חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עסה זאת בעצמך

כל מי שרוצה לקבל מסאז' צריך לבחור בין כמה אפשרויות לא קלות כלל. הוא צריך לבחור עיסוי מבין מגוון גדול של טיפולים: איירוודי? שוודי? רקמות?שיאצו? אתם כמטפלים תוכלו לסייע להתאים את סוג הטיפול לצרכיו.

גם המטפלים עצמם נתקלים במצב דומה כאשר עליהם לבחור את מיטת הטיפולשתתאים לסוגי המסאז' השונים שהם מציעים בקליניקה שלהם. מומלץ להשקיע במיטתטיפולים טובה, אחד הכלים החשובים ביותר בטיפול.

חשוב לבדוק: גובה, רוחב, משקל ונוחות
מטרתה של מיטתהטיפולים היא יצירת סביבת טיפול נוחה הן למטפל והן למטופל. קיימים בשוקעשרות סוגים של מיטות טיפולים, במספר מודלים ורכיבים ובמחירים מגוונים.מומלץ להגדיר מראש מה מטרת השימוש במיטה ומה סוגי הטיפול שאמורים להתבצעעליה. בנוסף, ישנם מספר פרמטרים שחשוב להתייחס אליהם בבחירת מיטת טיפולים,כגון גובה, רוחב, משקל ונוחות תפעול.

לגובה או לרוחב? אפשר לכוונן!
גובה מיטת טיפולים -ישנן מיטות טיפולים סטנדרטיות בעלות גובה קבוע מראש ואחרות שניתן לכוון עלפי הצורך. חשבו טוב: האם סוגי הטיפול בקליניקה שלכם דורשים אפשרות כוונוןאו שתוכלו להשתמש במיטה בגובה קבוע. גובה המיטה חשוב מאוד למטפל עצמוולבריאות הגב שלו. רצוי לרכוש מיטות מתכווננות ולכוון אותן לבד במסגרתהטיפול עד לקבלת הגובה הנכון.

רוחב מיטת טיפולים – רוחב רוב מיטות הטיפולים הוא כ-70ס"מ, אולם ישנם טיפולים כמו למשל עיסויים בהם מומלץ לרכוש מיטת טיפול רחבהיותר. בנוסף, כדאי לבחור מיטה רחבה יותר, כי היא מאפשרת למטופל לפרוש אתגופו בצורה נוחה יותר.

הכל בראש
מקום לראש – קיימים שני סוגים נפוצים שלמקום לראש במיטת הטיפול. סוג ראשון הוא חור במיטה בתוכו המטופל ממקם אתפניו כאשר הוא שוכב על הבטן. השני, משענת חיצונית למיטה, המכונה "בייגלה".המשענת מאפשרת להאריך את מיטת הטיפול ובמיטות מסוימות אף ניתנת לכוונוןבגובה וברוחב.

משקל מיטת טיפולים - מיטת הטיפול ניתנת לניוד, ולכןרכיב מרכזי שיש להתייחס אליו הוא משקלה. רכיב זה מהותי למטפלים שאין להםמקום טיפול קבוע. בדרך כלל מיטות טיפולים סטנדרטיות עשויות מתכת או עץ,כאשר מיטת המתכת קלה יותר. גם אם קניתם מיטה כבדה לנשיאה, תוכלו למצוא תיקינשיאה, בהם גם כאלה עם גלגלים, שיקלו עליכם.

ב.י. סלינס | לקוסמטיקאיות , מיטת טיפולים , ציוד לקוסמטיקאיות

 





 
     
     
     
   
   
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סלינס ייצור וייבוא ציוד לקוסמטיקאיות

שיאצו היא טכניקת טיפול במגע. השיטה כוללת לחיצות, מתיחות ושיטות מגע נוספות. השיטה פועלת בהתאם לגישה הטיפולית ההוליסטית, ומטרתה העיקרית היא איזון זרימת האנרגיה בגוף.

בשעה טובה! החלטתם לפתוח את מכון טיפולי הספא עליו תמיד חלמתם. מהר מאוד תגלו כי ישנם מספר פעולות שיש לבצע עד למימוש החלום.

מי שמבקר אצל הקוסמטיקאית בקביעות יודע כי הטיפול הוא חלק חשוב בטיפוח העור ובריאותו. הלכה למעשה ביקור בסלון קוסמטיקה הפך לחלק קבוע בנוף חיינו. לכן, אחת לתקופה עולה השאלה כיצד לבחור בקוסמטיקאית שתטפל בנו.

ההצלחה של טיפולי הציפורניים תלויה, ברבות מהפעמים, במיומנויות ובניסיון של הקוסמטיקאית, אבל לא רק בם. לריהוט בו נעשה שימוש בטיפול, לשולחנות ולכיסאות בקליניקה, יש השפעה רבה גם כן.

מאמרים נוספים בנושא יופי וטיפוח - כללי

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/06/185558 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע קיץ, מהווה הזדמנות לקבלת שיניים ישרות. יישור השיניים, יכול להתבצע בכל הגילאים (מבוגרים, ילדים, בני נוער). יישור השיניים, גורם להעלאת הדימוי העצמי, של המטופל. יישור שיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי10/04/183977 צפיות
אורתודנט בעל ידע, מבצע טיפולי יישור שיניים מוצלחים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שבנוסף לכך, עבר בהצלחה, התמחות בטיפולי יישור שיניים. אחרי סיום ההתמחות, הוא חייב לעבור בהצלחה, מבחן של משרד הבריאות בישראל.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/02/184126 צפיות
יישור שיניים בסיוע אורתודנט, מתבצע באופן מוצלח, ופותר בעיה של שיניים שאינן ישרות. אורתודנט הנו רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור שיניים. רק אורתודנט, רשאי לבצע טיפולי יישור שיניים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי15/01/184249 צפיות
יישור שיניים למבוגרים על ידי מומחים, מבוצע בהצלחה רבה. יישור שיניים למבוגרים, מאפשר למי שלא קיבל בעבר טיפול כזה, לקבל שיניים ישרות.

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/173010 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/172308 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: רוני הכהןיופי וטיפוח - כללי10/10/172301 צפיות
ניתן לבחור תוספות שיער טבעי שאותן מחברים בשיטות שונות אל השיער המקורי ולקבל שיער שופע ואפילו ארוך יותר די בקלות. ללא קשר אל האורך המקורי וללא סבל שנותר שכמות שיער שפחתה לאורך השנים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica