חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איפור טבעוני - מה שטוב לעולם וגם לגוף שלי

מאת: אלי, מינרלזאיפור09/12/20195918 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ככל שרבים מאיתנו מתוודעים יותר למה שאנחנו מכניסים לגופנו (שייק ירוק! מזון ללא גלוטן!) ולתהליכי ריפוי והחלמה טבעיים, אנו הופכים להיות מודעים יותר גם לגבי מה אנו שמים על העור שלנו.

בעוד שביצועיו של איפור טבעי נהגו בעבר להחוויר בהשוואה למוצרים ממותגי האיפור המסחריים האהובים עלינו, ישנם הרבה מותגי איפור טבעיים היוצרים מוצרים שהם בעלי פיגמנט עשיר, "יושבים" נהדר על העור, ומתעלים אפילו על המתחרים הסינתטיים יותר שלהם. יתכן שאת כבר משתמשת בכמה מהם ואפילו לא יודעת שהם טבעיים ואף טבעוניים.

אך לפני שנכנס למותגים המועדפים שלנו, בואו ונבהיר דבר אחד: "טבעי" לא אומר אוטומטית שמוצר טוב יותר או בטוח יותר עבורך, שכן ל- FDA יש קריטריונים מדויקים לגבי מה שמהווה מוצר טבעי. "אין הגדרה ספציפית ל'טבעי' בתעשיית היופי בארה"ב" אומרת הכימאית הקוסמטית ג'ינג'ר קינג. "כל עוד עיקר החומר שלך טבעי, אתה יכול לקרוא למוצר 'מבוסס על חומרים טבעיים'. אין רגולציה. למותגים הטבעיים האמיתיים ישנן תעודות מגופי בקרה כמו COSMOS Natural או Ecocert - ארגונים אירופיים המאפשרים עד חמישה אחוז תכולה של חומרים סינתטיים. "

"'איפור טבעוני' הוא מונח טוב בהרבה עבור הצרכן מכיוון שהמוצרים אינם מכילים רכיבים מם החי, נטולי אכזריות ועדיין יעילים", אומרת קינג. "'טבעוני' פירושו נקי ממרכיבים מן החי, ובכלל זה אף שעוות דבורים. זה טוב יותר מאשר רק לטעון 'טבעי' או 'אורגני' מכיוון שהם מוצרים שמיוצרים מבלי לפגוע בבעלי חיים. אנשים רוצים מוצרים טבעיים בלבד מכיוון שהם מניחים שמרכיבים טבעיים בטוחים, מה שלא מחייב שהם נטולי אכזריות"

זה מביא אותנו לנקודה אחרת: מרכיב עשוי להיות טבעי או אורגני, אבל זה לא אומר שאין סיכוי שתגיבו אליו תגובה שלילית או אלרגית, לכן חשוב להיות מודעים במה אתם משתמשים ואיך הגוף שלך מגיב.

בזכות הדאגה וההשכלה הצרכנית ההולכת וגוברת, אנו בהחלט רואים שימוש במושג בביטוי "יופי טבעוני'". למשל, בשנה שעברה, למשל, הודיעה ספורה על השקת הליין Clean, הקטגוריה החדשה של החברה שמגדירה בבירור מי מבין מוצריה מיוצרים ללא מרכיבים שנויים במחלוקת. אלה העומדים בהנחיות המרכיבים של Sephora נחשבים ל"נקיים" ומקבלים את חותם "Clean at Sephora" של הקמעונאי.

במוסף לנושא המרכיבים, אחד היתרונות של שימוש במוצרים טבעוניים הוא שבמקרים רבים, אם לא כולם, המרכיבים הם איכותיים מבחינה מוסרית ונטולי אכזריות. כצרכנים, מעולם לא היה חשוב יותר לתעדף את מה שאנחנו רוצים באיפור שלנו, והיכן אנו מוציאים את הכסף שלנו. בימינו קיימת אפשרות טבעונית להחליף כל מוצר בשגרת האיפור שלך, כך שמעולם לא היה קל יותר להימנע מחומרים מעוררי מחלוקת. אבל רצינו גם לעזור לך למיין את האפשרויות שלך. המוצרים הבאים קיבלו ציונים גבוהים של מאפרים מקצועיים - שראו והשתמשו בכולם - כך שתוכלו להתחיל לנקות את תיק הקוסמטיקה שלכם.

מייקאפ מינרלי של מינרלז

מברשות איפור ללא שיער בעלי חיים של מינרלז

פודרה להצללה, תיקון גוון או כיסוי של מינרלז

סבונים טבעיים של מינרלז

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אלי, איפור טבעי - מינרלז

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלי, מינרלז

מאת: אלי, מינרלזאיפור08/07/101753 צפיות
ישנן מספר שיטות לשימוש במייקאפ מינרלי, הנבדלות ברמת הכיסוי הנדרש, בסוג העור ובהעדפה האישית. במאמר זה תוכלו ללמוד כיצד להניח מייקאפ מינרלי בקלות.

מאת: אלי, מינרלזאיפור28/03/101817 צפיות
באיפור המינרלי ובקוסמטיקה הטבעית ישנו שימוש בסוגי שעווה רבים, מאמר זה מסביר את מקורן ותכונותיהן.

מאת: אלי, מינרלזאיפור11/01/101442 צפיות
מוצרי איפור מינרלי טבעיים, כמו של Mineralz.biz, מבוססים על חומרים טבעיים בלבד, שאף ידועים כבעלי תכונות המועילות לעור. לכן הם מצויינים לבעלות עור רגיש, סבוריאה ועור הנוטה לאקנה.

מאת: אלי, מינרלזאיפור07/01/101758 צפיות
מוצרי איפור מינרלי מכילים מרכיבים רבים, חלקם טובים וטבעיים וחלקם פחות. ישנן גם שמועות לא מבוססות על מרכיבים מסוימים שברובן אינן נכונות. עלינו להכיר את המרכיבים על מנת להבדיל ולדעת מה טוב עבורנו ומה לא.

מאת: אלי, מינרלזאיפור06/01/101413 צפיות
על פניו, נדמה כי איפור מינרלי מכל סוג שהוא אמור להיות זהה, אך בפועל לא כך הוא הדבר. מכיוון שאין הגדרה מדויקת מהו איפור מינרלי, כל מוצר קוסמטי המכיל מינרלים כמרכיב יכול להיות משווק ככזה - אפילו אם הוא מכיל מרכיבים רבים אחרים שאינם טבעיים.

מאת: אלי, מינרלזאיפור05/01/101496 צפיות
איפור מינרלי הוא מגמה חדשה יחסית בעולם האיפור, שמדגישה את הרצון להתקרב לטבע באמצעות מרכיבים אורגניים וטבעיים במוצרים בהם אנו משתמשים ובמיוחד באלו הבאים במגע עם העור במשך שעות ארוכות.

מאמרים נוספים בנושא איפור

מאת: ליאוראיפור03/11/162265 צפיות
קורס איפור מקצועי, מאפשר השתלבות בתעשיית האופנה, היופי, הקולנוע, והטלוויזיה. בוגרי ובוגרות הקורס, משתלבים בעבודה במגזינים, רשתות איפור, עיתונים, טלוויזיה וכדומה.

מאת: אילה כהן איפור17/05/162047 צפיות
אני מאפרת מקצועית כבר כמעט 14 שנה , רציתי ואני רוצה להגדיל את קהל הלקוחות שלי , איך אני עושה את זה בצורה הכי טובה ? כנסו למאמר הבא

מאת: אבי דוידיאיפור09/05/161884 צפיות
טיפים שימושיים לאיפור נכון ובריא עם עדשות מגע באופן יומיומי.

מאת: אילה כהן איפור28/02/161856 צפיות
רוצה להראות הכי טוב ביום הולדת שלך .? כנסי למאמר ותראי איך לעשות את זה.

מאת: אילה כהן איפור21/12/152194 צפיות
אני מאפרת הרבה בחורות דתיות ,ואני רוצה לתת כמה טיפים לבחורות כאלה אייך הן יכולות לאפר את עצמן ,בצורה כזאת שהכיסוי ראש ישתלב יפה עם האיפור

מאת: אילה כהן איפור19/11/152378 צפיות
היי לי קוראים אילה כהן ואני כותבת הרבה על הצלחה בעולם האיפור , הפעם כתבתי מאמר על איך את יכולה להצליח בכך שתשתפי פעולה עם בעלי מקצוע אחרים בעולם האיפור

מאת: אילה כהן איפור11/11/151803 צפיות
במאמר הזה אני דנה באייך לשמור על עצמך ועל בריאות עורך בתקופת החורף - ואיך כול זה נוגע גם לאיפור

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica