האיפור , הפעם כתבתי מאמר על איך את יכולה להצליח בכך שתשתפי פעולה עם בעלי מקצוע אחרים בעולם האיפור

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica