חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רעיונות לעיצוב הבית בעזרת צמחיה מלאכותית ...

מאת: בני דואניאדריכלות פנים20/07/20164607 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עיצוב הבית הפך בשנים האחרונות לתחום מעניין ומרתק בו עוסקים גם אנשים פרטיים אשר מעוניינים בעיצוב אישי ועצמאי של ביתם על פי אהבתם וחזונם העיצובי וגם כמובן של מעצבי פנים וחוץ אשר עוסקים בתחום ומאפשרים את שינויו המתמיד על פי מגמות משתנות מן הארץ ומהעולם כולו.|

מגמה מהותית ומהפכנית בתחום עיצוב הבית, אשר נכנסה לתוקפה בשנים האחרונות באופן ישיר, חד וברור הינה : שילוב צמחייה מלאכותית בעיצוב הבית לכדי העצמת המראה והפחת "חיים" באזורים "שוממים ואפלים" בבית...

מעוניינים בשילוב של צמחייה מלאכותית בעיצוב ביתכם ? כיצד עושים זאת נכונה ?

שילוב פרחי משי איכותיים בעיצוב הבית - עיצוב הבית העכשווי של העידן הטכנולוגי מודרני בו אנו חיים הינו עיצוב נקי, מוקפד ויש האומרים "משעמם", שכן מתבסס הוא על קווי עיצוב ישרים בצבעים בהירים (להגדלת החלל) עם עיצובים נקיים וחדים.
יש המאמינים כי עיצובים אלו נובעים משגרת היום יום הנמרצת של כלל האוכלוסייה, בה המרדף אחרר הזמן הוא איננו פשוט ואילו ההיעדרות מהבית הינה רבה, על כן בוחרים האנשים להקנות לחלל ביתם מראה מסודר ונקי אשר יאפשר להם את ההנאה מן המראה כאשר חוזרים הם מיום עבודה מתיש (לעומת מראה בית בצבעים כהים בו ישנם מגוון פרטי עיצוב רבים הגורמים למראה עמוס ולא מסודר).
על כן השילוב של פרחים וצמחייה מלאכותית בבית בעיצוב כזה היא כה מתבקשת ונכונה, הן לשם הפחת חיים בחלל ולשם שמירה על מראה בית חמים ונעים יחד עם היותו נקי ומסודר.
חשוב להבהיר כי : שילובם של פרחי משי איכותיים יספק את המענה הראוי ונכון למטרה זו כאשר יתקיים באופן סולידי ולא מוגזם, כלומר : על ידי שילוב של מעט פרחים באגרטלים הפזורים ברחבי החלל, יתקיים העיצוב המושלם.
שימוש בעצי נוי מלאכותיים במרפסת - גם מרפסת הבית היא חלק בלתי נפרד מן הבית ועל כן יש להשקיע גם בנראותה ! לשם הפקת המראה האידאלי והמיוחד של מרפסת הבית (וללא כל עבודה קשה ומאומצת) תוכלו לעשות שימוש בעצי נוי מלאכותיים במרפסת, אשר ישוו לה מראה חי, פורח, נעים וחמים.
עיצוב חלל הסלון בשילוב של עציצים ופרחים מלאכותיים - הזמנה של צמחייה מלאכותית הכוללת פרחי משי איכותיים לעיצוב הסלון היא ללא ספק הבחירה הנכונה לעיצוב חלל זה, שכן היא מקנה לו מראה נעים ומזמין ובד בבד איננה דורשת מכם כל התעסקות מיותרת עם טיפול בצמחים (השקיה, גיזום וכיו').
הזמינו גם אתם פרחים מלאכותיים תל אביב ותיהנו מהיופי באיכות העיצוב הקלילה והנוחה שמתאימה לכולם !

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אבי דואני

www.easygoisrael.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בני דואני

מאת: בני דואניחתונות05/09/172062 צפיות
מה יכול להיות משמח, שונה ומיוחד כמו להחליט על איחוד עם בן הזוג ולהתחתן בצורה מכובדת ויפה?

מאת: בני דואניטיולים בחו"ל11/08/162249 צפיות
ברלין היא עיר שמושכת אליה מדי שנה אלפי תיירים מהעולם וגם מישראל, תיירים שסוגרים אלפי דילים בברלין ולא בכדי, שכן, ברלין מכילה אין ספור אטרקציות ושילובים שתחילה נראים כמעט בלתי אפשריים אך בסופו של יום זהו הקסם שבברלין.

מאת: בני דואניתעשייה21/07/165711 צפיות
אריזות פלסטיק הינן אריזות חשובות ומהותיות ביותר, הן בעבורנו כאנשים פרטיים העושים בחומר שימוש רב ונפוץ (בין אם אנו מודעים לכך ובין אם לא) והן להתפתחות האנושות כולה אשר עושה שימוש נרחב וחשוב במגוון מוצרי הפלסטיק השונים הקיימים בעולם.

מאת: בני דואניקפה20/07/164291 צפיות
קיום של אירועים עסקיים זה דבר שבשגרה בקרב חברות ואנשי עסקים. אם אתם לוקחים חלק בארגון של ארגון כזה או אחר בתחום העסקי, אנו בטוחים שעומדים בפניכם לא מעט לבטים בכל הקשור לאופן ארגון האירוע.

מאת: בני דואניתיירות ונופש - כללי18/07/163494 צפיות
היער השחור הינו אזור פורח ומרהיב ביופיו השוכן בגרמניה כאשר מצדדיו חוצה הוא את גבולותיהן של צרפת ושוויץ (מה שמקנה לו אווירה אירופאית מושלמת לטיול מיוחד וססגוני).

מאת: בני דואניפרסום מקוון08/05/162514 צפיות
הפרסום באפליקציית הניווט וויז הינו פרסום משתלם מכל הבחינות !

מאת: בני דואניטיולים בחו"ל07/10/153616 צפיות
נופש בברלין הינו נופש מיוחד, כזה אשר ישאיר רושם אצל כל סוג של מטייל. בין אם מדובר במטיילים בודדים ובין אם במשפחות, כל אחד ימצא את מבוקשו. כך למשל, העיר מכילה בתוכה אינספור אתרים היסטוריים מיוחדים אשר הביקור בהם עם הילדים הינו מומלץ למדי.

מאמרים נוספים בנושא אדריכלות פנים

מאת: moraleאדריכלות פנים30/08/181674 צפיות
מי שמעוניין לעצב את הבית שלו, לא יתקשה למצוא היום מגוון רחב של אתרים ומדריכים מצולמים אשר יכולים לעזור לו. זה נכון, בין אם מדובר בעיצוב בתים פרטיים או בעיצוב דירות מגורים וכל סוג אחר של מבנים. זה גם נכון כמובן בלי קשר לשאלה היכן ממוקם המבנה והוא רוצה לעצב אותו.

מאת: רוני הכהןאדריכלות פנים01/12/171943 צפיות
זה די ספציפי לתכנן עיצוב משרדים יוקרתי עבור העסק, ולכן כדאי מאוד לעבור על פני כל מה שרוצים להפיק מאותו עיצוב לפני שמתקדמים אל עבר הביצוע של העיצוב עצמו בפועל. על מה כבר יכול העיצוב להשפיע מלבד החזות עצמה? קראו את הדברים הבאים.

מאת: שרון צרפתיאדריכלות פנים14/09/172100 צפיות
אלו רעיונות לעיצוב חדרי ילדים יכולים להיות פשוטים לביצוע עוד היום? קראו את הדברים הבאים.

מאת: רוןאדריכלות פנים28/09/161926 צפיות
תקלות צנרת עלולות להיות דחופות, ולכן להזמנת אינסטלטור הקרוב לאזור המגורים יתרונות רבים. איך מאתרים ומזמינים אינסטלטור מומלץ במודיעין?

מאת: sharondan80אדריכלות פנים06/04/161831 צפיות
בין אם אתם רוצים לעצב בית, משרד, חנות, או כל חלל אחר ומעוניינים בעזרתה של מעצבת פנים בצפון, מאמר זה הוא בשבילכם!

מאת: אוהד ז.אדריכלות פנים17/12/151915 צפיות
כיום על ידי שימוש בטכנולוגיה מתקדמת אפשר להפעיל כל החשמל בבית במתג אחד בלבד, וזאת בהתאם לשעה ביום. לדוגמא אם אתם מחכים לאורחים בשעות אחה"צ וברצונכם להפעיל מזגן לא יהיה כל צורך לגשת למתג המזגן אלא ללחוץ על מתג ההפעלה היחיד בבית. מערכת smart home תבחר את הטמפרטורה לפי מזג האוויר בחוץ, ובאותה העת גם תכבה או תדליק אורות בבית בהתאם לצורך, באמצעות חיישנים שיש בה.

מאת: כתיבת מומחיםאדריכלות פנים23/06/152002 צפיות
ספות עור שמשו בעבר מלכים וקיסרים, הם היוו עדות לעושר אשר הם מחזיקים וכמובן הראו זאת למבקרים אשר ישבו עליהן. ספות עור הינן ספות עמידות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica