חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חדר ילדים מעוצב

מאת: שרון צרפתיאדריכלות פנים14/09/20172099 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כל הורה אוהב להגדיר את חדר הילדים בתור כזה שנראה כמו חדר שב גרים להם ילדים, ולשם כך ישנה עשייה מבורכת שכוללת עיצוב מחדש של החדר בעזרת כמה רעיונות נהדרים לעיצוב חדרי הילדים, בנים ובנות כאחד. אלו רעיונות לעיצוב חדרי ילדים יכולים להיות פשוטים לביצוע עוד היום? קראו את הדברים הבאים.


חדר ילדים לבנים

היישום של חדר ילדים עבור בנים הוא בהחלט לא דבר קשה לביצוע בצורה עצמאית, למרות שאם זה עניין שמעלה קושי אז תמיד יכולים להביא אנשי מקצוע שמקדמים את הביצוע בצורה הנדרשת. מה יכולים להיות בגדר רעיונות לעיצוב חדרי ילדים באופן מהיר יחסית? תמיד צריכים להתאים את הרעיון גם לגילו של הילד וגם לרצונות שלו, כאשר הוא כבר גדול דיו להביע אותם בבירור.

הצבעים שבדרך כלל מתחילים איתם הם של גווני ירוק וכחול, אולם בהחלט יכולים להיות על גוונים של שמנת, כאשר התופת באה לידי ביטוי בדוגמא שאותה בוחרים להדגיש על הקירות עם מדבקה, טפט או תמונה מלבד המצעים של המיטה והשטיח עבור הרצפה שתמיד נראה גם באלמנט ילדותי כזה או אחר.


חדר ילדים לבנות

למרות שישר חושבים על גוונים של וורוד עבור החדר של הבנות, צריכים להבין כיצד יש להפיץ את הצבע הזה עם רעיונות לעיצוב חדרי ילדים לבנות שלא מרגישים כמו בלון ענקי של מסטיק שהתפוצץ לו על כל קירות החדר...איך עושים את זה? בדיוק כמו שעושים עבור הבנים. הילדה אוהבת פיות? הקדישו קיר אחד עבור קישוט פיות נחמד. הילדה אוהבת מאוד את הברביות? צרו מדף עם כל הבובות האהובות עליה יחד עם מצעי ברבי ורודים ומתוקים. לא חייבים להמטיר את הרעיון מכל עבר, אלא לספק כמה נקודות שמתחברות להן יחדיו לכדי התמונה השלמה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שרון צרפתי מתמחה בסקירה מתקדמת של שירותים צרכניים בישראל.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שרון צרפתי

מאת: שרון צרפתימתכונים ואוכל - כללי13/11/195917 צפיות
יש לשים את הדגש לגבי התוכן האישי על מנת לרדת מהר ובהצלחה

מאת: שרון צרפתיעיצוב פנים18/02/192213 צפיות
כעת צבעים הם ממלכה, וזה רק עניין של זמן עד אשר הם יוכלו לעשות אפילו יותר דברים מכל מה שקיים בתוכם כבר עכשיו.

מאת: שרון צרפתיקייטרינג24/12/183093 צפיות
אוכל הוא לא משחק של ילדים, ועם ארוחה ברמה גבוהה שאותה מייעדים להגיש, זה בהחלט מותר לפנק ולהתפנק עם שירותי גורמה לאירוע שלא חוגגים בכל יום בחיים.

מאת: שרון צרפתיטבעות אירוסין ונישואין04/12/182376 צפיות
כמה רעיונות מקוריים עבור הצעה של נישואין

מאת: שרון צרפתיאירועים וחתונות – כללי08/11/182446 צפיות
לפי הפרמטרים הללו מחליט איזה רב לחתונה הוא בסופו של דבר יבחר.

מאת: שרון צרפתיעיצוב פנים06/11/181817 צפיות
עבור כך יש לשקול עיצוב פנים לעסקים שנראים בדיוק אותו הדבר כמו לפני עשור ואף אחורה מכך, ולחשוב מחדש על כל מה שעבד עד כה וכל מה שיעבוד מאותו רגע והלאה.

מאת: שרון צרפתיבניין ואחזקה - כללי27/12/171055 צפיות
מכאן נוצרה ההבנה כי צריכים סוג של חלל נפרד שבו יכולים לאחסן בצורה מספקת את כל הפריטים הללו, וכאשר זקוקים להם לגשת ובצורה מהירה להוציא אותם מעל מדפים למחסן שעליהם הם נמצאים.

מאמרים נוספים בנושא אדריכלות פנים

מאת: moraleאדריכלות פנים30/08/181673 צפיות
מי שמעוניין לעצב את הבית שלו, לא יתקשה למצוא היום מגוון רחב של אתרים ומדריכים מצולמים אשר יכולים לעזור לו. זה נכון, בין אם מדובר בעיצוב בתים פרטיים או בעיצוב דירות מגורים וכל סוג אחר של מבנים. זה גם נכון כמובן בלי קשר לשאלה היכן ממוקם המבנה והוא רוצה לעצב אותו.

מאת: רוני הכהןאדריכלות פנים01/12/171943 צפיות
זה די ספציפי לתכנן עיצוב משרדים יוקרתי עבור העסק, ולכן כדאי מאוד לעבור על פני כל מה שרוצים להפיק מאותו עיצוב לפני שמתקדמים אל עבר הביצוע של העיצוב עצמו בפועל. על מה כבר יכול העיצוב להשפיע מלבד החזות עצמה? קראו את הדברים הבאים.

מאת: רוןאדריכלות פנים28/09/161926 צפיות
תקלות צנרת עלולות להיות דחופות, ולכן להזמנת אינסטלטור הקרוב לאזור המגורים יתרונות רבים. איך מאתרים ומזמינים אינסטלטור מומלץ במודיעין?

מאת: בני דואניאדריכלות פנים20/07/164607 צפיות
עיצוב הבית הפך בשנים האחרונות לתחום מעניין ומרתק בו עוסקים גם אנשים פרטיים אשר מעוניינים בעיצוב אישי ועצמאי של ביתם על פי אהבתם וחזונם העיצובי וגם כמובן של מעצבי פנים וחוץ אשר עוסקים בתחום ומאפשרים את שינויו המתמיד על פי מגמות משתנות מן הארץ ומהעולם כולו.

מאת: sharondan80אדריכלות פנים06/04/161831 צפיות
בין אם אתם רוצים לעצב בית, משרד, חנות, או כל חלל אחר ומעוניינים בעזרתה של מעצבת פנים בצפון, מאמר זה הוא בשבילכם!

מאת: אוהד ז.אדריכלות פנים17/12/151915 צפיות
כיום על ידי שימוש בטכנולוגיה מתקדמת אפשר להפעיל כל החשמל בבית במתג אחד בלבד, וזאת בהתאם לשעה ביום. לדוגמא אם אתם מחכים לאורחים בשעות אחה"צ וברצונכם להפעיל מזגן לא יהיה כל צורך לגשת למתג המזגן אלא ללחוץ על מתג ההפעלה היחיד בבית. מערכת smart home תבחר את הטמפרטורה לפי מזג האוויר בחוץ, ובאותה העת גם תכבה או תדליק אורות בבית בהתאם לצורך, באמצעות חיישנים שיש בה.

מאת: כתיבת מומחיםאדריכלות פנים23/06/152002 צפיות
ספות עור שמשו בעבר מלכים וקיסרים, הם היוו עדות לעושר אשר הם מחזיקים וכמובן הראו זאת למבקרים אשר ישבו עליהן. ספות עור הינן ספות עמידות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica