חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מטבח חדש בבית

מטבחים כל בית צריך מטבח. הם לא בלתי מושגים, לא בעבר ולא היום.

מטבחים אמורים להיות מקדש לגוף ולנשמה (ואכן אוכל, יגיד כל שף - הואמזון לגוף ולנשמה, והוא אמנות בפני עצמה) ולכן חשוב לבנות מטבח נוח ויעיל,כך שיתאפשר לכם לנוע ולהכין אוכל בקלות ובנוחות.

עיצוב מטבחים הוא עולם ומלואו של סגנונות, של עיצוב, של סוגי חומרים, שלצבעים ושל טקסטורות. אינסוף אלמנטים שונים לוקחים חלק בעיצוב מטבחיםומדובר בעולם עשיר מאוד בו אופנה משתנה על בסיס יומי. עיצוב מטבחים הואעולם בו למסורות ישנות נשמר מקום של כבוד ולא אחת ניתן להבחין בשילובים שלאלמנטים מודרניים בתוך עיצובים מסורתיים ולהפך. עיצוב מטבחים הוא נגזרת שלאזור גיאוגרפי, של זמן ותקופה ושל מילוא צרכים מסוימים.

עיצוב מטבחים רגיל מתייחס למראה של המטבח ולאווירה במטבח, עיצוב מטבחיםסטנדרטי מדבר על צבעים ועל טקסטורות ואינו מטפל בהרגלים שלנו במטבחובצרכים שלנו בסביבת המטבח. לכן חשוב מאוד בטרם נעסוק בעיצוב מטבחים שנעסוקבתכנון מטבחים. אחרי שקבענו את תכנון המטבח הנכון, בהתאם להרגלים שלנו ושלבני ביתנו ושל מי שעושה שימוש במטבח המדובר, אחרי כל אלה, נתחיל לעסוקבעיצוב מטבחים.

המטבח הוא מקום נוח ומיוחד לבני המשפחה, הוא קודם כל שטח עבודה, שטחעבודה של ממש שיש לתכנן את כל האזורים בו והכל לפי אופי השימוש שאנו ובניביתנו עושים במטבחים שלנו, שכן, לא חשוב כמה יפה יהיה המטבח החדש שלנו, אםאנו לא עושים בו שימוש נוח, נכון ויעיל, אזי יש לנו סביבת עבודה לא נוחהוזהו מצב שאנו נרצה לעשות כל מאמץ אפשרי להימנע ממנו.
נגרות למטבח נועדהלספק את כל מה שהמטבח צריך מבחינת ציוד וחומרי עץ, החל מדברים בסיסיים כמותוספות של מדפים, ארונות או כל דבר אחר, עד יצירה של מטבח מלא מאל"ף ועדתי"ו.


נגרות למטבח עונה על הרבה צרכים, לדוגמה אם נשבר לנו חלקבמטבח ואנחנו רוצים להחליפו, או במידה ואנחנו רוצים לייעל את המטבח ולהפוךאותו למקום נעים יותר שקל לעבוד בו.
המטבח שלנו צריכה להיות מקוםנוח כדי שנוכל ליהנות ממנו, בין אם בבישול ובין אם ברביצה משפחתית מסביבלשולחן האוכל. לכן כה חשוב שהמטבח שלנו יאובזר לא רק בכלים הכי אלא גםבריהוט מעולה, שיחזיק לנו לאורך זמן ויהפוך את חווית הבישול להנאה.
הרעיוןמאחורי נגרות מטבח היא התאמה מדויקת לבקשות ולצורכי הלקוח.

גרנות עיצוב רהיטים

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
גרנות עיצובים בע"מ | granot design , גרנות עיצוביםבע"מ , עיצוב רהיטים
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גרנות עיצובים

מאת: גרנות עיצוביםריהוט 15/08/10864 צפיות
רהיטים בסגנון כפר לבית עירוני נשמע כמו ניגוד.

מאת: גרנות עיצוביםאדריכלות פנים16/05/101125 צפיות
אל לנו להמעיט בחשיבות של חדר השינה בבית המודרני במאה העשרים ואחת. שינה טובה הכרחית לתפקוד תקין ולהרגשה טובה, היא בעלת השפעה רבה על מצב הרוח שלנו ועל בריאותינו הכללית. אנו שוהים כשליש מחיינו בחדר השינה, ואליו אנו מגיעים בסופו של יום כדי להירגע, לנוח ולבלות.

מאת: גרנות עיצוביםעיצוב פנים16/05/10864 צפיות
הסתכלו על הרהיטים שלכם. אם הם עדיין משרתים אתכם נאמנה, אם הם עדיין מלהיבים אתכם, אם הם מתאימים בדיוק לדרישות שלכם, כנראה שבחרתם נכון. זה הרהיט שנועד לכם.

מאת: גרנות עיצוביםעיצוב פנים16/05/10946 צפיות
תכנון חדר ילדים הפך למשימה כבדה בגלל יותר מדי אפשרויות בחירה. לכל ילד צרכים שונים והאחריות לעיצוב חדרי הילדים שייכת לנו.

מאמרים נוספים בנושא אדריכלות פנים

מאת: moraleאדריכלות פנים30/08/181671 צפיות
מי שמעוניין לעצב את הבית שלו, לא יתקשה למצוא היום מגוון רחב של אתרים ומדריכים מצולמים אשר יכולים לעזור לו. זה נכון, בין אם מדובר בעיצוב בתים פרטיים או בעיצוב דירות מגורים וכל סוג אחר של מבנים. זה גם נכון כמובן בלי קשר לשאלה היכן ממוקם המבנה והוא רוצה לעצב אותו.

מאת: רוני הכהןאדריכלות פנים01/12/171941 צפיות
זה די ספציפי לתכנן עיצוב משרדים יוקרתי עבור העסק, ולכן כדאי מאוד לעבור על פני כל מה שרוצים להפיק מאותו עיצוב לפני שמתקדמים אל עבר הביצוע של העיצוב עצמו בפועל. על מה כבר יכול העיצוב להשפיע מלבד החזות עצמה? קראו את הדברים הבאים.

מאת: שרון צרפתיאדריכלות פנים14/09/172099 צפיות
אלו רעיונות לעיצוב חדרי ילדים יכולים להיות פשוטים לביצוע עוד היום? קראו את הדברים הבאים.

מאת: רוןאדריכלות פנים28/09/161924 צפיות
תקלות צנרת עלולות להיות דחופות, ולכן להזמנת אינסטלטור הקרוב לאזור המגורים יתרונות רבים. איך מאתרים ומזמינים אינסטלטור מומלץ במודיעין?

מאת: בני דואניאדריכלות פנים20/07/164604 צפיות
עיצוב הבית הפך בשנים האחרונות לתחום מעניין ומרתק בו עוסקים גם אנשים פרטיים אשר מעוניינים בעיצוב אישי ועצמאי של ביתם על פי אהבתם וחזונם העיצובי וגם כמובן של מעצבי פנים וחוץ אשר עוסקים בתחום ומאפשרים את שינויו המתמיד על פי מגמות משתנות מן הארץ ומהעולם כולו.

מאת: sharondan80אדריכלות פנים06/04/161829 צפיות
בין אם אתם רוצים לעצב בית, משרד, חנות, או כל חלל אחר ומעוניינים בעזרתה של מעצבת פנים בצפון, מאמר זה הוא בשבילכם!

מאת: אוהד ז.אדריכלות פנים17/12/151913 צפיות
כיום על ידי שימוש בטכנולוגיה מתקדמת אפשר להפעיל כל החשמל בבית במתג אחד בלבד, וזאת בהתאם לשעה ביום. לדוגמא אם אתם מחכים לאורחים בשעות אחה"צ וברצונכם להפעיל מזגן לא יהיה כל צורך לגשת למתג המזגן אלא ללחוץ על מתג ההפעלה היחיד בבית. מערכת smart home תבחר את הטמפרטורה לפי מזג האוויר בחוץ, ובאותה העת גם תכבה או תדליק אורות בבית בהתאם לצורך, באמצעות חיישנים שיש בה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica