חפש מאמרים:
שלום אורח
06.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יהלים - בית מלון בוטיק בערד

מאת: אינטרנטעבתי מלון13/05/20101610 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עצמו את העיניים ודמיינו: סביבה שקטה וטבעית, חדר מעוצב ומואר, ג'קוזי לוהט ומבעבע, אוכל משובח, ופינוקים בלי סוף. וכעת פקחו את העיניים, משום שהחלום המתוק הזה עומד להתגשם, בדמותו של בית מלון בוטיק יהלים אשר בערד, לא רחוק מים המלח.

לא רבים יודעים ומאמינים שבערד ממתין לו ממתק תיירותי כמו מלון הבוטיק הקטן והאינטימי "יהלים". השקט המדברי הקסום אופף את מלון הבוטיק "יהלים" ומעניק לו אוירה של ניתוק, פרטיות ושלווה, שהופכת את החופשה למפלט הרגוע שכל כך קיוויתם שהיא תהיה.

והמלון עצמו הוא מלון בוטיק ייחודי ומדהים לזוגות בלבד, המציע מגוון של אטרקציות פינוקים והפתעות לאורחים, והכל בהתאמה אישית לצרכים ולרצונות הפרטיים של כל מתארח ומתארח, עם דגש על אירוח חם, אישי ואוהב.

המלון מציע לזוגות המאושרים המתארחים בו שני סוגי חדרים לאירוח מפנק: חדרי אירוח וסוויטות. חדרי האירוח מוארים ומעוצבים בגווני המדבר החמים והעוטפים. החדרים מאובזרים בפינת קפה ותה מגוונת ומפנקת, במיטה רכה ונעימה, טלויזיה בלוויין, ג'קוזי זוגי להתרגעות מושלמת ועוד.

בצמוד לכל חדר ממתינה למתארחים גולת הכותרת המדהימה, מרפסת פרטית הצופה לעבר הנוף הבראשיתי ועוצר הנשימה של המדבר. אם תשקיעו בעצמכם ותבחרו ללון בסוויטות המרווחות, תזכו גם בהפתעות נוספות שימתיקו את החוויה, כולל מכונת קפה, יין ושוקולד איכותיים ומשובחים ואפילו סבונים ארומטיים שימלאו את החדר בניחוחות עדינים של התמסרות לרגיעה ולשלווה.

האוכל במלון הבוטיק הוא נושא בפני עצמו, והוא מותקן באהבה ובכישרון רבים על ידי דליה, בעלת המקום שהיא חובבת בישול מושבעת. מטבח המלון הוא על טהרת הירקות, הקטניות והדגים, וכל המאכלים המדהימים עשויים ממזון שאינו מעובד.

בארוחת הבוקר המוגשת בלובי היפיפה תוכלו לבחור בין ארוחה קלאסית לארוחת בריאות, ששתיהן עשירות וטריות, וכוללות מגוון מעדנים מעשה בית. ניתן להזמין גם ארוחות צהריים הכוללות מרקים מגוונים ועשירים, קישים פריכים, דגים וסלטים מקוריים ויצירתיים המכילים מרכיבים בריאים וטעימים.

בכל עת תוכלו להזמין מיצים טריים, יינות מצויינים, פירות וקינוחים ועוד. בנוסף, ניתן להזמין בתיאום מראש בלבד גם ארוחת ערב מלכותית ומדהימה במיוחד.

זה הזמן לספר שמלון "יהלים" מתאים לציבור הדתי. הארוחות הטעימות המוגשות במלון הן כשרות, וניתן אפילו להפריד מיטות או להוסיף מיטות לחדרים למתארחים שמעוניינים בכך.

בין הפינוקים המצפים לכם במלון תוכלו למצוא את הספא המדהים המציע שפע של טיפולים הוליסטיים לגוף ולנפש. הטיפולים מוענקים למתארחים על ידי מיטב המטפלים המוסמכים, וכוללים לצד העיסוי השוודי הקלאסי גם עיסוי באבנים חמות, עיסוי המתרכז באיזור הצוואר והכתפיים, רפלקסולוגיה וטיפולים נוספים.

בזמן שהותכם במלון, אתם מוזמנים ליהנות מהסביבה המדהימה של העיר ערד, המציעה שפע של פעילויות ועניין למטיילים ולנופשים. לדוגמא, בעיר ערד יש טיילת מדהימה ביופיה ורומנטית במיוחד, אשר ניתן להתהלך בה בזוג וליהנות מהנוף הנפלא ומהאויר הצלול.

כמו כן, בערד תמצאו רובע אומנים צבעוני ושוקק חיים, בו ניתן להתרשם מיצירות האמנות המיוחדות של אמני המקום וכמובן לרכוש את חלקן וליהנות מהן גם בבית. כל זאת, בצד בילוי עירוני בבתי קפה ובמסעדות שמציעה העיר ערד.

בסביבות העיר ערד יש מסלולי טיול רבים ויפיפיים, כולל שמורת הטבע של מדבר יהודה, מצדה, נחל כידוד ועוד. ניתן לטייל באיזור ברגל או באופניים, או לצאת לטיול ג'יפים מודרך באיזור המדהים.

לסיכום, מלון הבוטיק "יהלים" שבערד משלב בין סביבה מדהימה ושקטה, לבין אירוח מצויין ואוירה אינטימית לזוגות בלבד. זהו מקום נפלא לחופשה רומנטית שעיקרה ניתוק ורגיעה, חופש ושלווה. ואם כבר הגעתם לכאן, דעו כי ניתן לבצע חיפוש צימרים באינטרנט ולקבל את כל המידע הרלוונטי, סרטוני וידאו ותמונות - הכל לפני שבוחרים את יעד החופשה הבא שלכם!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אינטרנטע

מאת: אינטרנטעמוסדות לימוד27/02/111709 צפיות
החלטת ללמוד לתואר ראשון במנהל עסקים? לפניך כל הפרטים אודות מוסדות הלימוד במרכז הארץ, שיכולים להתאים לך...

מאת: אינטרנטעלימודים אקדמאיים16/02/111750 צפיות
איפה ניתן ללמוד לתואר ראשון במנהל עסקים בצפון הארץ? בואו לקרוא טיפים ומידע חשוב לסטודנטים לעתיד...

מאת: אינטרנטעבריאות השן09/02/112301 צפיות
האם מדינת ישראל תאשר בחוק מתן טיפולי שיניים לילדים בחינם? בואו להבין במה דברים אמורים...

מאת: אינטרנטעבעלי חיים - כללי07/02/113502 צפיות
חשבת פעם מה עלה בגורלן של מאות ואלפי בעלי חיים בעקבות אסון הכרמל?

מאת: אינטרנטעחיות מחמד03/01/112028 צפיות
בכל בית שלישי בישראל יש חיית מחמד, כלב או חתול. כל מי שגידל או מגדל כלבים וחתולים יודע עד כמה הם אהובים... אבל אם אנחנו כל כך אוהבים את חיות המחמד שלנו, למה אף אחד לא שואל בכל רם ובודק מה הם אוכלים?

מאת: אינטרנטעבריאות הנפש19/10/101882 צפיות
טיפול מומלץ לחרדה או פוביה הינו טיפול קוגניטיבי התנהגותי, CBT, וכיום נחשב לטיפול היעיל ביותר במצבים כאלו.

מאת: אינטרנטעבריאות הנפש19/10/102174 צפיות
איך תזהו חרדה או פוביה אצל ילדיכם? למה חשוב לשים לב? קיראו בהרחבה.

מאמרים נוספים בנושא בתי מלון

מאת: ליאורבתי מלון02/10/182169 צפיות
מלון ברמת גן שממליצים עליו, יכול להיות יעד מוצלח לחופשה באזור המרכז. מלונות ברמת גן, יכולים להיות באזורים שונים בעיר. מלון בעיר רמת גן, יכול להיות מלון בוטיק יוקרתי, שמעניק יחס אישי לאורחיו.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/08/182033 צפיות
מציאתו של בקבוק מים אשר יהיה אידאלי עבורכם זהו לא דבר פשוט. עליכם יהיה לדעת את כמות המים שאתם צפויים בכל פעם שתטיילו עם הבקבוק וזאת לצד כך שתצטרכו לבחור בבקבוק עם צורה נכונה ועיצוב אלגנטי. בדרך זו יתאפשר לכם ליהנות מחוויית צריכה של מים אשר תהיה אידאלית ובמאת האחוזים. בדיוק כפי שכל אחד ואחד מכם בוודאי היה רוצה שיהיה בעצם.

מאת: עופר שלובתי מלון29/06/181402 צפיות
אם אתם מחפשים מקום טוב ואיכותי לנפוש בו בזמן נסיעה לעיר הקודש ירושלים, תוכלו להנות מלינה איכותית במלון ממילא.

מאת: שלום כהןבתי מלון09/04/181504 צפיות
אחד הדברים שמאפיינים את המלונות המובלים באילת זה עצם היותם מלונות אשר ניחנים בנוף קסום לים האדום. לפיכך כל אחד מכם בוודאי יהיה מעוניין ליהנות מאותו נוף

מאת: ליאורבתי מלון01/03/181583 צפיות
מלונות ספא בתל אביב, מושכים תיירים מישראל, ומחוץ לארץ. במלון ספא, יש ספא עם שפע של טיפולים מפנקים. חלק מבתי המלון בתל אביב, מתאימים לחופשה, וגם לאנשי עסקים.

מאת: SEOMANבתי מלון14/01/181489 צפיות
איך בוחרים מלון ספא בוטיק לחופשה רומנטית ומפנקת בצפון אשר לא תוכלו למצוא באף מקום אחר? יש מספר דברים שעליכם לעשות לפחות פעם אחת בחיים וזהו בהחלט אחד מהם.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/01/181475 צפיות
כאשר אנו מרגישים שהחיים עמוסים מדי ושאנחנו צריכים לקחת הפסקה כדי לתת מרגוע לגוף ולנפש, חשוב שנקשיב לתחושה הזו ונצא לחופשה שתאפשר לנו לנוח כמו שצריך ולאגור כוחות עבור הימים הבאים. בדיוק עבור המטרה הזו קמו מלונות נפלאים באילת שמטרתם היא לספק מרגוע לגוף ולנפש, ולאפשר לנו לנוח מטרדות היום בסביבה רגועה בה נוכל להתפנק כמו שמגיע לנו ולחזור לשגרה שלנו עם חיוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica